Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:

ConQUIZtador
Trenutno vreme je: 29. Apr 2024, 04:20:38
nazadnapred
Korisnici koji su trenutno na forumu 0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.
Idi dole
Stranice:
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
Tema: "Statue of liberty" od vojnika!!!  (Pročitano 910 puta)
29. Nov 2007, 12:39:24
Poznata licnost

Shit happens, rama rama.

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 4233
Zastava Slovenia
OS
Windows XP
Browser
Mozilla MEGAUPLOAD
mob
Nokia 
ovo stavljam u ovaj deo foruma zbog toga jer su u pitanju vojniki sa prvog svetskog rata....

As the web site of the Iowa National Guard explains, the above-displayed photograph of a "human Statue of Liberty," formed by 18,000 posed soldiers, was taken in July 1918 at Camp Dodge, Iowa, as part of a planned promotional campaign to sell war bonds during World War I:
On a stifling July day in 1918, 18,000 officers and soldiers posed as Lady Liberty on the parade [drill] grounds at Camp Dodge. [This area was west of Baker St. and is currently the area around building S34 and to the west.] According to a July 3, 1986, story in the Fort Dodge Messenger, many men fainted — they were dressed in woolen uniforms — as the temperature neared 105°F. The photo, taken from the top of a specially constructed tower by a Chicago photography studio, Mole & Thomas, was intended to help promote the sale of war bonds but was never used.
A reader whose great-grandfather appeared in this picture passed along to us some contemporaneous information about the photograph prepared by the Committee on Public Information
The design for the living picture was laid out at the drill ground at Camp Dodge, situated in the beautiful valley of the Des Moines River. Thousands of yards of white tape were fastened to the ground and formed the outlines on which 18,000 officers and men marched to their respective positions.

In this body of soldiers are any hundreds of men of foreign birth — born of parents whose first impression of the Land of Freedom and Promise was of the world's greatest colossus standing with beacon light at the portal of a nation of free people, holding aloft a torch symbolic of the light of liberty which the statue represents. Side by side with native sons these men, with unstinted patriotism, now offer to sacrifice not only their liberty but even life itself for our beloved country.

The day on which the photograph was taken was extremely hot and the heat was intensified by the mass formation of men. The dimensions of the platting for the picture seem astonishing. The camera was placed on a high tower. From the position nearest the camera occupied by Colonel Newman and his staff, to the last man at the top of the torch as platted on the ground was 1,235 feet, or approximately a quarter of a mile. The appended figures will give an adequate idea of the distorted proportions of the actual ground measurements for this photograph:

Base to shoulder: 150 feet.
Right arm: 340 feet.
Widest part of arm holding torch: 12-1/2 feet.
Right thumb: 35 feet.
Thickest part of body: 29 feet.
Left hand (length): 30 feet.
Tablet in left hand: 27 feet.
Face: 60 feet.
Nose: 21 feet.
Longest spike of head piece: 70 feet.
Flame on torch.: 600 feet.
Torch and flame combined: 980 feet.
Number of men in flame of torch: 12,000
Number of men in torch: 2,800
Number of men in right arm: 1,200
Number of men in body, head and balance of figure only: 2,000

Total: 18,000

Incredible as it may seem there are twice the number of men in the flame of the torch as in the whole remaining design, while there are eight times as many men in the arm, torch and flame as in all the rest of the figure. It will be noted that the right thumb is five feet longer than the left hand, while the right arm, torch and flame is eight times the length of the body.

Fajlovi prikačeni uz poruku (kliknite na slike za punu veličinu)

liberty.jpg
(212.91 KB, 844x1154)
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Hronicar svakodnevice

Zodijak
Pol
Poruke 609
OS
Windows XP
Browser
Internet Explorer 7.0
Jbg, dok su naši ovamo ginuli i iskazivali svoj patriotizam na "neki drugi" način, ovi "šminkeri" dokazuju Americi i svijetu kako će ga osloboditi od svakog zla.
Slika kao slika je fenomenalna. Ali ovaj dirljivi i patriotski tekst Smile Smile Smile eh od kad su amerikanci uvidjeli prednost propagande i zaista je doktorirali, u svakom smislu Smile
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Svakodnevni prolaznik

Lead me, follow me, or get out of my way

Zodijak Aquarius
Pol Muškarac
Poruke 266
Zastava unknown
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Dealio
mob
SonyEricsson 
 Smile Smile
IP sačuvana
social share
No bastard ever won a war by dying for his country.
He won it by making the other poor dumb bastard die for his country.
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Legenda foruma

Sertifikovani hejter i negativac

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 32361
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 2.0.0.2
moram da priznam da su ameri zaista uvek imali lepe vojne prezentacije,scene,parade...i to necu da poricem.jesu sminkeri,ali ovo im je zaista lepo ispalo...svaka cast! Smile lepa ideja...
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Krajnje beznadezan

Fly Baby, fly...

Zodijak Capricorn
Pol Muškarac
Poruke 11585
Zastava Serbia
OS
Windows 98
Browser
Internet Explorer 6.0
Jos im samo fali da to izvode kao "zivu sliku" svakog 4. jula, a mogli bi da nose i stafetu of liberty te da je predaju predsedniku na velikom stadionu. Smile Smile Smile
Propaganda uvek i svuda. Smile
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Idi gore
Stranice:
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
Trenutno vreme je: 29. Apr 2024, 04:20:38
nazadnapred
Prebaci se na:  

Poslednji odgovor u temi napisan je pre više od 6 meseci.  

Temu ne bi trebalo "iskopavati" osim u slučaju da imate nešto važno da dodate. Ako ipak želite napisati komentar, kliknite na dugme "Odgovori" u meniju iznad ove poruke. Postoje teme kod kojih su odgovori dobrodošli bez obzira na to koliko je vremena od prošlog prošlo. Npr. teme o određenom piscu, knjizi, muzičaru, glumcu i sl. Nemojte da vas ovaj spisak ograničava, ali nemojte ni pisati na teme koje su završena priča.

web design

Forum Info: Banneri Foruma :: Burek Toolbar :: Burek Prodavnica :: Burek Quiz :: Najcesca pitanja :: Tim Foruma :: Prijava zloupotrebe

Izvori vesti: Blic :: Wikipedia :: Mondo :: Press :: Naša mreža :: Sportska Centrala :: Glas Javnosti :: Kurir :: Mikro :: B92 Sport :: RTS :: Danas

Prijatelji foruma: Triviador :: Domaci :: Morazzia :: TotalCar :: FTW.rs :: MojaPijaca :: Pojacalo :: 011info :: Burgos :: Alfaprevod

Pravne Informacije: Pravilnik Foruma :: Politika privatnosti :: Uslovi koriscenja :: O nama :: Marketing :: Kontakt :: Sitemap

All content on this website is property of "Burek.com" and, as such, they may not be used on other websites without written permission.

Copyright © 2002- "Burek.com", all rights reserved. Performance: 0.108 sec za 16 q. Powered by: SMF. © 2005, Simple Machines LLC.