Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Prijavi me trajno:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:

ConQUIZtador
nazadnapred
Korisnici koji su trenutno na forumu 0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.
Napomena: Govor mržnje, uvrede i svako drugo ponašanje za koje moderatori budu smatrali da narušava ugled i red na forumu - biće sankcionisano.
Idi dole
Stranice:
2 3
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
Tema: Radiša Urošević postao je član Upravnog odbora PTT Srbije  (Pročitano 3566 puta)
21. Okt 2010, 22:56:16
Svedok stvaranja istorije


Sreća je kada ti smrt zakuca na vrata a ti nisi tu

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 15304
Zastava Сремска Митровица
OS
Windows Vista
Browser
Safari 5.0
mob
Alcatel 
Bio sam radio amater, mogu da odlučujem o PTT

N. Džodan - M. Đorđević    | 21. 10. 2010. - 20:00h | Foto: N. Pavlović    | Komentara: 70
Na predlog Jedinstvene Srbije, pevač novokomponovanih narodnih pesama Radiša Urošević postao je član Upravnog odbora PTT Srbije, tela koje upravlja značajnim javnim preduzećem. Urošević je, inače, jedan od optuženih u aferi „indeks”, a za sebe kaže da „nije neupućen” kad je u pitanju poslovanje PTT jer je bio radio amater, a ima i komunikaciju sa direktorom PTT u Kragujevcu.
„Moj sin ima radio stanicu, ja sam bio radio amater, a imam i komunikaciju sa direktorom PTT u Kragujevcu”
- Bio sam i u Upravnom odboru „Trudbenika”, ali to nije bilo toliko interesantno za novine. Mislim da imam veze sa telekomunikacijama, imam radio stanicu, odnosno moj sin, ja sam bio radio amater, imam komunikaciju sa direktorom PTT-a u Kragujevcu, tako da nisam baš neupućen. U svakom slučaju, ako moj glas bude odlučivao o bilo kom pitanju, to će sigurno biti u interesu Srbije - kaže Radiša Urošević za „Blic”.
Ovaj poznati estradni umetnik proslavio se brojnim hitovima poput „Jesen prođe, ja se ne oženih”, „Tuđa žena, tuga je golema” i drugih.