Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:

ConQUIZtador
nazadnapred
Korisnici koji su trenutno na forumu 0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.
Idi dole
Stranice:
1 3 4 ... 15
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
Tema: Američka komičarka vređala i ismevala Srbe zbog Ejmi Vajnhaus!  (Pročitano 22296 puta)
Prijatelj foruma
Svedok stvaranja istorije

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 21103
Zastava Ту негде...
OS
Windows 7
Browser
Opera 11.11
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Jet set burekdzija

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 6028
OS
Windows 7
Browser
Chrome 12.0.742.100
Nasao sam pismo na jednom stranom forumu sto je neki nas poslao upravi TV-a i objavio na temi (hehe temu su mu obrisali za nekih sat vremena Smile)

Citat
Hello,

I`m sending you this e-mail as a Serbian citizen.

In show that is part of your company, named Chelsea Lately, there was discussion about the country, of which guests unfortunately know nothing.
You should know that In 1346th Serbia was a powerful and respected empire, as far as I know about history of your country, at that time in USA was none other than Indian tribes.

People that represent your company through TV shows should read some history before they "spit" on one of the oldest nations in Europe. Clear facts you can check here:
http://en.wikipedia.org/wiki/Stephen_Uro%C5%A1_IV_Du%C5%A1an_of_Serbia , and of course you can check short review of rich Serbian history here: http://en.wikipedia.org/wiki/Serbia

Insulting one whole nation, that is one of the oldest in Europe is very disappointing, because USA represents country that respects other peoples culture and rights!

Speaking of Amy Winehouse concert in Belgrade, you should check it on YouTube, so you will see that fans in Serbia was very sad because Amy didnt respected them, and people in her band too. You can check Moby concert that was few minutes after scandalous concert of Amy, where fans gave amazing feedback to artist. You can check this on YouTube and on Official Twitter account of mentioned artist.

Also, in same show called ChelseaLately, there was word about current minister and his personal views on scandalous concert. Reading his thoughts about concert, Chelsea sent clear message what is country Serbia and what one of the oldest nations in Europe means to her and to her company and to whole USA..

You also should know that one of the best scientist ever lived is Nikola Tesla, and by nationality he is Serb. As you know, he lived in USA.
I am not sure that your company and your employees are aware that you insult people who made very huge progress to America and American people.
On end, is this message to young people in Serbia, who want to live in USA and to make positive progress there like Nikola and many other Serb scientist who lived and currently live in USA?

I still hope that in USA there are a lot of people who don't have very negative views on other nations, and that you will make some acts on employed people on show ChelseaLately.

P.S. Since your company owns shows like ChelseaLately, I dont see surprising that this will be published next time during the show and presented with new insults, so sorry for my bad English.

Sincerely yours, Aleksandar.

A evo i hejt stranice na FB   Smile http://www.facebook.com/pages/Chelsea-Handler-Hate-Club-Serbia/209362802441992
« Poslednja izmena: 23. Jun 2011, 04:23:51 od Milanno »
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:

Zodijak Scorpio
Pol Muškarac
Poruke 28351
Zastava
OS
Windows XP
Browser
Chrome 12.0.742.100
mob
Nokia krntija
đubre
IP sačuvana
social share
onaj kome nije do drkanja bolje neka se bavi politikom
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Udaljen sa foruma
Legenda foruma

I Templari c'entrano sempre.

Zodijak Sagittarius
Pol Muškarac
Poruke 32002
Zastava Младеновац
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 4.0.1
Svakako.
IP sačuvana
social share
Let me tell you something you already know. The world ain't all sunshine and rainbows. It's a very mean and nasty place and I don't care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life. But it ain't about how hard ya hit. It's about how hard you can get hit and keep moving forward. How much you can take and keep moving forward. That's how winning is done! Now if you know what you're worth then go out and get what you're worth. But ya gotta be willing to take the hits, and not pointing fingers saying you ain't where you wanna be because of him, or her, or anybody! Cowards do that and that ain't you! You're better than that!
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:

Zodijak Scorpio
Pol Muškarac
Poruke 28351
Zastava
OS
Windows XP
Browser
Chrome 12.0.742.100
mob
Nokia krntija
lajkovo sam tu stranicu.

mater joj jebem poganu
IP sačuvana
social share
onaj kome nije do drkanja bolje neka se bavi politikom
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Poznata licnost

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 2834
OS
Windows 7
Browser
Chrome 12.0.742.100
mob
Nokia 
Amerikanci i njihov smisao za politicki humor  Smile
Ti ljudi su toliko zatucani da mi ih je ponekad zao
« Poslednja izmena: 23. Jun 2011, 10:24:10 od Marco V »
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Prijatelj foruma
Superstar foruma

Why do me ?

Zodijak Cancer
Pol Žena
Poruke 55904
Zastava novi sad
OS
Windows XP
Browser
Chrome 12.0.742.100
mob
Nokia 
I ovu kobilu je kreso neki Srbin pa je ostavio...osveta ostavljene zenetine....nista novo  Smile
IP sačuvana
social share

Wake Up - 2012 - The Revolution Has Begun
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Krajnje beznadezan

Zodijak Scorpio
Pol Muškarac
Poruke 13403
OS
Windows XP
Browser
Chrome 12.0.742.100
mob
HTC m9
ma daj jest nasla nacin kako da skrene paznju na sebe  Smile
IP sačuvana
social share
jafa boy
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Capo di tutti capi

I reject your reality and substitute my own!

Zodijak Pisces
Pol Žena
Poruke Odustao od brojanja
Zastava Unutrasnja strana vetra
OS
Windows 7
Browser
Chrome 12.0.742.100
mob
Apple iPhone SE 2020
Zena od koje je i Pola centa pobegao glavom bez obzira...  Smile
IP sačuvana
social share
“Pronašli smo se
na zlatnoj visoravni
daleko u nama.”
- Vasko Popa
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Jet set burekdzija

Intel Core 2 Quad Inside

Zodijak Taurus
Pol Muškarac
Poruke 5400
Zastava Belgrade City
OS
Mac OS X (iPhone)
Browser
Safari 6533.18.5
mob
Apple iPhone 7 Plus

Smile Smile

E jel zna neko kada je ovo bilo? Juce ili prekjuce?
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Idi gore
Stranice:
1 3 4 ... 15
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
nazadnapred
Prebaci se na:  

Poslednji odgovor u temi napisan je pre više od 6 meseci.  

Temu ne bi trebalo "iskopavati" osim u slučaju da imate nešto važno da dodate. Ako ipak želite napisati komentar, kliknite na dugme "Odgovori" u meniju iznad ove poruke. Postoje teme kod kojih su odgovori dobrodošli bez obzira na to koliko je vremena od prošlog prošlo. Npr. teme o određenom piscu, knjizi, muzičaru, glumcu i sl. Nemojte da vas ovaj spisak ograničava, ali nemojte ni pisati na teme koje su završena priča.

web design

Forum Info: Banneri Foruma :: Burek Toolbar :: Burek Prodavnica :: Burek Quiz :: Najcesca pitanja :: Tim Foruma :: Prijava zloupotrebe

Izvori vesti: Blic :: Wikipedia :: Mondo :: Press :: Naša mreža :: Sportska Centrala :: Glas Javnosti :: Kurir :: Mikro :: B92 Sport :: RTS :: Danas

Prijatelji foruma: Triviador :: Domaci :: Morazzia :: TotalCar :: FTW.rs :: MojaPijaca :: Pojacalo :: 011info :: Burgos :: Alfaprevod

Pravne Informacije: Pravilnik Foruma :: Politika privatnosti :: Uslovi koriscenja :: O nama :: Marketing :: Kontakt :: Sitemap

All content on this website is property of "Burek.com" and, as such, they may not be used on other websites without written permission.

Copyright © 2002- "Burek.com", all rights reserved. Performance: 0.093 sec za 16 q. Powered by: SMF. © 2005, Simple Machines LLC.