Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Prijavi me trajno:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:

Registracijom prihvatate pravila foruma.
ConQUIZtador
banner
nazadnapred
Korisnici koji su trenutno na forumu 0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.
Idi dole
Stranice:
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
Tema: Namirnice koje rešavaju seksualne probleme i od kojih se bolje pamti  (Pročitano 3598 puta)
23. Nov 2005, 16:23:38
Moderator
Capo di tutti capi


I reject your reality and substitute my own!

Zodijak Pisces
Pol Žena
Poruke Odustao od brojanja
Zastava Unutrasnja strana vetra
OS
Windows XP
Browser
Opera 9.0
mob
Apple iPhone 6
Namirnice koje rešavaju seksualne probleme i od kojih se bolje pamti

Hrana za dušu i telo

U poslednje vreme ne možete da se prepoznate. Zaboravljate važne datume, neraspoloženi ste i - zakazujete u spavaćoj sobi.

Očigledno je da vam telo šalje signale da nešto nije u redu. Ali pre nego što pojurite kod lekara ili psihijatra, otvorite frižider i pogledajte šta u njemu držite. Ako vidite samo pivo, ostatke pice i masnih sireva moguće je da je hrana glavni krivac za vaše stanje.

Ono što jedete igra veoma veliku ulogu u regulisanju vašeg raspoloženja i emocionalne stabilnosti. Namirnice koje unosite utiču na to koje se hemijske supstance proizvode u vašem mozgu, što svakako deluje na vaše duševno i emocionalno stanje.

Seksualni problemi

Bili ste dobri cele nedelje i sada kada je ona spremna da vas nagradi, niste preterano raspoloženi. Pre nego što krišom popijete „vijagru“, potrudite se da pojedete hranu koja poboljšava cirkulaciju u celom telu, naročito u oblasti genitalija.

Šta da jedete:Masnu riba poput lososa i pastrmke, pasulj, koštunjavo voće (lešnike, bademe i pre svega orahe), integralne žitarice.

Kako ta hrana deluje na organizam:

Te namirnice snižavaju holesterol, što doprinosi boljoj cirkulaciji. Po rečima nutricioniste Sare Hau, „ljudi s visokim holesterolom mogu imati probleme s erekcijom zbog toga što su im arterije koje vode do penisa zakrečene“. Zato im je teško da održe erekciju.

Plodovi mora i orasi sadrže omega-3 masne kiseline, koje snižavaju holesterol a time smanjuju blokadu arterija i stvaranje ugrušaka. Ostrige, pasulj i orasi su bitni jer sadrže veliki procenat cinka, minerala koji igra ključnu ulogu u proizvodnji sperme. Nedostatak cinka može dovesti do smanjenja libida i pokretljivosti spermatozoida u semenoj tečnosti. I, najzad, integralne žitarice su bogate cinkom i nijacinom (vitaminom B3), koji doprinose proizvodnji polnih hormona.

Nedovoljna mišićna masa

Stomačić vam se zaokruglio, ramena pogrbila, a mišići omlitavili. Srećom, postoje namirnice koje će vam pomoći da povećate mišićnu masu i poboljšate fizičku formu.

Šta da jedete:Pomorandže, ovsene pahuljice obogaćene vitaminima i mineralima, tamno zeleno povrće, papričice i južno voće.

Obogaćene ovsene pahuljice sadrže tijamin (vitamin B1), koji podstiče rast mišića i pojačava njihov tonus. Povrće tamnozelenih listova sadrži kalijum, koji reguliše ravnotežu vode u organizmu i smanjuje grčeve koji se javljaju za vreme intenzivne fizičke aktivnosti. Kalijum takođe održava normalnu kontrakciju mišića.

Nedostatak energije

Savršeno ste građeni, ali ste toliko umorni da vam nije ni do čega.

Šta da jedete:Crveno meso, povrće tamnozelenih listova, mahunarke, pasulj, piletinu.

Zašto te namirnice obezbeđuju energiju:

Crveno meso, povrće zelenih listova i mahunarke sadrže gvožđe, mineral koji pomaže crvenim krvnim zrncima da dopreme kiseonik do mozga i svih tkiva, čime se povećavaju mentalne sposobnosti. Nedostatak gvožđa izaziva tromost, umor, anemiju i smanjenu otpornost na stres i bolest. Hranu bogatu gvožđem treba kombinovati s hranom koja ima veliki procenat vitamina C pošto on pomaže organizmu da apsorbuje i iskoristi gvožđe.

Meso, pasulj i piletina su dobri za energiju jer su bogati belančevinama.
Slabo pamćenje

U poslednje vreme mnogo toga zaboravljate.

Šta da jedete:Karfiol, žumanca, jabuke, avokado, brokoli, paradajz, račiće.

Zašto te namirnice utiču na pamćenje:

Karfiol i žumanca sadrže holin, jedinjenje koje doprinosi proizvodnji acetilholina u mozgu i poboljšava komunikaciju između nervnih ćelija.

Jabuke, avokado i brokoli su bogati boromom, mineralom u tragovima koji ublažava poremećaje pažnje i poboljšava koordinaciju na relaciji oko-ruka i kratkoročno pamćenje. Paradajz i račići su odličan izvor antioksidanasa selena i likopena. Antioksidanti su bitni za očuvanje pamćenja jer neutralizuju slobodne radikale - razorne molekule u našem organizmu koji se dovode u vezu s gubitkom pamćenja i pogoršanjem mentalnih sposobnosti.

CDC/JS
IP sačuvana
social share
"The world was on fire and no one could save me but you" ~ Chris Isaac
Pogledaj profil
 
Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Idi gore
Stranice:
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
nazadnapred
Prebaci se na:  

Poslednji odgovor u temi napisan je pre više od 6 meseci.  

Temu ne bi trebalo "iskopavati" osim u slučaju da imate nešto važno da dodate. Ako ipak želite napisati komentar, kliknite na dugme "Odgovori" u meniju iznad ove poruke. Postoje teme kod kojih su odgovori dobrodošli bez obzira na to koliko je vremena od prošlog prošlo. Npr. teme o određenom piscu, knjizi, muzičaru, glumcu i sl. Nemojte da vas ovaj spisak ograničava, ali nemojte ni pisati na teme koje su završena priča.

web design

Forum Info: Banneri Foruma :: Burek Toolbar :: Burek Prodavnica :: Burek Quiz :: Najcesca pitanja :: Tim Foruma :: Prijava zloupotrebe

Izvori vesti: Blic :: Wikipedia :: Mondo :: Press :: 24sata :: Sportska Centrala :: Glas Javnosti :: Kurir :: Mikro :: B92 Sport :: RTS :: Danas

Prijatelji foruma: ConQUIZtador :: Domaci :: Morazzia :: TotalCar :: FTW.rs :: MojaPijaca :: Pojacalo :: Advokat Draganić :: MojaFirma

Pravne Informacije: Pravilnik Foruma :: Politika privatnosti :: Uslovi koriscenja :: O nama :: Marketing :: Kontakt :: Sitemap

All content on this website is property of "Burek.com" and, as such, they may not be used on other websites without written permission.

Copyright © 2002- "Burek.com", all rights reserved. Performance: 0.044 sec za 17 q. Powered by: SMF. © 2005, Simple Machines LLC.