Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:

ConQUIZtador
Trenutno vreme je: 19. Apr 2024, 04:27:50
nazadnapred
Korisnici koji su trenutno na forumu 0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.
Idi dole
Stranice:
1 2 4 5
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
Tema: Messerschmitt Me 262  (Pročitano 14896 puta)
Poznata licnost

Futo fukutsu - Saburo Sakai

Zodijak Capricorn
Pol Muškarac
Poruke 3671
Zastava Beograd
OS
Windows 98
Browser
Opera 7.01
mob
SonyEricsson C702i
Avia S 92/CS 92

Engine: 2x M-04B(Jumo 004)turbojets
Wing Span: 12.5 m
Length: 10.58 m
Height: 3.83 m
Weight: Empty 4,000 kg / Loaded 7,045 kg
Maximum Speed: 870 km/h
Ceiling: 11,450 m
Range: 1,050 km
Crew: 1
Armament: 4x 30 mm cannons in nose

History:

During the war the Germans set up a number of assembly plants in Czechoslovakia for the of the production Messerschmitt Me 262. After the war the manufacturing infrastructure remained intact, so production could start up again for the new owners. This decision was taken remarkable quickly after the Soviet "Liberation" on the 27/5/1945

The first Avia S 92.1 was assembled at Letnany Research Institute in 1945 (PL-01), with the air frame coming from Avia and the engines from the repair works in Malesice (the Junkers Jumo 004 now called the M-04). The S 92's first flight was on the 27/09/46, with Avia's chief pilot Antonin Kraus in control. That same year on December 10th the CS 92 took to the air for the first time.

Delivery of the first S 92 to the Czech air force was on 42/6/1948. With twelve being made in all, nine S 92 and three CS 92 equipping the 5th Fighter Flight, until they were grounded for use as instructional airframes in 1951.

By the time Yugoslavia showed interest in buying the S 92, Avia was looking at closing down the production line to make way for new up to date aircraft and when Avia were given a licensed to make the Mig 15 (they were all ready making the Yak 23 as the S 101) the S 92 facilities were broken up.

Fajlovi prikačeni uz poruku (kliknite na slike za punu veličinu)

S92_1.jpg
(14.75 KB, 616x229)
S-92_2.jpg
(132.51 KB, 827x357)
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil WWW

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Poznata licnost

Zodijak Capricorn
Pol Muškarac
Poruke 3671
Zastava Beograd
OS
Windows 98
Browser
Opera 7.01
mob
SonyEricsson C702i
Nakajima J9Y Kikka

Length : 11.50 m
Wing Span : 13.70 m
Height : 4.05 m
Wing Area : 25.0 m?
All-Up Weight : 7,000 kg
  Empty Weight : 4,500 kg
Engine : 2 x Ishikawajima Ne-130 Turbojet, 908 kgf (8.90 kN) or Nakajima Ne-230 *Turbojet, 885 kgf (8.68 kN)
Max Speed : 852 km/h (Ne-130), 812 km/h (Ne-230)
Range : 980 km
Service Ceiling : 12,000+ m
Crew : 1
Armament: (only interceptor variant)
30 mm Ho155-II Machine Gun x 2 or 20 mm Ho5 Machine Gun x 2 (for Navy)

After the Japanese military attach in Germany witnessed trials of the Messerschmitt Me 262 in 1944, the Imperial Japanese Navy issued a request to Nakajima to develop a similar aircraft to be used as a fast attack bomber. Among the specifications for the design were the requirements that it should be able to be built largely by unskilled labour, and that the wings should be foldable. This latter feature was to enable the aircraft to be hidden in caves and tunnels around Japan as the Navy began to prepare for the defence of the home islands. Nakajima designers Kazuo Ohno and Kenichi Matsumura laid out an aircraft that bore a strong but superficial resemblance to the Me 262.

The Kikka was designed in preliminary form to use the Tsu-11, a very crude thermojet style of jet engine that was little more than a ducted fan with an afterburner. Subsequent designs were planned around the Ne-10 (TR-10) centrifugal-flow turbojet, and the Ne-12, which added a four-stage axial compressor to the front of the Ne-10. Tests of this powerplant soon revealed that it would not produce anywhere near the power required to propel the aircraft, and the project was temporarily stalled. It was then decided to produce a new axial-flow turbojet based on the German BMW 003. Development was troublesome, based on little more than photographs and a cut-away drawing, but a suitable unit, the Ishikawajima Ne-20, was finally built. By Summer 1945, the Kikka project was making progress once again and at this stage, reflecting the deteriorating war situation, the Navy changed the role of the aircraft to "special attacker", the term reserved for kamikaze weapons.

Compared to the Me-262, the Kikka airframe was noticeably smaller and more conventional in design, with straight (rather than swept) wings and tail surfaces. The triangular cross-section characteristic of the German design was less pronounced, due to smaller fuel tanks. The main landing gear of the Kikka were taken from the Mitsubishi Zero and the nose wheel from the tail of a Yokosuka P1Y bomber.

Izvor Wikipedia

800px-KikkaNavyBase.JPG
(58.43 KB, 800x523)
800px-KikkaRATO.JPG
(42.99 KB, 800x539)
Kikka.jpg
(14.61 KB, 350x143)
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil WWW

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Poznata licnost

Zodijak Capricorn
Pol Muškarac
Poruke 3671
Zastava Beograd
OS
Windows 98
Browser
Opera 7.01
mob
SonyEricsson C702i
Nadam se da mi nedete zmeriti ali ovaj avion kao prvi uspesni mlazni avion zasluzuje da bude pomenut Smile

He-178

General characteristics

Crew: One
Length: 7.48 m (24 ft 6 in)
Wingspan: 7.20 m (23 ft 3 in)
Height: 2.10 m (6 ft 10 in)
Wing area: 9.1 m? (98 ft?)
Empty weight: 1,620 kg (3,572 lb)
Max takeoff weight: 1,998 kg (4,405 lb)
Powerplant: 1 HeS 3 turbojet, 4.4 kN (992 lbf)

Performance

Maximum speed: 700 km/h (435 mph)
Range: 200 km (125 mi)

The Heinkel He 178 was the world's first aircraft to fly under turbojet power, and the first practical jet plane, the pioneering example of this type of aircraft. It was a private venture by the German Heinkel company in accordance with director Ernst Heinkel's emphasis on developing technology for high-speed flight and first flew on August 27, 1939 piloted by Erich Warsitz. This had been preceded by a short hop three days earlier.
In 1936, a young engineer named Hans von Ohain had taken out a patent on using the exhaust from a gas turbine as a means of propulsion. He presented his idea to Heinkel, who agreed to help develop the concept. Von Ohain successfully demonstrated his first engine in 1937, and plans were quickly made to test a similar engine in an aircraft. The He 178 was designed around von Ohain's third engine design, which burned diesel fuel. The result was a small aircraft of conventional configuration and construction, with a metal fuselage and high-mounted wooden wings. The jet intake was in the nose, and the plane was fitted with taildragger-style undercarriage. On the first flight, the main gear was fixed, but was later made retractable.

The aircraft was an outstanding success although just a flying testbed, it was faster than any piston engined military aircraft of the day that were then in regular squadron service, having reached a maximum speed of 403 mph (650 km/h) and a cruising speed of 363 mph (585 km/h). Projected maximum speed for a production aircraft was to be 435 mph (700 km/h), a speed not reached in combat until 1944, but easily exceeded by the third prototype of the Messerschmitt Me 163, a rocket fighter, in August 1941. On November 1, 1939, Heinkel arranged a demonstration of the jet for the Reichsluftfahrtministerium ("Reich Aviation Ministry", RLM), where both Ernst Udet and Erhard Milch watched the aircraft perform. However, due to the conservative approach to aircraft design then favoured by both men, no official interest in the concept was shown. Nevertheless, Heinkel was undeterred, and decided to embark on the development of a twin-engined jet fighter, the Heinkel He 280 as a private venture using what had been learned from the He 178.

The He 178 was placed in the Deutsches Technikmuseum ("German Technical Museum") in Berlin, where it was destroyed in an air raid in 1943.
Izvor Wikipedia

He_178_0.jpg
(123.73 KB, 732x499)
He_178_1.jpg
(99.09 KB, 800x442)
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil WWW

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Krajnje beznadezan

Fly Baby, fly...

Zodijak Capricorn
Pol Muškarac
Poruke 11585
Zastava Serbia
OS
Windows 98
Browser
Internet Explorer 6.0
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Prijatelj foruma
Poznata licnost

Zivot nema reprizu

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 3955
Zastava
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 2.0.0.7

Evo jos par slicica:

blesk.jpg
(12.16 KB, 355x200)
ceskoslovenska_vlastovka.JPG
(58.79 KB, 800x457)
M-04.jpg
(24.48 KB, 528x310)
S-92.jpg
(14.61 KB, 600x188)
stavebnice.jpg
(68.74 KB, 800x440)
V-34.jpg
(9.93 KB, 419x284)
IP sačuvana
social share
A nekad su proizvodili čelik, je li ? Iz dimnjaka se dimi, ali unutra. . .   Spiros 'Vondas' Vondopoulos

»Bogu hvala, vek i po poživeh, u zdravlju i radu. Slutim da mi je vreme umirati, te ove reči u pero govorim advokatu Nikoli Novakoviću, jer u vas, deco moja, sve zajedno, nemam ni malo poverenja ...« Dalje: »Žao mi je što ste moji, a ne deca nekog mog neprijatelja. Ko je vas poznavao, ne mora se bojati pakla; sa đavolima će mu biti lepše i prijatnije. Sto se tiče moje imovine, a to vas jedino zanima, mogu vam saopštiti sledeće: sve što imam OSTAVLJAM SAMOM SEBI, jer verujem u drugi život. Znači, neka sve ostane kako je bilo za moga života, dok se ne vratim. Vaš otac — Pantelija Topalović.«
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Krajnje beznadezan

Fly Baby, fly...

Zodijak Capricorn
Pol Muškarac
Poruke 11585
Zastava Serbia
OS
Windows 98
Browser
Internet Explorer 6.0
Sve imas ujkaalberte! Smile Smile Smile
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Prijatelj foruma
Poznata licnost

Zivot nema reprizu

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 3955
Zastava
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 2.0.0.7
Sve imas ujkaalberte! Smile Smile Smile

Ako ti trebaju jos neke slike slobodno reci. Smile
IP sačuvana
social share
A nekad su proizvodili čelik, je li ? Iz dimnjaka se dimi, ali unutra. . .   Spiros 'Vondas' Vondopoulos

»Bogu hvala, vek i po poživeh, u zdravlju i radu. Slutim da mi je vreme umirati, te ove reči u pero govorim advokatu Nikoli Novakoviću, jer u vas, deco moja, sve zajedno, nemam ni malo poverenja ...« Dalje: »Žao mi je što ste moji, a ne deca nekog mog neprijatelja. Ko je vas poznavao, ne mora se bojati pakla; sa đavolima će mu biti lepše i prijatnije. Sto se tiče moje imovine, a to vas jedino zanima, mogu vam saopštiti sledeće: sve što imam OSTAVLJAM SAMOM SEBI, jer verujem u drugi život. Znači, neka sve ostane kako je bilo za moga života, dok se ne vratim. Vaš otac — Pantelija Topalović.«
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Krajnje beznadezan

Fly Baby, fly...

Zodijak Capricorn
Pol Muškarac
Poruke 11585
Zastava Serbia
OS
Windows 98
Browser
Internet Explorer 6.0
Hvala Ujkaalberte. Smile No nisam ja neki dugogodisnji poznavalac pa da sad nesto specijalno trazim. Ako imas jos neke fotke Me262 (bilo sta, moze i iz svetskih muzeja, iz rata, itd).
Nemacki avioni su mi odmah privukli paznju svojom posebnoscu, pogotovo projekti pred kraj rata. Covece, oni su zaceli gotovo svaki moguci leteci koncept. Fantasticni konstruktori i strucnjaci. Naravno nije sve uspevalo, ali kad nesto radis prvi i u brzini (rat, presija) naravno da ima promashaja.

Kad smo kod Me 262 (i varijanti), zanima me (postovali ste ovde Ti i Pilot), jednun varijantu koja ima mnogo vecu zastakljenu kabinu (kao da je dvosed???). Sta je to?
Takodje Pilot je postovao crtez sovjetske varijante - da li ima mozda fotki te sovjetske varijante???

I jos jedna stvar, bilo bi vise scientific (naucno ili bolje receno: iscrpnije) da se u tekstu pre fotki (ako vec ne moze u samom imenu fotke tj fajla) objasni konkretno o cemu je rec; mislim na sledece podatke (ne moraju svi, ali oni koji se znaju): varijanta i podvarijanta aviona, njegove oznake, pripadnost grupacij, mozda serijski broj, lokacija gde je fotografisan ili baziran, muzej, aerodrom, datum ili makar godina, itd.
Tako se lakse onda mogu svrstavati fotografije po nekom kljucu koji svako po volji bira.

Ee, da! Niko nishta ne odgovori  u vezi postovanih slika Me 262 HG Early variant i Me 262 HG III, da da neku informaciju vishe. Ja sam nasao samo te lepe radove. E kad bi bilo nekih njihovih crteza, i nekih tekstova o tim projektima. Smile
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Krajnje beznadezan

Fly Baby, fly...

Zodijak Capricorn
Pol Muškarac
Poruke 11585
Zastava Serbia
OS
Windows 98
Browser
Internet Explorer 6.0
By the time Yugoslavia showed interest in buying the S 92, Avia was looking at closing down the production line to make way for new up to date aircraft and when Avia were given a licensed to make the Mig 15 (they were all ready making the Yak 23 as the S 101) the S 92 facilities were broken up.
Vidi, vidi, nasi su hteli da kupe. Smile
Haaa! Vredelo bi nacrtati jednog sa nasim tadasnjim nacinom oznacavanja - bas bi bila fora, a obaska da ga je imati u Flight Simulatoru takvog. Issss! Smile
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Veteran foruma
Svedok stvaranja istorije

Reign in Blood

Zodijak Cancer
Pol Muškarac
Poruke 20579
Zastava SRBIJA
OS
Windows XP
Browser
Opera 9.22
Imam slike a i stavio sam vec, kad su nasi isli da ga probaju  Smile
IP sačuvana
social share

Pogledaj profil WWW Skype

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Idi gore
Stranice:
1 2 4 5
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
Trenutno vreme je: 19. Apr 2024, 04:27:50
nazadnapred
Prebaci se na:  

Poslednji odgovor u temi napisan je pre više od 6 meseci.  

Temu ne bi trebalo "iskopavati" osim u slučaju da imate nešto važno da dodate. Ako ipak želite napisati komentar, kliknite na dugme "Odgovori" u meniju iznad ove poruke. Postoje teme kod kojih su odgovori dobrodošli bez obzira na to koliko je vremena od prošlog prošlo. Npr. teme o određenom piscu, knjizi, muzičaru, glumcu i sl. Nemojte da vas ovaj spisak ograničava, ali nemojte ni pisati na teme koje su završena priča.

web design

Forum Info: Banneri Foruma :: Burek Toolbar :: Burek Prodavnica :: Burek Quiz :: Najcesca pitanja :: Tim Foruma :: Prijava zloupotrebe

Izvori vesti: Blic :: Wikipedia :: Mondo :: Press :: Naša mreža :: Sportska Centrala :: Glas Javnosti :: Kurir :: Mikro :: B92 Sport :: RTS :: Danas

Prijatelji foruma: Triviador :: Domaci :: Morazzia :: TotalCar :: FTW.rs :: MojaPijaca :: Pojacalo :: 011info :: Burgos :: Alfaprevod

Pravne Informacije: Pravilnik Foruma :: Politika privatnosti :: Uslovi koriscenja :: O nama :: Marketing :: Kontakt :: Sitemap

All content on this website is property of "Burek.com" and, as such, they may not be used on other websites without written permission.

Copyright © 2002- "Burek.com", all rights reserved. Performance: 0.478 sec za 16 q. Powered by: SMF. © 2005, Simple Machines LLC.