Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:

ConQUIZtador
nazadnapred
Korisnici koji su trenutno na forumu 0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.
Idi dole
Stranice:
1 2 4
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
Tema: HTC Desire Z  (Pročitano 18070 puta)
Poznata licnost

Zodijak Capricorn
Pol Muškarac
Poruke 4310
OS
Windows 7
Browser
Opera 9.80
HTC Updates Desire Z Gingerbread Status: Out By End of June

Yesterday we learned about HTC finally getting a Gingerbread update going for both the Desire HD and the Incredible S. The Desire HD release is part of a move by HTC to get Android 2.3 on all the Desire-series Androids, as it claimed it would be working on in the first half of this year. While the HD is now taken care of, Desire Z owners are still waiting for a little Gingerbread of their own. We've heard estimations from HTC on when to expect the release ranging from spring to summer. In its most recent update, HTC has said that Gingerbread for the Desire Z will arrive before the end of June.

HTC explains the wait with the usual language of product testing and commitment to excellence, discussing in particular the the difference in display resolution between the Desire Z and Desire HD as a reason why their Gingerbread releases aren't simultaneous.

This news from HTC is reassuring that the Desire Z's release is still on track, but it strays ever so slightly from earlier estimations of the update's release, perhaps hinting that HTC is less confident with how soon work will be completed, and that we might not see the release until the tail end of June.

eurodroid
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Zvezda u usponu

Zodijak Scorpio
Pol Muškarac
Poruke 1691
OS
Windows 7
Browser
Opera 9.80
mob
Sony Z2

How To Make Your G2, Desire Z Keyboard Tighter

Some people don't like the way the keyboard on the T-Mobile G2 and HTC Desire Z lifts up and back (rather than sliding). They've voiced concerns over what they call the "fragility" of the hinges, and the ease in which the keyboard can unintentionally open or close while beings used in various positions. I don't share these concerns, and haven't had any problems with my keyboard opening or closing when I didn't want it to -- unless I was using it upside down.

Be that as it may, one particularly adventurous tinkerer has found a way to adjust the mechanism to keep the phone closed a little more tightly than the stock configuration.

"I can have the KB open, G2 upside down and shake it fairly vigorously before it will begin to close now! Definite improvement!"

Unfortunately, his "fix" isn't for the feint of heart, clumsy, or those who aren't willing to void their warranty. Additionally, you'll need a T5 screwdriver and a "puny" Phillips screwdriver.

You only need to follow the tear-down instructions as far as the PCB removal. At that step you'll have access to the spring mechanism in the hinge. Once there you should be able to take out the spring and "stretch it a little". Put it back in, and reassemble everything. A commenter to the thread at XDA-Developers says to "BE SUPER DUPER careful with PLUGGING IN the micro-SD ribbon cable when you reassemble". Apparently he broke one of the spring tension pins on the microsd slot at that step.

What do you think? Have you had problems with your phone accidentally opening or closing on you? If so, are you willing to go through these steps in an attempt to remedy that issue?

XDA-Developers source

« Poslednja izmena: 11. Jun 2011, 20:42:58 od backarelli »
IP sačuvana
social share
I love mobile phones...                   HTC machines definitely have soul...
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Zvezda u usponu

Zodijak Scorpio
Pol Muškarac
Poruke 1691
OS
Windows 7
Browser
Opera 11.50
mob
Sony Z2
-prodje Juni , a od update-a još ništa...  Smile   ....eeee, b-em ih lockovane sa sve bootloader-om. Smile
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Svedok stvaranja istorije

Zodijak Aries
Pol Muškarac
Poruke 20016
Zastava Novi Beograd
OS
Mac OS X v: 10.6.8
Browser
Chrome 12.0.742.112
mob
Apple iPhone
Gignerbread update-a za Desire Z

by HTC Srbija on уторак, јул 12, 2011 у 10:03 пре подне

Hvala svima na strpljenju u vezi Gignerbread update-a za Desire Z. U poslednjoj smo fazi testiranja i plan nam je da se update pojavi u toku nekoliko sledećih nedelja. Možda će trebati malo vremena da update dođe do svih vas u svakoj mreži, ali trebalo bi da bude dostupan svim korisnicima do kraja meseca.

Izvor
IP sačuvana
social share
Preporuka za clanove: Srpski pravopis 

Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Zvezda u usponu

Zodijak Scorpio
Pol Muškarac
Poruke 1691
OS
Windows 7
Browser
Opera 11.50
mob
Sony Z2
-aaahhhh... pročitah jutros na poslu.
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Zvezda u usponu

Zodijak Scorpio
Pol Muškarac
Poruke 1691
OS
Windows 7
Browser
Opera 11.50
mob
Sony Z2
- "sad ću udArim jednu rakiju i dva piva"...

Stigo official update , ebo ih čvorak...  Smile  (pre par min)

Smile
« Poslednja izmena: 14. Jul 2011, 19:07:55 od backarelli »
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Veteran foruma
Jet set burekdzija

Mobilni Manijak

Zodijak Aquarius
Pol Muškarac
Poruke 7252
Zastava Makedonija
OS
Windows Vista
Browser
Opera 11.00
mob
Samsung S6 & Lumia 9
HTC Desire Z Gingerbread update starts rolling out
15 July, 2011 | Post your comment

Tags: HTC, Android, Touch UI

Amidst all the excitement surrounding the original HTC Desire getting the Android Gingerbread update, the Desire Z owners are probably feeling left out. But you have no reason to feel that way anymore as HTC has started rolling out the Gingerbread update to Desire Z handsets across the world.

This information was provided by HTC a few days back stating that the update will start rolling out in a few weeks but is now being confirmed by carriers that it has already started rolling out in certain countries, such as Vodafone Australia. The software number for this update is 2.42.861.6 and will update the Android version to 2.3.3 with Sense UI 2.1.

The update is rolling out gradually so you may not see anything now but you will soon be getting a notification on your phone asking you to download the 104MB update, so make sure you are latched onto a fast data connection. And do let us know what all improvements you find in the new update once you receive it.

Izvor
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil WWW GTalk Skype Twitter Facebook

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Zvezda u usponu

Zodijak Scorpio
Pol Muškarac
Poruke 1691
OS
Windows 7
Browser
Opera 11.50
mob
Sony Z2
-kad je oficijalni rom u pitanju, zakleo bi se da je telefon bolje radio sa 2.2 . Sada ,na 2.3.3. bagova kolio hoces, a ispravke ne stižu... Smile
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Pocetnik

Zodijak Taurus
Pol Muškarac
Poruke 5
OS
Windows 7
Browser
Mozilla Firefox 6.0
mob
Motorola V500
Telefon je odlican. Mislim da je ovo najbolji telefon koji sam ikada ima i da mi skoro nece biti potreban ni jedan drugi. Jeste da je dosta tezak ali mi nekako to odgovara. U principu, sada svi telefoni postaju isti, jedino je pitanje koji ce imati koliko bagova. Ovaj mi se svidja zbog velicine ekrana koji nije mali a nije ni preveliki tako da moze da prodje kao obican telefon.

Moze li neko da mi kaze koja je prednost rootovanog telefona? Znam da onda moze da se overklokuje (ali da li telefon stvarno moze da izdrzi da radi na vecoj brzini ili ne?)
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Zvezda u usponu

Zodijak Scorpio
Pol Muškarac
Poruke 1691
OS
Windows 7
Browser
Opera 11.50
mob
Sony Z2
Moze li neko da mi kaze koja je prednost rootovanog telefona? Znam da onda moze da se overklokuje (ali da li telefon stvarno moze da izdrzi da radi na vecoj brzini ili ne?)

-kada uradiš root na fonu, možeš ulaziti u sistemske fajlove, brisati fabrički instalirane app koje ti ne trebaju,menjati rom-ove po želji,"kloknuti" ga, napraviti ciglu od njega, jednostavno softverski raditi sa telefonom šta ti je volja i oblikovati ga prema svojim potrebama. Sve se to sa debelom pažnjom radi,jer kako rekoh,ako nisi dovoljno upućen,postoji šansa da se telefon trajno ošteti.
   Što se overclock-a tiče, sa xda sajta sam saznao, da se može podići na 1.4ghz da ne smetano radi, bez bojazni da nešto rikne. Neki su ga podizali do čak 2ghz. Ako ne spadaš u Geek-ove, mislim da ti clock-ovanje nije ni potrebno. Za svakidašnju upotrebu standardnih app i usluga, mislim da nema potrebe i da je brzina zadovoljavajuća.
« Poslednja izmena: 26. Avg 2011, 16:30:53 od backarelli »
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Idi gore
Stranice:
1 2 4
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
nazadnapred
Prebaci se na:  

Poslednji odgovor u temi napisan je pre više od 6 meseci.  

Temu ne bi trebalo "iskopavati" osim u slučaju da imate nešto važno da dodate. Ako ipak želite napisati komentar, kliknite na dugme "Odgovori" u meniju iznad ove poruke. Postoje teme kod kojih su odgovori dobrodošli bez obzira na to koliko je vremena od prošlog prošlo. Npr. teme o određenom piscu, knjizi, muzičaru, glumcu i sl. Nemojte da vas ovaj spisak ograničava, ali nemojte ni pisati na teme koje su završena priča.

web design

Forum Info: Banneri Foruma :: Burek Toolbar :: Burek Prodavnica :: Burek Quiz :: Najcesca pitanja :: Tim Foruma :: Prijava zloupotrebe

Izvori vesti: Blic :: Wikipedia :: Mondo :: Press :: Naša mreža :: Sportska Centrala :: Glas Javnosti :: Kurir :: Mikro :: B92 Sport :: RTS :: Danas

Prijatelji foruma: Triviador :: Domaci :: Morazzia :: TotalCar :: FTW.rs :: MojaPijaca :: Pojacalo :: 011info :: Burgos :: Alfaprevod

Pravne Informacije: Pravilnik Foruma :: Politika privatnosti :: Uslovi koriscenja :: O nama :: Marketing :: Kontakt :: Sitemap

All content on this website is property of "Burek.com" and, as such, they may not be used on other websites without written permission.

Copyright © 2002- "Burek.com", all rights reserved. Performance: 0.08 sec za 16 q. Powered by: SMF. © 2005, Simple Machines LLC.