Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:

ConQUIZtador
Trenutno vreme je: 19. Apr 2024, 18:36:37
nazadnapred
Korisnici koji su trenutno na forumu 0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.
Idi dole
Stranice:
2 3 ... 27
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
Tema: NBA 2007  (Pročitano 22028 puta)
14. Sep 2006, 02:52:57
Supermoderator
Legenda foruma

Zodijak Aries
Pol
Poruke 42390
Zastava
OS
Windows XP
Browser
Opera 9.00
E posto je '06 bila sranje jel ko od vas isprobao 2007 demo verziju a i za koi dan ce i finalna verzija
« Poslednja izmena: 14. Sep 2006, 14:58:11 od latifovich »
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil Twitter

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Zvezda u usponu

Zodijak Gemini
Pol Muškarac
Poruke 1825
Zastava Bosna i Hecegovina
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 1.5.0.6
mob
Samsung Galaxy S4
Nisam,jedva cekam!!!A je li to demo vec dostupan?  Smile
IP sačuvana
social share
"Remember, remember the 5th of November, the gunpowder treason and plot. I know of no reason why the gunpowder treason should ever be forgot."

Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Supermoderator
Legenda foruma

Zodijak Aries
Pol
Poruke 42390
Zastava
OS
Windows XP
Browser
Opera 9.00
A krajem ovog meseca treba da je full verzija (tacnije jos 12 dana) a demo treba da je vec pusten, ali nemogu nigde da ga nadzem pa izgleda da ga jos nisu pustili. Bice izgleda odlaganja igrice
« Poslednja izmena: 14. Sep 2006, 15:03:46 od latifovich »
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil Twitter

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Supermoderator
Legenda foruma

Zodijak Aries
Pol
Poruke 42390
Zastava
OS
Windows XP
Browser
Opera 9.02
REDWOOD CITY, Calif. – September 26, 2006 – The chance to play with complete control over all of the dazzling passes, signature dunks, jump shots and free throw routines of your favorite NBA stars in the world’s best-selling* basketball video game became a reality today after Electronic Arts (NASDAQ: ERTS) shipped NBA LIVE 07 to stores throughout North America.

Developed by EA Canada, NBA LIVE 07 features NBA superstar Tracy McGrady of the Houston Rockets on its cover, and it is available on the Xbox 360™ and Xbox® video game systems from Microsoft, PSP® (PlayStation®Portable) system, mobile and PC. It will ship to stores in North America on the PlayStation®2 computer entertainment system on September 27th.

On Wednesday, September 27, McGrady and Tony Parker of the San Antonio Spurs, who is featured on NBA LIVE 07 packaging in France, will help launch NBA LIVE 07 at the world’s only NBA Store on 5th Avenue in New York City. Beginning at 1:00 pm Eastern Time, the first 150 fans who have registered to pre-purchase the game from the NBA Store will receive an autographed copy of the game from McGrady and Parker and have the opportunity to meet the players.

Outside North America, NBA LIVE 07 will be available to stores worldwide on Oct. 5 and Oct. 6 with Parker and Boris Diaw of the Phoenix Suns on the cover in France, Dirk Nowitzki of the Dallas Mavericks on the cover in Germany and Pau Gasol of the Memphis Grizzlies on the cover in Spain. McGrady is featured on the cover in North America and all other territories.

This year NBA LIVE 07 introduces ESPN Motion and streaming ESPN radio podcasts delivered right to your console in game through a ground-breaking new ESPN integration package available on the Xbox 360™ and PlayStation®3 consoles. Fans connected online will be able to watch NBA game highlights, segments from Pardon the Interruption or Around the Horn, interviews and analysis from SportsCenter, and more. Fans will also be able to download and listen to ESPN radio podcasts as they play NBA LIVE 07, including segments from Dan Patrick, Mike & Mike, Stephen A. Smith and others. All this is in addition to live ESPN Radio SportsCenter updates every 20 minutes, the ESPN Ticker and ESPN News.

Legendary broadcaster Marv Albert and former Chicago Bulls star Steve Kerr call all the action from the best seats in the house as you take your game to the highest level in NBA LIVE 07. With all-new EA SPORTS™ Total Freestyle Control and revolutionary gameplay -- complete with ultra-realistic moves and player emotions --the highly acclaimed basketball video game from the EA SPORTS brand plays as good as it looks. Pull off moves only the pros perform as you replicate the styles of your favorite NBA players. Elevate to the rim for an electrifying dunk and bring the crowd to its feet, or look to your superstars to shift momentum with the game on the line. Featuring all-new levels of ability for your EA SPORTS Freestyle Superstars, the power to switch their skills on-the-fly, and advancements to fan-favorite features like All-Star Weekend and Dynasty Mode™, the hardwood is yours for the taking in NBA LIVE 07.
« Poslednja izmena: 01. Okt 2006, 01:56:07 od latifovich »
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil Twitter

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Zvezda u usponu

Zodijak Gemini
Pol Muškarac
Poruke 1825
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 1.5.0.7
mob
Samsung Galaxy S4
Nabavio sam je i ne znam sta da kazem.Grafika odlicna,Potezi igraca i kretanja sa loptom i bez nje unapredjeni,ali ne mogu da se naviknem na kontrole!!!!!Prije je bilo da na dugme na koje zakucavas,u odbrani krades loptu.Na skok/blokadu u napadu radis naskok i tako.Na primjer hocu da blokiram igraca,a on nesto mase rukom...ili hocu da mu je ukredem na on skoci na bananu.  Smile Izgubio sam na starteru jedno 20 razlike!!!  Smile
IP sačuvana
social share
"Remember, remember the 5th of November, the gunpowder treason and plot. I know of no reason why the gunpowder treason should ever be forgot."

Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Supermoderator
Legenda foruma

Zodijak Aries
Pol
Poruke 42390
Zastava
OS
Windows XP
Browser
Opera 9.02
Konacno sam je i ja nabavio (original verziju), A sto se tice igre malo bolja od 06, mogu u igru kucanja da se izvodu kakva hoces novost je i sa x-faktorom kad se zapali tesko se gasi taj igrac. I sloboda bacanja nema vise onih linija isto kao iz igre sut se sutiraju slobodna. i malo nisasm zadobvoljan od grafike kod igraca opet su mi nekako bz veze, stos e toga tice 2005 ima najbolje igrace. I Kevin Garnet je napravljen najbolji u igru  Smile I prvu utakmicu sam izgubio 1 razlike i to je to  Smile
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil Twitter

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Zvezda u usponu

Zodijak Gemini
Pol Muškarac
Poruke 1825
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 1.5.0.7
mob
Samsung Galaxy S4
Meni se sve vise i vise svidja!!!
IP sačuvana
social share

Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Svakodnevni prolaznik

Zodijak Aquarius
Pol Muškarac
Poruke 488
Zastava Beograd
OS
Windows XP
Browser
Internet Explorer 6.0
mob
Nokia 6220 classic
Znaci moze da se nadje na nasem trzistu???
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil WWW

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Zvezda u usponu

Zodijak Gemini
Pol Muškarac
Poruke 1825
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 1.5.0.7
mob
Samsung Galaxy S4
Aha !Uveliko!Odlicna je!X-factor je extra stvar!
IP sačuvana
social share

Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Svakodnevni prolaznik

Zodijak Aquarius
Pol Muškarac
Poruke 488
Zastava Beograd
OS
Windows XP
Browser
Internet Explorer 6.0
mob
Nokia 6220 classic
Matori a sta je X-factor? Smile

Moze li neko da mi napise zahtevnost NBA07?
« Poslednja izmena: 07. Okt 2006, 12:36:01 od caporegime357 »
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil WWW

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Idi gore
Stranice:
2 3 ... 27
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
Trenutno vreme je: 19. Apr 2024, 18:36:37
nazadnapred
Prebaci se na:  

Poslednji odgovor u temi napisan je pre više od 6 meseci.  

Temu ne bi trebalo "iskopavati" osim u slučaju da imate nešto važno da dodate. Ako ipak želite napisati komentar, kliknite na dugme "Odgovori" u meniju iznad ove poruke. Postoje teme kod kojih su odgovori dobrodošli bez obzira na to koliko je vremena od prošlog prošlo. Npr. teme o određenom piscu, knjizi, muzičaru, glumcu i sl. Nemojte da vas ovaj spisak ograničava, ali nemojte ni pisati na teme koje su završena priča.

web design

Forum Info: Banneri Foruma :: Burek Toolbar :: Burek Prodavnica :: Burek Quiz :: Najcesca pitanja :: Tim Foruma :: Prijava zloupotrebe

Izvori vesti: Blic :: Wikipedia :: Mondo :: Press :: Naša mreža :: Sportska Centrala :: Glas Javnosti :: Kurir :: Mikro :: B92 Sport :: RTS :: Danas

Prijatelji foruma: Triviador :: Domaci :: Morazzia :: TotalCar :: FTW.rs :: MojaPijaca :: Pojacalo :: 011info :: Burgos :: Alfaprevod

Pravne Informacije: Pravilnik Foruma :: Politika privatnosti :: Uslovi koriscenja :: O nama :: Marketing :: Kontakt :: Sitemap

All content on this website is property of "Burek.com" and, as such, they may not be used on other websites without written permission.

Copyright © 2002- "Burek.com", all rights reserved. Performance: 0.079 sec za 17 q. Powered by: SMF. © 2005, Simple Machines LLC.