Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:

ConQUIZtador
Trenutno vreme je: 29. Apr 2024, 03:55:05
nazadnapred
Korisnici koji su trenutno na forumu 0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.
Idi dole
Stranice:
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
Tema: Medal of Honor 2  (Pročitano 880 puta)
19. Feb 2011, 15:22:46
Hronicar svakodnevice

i shall say this only once...

Zodijak Cancer
Pol Muškarac
Poruke 728
OS
Windows 7
Browser
Chrome 9.0.597.98
mob
Nokia n95
Potvrdjeno je da se redi na novom nastavku od strane glavnog producera Greg Goodric-a :

"Yes, Danger Close is currently working on the next Medal of Honor.

"Just recently, EA announced that the reboot of Medal of Honor was a  big success with over 5 million copies sold. We wanted to take a moment  to thank each of you for supporting us, our new studio and our storied  franchise. We would especially like to thank all of the long time Medal  of Honor fans out there who have stuck with us over the years.

"Since our launch last October, we've studied, listened and absorbed  much of your feedback and are very excited to be marching forward on the  next title. We can't wait to tell you more about it, so check back  often to the website and the fan page on Facebook.

"As you all  know, our goal was to tell the story of today's soldier and to do so  with the utmost respect and reverence. We've received many letters,  emails and messages from active servicemen and women from around the  world, along with veterans and their families, with appreciation for our  recent depiction of their community. I can't tell you how important  this is to everyone here at Danger Close Games. You are the heartbeat of  this team and this franchise and we are privileged and honored to tell  your story. Medal of Honor has always been fueled by the passion of our  fans and the commitment and sacrifice shown by the men and women of our  armed services.

"It's going to be a fun ride for the Medal of Honor franchise. We are happy to have you aboard."

IP sačuvana
social share
Edit by Lightsoft: Uklonjen link.
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Svedok stvaranja istorije

Otaku koji jede burek kod Trpkovica

Zodijak Taurus
Pol Muškarac
Poruke 23325
Zastava
OS
Windows XP
Browser
Chrome 9.0.597.98
mob
Sendo 
Super pošto je jedan bio toliko dobar, da je trajao 4 sata, bio glup, tup, nedorečen, i kupovao se između Battlefield Bad Company 2 i Battlefield 3 ere.
« Poslednja izmena: 19. Feb 2011, 16:42:01 od BlizzardJakkal »
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Hronicar svakodnevice

Zodijak Aries
Pol Muškarac
Poruke 739
OS
Windows XP
Browser
Chrome 9.0.597.98
mob
Samsung C3050
A koji arkadni FPS nije glup i tup?   Smile
Zašto bi bio nedorečen?  Smile Igra je čista pucačina sa nabrijavanjem i po meni ima bolju priču nego BC2, realno prati rat pripadnika SEAL i običnog Ranger prašinara.Šta ima nedorečeno?  Smile
IP sačuvana
social share
Gamer 4life

Pogledaj profil Skype

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Idi gore
Stranice:
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
Trenutno vreme je: 29. Apr 2024, 03:55:05
nazadnapred
Prebaci se na:  
Oznake: Honor Medal

Poslednji odgovor u temi napisan je pre više od 6 meseci.  

Temu ne bi trebalo "iskopavati" osim u slučaju da imate nešto važno da dodate. Ako ipak želite napisati komentar, kliknite na dugme "Odgovori" u meniju iznad ove poruke. Postoje teme kod kojih su odgovori dobrodošli bez obzira na to koliko je vremena od prošlog prošlo. Npr. teme o određenom piscu, knjizi, muzičaru, glumcu i sl. Nemojte da vas ovaj spisak ograničava, ali nemojte ni pisati na teme koje su završena priča.

web design

Forum Info: Banneri Foruma :: Burek Toolbar :: Burek Prodavnica :: Burek Quiz :: Najcesca pitanja :: Tim Foruma :: Prijava zloupotrebe

Izvori vesti: Blic :: Wikipedia :: Mondo :: Press :: Naša mreža :: Sportska Centrala :: Glas Javnosti :: Kurir :: Mikro :: B92 Sport :: RTS :: Danas

Prijatelji foruma: Triviador :: Domaci :: Morazzia :: TotalCar :: FTW.rs :: MojaPijaca :: Pojacalo :: 011info :: Burgos :: Alfaprevod

Pravne Informacije: Pravilnik Foruma :: Politika privatnosti :: Uslovi koriscenja :: O nama :: Marketing :: Kontakt :: Sitemap

All content on this website is property of "Burek.com" and, as such, they may not be used on other websites without written permission.

Copyright © 2002- "Burek.com", all rights reserved. Performance: 0.069 sec za 17 q. Powered by: SMF. © 2005, Simple Machines LLC.