Ne verujem da se ovo ikome ikada desilo,prica je istinita.Uzoran sam student i sasvim obican decko koji nikad nije ni najmanju glupost napravio,ali ovo je za zonu sumraka.Kad idem ulicom izvalio sam da me ljudi nekako cudno gledaju,pokazuju jedni drugome prstom na mene(naravno nije ih puno ali vrlo cesto se dogadja),dugo vremena sam to kulirao i razmisljao sam ko zna kakvog sveta ima i sta me briga sta oni misle.Ali posle nekog vremena cujem kad prolazim komentare eno ga onaj,eno ga manijak cak mi je jedna zena rekla "stoko",a i ne retko se desava da pojedinci pljunu u mom pravcu kad me vide.Da situacija bude jos cudnija skoro sam se iz Novovg Sada doselio u Beograd i gotovo da ne poznajem nikog u Bg,pa ne mogu da saznam sta je u pitanju.Sve bi bilo logicnije da je policija kucnula na moja vrata i rekla, "e decko prijavili su te zbog toga i toga dodji kod nas na razgovor,ali jok.Jednom sam pitao gospodju jednu koja prodaje cigare,"ma sta se ovo desava sta to ljudi o meni pricaju,a ona mi je odgovorila "a ti kao ne znas sram te bilo"od tog dana ne znam za sebe,roditeljima sam rekao oni mi ne veruju kazu to ti je izgovor za los uspeh na fakultetu,izmisljas...Nikakvu ruznu stvar u zivotu nisam napravio(mislim tu i tamo neka glupost,ali nista ozbiljno).Po meni jedina nada mi je da cekam i kuliram i valjda ce sve biti u redu.Nije to mnogo strasno ali je neprijatno kad izadjem napolje plasim se sta moze da me strefi.Inace to se vec dobrih sest meseci desava.Da li je ikako moguce da me je neko pobrkao sa nekim manijakom ili slicno.Meni je to gotovo nemoguce ali drugo objasnjenje je nemoguche osim da imam halucinacije sto naravno nemam. Ili mi je neko nesto namestio,ma tesko je biti pametan.Zivim na Novom BeograduKako bi vi reagovali da ste u mojoj situaciji.
Poslednji odgovor u temi napisan je pre više od 6 meseci.