Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:

ConQUIZtador
nazadnapred
Korisnici koji su trenutno na forumu 0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.
Idi dole
Stranice:
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
Tema: Drunk Woman Faces 30 Years In Prison For Handing Keys Over  (Pročitano 1189 puta)
10. Mar 2012, 01:28:17
Prijatelj foruma
Svedok stvaranja istorije

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 17305
Browser
Mozilla Firefox 3.6.21
She probably thought she was doing the right thing. When 21-year-old Erin Brown was too wasted to drive her Toyota Scion home after a night out on the town, she gave the keys to her boyfriend, Trevor Bradshaw. Which would’ve been a responsible decision, except he was drunk too — and ended up hitting and killing two pedestrians as he swerved through the streets of Nashville. That’s tragic in and of itself.

But prosecutors are now dusting off a rarely used law to charge Brown with vehicular homicide right along with her man, citing that anyone who knowingly hands over their keys to an intoxicated person is just as liable for any damages as the individual behind the wheel. Now she’s facing 30 years in jail because she wasn’t astute enough in her drunkenness to realize that her boo was too tipsy to drive.

So what we’re basically saying here is that it was up to Brown to discern how far gone Bradshaw was rather than it being up to him to admit that he was too stewed to play chauffeur. Under that line of thinking, it must be a mugging victim’s fault for wearing a super snazzy handbag and tempting a renegade thief to steal it.   

The sad fallout from their bad decision-making means two young men are now dead: Michael Brooksher, 22, and Tommy Allen, 23. The best friends both suffered injuries that killed them shortly after they were plowed down at 2:30 in the morning back in December. If the D.A.’s office has its way, this incident will also claim the lives of two more young people, with Brown and Bradshaw serving three decades behind bars, which puts them darn near in their golden years by the time they get out if they serve full sentences.

I’m not saying break out the violins and sad movie music for either of them, especially him. How many high school health classes and bad after school specials does someone have sit through before they get the message that driving drunk, bad; calling taxi, good? But I do think that, barring any idiotic new developments that confirm she was well aware of how inebriated her man actually was, prosecutors are trying — unnecessarily — to make an example out of her.

There are a lot of laws on the books that we all could be slapped with and long suffering because of. In New Jersey, cabbage can't be sold on Sunday, and in Missouri, a man must have a permit to shave. Yet we’re footloose and fancy-free when it comes to those rules. My point is, there are oodles of stupid, silly, downright foolish regulations that we don’t honor or observe. Why crank up this one?

Is Brown just as accountable as her boyfriend for the deaths?

http://thestir.cafemom.com/in_the_news/133358/drunk_woman_hands_over_car

Jel' su ovi normalni? Smile
« Poslednja izmena: 10. Mar 2012, 01:29:00 od pleybeck »
IP sačuvana
social share

Calmly.. walk down the road.. and into your death..
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:

☐ worth ☑ not worth

Zodijak Cancer
Pol Muškarac
Poruke 23430
Zastava
OS
Windows 7
Browser
Chrome 18.0.1025.54
mob
Tel.Me Your.Number
Mnogo 30. Ali da nije bilo nje i njenih ključeva niko ne bi poginuo... ako ona dobije 30 za ovo onda će dečko doživotnu.
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Krajnje beznadezan

Zodijak
Pol
Poruke 11457
OS
Windows 7
Browser
MSIE8.0
Мислим да дебело претерују. Као пијана није била урачунљива коме даје кључ, нити је квалификована за процену да ли је неко други пијан или не.
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Jet set burekdzija

Nisam mudar, samo tiho pricam

Zodijak Cancer
Pol Muškarac
Poruke 8856
Zastava
OS
Windows XP
Browser
Chrome 17.0.963.78
mob
Nokia 6220
Upravo tako, da je i on postupio isto niko ne bi bio povredjen.
IP sačuvana
social share
Баш још једна бенефиција тренирања у јавности, поред очитих бенефиција по физичко здравље, је управо развијање курцобоље за мишљење других...
Pogledaj profil Facebook

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Prijatelj foruma
Legenda foruma

Frankly, my dear, I don't give a damn.

Zodijak Gemini
Pol Muškarac
Poruke 45679
OS
Windows XP
Browser
Opera 11.61
Pa smatraju je pasivno odgovornom, al mnogo je 30 godina za nesto sto ona nije uradila.
IP sačuvana
social share

"Oni koji su vešti u borbi, ne obuzme ih bes. Oni koji su vešti u pobedi, ne obuzme ih strah.
 Zato mudri pobeđuju pre borbe, dok se neznalice bore da bi pobedili"
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Prijatelj foruma

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 17305
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 3.6.21
Pa malo je glupo jbt, sta zna pijan covek kome daje kljuceve... Smile

E'o sad gledam, jedna druga sto je vozila pijana i ubila dvoje, dobi 10 godina zatvora...
IP sačuvana
social share

Calmly.. walk down the road.. and into your death..
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Legenda foruma

Чувајте Љубав !

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 46871
Zastava Босна
OS
Windows 7
Browser
Mozilla Firefox 10.0.2
mob
Samsung Galaxy S6 edge+
Mnogo 30. Ali da nije bilo nje i njenih ključeva niko ne bi poginuo... ako ona dobije 30 za ovo onda će dečko doživotnu.

I 30 je skoro doživotna.
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Idi gore
Stranice:
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
nazadnapred
Prebaci se na:  

Poslednji odgovor u temi napisan je pre više od 6 meseci.  

Temu ne bi trebalo "iskopavati" osim u slučaju da imate nešto važno da dodate. Ako ipak želite napisati komentar, kliknite na dugme "Odgovori" u meniju iznad ove poruke. Postoje teme kod kojih su odgovori dobrodošli bez obzira na to koliko je vremena od prošlog prošlo. Npr. teme o određenom piscu, knjizi, muzičaru, glumcu i sl. Nemojte da vas ovaj spisak ograničava, ali nemojte ni pisati na teme koje su završena priča.

web design

Forum Info: Banneri Foruma :: Burek Toolbar :: Burek Prodavnica :: Burek Quiz :: Najcesca pitanja :: Tim Foruma :: Prijava zloupotrebe

Izvori vesti: Blic :: Wikipedia :: Mondo :: Press :: Naša mreža :: Sportska Centrala :: Glas Javnosti :: Kurir :: Mikro :: B92 Sport :: RTS :: Danas

Prijatelji foruma: Triviador :: Domaci :: Morazzia :: TotalCar :: FTW.rs :: MojaPijaca :: Pojacalo :: 011info :: Burgos :: Alfaprevod

Pravne Informacije: Pravilnik Foruma :: Politika privatnosti :: Uslovi koriscenja :: O nama :: Marketing :: Kontakt :: Sitemap

All content on this website is property of "Burek.com" and, as such, they may not be used on other websites without written permission.

Copyright © 2002- "Burek.com", all rights reserved. Performance: 0.071 sec za 16 q. Powered by: SMF. © 2005, Simple Machines LLC.