Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Prijavi me trajno:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:

ConQUIZtador
Trenutno vreme je: 29. Apr 2024, 01:21:10
nazadnapred
Korisnici koji su trenutno na forumu 0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.
Idi dole
Stranice:
1 3  Sve
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
Tema: Psychiatry An Industry Of Death  (Pročitano 7542 puta)
Moderator
Legenda foruma


Iščeznuće problema kroz poricanje stvarnosti.

Zodijak Taurus
Pol Žena
Poruke 30885
Zastava Tatooine
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 2.0.0.14
Ja sam student, her, ne lekar.   Smile

edit: Nazad na temu...  Smile
« Poslednja izmena: 21. Maj 2008, 22:00:15 od B@mbin@ »
IP sačuvana
social share
"I find your lack of faith disturbing". Darth Vader
Pogledaj profil WWW Twitter
 
Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Prijatelj foruma
Jet set burekdzija


omnia ab ovo

Zodijak Taurus
Pol Muškarac
Poruke 5614
OS
Windows XP
Browser
Opera 9.27
mob
Nokia 
Lekari su stvarno u lošem situaciji u svoju radu, oni prime novac za takvu ulogu, što ne ispriča ništa , osim to da je na hiearhiji su iznad od pacijentu. Zato nije glupo kod neki pravcima da zovu bolesnike kao klijent. Već taj hiearhija ruši terapiju. Inače i lekarima bi bilo lakše ako bi imali takvu osećaj da grade nešto, sad mislim na ljudski odnosima kod bolesnike.
A tu u srbiji gde je još patriahalnost hara, i gde su ljudi dresirani i na autoritarnost, još otežava situaciju. A po mene uopšte nisu krivi lekari. Da institucije toliko su igubili moralnost, zbog toga rat je kriv, i takve institucije koji još rade na tome da bude ovaj država za onima koji uvek osećaju sram, vidi hršćanske crkve. Pro fašisti plate za to da budu takvi slučaji u novinama gde su lekari neetički ljudi. Jer to za masu to znači da su totalno te profašisti gospodari, mislim sad ponovo na crkve.