Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:

ConQUIZtador
Trenutno vreme je: 18. Apr 2024, 11:23:36
nazadnapred
Korisnici koji su trenutno na forumu 0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.
Idi dole
Stranice:
2 3
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
Tema: Neverwinter  (Pročitano 5134 puta)
13. Feb 2011, 20:52:54
Prijatelj foruma
Legenda foruma

Frankly, my dear, I don't give a damn.

Zodijak Gemini
Pol Muškarac
Poruke 45679
OS
Windows XP
Browser
Opera 9.80
Treci deo u serijalu. Za sada nasao samo najavu:

100 years have passed since the Spellplague consumed the world of Faerыn. Neverwinter, a once majestic city of magic and adventure upon the mighty Sea of Swords, is still being rebuilt from near total ruination. Even as new wonders of stone and iron rivaling ancient works are being raised by the hands of man, dwarf and elf, dark powers beyond reckoning vie for control of the land...

This is a world that promises death for the meek, glory for the bold and danger for all. This is the world of Neverwinter.

Neverwinter Nights Reborn

Continue the critically acclaimed adventure! The #1 best-selling Neverwinter Nights series of PC RPGs returns with an epic Dungeons & Dragons storyline, next-generation graphics, a persistent world, and accessible content creation tools.

Immersive, Imaginative

Enter a world ravaged by the Spellplague. Wrest victory from the claws of darkness and battle the greatest of civilization's enemies in and around Neverwinter, a storied and ancient city upon Faerыn's Sea of Swords.

Challenging, Complex, Classic

Epic gameplay and action rooted firmly in the best traditions of the RPG genre await those heroes courageous enough to brave the Spellplague and all that it has ravaged.

Build a Fantasy

Easy-to-grasp adventure creation tools empower users. Bring compelling quests to life and build challenging levels! Share creations with the entire world in-game. Become a part of the existing Dungeons & Dragons universe... Then build a new one.

Play Together or Die Alone

Encounter dangerous foes and perilous environments. Work with others, strategically, to overcome nightmares, demons, monsters, and beasts of legend.

World Without End

Neverwinter features co-operative multiplayer in an ever-evolving, persistent world where Dungeons & Dragons adventurers quest alongside thousands of other warriors, rogues, wizards and faithful avengers.

New D&D, Beloved D&D

Neverwinter is a true Dungeons & Dragons experience based on the acclaimed 4th Edition rules -- a first of its kind!

A Legend Arises

Unprecedented character customization as only Cryptic can deliver. Imagine a hero, make a hero, become a hero.

______________________________ ______________________________ ___________________________

Kazu da izlazi ove godine i da koristi cetvrtu ediciju pravila za DnD
« Poslednja izmena: 13. Feb 2011, 21:06:28 od marko 284 »
IP sačuvana
social share

"Oni koji su vešti u borbi, ne obuzme ih bes. Oni koji su vešti u pobedi, ne obuzme ih strah.
 Zato mudri pobeđuju pre borbe, dok se neznalice bore da bi pobedili"
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Svedok stvaranja istorije

Zodijak Sagittarius
Pol Žena
Poruke 29778
OS
Windows XP
Browser
Internet Explorer 8.0
mob
Nokia 
Nikad nastavci NWN nece imati taj smek kao kec, ali svejedno jedva cekam jer sam veliki fan istog  Smile
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:

Otaku koji jede burek kod Trpkovica

Zodijak Taurus
Pol Muškarac
Poruke 23325
Zastava
OS
Windows XP
Browser
Chrome 9.0.597.98
mob
Sendo 
Nikad nastavci NWN nece imati taj smek kao kec, ali svejedno jedva cekam jer sam veliki fan istog  Smile

Za boldovano Smile
Sve ostalo, pass
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Prijatelj foruma
Legenda foruma

Zodijak Gemini
Pol Muškarac
Poruke 45679
OS
Windows XP
Browser
Opera 9.80
Nasao jos ovo:

Atari, one of the world's most recognized videogame publishers and Cryptic Studios, the acclaimed developers behind City of heroes, City of Villains, Champions Online and Star Trek Online, announced today the development of Neverwinter for PC. Neverwinter is a new online roleplaying game based on Wizards of the Coast's global property Dungeons & Dragons and the beloved city of Neverwinter.

Once a bustling location, Neverwinter has faced a great many disasters in the past hundred years. Rule of the city remains unclear following the unfortunate demise of the last Lord of Neverwinter and factions still battle for dominance after the all-consuming Spellplague took a high toll on the population. Even Neverwinter's dead are beginning to rise from their graves and march upon the city they once called home.

"We're beyond thrilled to develop a brand new version of Neverwinter. It's been years since the original became a gaming icon and we're honored to work with such a great franchise," said Jack Emmert, COO of Cryptic Studios. "We've been working closely with Wizards of the Coast and R.A. Salvatore to create an authentic D&D adventure filled with compelling fiction and exciting gameplay."

In Neverwinter, players choose to become one of five classic D&D classes and team up with friends or computer-controlled allies to form five-person co-op groups. Players also create their own storylines and quests utilizing an extremely user-friendly content generation system, tentatively codenamed Forge.

"Wizards of the Coast is excited to invite millions of fans back to Neverwinter with the launch of R.A. Salvatore's Gauntlgrym,” said Liz Schuh, Brand Director for Dungeons & Dragons at Wizards of the Coast. "And we're excited about the prospects for great digital gaming experiences based on this epic world.”

Neverwinter for PC is scheduled to release in Q4 2011 and is part of a multi-platform event, including a book trilogy from New York Times best-selling author R. A. Salvatore and a tabletop roleplaying game from Wizards of the Coast. Book one in Salvatore's Neverwinter trilogy, titled Gauntlgrym, releases on October 5 of this year and lays the groundwork for the Neverwinter storyline. The novel previews the settings, characters and monsters from the PC game and details the events that lead up to this highly anticipated PC gaming experience.

Link ka igri na wikipedii

http://en.wikipedia.org/wiki/Neverwinter_(Cryptic_Studios)

Izgleda ga rade kao trilogiju po knjigama koje treba da izadju. Ovo je trailer za prvu knjigu po kojoj bi trebalo da bude uradjena radnja ove igre

PS Ja jedva cekam, ali i ja ne verujem da ce biti kao prvi deo  Smile
« Poslednja izmena: 13. Feb 2011, 21:19:42 od marko 284 »
IP sačuvana
social share

"Oni koji su vešti u borbi, ne obuzme ih bes. Oni koji su vešti u pobedi, ne obuzme ih strah.
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:

Otaku koji jede burek kod Trpkovica

Zodijak Taurus
Pol Muškarac
Poruke 23325
Zastava
OS
Windows XP
Browser
Chrome 9.0.597.98
mob
Sendo 
Cryptic bolje neka se pokrije po ušima. Posle (poraznog) Star Treck online i (poluuspešnog) Champions Online, treba lepo da srede njihove prethodne igre pre nego što krenu da rade novo. Poznati kao prozvođači MSPORP (masive single player online roll playing games) koje se svode na "osećaj igranja single player kampanje u kojoj (ipak) ima nekog". Činjenica da posle velikog naslova kao što je City of Heroes (koji su radili sa NC Softom) i njihovim prelaženjem u Atari (sada pod vlasništvom Bandai Namcoa), Cryptic je napravio više štete nego koristi. Sure, napravili su igre gde kreacija sama po sebi predstavlja višečasovno igranje parametrima tako da je vaš virtualni "blizanac" (skoro) nemoguć, mlakom kampanjom, velikim lagovima u okviru igre, Cryptic (po meni) nije dorastao ovakvom projektu. Ovo ne govorim zato što mrzim ljude, već zato što ima gomila nezadovoljnih igrača koji po forumima neprestalno šalju žalbe i kritike na nešto što nije vredno cene koju plaćaju. Jedna od najvećih kritika je ako već prave nešto što je bliže singleu, onda što moraju da naplaćuju i mesečnu pretplatu na to. U svakom slučaju interesuje me krajnji ishod, ne zato što ću kupiti igru, već da vidim da li grešim i krećem da jedem govna koja sada israh, ili sam u pravu.
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Krajnje beznadezan

Zodijak
Pol
Poruke 10425
OS
Windows Vista
Browser
Mozilla Firefox 3.5.7
Dobar je NWN.

Ne znam sta li je, muzika ponajvise je odradjena, boje jeseni ... a i oni portreti za lika su remek djela.. 
A i  ime je smisljeno da je lijepo izgovorit Nevervinternajts.. sigurno imaju timove od 20 ljudi zaduzene samo za smisljanje imena Smiley...
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:

Zodijak Sagittarius
Pol Žena
Poruke 29778
OS
Windows XP
Browser
Internet Explorer 8.0
mob
Nokia 
Portreti su stvarno fenomenalni, ali za takve igrice i firme uvek rade vrhunski ilustratori  Smile
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Prijatelj foruma
Legenda foruma

Zodijak Gemini
Pol Muškarac
Poruke 45679
OS
Windows XP
Browser
Opera 9.80

A i  ime je smisljeno da je lijepo izgovorit Nevervinternajts.. sigurno imaju timove od 20 ljudi zaduzene samo za smisljanje imena Smiley...
Verovatno  Smile Meni se mnogo svidelo sto su odradili skoro savrseno trecu (u dodacima 3.5) ediciju DnD-a kroz igru

Ja skinuo "Diamond edition" prvog dela cisto da se potsetim starih dana  Smile
IP sačuvana
social share

Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Krajnje beznadezan

Zodijak
Pol
Poruke 10425
OS
Windows Vista
Browser
Mozilla Firefox 3.6
Ja sam pravio nekog hibrida Warrior/Wizard..  sto zapravo ne moze.. samo sto sam ja bio nov u RPG svijetu da bih to znao.

Bilo je zabavno u pocetku imati vatreni mac, vatrene magije, crveno odijelo i rogove.. ali vec u 2 Poglavlju to "bice" nije moglo da prezivi noc.
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Zvezda u usponu

Zodijak Libra
Pol Muškarac
Poruke 1912
Zastava Kotor
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 3.6.13
mob
Nokia E71
dnd pravila su u pitanju, tu sve moze Smiley, mada ja vise volim da igram na papir sa drustvom Smiley
IP sačuvana
social share

Cowards die a thousand deaths, while heroes die but once...unless they are playing video games in which case the heroes die a lot too.
Pogledaj profil Skype

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Idi gore
Stranice:
2 3
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
Trenutno vreme je: 18. Apr 2024, 11:23:36
nazadnapred
Prebaci se na:  

Poslednji odgovor u temi napisan je pre više od 6 meseci.  

Temu ne bi trebalo "iskopavati" osim u slučaju da imate nešto važno da dodate. Ako ipak želite napisati komentar, kliknite na dugme "Odgovori" u meniju iznad ove poruke. Postoje teme kod kojih su odgovori dobrodošli bez obzira na to koliko je vremena od prošlog prošlo. Npr. teme o određenom piscu, knjizi, muzičaru, glumcu i sl. Nemojte da vas ovaj spisak ograničava, ali nemojte ni pisati na teme koje su završena priča.

web design

Forum Info: Banneri Foruma :: Burek Toolbar :: Burek Prodavnica :: Burek Quiz :: Najcesca pitanja :: Tim Foruma :: Prijava zloupotrebe

Izvori vesti: Blic :: Wikipedia :: Mondo :: Press :: Naša mreža :: Sportska Centrala :: Glas Javnosti :: Kurir :: Mikro :: B92 Sport :: RTS :: Danas

Prijatelji foruma: Triviador :: Domaci :: Morazzia :: TotalCar :: FTW.rs :: MojaPijaca :: Pojacalo :: 011info :: Burgos :: Alfaprevod

Pravne Informacije: Pravilnik Foruma :: Politika privatnosti :: Uslovi koriscenja :: O nama :: Marketing :: Kontakt :: Sitemap

All content on this website is property of "Burek.com" and, as such, they may not be used on other websites without written permission.

Copyright © 2002- "Burek.com", all rights reserved. Performance: 0.095 sec za 16 q. Powered by: SMF. © 2005, Simple Machines LLC.