Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:

ConQUIZtador
Trenutno vreme je: 28. Apr 2024, 14:24:34
nazadnapred
Korisnici koji su trenutno na forumu 0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.
Idi dole
Stranice:
2 3 ... 8
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
Tema: Ko je sve hteo F-16?!?  (Pročitano 10068 puta)
07. Avg 2007, 12:38:58
Krajnje beznadezan

Dođoh, videh, osvojih!

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 10979
OS
Windows XP
Browser
Opera 9.22
mob
Nokia 6300
Pročitajte ove nebuloze:
Citat
Future and cancelled orders

Argentina

The Argentine Air Force has long been seeking replacement of its aged Dassault Mirage III fleet, and the F-16 is a likely contender for such a role. However, any potential program is on indefinite hold as Argentina deals with financial difficulties.

Austria

Austria launched a fighter competition, in which the F-16C/D was entered against the JAS 39 Gripen, Dassault Mirage 2000-5, Boeing F/A-18 Hornet, Eurofighter Typhoon, and Mikoyan MiG-29 Fulcrum. Austria chose to purchase 18 Typhoons, and despite this being temporarily put on hold in 2002 after heavy floods, the competition will not likely be re-opened.

Bosnia and Herzegovina

It was long rumored that Bosnia and Herzegovina would be provided surplus F-16s as part of the US program there, with the Pakistani embargoed aircraft often mentioned as candidates. This fell through however, although the nation has not stopped considering an F-16 purchase, with many possible sellers.

Brazil

Brazil is currently waging a competition for a new fighter between the F-16, the JAS 39, the Sukhoi Su-35, and the Mirage 2000BR.

Croatia

Needing to replace its Mikoyan MiG-21 fleet, Croatia has considered the F-16, although little progress has been made.

Czech Republic

The Czech Republic has sought a modern western fighter since its 1999 entry into NATO. A stop-gap plan to buy used aircraft put off this decision, but in 2003, the JAS 39 Gripen was selected as the next fighter for the Republic.

Ecuador

Ecuador has announced intent to buy several new fighter aircraft to match recent purchases by Peru. It is considered unlikely that such a purchase is affordable, although if it goes forward, the F-16 would be a contender for any orders.

Hungary

Eager to join NATO, and needing to purchase new fighter aircraft to bring its forces up to par for entry, Hungary struggled with budget problems and was unable to go forward with a program to purchase the number of aircraft needed. Despite the low cost of the F-16, the JAS 39 Gripen was selected for lease.

Iran

Iran, under the government of the Shah of Iran, was the first foreign customer outside of the original NATO partnership. 160 aircraft were ordered, but none had been delivered by the time of the overthrow of the Shah and rise of the Ayatollah. Ultimately the large cancellation opened the door for Israel to obtain rapid delivery of large numbers of the aircraft.

Oman

Oman has indicated its interest in purchasing 12 F-16C/D-50 aircraft. The $1.1 billion deal has not been finalized, and deliveries have not begun, although the package is supposed to include a full suite of weapons and electronics for the aircraft.

New Zealand

Seeking replacement of its aging A-4 Skyhawk fleet, New Zealand began a program to lease-buy the 28 F-16A/B-15OCU aircraft embargoed before delivery to Pakistan. While this deal offered considerable cost savings it proved to be unaffordable and was cancelled in 2002. The aircraft have since been disposed of and the Royal New Zealand Air Force no longer operates jet fighter aircraft.

Philippines

Needing a viable aircraft to support its cause in the dispute over the Spratly Islands, the Philippines sought to purchase F-16s to replace its F-5 fleet. Financial difficulties have put this plan in hiatus.

Saudi Arabia

As a replacement for its large F-5 fleet, in 1997 Saudi Arabia announced interest in purchasing up to 100 F-16s. However, little progress has been made on the deal since, and the RSAF has ordered 72 Eurofighters from the UK.

Slovenia

One of the Eastern European nations seeking to modernize its fighter fleet, Slovenia has been a possible buyer of used F-16s. No sales have been announced, and the IAI Kfir and JAS 39 have also been offered.

South Africa

There was some possibility that the F-16 could meet the South African Air Force's need for a light-weight affordable fighter, but in 1999, the JAS 39 Gripen was instead chosen.

Spain

With the retirement of its F-5 Freedom Fighter fleet coming before delivery of the Eurofighter Typhoon to replace it, Spain was offered a large sale of surplus USAF F-16 aircraft to fill the gap. However, it was decided to purchase further F/A-18 Hornet aircraft instead.
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Jet set burekdzija

Zodijak Pisces
Pol Muškarac
Poruke 9557
OS
Windows 2000
Browser
Mozilla Firefox 1.5.0.12
mob
Samsung S500
Zašto nebuloze?   Smile

Pa recimo, istina je da je Hrvatska neko vrijeme razmatrala mogućnost nabave F-16
IP sačuvana
social share

I am not a complete idiot.
Some parts of me are still missing.

America is the only nation in history which miraculously has gone directly from barbarism to degeneration without the usual interval of civilization (Georges Clémenceau)
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Krajnje beznadezan

Dođoh, videh, osvojih!

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 10979
OS
Windows XP
Browser
Opera 9.22
mob
Nokia 6300
a uredu hrvatska, ali BiH koja ima jedva tri Mi-8ce.
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Prijatelj foruma
Poznata licnost

Zivot nema reprizu

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 3955
Zastava
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 2.0.0.6

Mnogi su bili u igri pa na kraju nije bilo nista.F-16 uzimati u danasnje vreme je prava ludost,taj avojon i pored svih modernizacija je pregazilo vreme.
IP sačuvana
social share
A nekad su proizvodili čelik, je li ? Iz dimnjaka se dimi, ali unutra. . .   Spiros 'Vondas' Vondopoulos

»Bogu hvala, vek i po poživeh, u zdravlju i radu. Slutim da mi je vreme umirati, te ove reči u pero govorim advokatu Nikoli Novakoviću, jer u vas, deco moja, sve zajedno, nemam ni malo poverenja ...« Dalje: »Žao mi je što ste moji, a ne deca nekog mog neprijatelja. Ko je vas poznavao, ne mora se bojati pakla; sa đavolima će mu biti lepše i prijatnije. Sto se tiče moje imovine, a to vas jedino zanima, mogu vam saopštiti sledeće: sve što imam OSTAVLJAM SAMOM SEBI, jer verujem u drugi život. Znači, neka sve ostane kako je bilo za moga života, dok se ne vratim. Vaš otac — Pantelija Topalović.«
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Poznata licnost

Zodijak
Pol
Poruke 3930
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 2.0
Novi zeland vise nema ratno vazduhoplovstvo, a i koji ce im...
F-16 uzimaju zemlje nemaju sredstva da kupe F-35, ili nemaju vremena da ga cekaju, a konkurencija su mu avioni iste generacije tipa MiG-29, dvomotorac-skuplji, ali politicki odresenije ruke, medjutim onda je i manja podrska USA, SAAB JAS-39, univerzalniji, ali i dalje pripada istoj generaciji, Rafale, koji je skup, a uz sve to jedino F-16 ima opciju AESA radara.
IP sačuvana
social share

Pogledaj profil WWW

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Legenda foruma

Sertifikovani hejter i negativac

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 32361
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 2.0.0.2
Dobro nisu stavili Russia...mislim zaista bi oni kupovali to...ha! imaju oni svoje... Smile  Smile a i ovo sa BiH...
a bio je lep avion...meni se dopada i F-14 Tomcat...
a odakle ti ovo...mislim ko je bio takav genijalac?(u 5evra da je amer ili britiser... Smile)
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Prijatelj foruma
Svedok stvaranja istorije

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 21103
Zastava Ту негде...
OS
Windows XP
Browser
Opera 9.21
Citat
Novi zeland vise nema ratno vazduhoplovstvo, a i koji ce im...

Имају, само што више нема зубе. Служи за спасилачке и транспортне операције.
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Poznata licnost

Zodijak
Pol
Poruke 3930
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 2.0
To i nije ratno vazduhoplovstvo, vec SAR.
IP sačuvana
social share

Pogledaj profil WWW

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Svedok stvaranja istorije

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 15472
OS
Windows 98
Browser
Opera 9.20
f-16 je kao ekonomski projekat propao - o njemu razmishljaju uglavnom istochnoevropske zemlje koje bi da se uchmare amerikancima (a te zemlje nemaju bash puno love Smile) .bogatije zemlje koje ne bi da kupuju rusku opremu su okrenute ka f-35 i eurofighteru ,gripenu ,rafalu ....

verovatno ce se prodavati josh malo polovni avioni ovog tipa i to je to ... Smile
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Prijatelj foruma
Zvezda u usponu

Ko visoko leti nisko pada

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 1196
OS
Windows XP
Browser
Opera 9.21
mob
Nokia 6267
Ma resili Ameri da se otarase starog gvozdja pa samo gledaju i merkaju kome da ga uvale.
IP sačuvana
social share
Edit by Lightsoft:  Link uklonjen
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Idi gore
Stranice:
2 3 ... 8
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
Trenutno vreme je: 28. Apr 2024, 14:24:34
nazadnapred
Prebaci se na:  
Upozorenje:ova tema je zaključana!
Samo administratori i moderatori mogu odgovoriti.
web design

Forum Info: Banneri Foruma :: Burek Toolbar :: Burek Prodavnica :: Burek Quiz :: Najcesca pitanja :: Tim Foruma :: Prijava zloupotrebe

Izvori vesti: Blic :: Wikipedia :: Mondo :: Press :: Naša mreža :: Sportska Centrala :: Glas Javnosti :: Kurir :: Mikro :: B92 Sport :: RTS :: Danas

Prijatelji foruma: Triviador :: Domaci :: Morazzia :: TotalCar :: FTW.rs :: MojaPijaca :: Pojacalo :: 011info :: Burgos :: Alfaprevod

Pravne Informacije: Pravilnik Foruma :: Politika privatnosti :: Uslovi koriscenja :: O nama :: Marketing :: Kontakt :: Sitemap

All content on this website is property of "Burek.com" and, as such, they may not be used on other websites without written permission.

Copyright © 2002- "Burek.com", all rights reserved. Performance: 0.087 sec za 16 q. Powered by: SMF. © 2005, Simple Machines LLC.