Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:

ConQUIZtador
nazadnapred
Korisnici koji su trenutno na forumu 0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.
Idi dole
Stranice:
2  Sve
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
Tema: S60 Touch  (Pročitano 3333 puta)
25. Dec 2007, 02:44:27
Veteran foruma
Jet set burekdzija

Лонг лив ћирилица!

Zodijak Gemini
Pol Muškarac
Poruke 6247
Zastava
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 2.0.0.11
mob
Nokia Lumia 1020

S60 announcement about future technologies at the Symbian Smartphone Show revolved around three areas:

* Efficient and intuitive Touch UI with tactile feedback

* Advance sensor technologies and UI Accelerator toolkit

* Flash Lite 3 enabling rich web video on S60

Sa nokijinog sajta:

S60 smartphone software evolves to enrich the user experience
October 16, 2007

Expanding the platform with intuitive touch user interface, sensor technologies and complete web video experience

Symbian Smartphone Show, London, UK - As Internet is entering into the core of mobile experiences, Nokia continues to implement new innovations for S60 on Symbian OS(TM), the market leading smartphone software, to develop the best possible mobile experiences for people.

S60 will introduce new features that enhance the user experience and enable manufacturers, developers and operators to design new types of mobile devices, applications and services.

The touch user interface in S60 smartphone software offers licensees the opportunity to develop devices with a variety of input methods, whether it is a touch screen with a traditional keypad, touch screen with a qwerty keyboard or touch screen alone, supporting both finger or stylus optimized input, in addition to the range of access options that already exist today.

S60 touch user interface comes with support for tactile feedback, which means that there is a physical pulse and feedback when the user taps on the screen. This provides better awareness of the device's response improving the user experience.

Existing S60 3rd Edition applications will run on touch enabled devices unmodified. Tools will be made available for developers to further optimize the touch experience of their applications.

From motion and orientation to proximity and light, sensor technology is expanding to new areas and shaping the future for mobiles. S60 brings sensor support to the platform as a generic solution enabling support for a range of sensors in S60 devices. These technologies open up a new kinetic world to the user and offer completely new opportunities for application and game developers.

Also, the new UI Accelerator toolkit will allow device manufacturers to develop rapidly and easily impressive graphical effects and new types of interactions, further increasing the user appeal and excitement.

S60 will be the first mobile software platform to deliver the complete Web video experience as Flash Video will be integrated with the Web Browser for S60. This allows people to view on the go Flash-enabled Web sites and Flash Video, such as YouTube, as they would do on their desktops.

S60 and 3, the mobile media company that launched the first 3G network in the UK, will demonstrate at the Symbian Smartphone Show in London X-Series devices based on S60, and the vision both share of creating great Internet experiences on mobile devices.
"We are constantly on the lookout for new innovations to enhance X-Series, our offering for Internet on the mobile", said Ken Johnstone, Director of Products, Global 3G Handset & Application Group, at 3. "The user experience is central to everything that we do, and we believe that X-Series provides the best-in-class Internet experience on the mobile."

"S60 on Symbian OS offers a great platform to innovate with Internet services", said Matti Vänskä, Vice President, Mobile Software Sales and Marketing, Nokia. "We see experiences converging, and people demanding more and more of the functionalities that smartphones offer, both of which highlight the significance of ease of use. The focus of our strategy is to give people choice and simplicity - both key to delivering the best user experiences to add value to people's lives."

These technologies will be available for all S60 device manufacturers during 2008.

At the event, Samsung showcased their latest S60 devices, the new Samsung i450, Samsung i550 and Samsung i560. To date, 65 devices based on S60 and Symbian OS have been launched, 36 of which are based on the latest S60 3rd Edition.

S60 has been the leader in converged device software since the introduction of the first S60 device and continues to lead by a clear margin, with 53% global market share in Q2 2007 (Canalys, 2007).
IP sačuvana
social share
Молим паметније да више не попуштају.
Стање је веома критично.
Pogledaj profil WWW GTalk

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Veteran foruma
Jet set burekdzija

Mobilni Manijak

Zodijak Aquarius
Pol Muškarac
Poruke 7252
Zastava Makedonija
OS
Windows XP
Browser
Opera 9.23
mob
Samsung S6 & Lumia 9
Bas je lepa ova cura na reklamu ali telefon je bolji od nju ,,Mozda posle ovaj N95 Classic uzimam Touch
« Poslednja izmena: 25. Dec 2007, 08:14:20 od aco_kuna »
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil WWW GTalk Skype Twitter Facebook

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Svedok stvaranja istorije

Zodijak Aries
Pol Muškarac
Poruke 20016
Zastava Novi Beograd
OS
Windows XP
Browser
Safari 3.0
mob
Apple iPhone
Vec smo pricali negde o ovome...
Morace ponovo programi da se pisu za ovo cudo  Smile
« Poslednja izmena: 25. Dec 2007, 09:45:58 od Mikele »
IP sačuvana
social share
Preporuka za clanove: Srpski pravopis 

Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Veteran foruma
Jet set burekdzija

Лонг лив ћирилица!

Zodijak Gemini
Pol Muškarac
Poruke 6247
Zastava
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 2.0.0.11
mob
Nokia Lumia 1020
Vec smo pricali negde o ovome...
Morace ponovo programi da se pisu za ovo cudo  Smile

Existing S60 3rd Edition applications will run on touch enabled devices unmodified. Tools will be made available for developers to further optimize the touch experience of their applications.
Tako da će stare aplikacije raditi na toj platformi, a nove bi programeri trebali da pišu da budu kompatibilne i sa inputom sa tastature i sa ekrana(a ne samo sa novim touch telefonima).

Bas je lepa ova cura na reklamu ali telefon je bolji od nju ,,Mozda posle ovaj N95 Classic uzimam Touch
Kokretno ovaj telefon verovatno nećeš, pretpostavaljam da je samo prototip, ali će sigurno biti sličnih Wink
« Poslednja izmena: 25. Dec 2007, 10:20:28 od lukpot »
IP sačuvana
social share
Стање је веома критично.

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Veteran foruma
Jet set burekdzija

Mobilni Manijak

Zodijak Aquarius
Pol Muškarac
Poruke 7252
Zastava Makedonija
OS
Windows XP
Browser
Opera 9.23
mob
Samsung S6 & Lumia 9
Kokretno ovaj telefon verovatno nećeš, pretpostavaljam da je samo prototip, ali će sigurno biti sličnih Wink

Bas bi Zeleo da N95  8GB  sa Memory Card a da bude Touch
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil WWW GTalk Skype Twitter Facebook

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Veteran foruma
Jet set burekdzija

Лонг лив ћирилица!

Zodijak Gemini
Pol Muškarac
Poruke 6247
Zastava
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 2.0.0.11
mob
Nokia Lumia 1020
I meni bi odgovarao neki koji ima i tastaturu i touch screen, ali mi se prilično sviđa i ovaj tactile feedback. Nisam pre čuo za ekran na dodir koji možeš da osetiš da reaguje i da si pritisnuo nešto. Ne znam samo kako je to rešeno, da li telefon samo zavibrira ili se ekran bukvalno iskrivi pod prstom. Ovo drugo bi mi se svidelo Smiley

U svakom slučaju, 2008. će biti odlična za S60!
IP sačuvana
social share
Стање је веома критично.

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Prijatelj foruma
Poznata licnost

Zodijak Pisces
Pol Muškarac
Poruke 3415
Zastava Republika Srpska
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 2.0.0.11
Citat
U svakom slučaju, 2008. će biti odlična za S60!
Ma njima je svaka godina odlična.  Smile
Ovo je mnogo dobro. Biće zanimljivo vidjeti kako će to sve izgledati u praksi. Još zanimljivije će biti da vidimo kako će Apple reagovati i da li će biti spora po sudovoma između Apple-a i Nokia-e , u vezi ove touch screen tehnologije.  Smile
Baš me zanima kako će da izvedu ovo : Efficient and intuitive Touch UI with tactile feedback ??  Smile

U svakom slučaju ja vjerujem u Nokia-u i vjerujem da će to biti prvoklasno rješenje. Nadam se da će biti koji model sa hardverskom qwerty tastaturom i touch screen-om. Koliko god bio intuitivan ovaj ekran i davao "tactile feedback" , mislim da je najbolji "tactile feedback" onaj kada stvarno i opipaš tu tastaturu.  Smile

Lijepo je čuti da će se zadržati kompatibilnost sa starim programima a da će novi raditi u obje varijante. Ovo je na papiru , naravno. U praksi , znamo , uvijek nešto ne štima kako treba.  Smile

Živi bili pa vidjeli , sve ovo.  Smile
« Poslednja izmena: 25. Dec 2007, 14:06:57 od elborashon »
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Prijatelj foruma
Zvezda u usponu

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 1759
OS
Nepoznat
Browser
Opera 9.50
mob
Apple iPhone 4
a za sve ovo je kriv iPhone Smiley
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:

Zodijak Aries
Pol Muškarac
Poruke 20016
Zastava Novi Beograd
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 2.0.0.11
mob
Apple iPhone
a za sve ovo je kriv iPhone Smiley

Pa da, i za ovo i za SE p5  Smile
IP sačuvana
social share

Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:

Zodijak Aries
Pol Muškarac
Poruke 20016
Zastava Novi Beograd
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 2.0.0.12
mob
Apple iPhone
MWC: S60 Touch UI Introduction - Video demos from MWC

12 February 2008

S60 Touch UI Introduction
Video demos from MWC!

There is a pretty detailed overview of the upcoming 5th generation of the S60 platform that will brings the touch controlling to S60 devices and is supposed to be introduced somewhere during this year

Article is supported with lot of materials, photos, flash presentations and demo videos, my predications and exception, so if you didn’t read it already you should give it a try.

Anyway, as you may have already know S60 is expanding the UI offering by Touch UI with tactile feedback to create new type of devices and applications and by UI Accelerator Toolkit to create graphically stunning applications.

Saara from the S60 blogs has two nice videos taken at the WMC.

The first one shows the S60 touch UI running on a demo device and another video that shows Advanced Sensor Technologies Demo. Third video is from the Gizmodo with a same thematic as the Saara's first video.

IP sačuvana
social share

Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Idi gore
Stranice:
2  Sve
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
nazadnapred
Prebaci se na:  

Poslednji odgovor u temi napisan je pre više od 6 meseci.  

Temu ne bi trebalo "iskopavati" osim u slučaju da imate nešto važno da dodate. Ako ipak želite napisati komentar, kliknite na dugme "Odgovori" u meniju iznad ove poruke. Postoje teme kod kojih su odgovori dobrodošli bez obzira na to koliko je vremena od prošlog prošlo. Npr. teme o određenom piscu, knjizi, muzičaru, glumcu i sl. Nemojte da vas ovaj spisak ograničava, ali nemojte ni pisati na teme koje su završena priča.

web design

Forum Info: Banneri Foruma :: Burek Toolbar :: Burek Prodavnica :: Burek Quiz :: Najcesca pitanja :: Tim Foruma :: Prijava zloupotrebe

Izvori vesti: Blic :: Wikipedia :: Mondo :: Press :: Naša mreža :: Sportska Centrala :: Glas Javnosti :: Kurir :: Mikro :: B92 Sport :: RTS :: Danas

Prijatelji foruma: Triviador :: Domaci :: Morazzia :: TotalCar :: FTW.rs :: MojaPijaca :: Pojacalo :: 011info :: Burgos :: Alfaprevod

Pravne Informacije: Pravilnik Foruma :: Politika privatnosti :: Uslovi koriscenja :: O nama :: Marketing :: Kontakt :: Sitemap

All content on this website is property of "Burek.com" and, as such, they may not be used on other websites without written permission.

Copyright © 2002- "Burek.com", all rights reserved. Performance: 0.084 sec za 16 q. Powered by: SMF. © 2005, Simple Machines LLC.