Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:

ConQUIZtador
Trenutno vreme je: 25. Apr 2024, 13:21:34
nazadnapred
Korisnici koji su trenutno na forumu 0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.
Idi dole
Stranice:
1 2 4
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
Tema: Kako zavodite  (Pročitano 6757 puta)
Poznata licnost

Sreca je lepa,uzivajte u njoj....

Zodijak Capricorn
Pol Žena
Poruke 3931
OS
Windows XP
Browser
Opera 8.54
mob
Nokia 
Direktnoscu,pogledom,igrom,hodom i stavom 'nedodirljiva'
IP sačuvana
social share
Voli ali polako...i ne dozvoli da ljubav uvene...
Pogledaj profil WWW Skype Facebook

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Prijatelj foruma
Svedok stvaranja istorije

zažmuri brzo i za tren ćeš videtikako izgleda mrak

Zodijak Virgo
Pol Muškarac
Poruke 25600
Zastava Beograd
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 1.5.0.3
mob
Sagem vrrrrrr
Direktnoscu,pogledom,igrom,hodom i stavom 'nedodirljiva'

tipicna novosadjanka Smile Smile
IP sačuvana
social share
ako neko ubije neciju zenu pa mu onda siluje cerku, a sina zivog saHrani u mravinjku. ako kod tog covEka dodJe nA veceru, ne moze biti iSKLjuceno da eventualno nece docN i do te teme. G

tu eres un pecado mortale
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Zvezda u usponu

ako je zivot poklon onda ga cuvaj samo za sebe

Zodijak Capricorn
Pol Žena
Poruke 2192
OS
Windows XP
Browser
Internet Explorer 6.0
mob
Samsung D900
neodoljivim pogledom mojim zelenoplavim očima
IP sačuvana
social share
A tako sam ga volela

Edit by SerbianFighter: Regulisana velika slova u potpisu.
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Jet set burekdzija

L'ame n'a pas de sexe

Zodijak Libra
Pol Žena
Poruke 6769
OS
Windows XP
Browser
Opera 9.00
mob
SonyEricsson Xperia mini
... smotano  Smile
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Veteran foruma

Zodijak
Pol
Poruke 17257
Zastava
OS
Windows XP
Browser
Mozilla
mob
Nokia the best
moze da prodje drugi tip
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Administrator
Capo di tutti capi

I reject your reality and substitute my own!

Zodijak Pisces
Pol Žena
Poruke Odustao od brojanja
Zastava Unutrasnja strana vetra
OS
Windows Vista
Browser
Mozilla Firefox 3.0.12
mob
Apple iPhone SE 2020
Priceless...

Kako ne treba zavoditi zenu\zene...

Transkript za one koji ne razumeju ovog mamlaza Smiley))

Citat
Message 1

Hey Olga, it's Dimitri.

Sorry I had to leave such a rushed message with you when we met the other day. I just wanted to quickly give you my phone number, and needed to get the heck out of the area. In any event, I thought I had better leave you a more detailed message and explain why I approached you. I am single. I have no trouble meeting women; I mean, women approach me six or seven times a day. But I'm extremely particular about what I like. You're an extremely elegant woman. I couldn't take my eyes off you, and your friends were very jealous — even if they say they weren't, they were envious of the fact that I approached you, and I was very taken by you. Elegant women are very rare. I'm Greek and I'm extremely particular about what I like. So I'm giving you an opportunity here. I don't know if you picked up the message on the weekend but I'm working on a movie script so I'll be doing that all weekend…

This looks like a land line, and if it is you may not get the message till Monday. But when you do, call me and we'll get together for coffee or drinks, and let the romance begin. You looked very taken aback by my approach, and I hope that wasn't timidness, I hope it was just shock at being approached so directly. Because I don't really date timid women, because I'm a very direct, very passionate, very assertive man, and I want a woman who is very independent and strong. So… we'll talk about that, but I just wanted to formally introduce myself. I leave the ball in your court. You call me as soon as you have the courage to. Okay, Olga? Talk to you soon, bye.

Message 2:

Hi there, Olga it's Dimitri calling again, the guy from the street.
    I left you a message several days ago you said you were interested. Now, here's the way I work. I don't like leaving second messages but I like you, you're a very elegant woman, you're very attractive, but, you know, I don't play that game. I know your friends tell you not to return calls; you're playing games like you see in stupid TV shows. So here's how it's gonna work. It is now 4:30 on Wednesday. Now I'll assume, I'll assume that you've already left work, because, you know, some people leave work early, so I'll grant you that. But if I don't receive a phone call back from you by 3 o'clock Thursday afternoon I'm no longer interested and I'm going to erase your number. I don't play games like that. I'm completely single, I'm very intelligent, I'm great in bed, I make great money. Believe it or not, I'm a complete catch. I've only been single four months; I had a long distance relationship for about a year, it's very tough to maintain it like that; there's nothing wrong with me. As a matter of fact I'm one of the few men in the city that has nothing wrong with him. So I'm giving you the three o'clock deadline. If I don't hear from you by then, you lose my number — I'm erasing your number right now, so you won't be hearing back from me.

So that's it: three o'clock tomorrow, or you can just completely forget it.

Now I understand if you've got other issues, maybe you're not playing games, I don't know… maybe you were abused in childhood?…Maybe your mother has cancer, and you're going to chemo…maybe you're just a person who's extremely frightened or has an anxiety disorder, maybe you're on some medication for that…I don't know, there could be another issue that I'm not aware of. But nobody says "Call me," hands a person a business card and then doesn't return calls. It's extremely passive aggressive. You should actually look that up, passive-aggressive personality disorder. You let me know, if you've got issues, psychological issues, if you're on any sort of medication for anxiety or depression, I'm not interested. But if you're psychologically normal, and you haven't called me because there's been some horrible thing that's happened in your life that's prevented you from returning my calls, that's fine. But otherwise? Don't call me. Okay, bye.

Izvor: link i link

Google: "Dimitri the stud" i "Dimitri the lover"

« Poslednja izmena: 15. Avg 2009, 10:52:16 od Anea »
IP sačuvana
social share
“Pronašli smo se
na zlatnoj visoravni
daleko u nama.”
- Vasko Popa
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:

Zivot nam vraca ono sto drugima dajemo

Zodijak Leo
Pol
Poruke 22686
OS
Windows Vista
Browser
Internet Explorer 7.0
mob
Nokia 
Citat
Drugi tip je prirodna žena. Ona je direktna u svom pristupu ("direktna" uopšte ne treba brkati s "napadna"), a njen smeh je zarazan. To nije žena koja zahteva da joj se ugađa, niti da se muškarac nešto "lomi" oko nje. Ona želi da njen partner zajedno s njom uživa u životu. Mnogi muškarci uživaju uz ovakve žene, jer je s njima skoro uvek opušteno i uz njih se osećaju do kraja prihvaćeni

Ja sam ovaj tip ali nisam skroz prirodna jer se depiliram  Smile
IP sačuvana
social share

Kad pripadam tebi, tada pripadam sama sebi.
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Ucesnik diskusija

Znas me,znam te

Zodijak Sagittarius
Pol Muškarac
Poruke 84
OS
Windows XP
Browser
Safari 3.0.195.33
mob
SonyEricsson k8001
neodoljivim pogledom mojim zelenoplavim očima

lol
IP sačuvana
social share
Znas me ,znam te
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Legenda foruma

Iščeznuće problema kroz poricanje stvarnosti.

Zodijak Taurus
Pol Žena
Poruke 30885
Zastava Tatooine
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 3.0.15
Cela tema je jedan veliki lol.  Smile Smile
IP sačuvana
social share
"I find your lack of faith disturbing". Darth Vader
Pogledaj profil WWW Twitter

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:

Damn Mad Cows !

Zodijak Libra
Pol Muškarac
Poruke 21465
Zastava Trstenik, Srbija
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 2.0.0.20
mob
Samsung Galaxy Kevoje8ac
Jao slusao sam skoro na jednom radiju  Smile kaze lik "pa snimim ribu i pridjem joj, ustipnem je za dupe, kazem slatka si - besna si i ona padne"
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Idi gore
Stranice:
1 2 4
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
Trenutno vreme je: 25. Apr 2024, 13:21:34
nazadnapred
Prebaci se na:  

Poslednji odgovor u temi napisan je pre više od 6 meseci.  

Temu ne bi trebalo "iskopavati" osim u slučaju da imate nešto važno da dodate. Ako ipak želite napisati komentar, kliknite na dugme "Odgovori" u meniju iznad ove poruke. Postoje teme kod kojih su odgovori dobrodošli bez obzira na to koliko je vremena od prošlog prošlo. Npr. teme o određenom piscu, knjizi, muzičaru, glumcu i sl. Nemojte da vas ovaj spisak ograničava, ali nemojte ni pisati na teme koje su završena priča.

web design

Forum Info: Banneri Foruma :: Burek Toolbar :: Burek Prodavnica :: Burek Quiz :: Najcesca pitanja :: Tim Foruma :: Prijava zloupotrebe

Izvori vesti: Blic :: Wikipedia :: Mondo :: Press :: Naša mreža :: Sportska Centrala :: Glas Javnosti :: Kurir :: Mikro :: B92 Sport :: RTS :: Danas

Prijatelji foruma: Triviador :: Domaci :: Morazzia :: TotalCar :: FTW.rs :: MojaPijaca :: Pojacalo :: 011info :: Burgos :: Alfaprevod

Pravne Informacije: Pravilnik Foruma :: Politika privatnosti :: Uslovi koriscenja :: O nama :: Marketing :: Kontakt :: Sitemap

All content on this website is property of "Burek.com" and, as such, they may not be used on other websites without written permission.

Copyright © 2002- "Burek.com", all rights reserved. Performance: 0.104 sec za 16 q. Powered by: SMF. © 2005, Simple Machines LLC.