Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:

ConQUIZtador
Trenutno vreme je: 24. Apr 2024, 10:49:16
nazadnapred
Korisnici koji su trenutno na forumu 0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.
Idi dole
Stranice:
1 3 4 ... 6
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
Tema: Russian Air Force receives first Su-34!  (Pročitano 14208 puta)
Prijatelj foruma
Svedok stvaranja istorije

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 21103
Zastava Ту негде...
OS
Windows XP
Browser
Opera 9.01
Лепо му стоји. Smile
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Hronicar svakodnevice

Zodijak Leo
Pol Muškarac
Poruke 684
Zastava Srbija
OS
Windows XP
Browser
Internet Explorer 6.0
mob
HTC 
eh,jos kada bi nam se zelje ispunile... Smile
IP sačuvana
social share
My dream is to fly over the rainbow so high...
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Poznata licnost

Zodijak
Pol
Poruke 3930
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 2.0.0.1
Ej, ljudi, pa Iljusin je Bozic Bata, odmah sam ga prepoznao  Smile
IP sačuvana
social share

Pogledaj profil WWW

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Zvezda u usponu

Хрїстóсъ воскрéсе! Воистину воскресе!

Zodijak
Pol
Poruke 1619
Zastava Србија
OS
Windows XP
Browser
Opera 9.02
Ej, ljudi, pa Iljusin je Bozic Bata, odmah sam ga prepoznao  Smile
  Smile Smile Smile
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Svakodnevni prolaznik

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 298
OS
Windows XP
Browser
Internet Explorer 6.0
mob
Samsung sgh-550i
Moram da primetim da dezurni Rusofili ovog foruma pokazuju iznenadjujuce malo znanja o avijaciji Majcice Rusije!
Smile
IP sačuvana
social share
Sivi soko, sivi soko, sivi soko, ću-ću-ću. Sivi soko, soko sivi, sivi soko, šubi-dubi-du!
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Zvezda u usponu

Zodijak
Pol
Poruke 1619
Zastava Србија
OS
Windows XP
Browser
Opera 9.02
Moram da primetim da dezurni Rusofili ovog foruma pokazuju iznenadjujuce malo znanja o avijaciji Majcice Rusije!
 Smile
?
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Hronicar svakodnevice

Qui desiderat pacem praeparet bellum

Zodijak Taurus
Pol Muškarac
Poruke 921
Zastava Olduvay-naucna kolonija na Marsu :)
OS
Windows XP
Browser
Opera 9.10
mob
HTC Touch Pro
neki ljudi jednostavno uzivaju da budu dosadni. Smile
kome se ne svidja tema neka ni ne cita.
metla  Smile
IP sačuvana
social share

Don't take this personal...            Не берите этот персонал...
i'm just doing my job...                я только делаю мою работу...
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Poznata licnost

Zodijak
Pol
Poruke 3930
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 2.0.0.1
Kada se pojavila ova verzija aviona na aeromitinzima i u stampi su spominjane dve oznake Su-32FN i Su-34, gde je prvi bio u plavoj maskirnoj shemi i namenjen mornarici (ne nosacima aviona!) i imao je odgovarajucu opremu i naoruzanje za detektovanje povrsinskih brodova i podmornica. Drugi, dakle Su-34 je bio u zelenoj maskirnoj shemi i namenjen za prodor u dubinu neprijateljske teritorije i namenjen za pre svega kopnene ciljeve. To je bilo dok su oba aviona bili predlozi Ruskoj vojsci ponudjeni od strane biroa. Mene zanima da li su oba usvojena ili samo jedan i pod kojim tacno oznakama. Ako neko zna pouzdanu informaciju bio bih zahvalan.
IP sačuvana
social share

Pogledaj profil WWW

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Poznata licnost

Shit happens, rama rama.

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 4233
Zastava Slovenia
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 2.0.0.1
mob
Nokia 
 Smile

Source:http://www.royfc.com/cgi-bin/today/acft_news.cgi

In 2 – 3 Years, KnAAPO Will Produce 10 Su-34 Every Year

In 2 – 3 years, KnAAPO is supposed to produce 10 Su-34 airplanes annually, the Sukhoy company’s general director, Mikhail Pogosyan, has reported.
According to him, “addition KnAAPO facilities can be joined to the program to if there is a demand to increase the production volume of these aircraft on Russian Federation air force order. The capabilities available of the two plants will be able to provide a total output of up to 30 aircraft a year.”
M. Pogosyan noted that after an air regiment of Su-34 has been produced over the next 3 – 4 years and transferred to the Russian Federation air force, the Sukhoy holding company will begin marketing these aircraft under the Su-32 designation ((INDEKS)) on the worldwide market.”
The Sukhoy holding company will produce 100 airplanes in all of different types (military and civilian) annually in the very near future, M. Pogosyan concluded. ((There were two long articles about the Su-34 that appeared today, 18 December, that are not translated here. The first, written by Yuriy Avdeev in Krasnaya Zvezda, titled “A ‘Su’per Complex for the Air Force” simply rehashes old material about the airplane translated here in the past few months. The second article, reported in Vremya Novostey by Nikolay Poroskov, and titled “Era of the Su-34” recounts the long road to production, including months without paychecks for plant personnel and the fact that it is 13 years since the first flight of the prototype. In particular, Poroskov notes that the first two aircraft are side numbers 01 and 02, respectively, and that 01 is being flown by Hero of Russia, Colonel Igor’ Malikov and test navigator Colonel Aleksandr Oshchepkov, candidate of engineering sciences. He further points out that in the West the aircraft is called the “Fullback” and that air force commander-in-chief Mikhaylov intends to have some unspecified flight records established by the aircraft as early as this year.))

MMPP Salyut Ready to Deliver Upgraded AL-31F-M1 Engines for Newest Su-34 Tactical Bombers

MMPP Salyut is ready to deliver upgraded AL-31F-M1 engines for the newest Su-34 tactical bombers, the enterprise’s general director, Yuriy Eleseev announced.
According to Yuriy Eliseev, the AL-31F-M1 modification is distinguished from the basic variant by an increased thrust of one tonne and an increased mean time between overhaul up to 750 hours. In the future, the engine’s thrust will be increased to 14 tonnes and the mean time between overhaul to 1,000 hours.
The upgrade of the basic AL-31F engine into the AL-31F-M1 variant has been realized in full using MMPP funds, the end of the Moscow enterprise emphasized. Within the framework of the creation of the fifth generation engine, FGUP MMPP Salyut is creating three modifications of the AL-31F engine – the M1, M2 and M3, Eliseev recalled. There will not be a four-stage, but a three-stage low pressure compressor on the M2 modification which already has been developed at the enterprise, and thrust and service life also will be increased even more. It is planned to raise the thrust on the M3 by 20 percent in comparison with the basic variant, and this modification will approximate the fifth generation engine as much as possible, Eliseev noted.

Fajlovi prikačeni uz poruku (kliknite na slike za punu veličinu)

2.jpg
(11.83 KB, 400x257)
3.jpg
(22.52 KB, 400x296)
« Poslednja izmena: 23. Dec 2006, 10:13:34 od HasBiba »
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Zvezda u usponu

Zodijak
Pol
Poruke 1619
Zastava Србија
OS
Windows XP
Browser
Opera 9.02
Ево мало цртежа....  Smile

IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Idi gore
Stranice:
1 3 4 ... 6
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
Trenutno vreme je: 24. Apr 2024, 10:49:16
nazadnapred
Prebaci se na:  

Poslednji odgovor u temi napisan je pre više od 6 meseci.  

Temu ne bi trebalo "iskopavati" osim u slučaju da imate nešto važno da dodate. Ako ipak želite napisati komentar, kliknite na dugme "Odgovori" u meniju iznad ove poruke. Postoje teme kod kojih su odgovori dobrodošli bez obzira na to koliko je vremena od prošlog prošlo. Npr. teme o određenom piscu, knjizi, muzičaru, glumcu i sl. Nemojte da vas ovaj spisak ograničava, ali nemojte ni pisati na teme koje su završena priča.

web design

Forum Info: Banneri Foruma :: Burek Toolbar :: Burek Prodavnica :: Burek Quiz :: Najcesca pitanja :: Tim Foruma :: Prijava zloupotrebe

Izvori vesti: Blic :: Wikipedia :: Mondo :: Press :: Naša mreža :: Sportska Centrala :: Glas Javnosti :: Kurir :: Mikro :: B92 Sport :: RTS :: Danas

Prijatelji foruma: Triviador :: Domaci :: Morazzia :: TotalCar :: FTW.rs :: MojaPijaca :: Pojacalo :: 011info :: Burgos :: Alfaprevod

Pravne Informacije: Pravilnik Foruma :: Politika privatnosti :: Uslovi koriscenja :: O nama :: Marketing :: Kontakt :: Sitemap

All content on this website is property of "Burek.com" and, as such, they may not be used on other websites without written permission.

Copyright © 2002- "Burek.com", all rights reserved. Performance: 0.167 sec za 16 q. Powered by: SMF. © 2005, Simple Machines LLC.