Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Prijavi me trajno:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:

ConQUIZtador
nazadnapred
Korisnici koji su trenutno na forumu 0 članova i 0 gostiju pregledaju ovu temu.


Tema za pitanja
o SMF forumu, phpBB2 i phpBB3 forumu, Wordpress i Joomla CMS sistemima!

Za vecinu drugih pitanja nacicete odgovor citajuci Top teme!

Idi dole
Stranice:
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
Tema: pomoc oko jednostavnog c++ programa  (Pročitano 1605 puta)
09. Apr 2012, 21:50:04
Pocetnik

Zodijak
Pol
Poruke 11
Browser
Mozilla Firefox 11.0
Naime kada vidite kod nema potreba da objasnjavam da sam pocetnik u c++ i programiranju uopste... ali dobro bi mi dosla lijepa rijec da shvatim zasto moj program nece da radi?! Pisem u Dev++, i u njemu i kompajliram. Vjerujem da je onima koji se razumiju tema malo glupa ali ebiga, sta cu. A izvinjavam se i ako je na pogresnom mjestu foruma, ali mi se ucinilo da ovdje pripada.
Naime:

#include <iostream>
using namespace std;
int main ()
{
    int godine;
    cout << "unsite koliko imate godina" << endl;
    cin >> godine;
    switch (godine)
    {
           case  0 || <= 10:
                cout << "uf pa ti si beba" << endl;
                break;
           case 11 || <= 20:
                cout << "jos si mlad prilicno" << endl;
                break;
           case 21 || <= 30:
                cout << "sada zivis" << endl;
                break;
           default:
                   cout << "viri ti smrtovnica iz dzepa" << endl;
    }
    system ("PAUSE");
    return 0;
}
« Poslednja izmena: 09. Apr 2012, 21:50:41 od fox_doboj »
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil
 
Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Prijatelj foruma
Poznata licnost


Drugovi, drugovi, ... pa u drugom stanju...

Zodijak Gemini
Pol Muškarac
Poruke 2954
Zastava Vienna
OS