Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:

ConQUIZtador
Trenutno vreme je: 28. Apr 2024, 12:11:28
nazadnapred
Korisnici koji su trenutno na forumu 0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.
Idi dole
Stranice:
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
Tema: Pakistanske balisticke rakete  (Pročitano 1736 puta)
05. Feb 2011, 11:04:32
Krajnje beznadezan

Fly Baby, fly...

Zodijak Capricorn
Pol Muškarac
Poruke 11585
Zastava Serbia
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 3.6.13
Ne znam kako im se zove opva sprava, ali evo i njih

"Pakistan Intercontinental Ballistic Missile Underway: ICBM

Technology to cover range of 7,000 Kms, Pakistan, to increase its defensive capabilities, has started preparing intercontinental missile with a range of 7000 kilometres.

According to sources, the intercontinental missile has a range of 7000 kilometres and is capable of hitting its target falling within its range. The missile can contain nuclear as well as traditional warheads. The missile has been termed a significant milestone for the defence of the country and is believed to strengthen the defence. According to sources, the missile would soon be test fired.
PAF to get airborne refullers next year: Pakistan Air Force plans to induct four Chinese airborne refullers next year, in a move to counter the Indian Air Forces’ enhanced capabilities after New Delhi acquired six similar aircraft, an Indian news agency quoted the PAF chief as saying.

Air Chief Marshal Qamar Suleman underlined that the airborne refullers were necessary to match the IAF capabilities.
“This is an absolutely new capability which we are inducting. We never had this capability in the PAF,” Suleman added, maintaining, in order to match the IAF’s acquisition of the first of three Airborne Warning and Control Systems (AWACS), the PAF would receive four Chinese systems between 2011 and 2012.

He also termed as “alarming” the IAF’s intention of purchasing 126 medium multi-role combat aircraft, saying Pakistan needed “to have something matching.

Posted by Asian Defence News at asian defense and chinese defence and indian defence news at 9:16 AM "

izvor: Asian Defence News

Fajlovi prikačeni uz poruku (kliknite na slike za punu veličinu)

Pakistan_Intercontinental_Ballistic_Missile_ICBM.jpg
(83.65 KB, 366x550)
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Legenda foruma

Sertifikovani hejter i negativac

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 32361
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 3.6.13
http://forum.burek.com/pakistan-ima-vise-od-100-atomskih-bombi-t533472.10.html

i,da,ko sto rekoh tamo- i Jevrejcici imaju vise od 250 komada,pa se svi prave blesavi...  Smile
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Krajnje beznadezan

Fly Baby, fly...

Zodijak Capricorn
Pol Muškarac
Poruke 11585
Zastava Serbia
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 3.6.13
Ah, evo malo jos pakistanskih:  redom Hatf-1, Hatf-2, Hatf-3 Shaheen, Hatf-4 Shaheen-I, Hatf-5 Ghauri, Hatf-6 Shaheen-II. Imaju i Ghauri III (da li je to onaj na fotki na prethodnom postu, ne znam Smile)

hatf1.jpg
(22.8 KB, 500x284)
hatf2.jpg
(33.65 KB, 400x221)
hatf3.jpg
(72.58 KB, 400x551)
hatf4.jpg
(51.06 KB, 386x500)
ghauri23.jpg
(41.95 KB, 675x507)
hatf6.jpg
(107.3 KB, 800x600)
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Legenda foruma

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 32361
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 3.6.13
Interesantan je onaj TELAR(nosac) na 6. slici...  Smile

ne mogu da procenim da li je MAZ u pitanju.  Smile
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Krajnje beznadezan

Fly Baby, fly...

Zodijak Capricorn
Pol Muškarac
Poruke 11585
Zastava Serbia
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 3.6.13
Nemam pojma, evo nadjoh neki tekst u kome se spominju vozila na paradi, ali nista konkretno:

"Shaheen-II / Hatf-6 / Ghaznavi

The Shaheen-II was test-fired on March 9, 2004. The Pakistani military issued a statement saying, "Pakistan today successfully carried out the maiden test fire of the Shaheen 2 surface-to-surface ballistic missile."

In an interview with an English daily in Islamabad, the director General of the National Development Complex [and a member of Pakistan Atomic Energy Commission - PAEC] Dr. Samar Mubarik Mund said work is in progress on the long range Shaheen-II which can travel 2000 kilometres. He said the missile would be ready for testing by the end of 1998, though it was not launched until early 2004.

A pair of Shaheen-II ballistic missiles were displayed during the Pakistan Day parade in Islamabad on 23 March 2000. One of the missiles was carried on a 12-wheel Transporter Erector Launcher, while the other missile was carried on a Missile Transporter. These vehicles, based on a common chassis, are evidently significantly larger than the 8-wheel launcher used by the Shaheen, though they use a similar cab. During the parade, it was claimed that the Shaheen-II surface-to-surface missile had a range of 2,000 kilometers [over 1400 miles].

The Shaheen-II is evidently a Pakistani version of the Chinese M-18, which was originally shown at the 1987 Beijing air show as a two-stage missile with 1000 kms range carrying a 400-500 kilogram payload. This M-18 missile had the longest range of any of the current M-series missiles.

The Shaheen series of missiles are evidently based imported from China by the PAEC's National Development Complex. The Shaheen, which was tested with considerable publicity on 15 April 1999, is evidently the Chinese M-11 which Pakistan purchased in the early 1990s. The Shaheen-II would appear to represent the Chinese M-18, although it is questionable whether Pakistan has actually obtained these missiles from China. There is no present indication that China has transferred such missiles to Pakistan.

Pakistan has announced that development efforts are underway on a longer-range missile, designated the Ghaznavi, although no details of this system's proposed characteristics have been made public. "

evo jos fotki pa ako uspes da odgonetnes.... Smile Smile

Hataf VI - Shaeen-II 1.jpg
(107.91 KB, 640x480)
Hataf VI - Shaeen-II 2.jpg
(113.96 KB, 640x480)
shaheen-2-display.jpg
(72.29 KB, 917x498)
shaheen-2-mdf60773.jpg
(82.28 KB, 900x564)
Shaheen (III) Shaheen II (Ghauri-III).jpg
(294.73 KB, 1200x1017)
Shaheen_II_IRBM_Hatf_VI.jpg
(50.09 KB, 900x751)
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Legenda foruma

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 32361
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 3.6.13
Sad sam malo potrazio po netu.

U pitanju su Kenjaske kopije.A Kenjazi imaju dobru saradnju sa Pakistancima,i eto...

Jos jedna stvar koju su Kenjazi pokrali od Sovjeta i kojom im sad jedu trzista.  Smile
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Krajnje beznadezan

Fly Baby, fly...

Zodijak Capricorn
Pol Muškarac
Poruke 11585
Zastava Serbia
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 3.6.13
Kako god da se okrene, oni imaju te projektile. Evo spiska; interesantno je da svi mogu da nose nuklearnu glavu, trt Smile

Inventory of Pakistani Missiles:

Designation      Other Name       Range          Payload        Status               Inventory

Hatf-I/IA         80/100 km      500 kg         Deployed            1000+

Abdali                Hatf-II             180 km           500 kg         Deployed,             800 
                                                                                   Under production               

Ghaznavi           Hatf-III            290 km          500 kg          Deployed,           1100+
                                                                                   Under production

Shaheen-I          Hatf-IV           750 km          750 kg           Deployed,           705-1150
                                                                                   Under production

Ghauri-I             Hatf-V           1500 km     700-1000 kg       Deployed,           1100+
                                                                                    Under production

Ghauri-II            Hatf-VA         2,000km,      1200 kg           Operational,         100+
                                             More range                      Under production
                                        with lighter payload

Shaheen-II        Hatf-VI         2,500km,       1000+ kg          Deployed,          2100+
                                        More range                        Under production
                                   with lighter payload

Babur                Hatf-VII          700 km           500 kg            Deployed,         12000
                                                                                        Cruise Missile   

Ghauri-III         Hatf-VIII       4,000 km        2500+ kg          Operational,
                                                                                   Under production

M-11                                         300 km          500 kg         In service             1000

Shaheen-III                         3,600+ km       1000+ kg           Operational,
                                                                                     Under production

Tipu Sultan                          5,000+ km        1500 kg       Under development

Note: Every missile can carry a Nuclear Warhead.
The Chinese – made M – 11 Missile is in service too, which is a Short Range Ballistic Missile with a maximum range of 300 km. It uses solid fuel and can carry a payload of around 500 kg.
It has been recently reported by the Pakistani Press (Daily Jang) that Pakistan has the ability to use MIRVs on its missiles. This has been seen as possibly the greatest Pakistani Military achievement to date. It has also been reported that Pakistan would likely use MIRVs on its Shaheen – II and Ghauri – II missiles.

Smile

« Poslednja izmena: 06. Feb 2011, 11:21:46 od Papalu »
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Prijatelj foruma
Poznata licnost

Zivot nema reprizu

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 3955
Zastava
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 3.6.13

Nisu ni Pakistanci za potcenjivanje.Tipu Sultan  je veoma dobar sistem.Kad udje u operativnu upotrebu,bice straha u komsiluku. Smile
IP sačuvana
social share
A nekad su proizvodili čelik, je li ? Iz dimnjaka se dimi, ali unutra. . .   Spiros 'Vondas' Vondopoulos

»Bogu hvala, vek i po poživeh, u zdravlju i radu. Slutim da mi je vreme umirati, te ove reči u pero govorim advokatu Nikoli Novakoviću, jer u vas, deco moja, sve zajedno, nemam ni malo poverenja ...« Dalje: »Žao mi je što ste moji, a ne deca nekog mog neprijatelja. Ko je vas poznavao, ne mora se bojati pakla; sa đavolima će mu biti lepše i prijatnije. Sto se tiče moje imovine, a to vas jedino zanima, mogu vam saopštiti sledeće: sve što imam OSTAVLJAM SAMOM SEBI, jer verujem u drugi život. Znači, neka sve ostane kako je bilo za moga života, dok se ne vratim. Vaš otac — Pantelija Topalović.«
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Krajnje beznadezan

Fly Baby, fly...

Zodijak Capricorn
Pol Muškarac
Poruke 11585
Zastava Serbia
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 3.6.13
Ne mogu da nadjem fotke Ghauri-a III, a tog SUltana nisam ni trazio. Imas li nekih podataka o njemu Smile Smile Smile
Smile Smile
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Idi gore
Stranice:
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
Trenutno vreme je: 28. Apr 2024, 12:11:28
nazadnapred
Prebaci se na:  

Poslednji odgovor u temi napisan je pre više od 6 meseci.  

Temu ne bi trebalo "iskopavati" osim u slučaju da imate nešto važno da dodate. Ako ipak želite napisati komentar, kliknite na dugme "Odgovori" u meniju iznad ove poruke. Postoje teme kod kojih su odgovori dobrodošli bez obzira na to koliko je vremena od prošlog prošlo. Npr. teme o određenom piscu, knjizi, muzičaru, glumcu i sl. Nemojte da vas ovaj spisak ograničava, ali nemojte ni pisati na teme koje su završena priča.

web design

Forum Info: Banneri Foruma :: Burek Toolbar :: Burek Prodavnica :: Burek Quiz :: Najcesca pitanja :: Tim Foruma :: Prijava zloupotrebe

Izvori vesti: Blic :: Wikipedia :: Mondo :: Press :: Naša mreža :: Sportska Centrala :: Glas Javnosti :: Kurir :: Mikro :: B92 Sport :: RTS :: Danas

Prijatelji foruma: Triviador :: Domaci :: Morazzia :: TotalCar :: FTW.rs :: MojaPijaca :: Pojacalo :: 011info :: Burgos :: Alfaprevod

Pravne Informacije: Pravilnik Foruma :: Politika privatnosti :: Uslovi koriscenja :: O nama :: Marketing :: Kontakt :: Sitemap

All content on this website is property of "Burek.com" and, as such, they may not be used on other websites without written permission.

Copyright © 2002- "Burek.com", all rights reserved. Performance: 0.482 sec za 17 q. Powered by: SMF. © 2005, Simple Machines LLC.