Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:

ConQUIZtador
Trenutno vreme je: 27. Apr 2024, 12:47:43
nazadnapred
Korisnici koji su trenutno na forumu 0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.
Idi dole
Stranice:
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
Tema: istina ili mit?  (Pročitano 1843 puta)
20. Maj 2009, 23:59:58
Zodijak
Pol
Poruke 1
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 3.0.10
surfajuci po forumima naisao sam na ovaj tekst:

How TO Hack Yahoo Password

How to hack yahoo passwords! It is possible and it is easy.   This way of hacking into Yahoo email accounts was brought to my attention by a ex-Girl friend of mine who is a bit of a computer wizard.   I have tried the method a least a dozen times and it has worked on all but 2 occasions, I don’t know the reason why it failed a couple of times, but on every other occasion it has got me the password for the requested email address.  

This is how it is done: Smile

STEP 1- Log in to your own yahoo/gmail/hotmail account for this trick to work.  

STEP 2- Once you have logged into your own account, compose/write an e-mail to: managera@ymail.  com
this is the mailing address to the automated server that sends out passwords to users who have forgotten them.   What you are going to do is trick the server into thinking that it is sending your password to you but it will send you the pass for the account you are trying to hack instead.  

STEP 3- In the subject line type exactly: password cracking

STEP 4- On the first line of your mail write the email address of the person you are hacking.  

STEP 5- On the second line type in the e-mail address you are using.  

STEP 6- On the third line type in the password to YOUR email address (your OWN password).   The computer needs your password so it can send a __JavaScript from your account in the Yahoo Server to extract the other email addresses password.   This works because you are sending your password to a machine not a person.   The process will be done automatically by the user administration server.  

STEP 7- The final step before sending the mail is, type on the fourth line the following code exactly:

cgi-bin/$et76453as&pwrsa

The password will be sent to your inbox from “System”.   When my ex showed me how to do this I thought it was too good a trick to keep to myself!
Just try and enjoy!

Je li to moguće ?
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Legenda foruma

Zodijak Taurus
Pol Muškarac
Poruke 31625
Zastava Beograd
OS
Windows XP
Browser
Opera 9.64
mob
Nokia 6120
http://forum.burek.com/index.php/topic,349222.msg5521603.html#msg5521603

Ne zaludjuj se, saljes svoju sifru. Smile

To ti je ona fora, ja sam napravio mail, i nalozio te da posaljes mail sadrzine koja je opisana, ti posaljes, i automatski si mi poslao tvoj password, i na meni je samo da ga zloupotrebim. Smile
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil WWW

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Hronicar svakodnevice

Nikad ne veruj zeni koja laze!

Zodijak Libra
Pol Muškarac
Poruke 890
Zastava SCG
OS
Windows XP
Browser
Opera 9.60
mob
Nokia ZTE
kakva naivcina, zar stvarno mislis da svako moze da hakuje yahoo
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil WWW

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Idi gore
Stranice:
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
Trenutno vreme je: 27. Apr 2024, 12:47:43
nazadnapred
Prebaci se na:  

Poslednji odgovor u temi napisan je pre više od 6 meseci.  

Temu ne bi trebalo "iskopavati" osim u slučaju da imate nešto važno da dodate. Ako ipak želite napisati komentar, kliknite na dugme "Odgovori" u meniju iznad ove poruke. Postoje teme kod kojih su odgovori dobrodošli bez obzira na to koliko je vremena od prošlog prošlo. Npr. teme o određenom piscu, knjizi, muzičaru, glumcu i sl. Nemojte da vas ovaj spisak ograničava, ali nemojte ni pisati na teme koje su završena priča.

web design

Forum Info: Banneri Foruma :: Burek Toolbar :: Burek Prodavnica :: Burek Quiz :: Najcesca pitanja :: Tim Foruma :: Prijava zloupotrebe

Izvori vesti: Blic :: Wikipedia :: Mondo :: Press :: Naša mreža :: Sportska Centrala :: Glas Javnosti :: Kurir :: Mikro :: B92 Sport :: RTS :: Danas

Prijatelji foruma: Triviador :: Domaci :: Morazzia :: TotalCar :: FTW.rs :: MojaPijaca :: Pojacalo :: 011info :: Burgos :: Alfaprevod

Pravne Informacije: Pravilnik Foruma :: Politika privatnosti :: Uslovi koriscenja :: O nama :: Marketing :: Kontakt :: Sitemap

All content on this website is property of "Burek.com" and, as such, they may not be used on other websites without written permission.

Copyright © 2002- "Burek.com", all rights reserved. Performance: 0.078 sec za 16 q. Powered by: SMF. © 2005, Simple Machines LLC.