Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:

ConQUIZtador
Trenutno vreme je: 29. Mar 2024, 00:09:36
nazadnapred
Korisnici koji su trenutno na forumu 0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.
Idi dole
Stranice:
1 ... 15 16 18 19 ... 30
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
Tema: Kako napraviti luk i strele  (Pročitano 220830 puta)
Jet set burekdzija

"It is better to Burn Out then to Fade Awey "

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 5487
Zastava
OS
Windows XP
Browser
Internet Explorer 8.0
mob
Apple 
Strele su jeftine zasto ih praviti sam ,

BestCrossbows Store Lowest prices on cross bows 50% off on compound barnett bows www.bcstore.co.uk

Ako odete u sekciju  Archery imate lep izbor kompakt lukova ,mada licno ja vise volim samostrel jer je uvek spreman i ima duplo jaci udarni pritisak .Opticki i laserski nisan je opcija ali je vrlo jeftin a sto se tice kanapa ili zice
najeftinija opcija je na e-bay .

The Classic Longbow
Guns & Ammo The preeminent firearms magazine: Hunting, shooting, cowboy action, reviews, technical material and more.
  • Visit >>

www.bowhuntingmag.com/tactics/BW09404BT1

Dozvola za lov na crvenu srnu u Poljskoj za tri dana i cetri noci kosta 600 evra.

www.dzikiemazury.eu

A za prolecnu sezonu u Kirovu za lov na fazane je 1881 evro
    Grouse hunting in Kirovwww.huntertours.co.uk

Za Lov sa lukom i strelom najefikasnija je daljina od 15 metara tako da je sve u prikradanju i pripremi.

Uputstvo za pravljenje obicnog dugog luka.

Longbows have long been used in warfare and for hunting. In the Middle Ages, they were highly effective against armies of knights. The English longbow was made of yew and was about the size of a man. Warriors in Japan used longbows made of red oak. The longbow held its own until it was superseded by firearms in the 16th century. You can make a basic longbow out of materials found in your backyard.

Difficulty: Easy
    Instructions.Things You'll Need:

Sapling branch
    String
    Sticks
    Knife

Look for saplings. A good bow should be both strong and supple. Select a branch about 6 feet long. Test it out: Bend it and see whether it springs back. Make sure it can take a considerable amount of pressure.

Cut a nock near each end of the sapling. The nock is the small slit that holds the bowstring in place. Tie some string to the nock at the top end of your bow. Bend the bow, then tie the free end of the string to the other nock. The string should be taut, and your sapling should be in the shape of a bow. Cut off any excess string.

Find some straight sticks that you can use as arrows. Longbow arrows should be about 3 feet long. The sticks should be as straight as possible. Trim off any knobs or other protrusions. Use a knife to shape the head of each arrow. You will be creating something like a pencil point.

Add strength to your arrows by charring them in a fire. Hold the point of each arrow in the flame until it blackens. Do not let it actually catch fire. The charring hardens the point. Cut a nock at the the other end of the arrow. This nock will be the slit that rests against the bowstring when you shoot.

Instrukcije za pravljenje tradicionalnog dugog luka .

Bow stave
    Marking tool (pencil or charcoal)
    Measuring tape
    drawknife or planer
    rattail saw
    bowstring
    handgrip material
    sandpaper
    steel wool
    shellac
    linseed oil

Making a Traditional Longbow
    Select a piece of wood to make your bow. The accepted "gold standard" for bow wood is yew, though many other hardwoods like ash, Osage Orange and hickory make serviceable alternatives.

Depending on how authentic you want your bow-making experience to be, you can either cut down a tree or purchase the wood at a lumber yard; in either case, you will need a strip of wood that is free of rot, twigs or knots. The strip, or stave, should stand nearly as tall as the intended user and be roughly three inches wide and three inches thick. (Reference 1)

Mark the center of the stave from tip to tip; this is where your hand grip will be. Measure one foot in both directions (up and down, toward the ends of the bow) and mark with a pencil; this two-foot length defines the handle. (Reference 1)

Plane or file the sides of the bow with a drawknife or jack plane, working out from the center of the bow (the handle) where the width should be 1 and 1/2 inches. Taper the ends as you approach the tips; the width at the bow tips should be 3/4 inch.

Secure the bow in a vise, preferably with the sap wood side facing down. (If you cut the wood yourself, it should be easy to tell which side of the wood is the sap wood; if you bought it at the lumber yard, you may be able to tell from the growth rings.) With a drawknife, shave the back side of the bow to a thickness of 1 and 1/4 inches at center (handle) and tapering to a thickness of 1/2 inch at tips. (Reference 1) Trim away the "corners" where the back meets the sides. At this point, the cross section of your bow's belly should be a full Roman arch. (Reference 1)

Cut nocks at each of the tips using a rattail file. Cut laterally into the sides of the tip, making a 1/8-inch deep groove all around. Horn tips can be attached for added strength, if desired.

Train your bow either by using a tiller or by hand. In either method, the bow is repeatedly bent as if to string it, shallowly at first but increasing the arc each time, with rests in between for the wood to recover. Eventually, it is pulled enough that it can be fully strung. Stringing an untrained or untillered bow usually results in a broken or cracked bow.

String your bow with a dacron bowstring, commonly found in hunting supply stores.

Finish your bow by winding a handgrip around the handle; leather, fishing line and pigskin are the most commonly used materials for grips. Sand the wood with fine paper and steel wool, then treat and seal with shellac and linseed oil.

• « Poslednja izmena: 28. Feb 2011, 00:23:43 od Alex616 »
    IP sačuvana
    social share
    Pogledaj profil

Prijava na forum:
    Ime:
    Lozinka:
    Zelim biti prijavljen:
    Trajanje:
    Registruj nalog:
    Ime:
    Lozinka:
    Ponovi Lozinku:
    E-mail:
    Krajnje beznadezan

Zodijak
    Pol
    Poruke 10425
    OS
    Windows Vista
    Browser
    Chrome 9.0.597.107
    Pazite samo ako napravite il kupite samostrel - da se ne samoustrelite   Smile
    « Poslednja izmena: 02. Mar 2011, 14:50:32 od Slagvort »
    IP sačuvana
    social share
    Pogledaj profil

Prijava na forum:
    Ime:
    Lozinka:
    Zelim biti prijavljen:
    Trajanje:
    Registruj nalog:
    Ime:
    Lozinka:
    Ponovi Lozinku:
    E-mail:
    Pocetnik

Zodijak Aquarius
    Pol Muškarac
    Poruke 9
    OS
    Windows 7
    Browser
    Chrome 9.0.597.107
    mob
    Samsung Galaxy
    Citat: Slagvort link=topic=330090. msg9400441#msg9400441 date=1299073728
    Pazite samo ako napravite il kupite samostrel - da se ne samoustrelite   :chuckel:
    To sam pre nekog dana procitao u CKM novini,pored slike samostrela! :) Inace napravio sam luk,stavicu slike da cujem sta mislite. . .
    IP sačuvana
    social share
    Sreca prati spremne!
    Pogledaj profil Skype

Prijava na forum:
    Ime:
    Lozinka:
    Zelim biti prijavljen:
    Trajanje:
    Registruj nalog:
    Ime:
    Lozinka:
    Ponovi Lozinku:
    E-mail:
    Pocetnik

Zodijak Aquarius
    Pol Muškarac
    Poruke 9
    OS
    Windows 7
    Browser
    Chrome 9.0.597.107
    mob
    Samsung Galaxy
    Evo nekih slika,jos uvek nisam zavrsio,treba jos malo podesavanja,da ujednacim krake,mada su vec sada veoma ujednaceni...pa onda fino smirglanje i lakiranje. Tetiva je samo postavljena da nategne luk,nije ona koju cu koristiti pri gadjanju.

Saveti su dobrodosli!
    IP sačuvana
    social share
    Sreca prati spremne!
    Pogledaj profil Skype

Prijava na forum:
    Ime:
    Lozinka:
    Zelim biti prijavljen:
    Trajanje:
    Registruj nalog:
    Ime:
    Lozinka:
    Ponovi Lozinku:
    E-mail:
    Krajnje beznadezan

Fly Baby, fly...

Zodijak Capricorn
    Pol Muškarac
    Poruke 11585
    Zastava Serbia
    OS
    Windows XP
    Browser
    Mozilla Firefox 3.6.14
    Uuuu! Pa ovo je ozbiljan dizajn - malo haevy meatl ili tako nesto ? Smile Smile Smile
    Bravo! Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile
    IP sačuvana
    social share
    Pogledaj profil

Prijava na forum:
    Ime:
    Lozinka:
    Zelim biti prijavljen:
    Trajanje:
    Registruj nalog:
    Ime:
    Lozinka:
    Ponovi Lozinku:
    E-mail:
    Pocetnik

Zodijak Aquarius
    Pol Muškarac
    Poruke 9
    OS
    Windows 7
    Browser
    Chrome 9.0.597.107
    mob
    Samsung Galaxy
    Uuuu! Pa ovo je ozbiljan dizajn - malo haevy meatl ili tako nesto ? Smile Smile Smile
    Bravo! Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile

Nisam bas razumeo sta si hteo da kazes sa ovim "haevy meatl" ? Smile Hvala! Smile Radio sam sam,bez pomoci,samo sa uputstvima i iskustvima sa forumova,procitao sam ih dosta,i krenuo u izradu.... Smiley
    « Poslednja izmena: 04. Mar 2011, 21:01:29 od kosta-le »
    IP sačuvana
    social share
    Sreca prati spremne!
    Pogledaj profil Skype

Prijava na forum:
    Ime:
    Lozinka:
    Zelim biti prijavljen:
    Trajanje:
    Registruj nalog:
    Ime:
    Lozinka:
    Ponovi Lozinku:
    E-mail:
    Jet set burekdzija

"It is better to Burn Out then to Fade Awey "

Zodijak
    Pol Muškarac
    Poruke 5487
    Zastava
    OS
    Windows XP
    Browser
    Internet Explorer 8.0
    mob
    Apple 
    Mislim da je super ,

Jedini savet je Dobro svakodnevno Vezbanje Luka sa dobrim velikim pauzama ,
    Dakle pre stavljanja tetive uzmi puno vremena Napni ga pa ga Opusti (pricam o luku )
    i koristi jastuke da ublazis tacku centra kod zatezanja.
    Na primer Odisejev luk koji je stajao iznad kreveta bio je napet svega par puta u mnogo godina i tu mu lezi snaga.
    IP sačuvana
    social share
    Pogledaj profil

Prijava na forum:
    Ime:
    Lozinka:
    Zelim biti prijavljen:
    Trajanje:
    Registruj nalog:
    Ime:
    Lozinka:
    Ponovi Lozinku:
    E-mail:
    Pocetnik

Zodijak Aquarius
    Pol Muškarac
    Poruke 9
    OS
    Windows 7
    Browser
    Chrome 9.0.597.107
    mob
    Samsung Galaxy
    Mislim da je super ,

Jedini savet je Dobro svakodnevno Vezbanje Luka sa dobrim velikim pauzama ,
    Dakle pre stavljanja tetive uzmi puno vremena Napni ga pa ga Opusti (pricam o luku )
    i koristi jastuke da ublazis tacku centra kod zatezanja.
    Na primer Odisejev luk koji je stajao iznad kreveta bio je napet svega par puta u mnogo godina i tu mu lezi snaga.
    Hvala... Hocu,samo ne razumem ovo sa jastucima... Znaci da ne stoji nategnut,tj da stoji bez tetive?
    IP sačuvana
    social share
    Sreca prati spremne!
    Pogledaj profil Skype

Prijava na forum:
    Ime:
    Lozinka:
    Zelim biti prijavljen:
    Trajanje:
    Registruj nalog:
    Ime:
    Lozinka:
    Ponovi Lozinku:
    E-mail:
    Krajnje beznadezan

Fly Baby, fly...

Zodijak Capricorn
    Pol Muškarac
    Poruke 11585
    Zastava Serbia
    OS
    Windows XP
    Browser
    Mozilla Firefox 3.6.15
    kosta-le, mislio sam na one spiceve kod sredine luka - dizajn potseca na neke varijante elektricnih gitara (ili sara na njima), koje su koristile pojedine rock grupe; takve vrste linija - spiceva i sl, cak su se koristile i u ukrasavanju motora itd, itd... Smile Smile
    IP sačuvana
    social share
    Pogledaj profil

Prijava na forum:
    Ime:
    Lozinka:
    Zelim biti prijavljen:
    Trajanje:
    Registruj nalog:
    Ime:
    Lozinka:
    Ponovi Lozinku:
    E-mail:
    Pocetnik

Zodijak Aquarius
    Pol Muškarac
    Poruke 9
    OS
    Windows 7
    Browser
    Chrome 9.0.597.107
    mob
    Samsung Galaxy
    Haha,mozda mi je zbog toga to i palo prvo na pamet,vozim motor od kada znam za sebe i obozavam ih,a i ucim da sviram elektricnu gitaru Smiley) Moguce da mi je iz potsvesti doslo Smiley)) Mada mi je i delovalo kao neki deo drevnih zivotinja-zmajeva i td Smiley
    IP sačuvana
    social share
    Sreca prati spremne!
    Pogledaj profil Skype

Prijava na forum:
    Ime:
    Lozinka:
    Zelim biti prijavljen:
    Trajanje:
    Registruj nalog:
    Ime:
    Lozinka:
    Ponovi Lozinku:
    E-mail:
    Idi gore
    Stranice:
    1 ... 15 16 18 19 ... 30
    Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
    Trenutno vreme je: 29. Mar 2024, 00:09:36
    nazadnapred
    Prebaci se na:  

Poslednji odgovor u temi napisan je pre više od 6 meseci.  

Temu ne bi trebalo "iskopavati" osim u slučaju da imate nešto važno da dodate. Ako ipak želite napisati komentar, kliknite na dugme "Odgovori" u meniju iznad ove poruke. Postoje teme kod kojih su odgovori dobrodošli bez obzira na to koliko je vremena od prošlog prošlo. Npr. teme o određenom piscu, knjizi, muzičaru, glumcu i sl. Nemojte da vas ovaj spisak ograničava, ali nemojte ni pisati na teme koje su završena priča.

web design

Forum Info: Banneri Foruma :: Burek Toolbar :: Burek Prodavnica :: Burek Quiz :: Najcesca pitanja :: Tim Foruma :: Prijava zloupotrebe

Izvori vesti: Blic :: Wikipedia :: Mondo :: Press :: Naša mreža :: Sportska Centrala :: Glas Javnosti :: Kurir :: Mikro :: B92 Sport :: RTS :: Danas

Prijatelji foruma: Triviador :: Domaci :: Morazzia :: TotalCar :: FTW.rs :: MojaPijaca :: Pojacalo :: 011info :: Burgos :: Alfaprevod

Pravne Informacije: Pravilnik Foruma :: Politika privatnosti :: Uslovi koriscenja :: O nama :: Marketing :: Kontakt :: Sitemap

All content on this website is property of "Burek.com" and, as such, they may not be used on other websites without written permission.

Copyright © 2002- "Burek.com", all rights reserved. Performance: 0.094 sec za 17 q. Powered by: SMF. © 2005, Simple Machines LLC.