Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:

ConQUIZtador
nazadnapred
Korisnici koji su trenutno na forumu 0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.
Idi dole
Stranice:
2 3  Sve
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
Tema: The Settlers VI - Rise Of An Empire | Ubisoft  (Pročitano 6142 puta)
30. Okt 2007, 11:47:59
Ucesnik diskusija

Zodijak Aquarius
Pol Muškarac
Poruke 160
Zastava branicevski okrug
OS
Windows 2000
Browser
Internet Explorer 6.0
mob
Sony N95
Igra li neko ovu strategiju?
dobro osmišljeno
izvanredna grafika
zar je moguće da niko ne igra strategije
« Poslednja izmena: 30. Okt 2007, 13:22:09 od baksy »
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil Twitter

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Zvezda u usponu

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 1213
Zastava
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 2.0.0.7;M
Ja prvi put cujem, daj neke screenshotove
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Ucesnik diskusija

Zodijak Aquarius
Pol Muškarac
Poruke 160
OS
Windows 2000
Browser
Internet Explorer 6.0
mob
Sony N95
screenshot nisam u mogućnosti trenutno da postavljam
ali idi izguglaj ima ih dosta na netu

Fajlovi prikačeni uz poruku (kliknite na slike za punu veličinu)

The_Settlers_Rise_Of_An_Empire_Custom-[cdcovers_cc]-front.jpg
(193.94 KB, 800x800)
1.jpg
(175.37 KB, 1024x576)
2.jpg
(216.31 KB, 1024x576)
332509-8715137.jpg
(37.12 KB, 400x265)
47412.jpg
(259.59 KB, 1280x720)
700.jpg
(323.61 KB, 1024x576)
screen297.jpg
(114.46 KB, 800x450)
settler1_large.jpg
(259.04 KB, 1000x563)
settlers_ofan_empire_07.jpg
(91.21 KB, 560x420)
settlers_screen001.jpg
(123.09 KB, 1024x768)
settlersVI_12.jpg
(251.12 KB, 1280x720)
« Poslednja izmena: 31. Okt 2007, 15:06:37 od baksy »
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil Twitter

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Ucesnik diskusija

Zodijak Aquarius
Pol Muškarac
Poruke 160
OS
Windows 2000
Browser
Internet Explorer 6.0
mob
Sony N95
THE Settlers - RISE OF An Empire

London, United Kingdom, 26 April 2007 – Ubisoft, one of the world's leading producers, publishers and distributors of interactive entertainment, today officially announced that The Settlers - RISE OF An Empire, Blue Byte's sixth game in this popular strategic simulation series, will be released in September 2007.

In this game, the player builds lively, bustling towns in a medieval world. Everything is visible, lovingly animated and realistic. Each settler has his or her own daily routine, with a range of different actions and behaviours that can be observed by the player at all times. This enables him to get the best out of his Settlers, build up a flourishing economy, tend to his settlers' needs, and protect his empire against danger from the outside. By expanding his empire, the player can aspire to becoming a legendary king or queen.

The most popular features of the predecessors in the series have been retained, and many of the fans desires and wishes were incorporated into the new game to create a very special Settlers atmosphere. The result is a realistic medieval world, captured in intricate detail. The game features an immersive, yet transparent economic system based on the resources, wares and goods produced by the settlers in their various trades and occupations.

Top features:

A very special Settlers atmosphere in a lively medieval game world!

– The primary objective of the game is to create large, lively medieval towns.
– The settlers interact with each other in a completely natural way and have wants and needs of their own.
– Female settlers appear for the first time in the series: Men and women fall in love with each other and marry.
– The lively, detailed game world is rich in animal and plant life.
– The settlers' busy life is presented in lovingly rendered animations that show what is going on in a transparent way.
– The world is divided into four climatic zones with changes of season and weather which influence expansion and resource gathering.

The best Settlers game of all time, featuring the best from previous games and lots of gameplay innovations!

– The game's instant accessibility and gentle learning curve ensure long-lasting fun; even in advanced game missions, new features are introduced.
– All interventions by the player are reflected in the behaviour of his subjects and made transparent through the animations in the game world.
– Starting with a small settlement, the player builds up flourishing towns, maintains trade relations, and claims land and villages. This requires diplomatic skills.
– Mining, gathering resources, and food production result from wise planning and the various occupations of the settlers.
– Goods transport is optimized through skilful road planning.
– Upgrading buildings step-by-step improves the effectiveness of the economy and towns.
– By hiring travelling entertainers and organizing fairs, the player acts as a matchmaker by enabling male and female settlers to get to know each other.
– The player can build walls to protect his towns from enemy attacks. In military actions, the player must prove that he has built up his empire in such a way that it can defend itself effectively.
– Missions featuring noble knights with various skills accompany the player through the epic storyline penned by Jeff Grubb.
– Included in the game: dynamic single player campaign, freeplay mode with a multitude of maps, numerous multiplayer options via LAN and Internet, and a map editor.

For more information please go to: http://www.thesettlers.com/uk/home.php.

To download or view the trailer please click on the following links:

- download it:

ftp://ftp.ubi.com/emea/settlers_riseofanempire/video/settlers_riseofanempire_trailer.zip;

http://media.ubi.com/emea/settlers_riseofanempire/video/settlers_riseofanempire_trailer.zip.

- stream it (Youtube): http://www.youtube.com/watch?v=dc1zGi-FsyU.

IP sačuvana
social share
Pogledaj profil Twitter

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Jet set burekdzija

Nema vise Djure Jaksica,salveta i poema...

Zodijak Capricorn
Pol Muškarac
Poruke 6650
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 2.0.0.8
mob
SonyEricsson w700
 The Settlers: Rise of an Empire patch

Strategija The Settlers:Rise of an Empire dobija svoju novu zakrpu u vidu 1.2 patch-a.Ova zakrpa pre svega poboljsava stabilnost igre ali donosi i map editor koji su korisnici intenzivno trazili u prethodnom periodu.Patch je tezak 130 MB i mozete ga skinuti Ovde.

Description:
Additional Content

Map Editor has been added.

Improvements

When overwriting savegame (both Quicksave and normal savegames) and saving fails, the old savegame is restored rather than deleted.
Saving a game requires less memory.

Bug Fixes

Fixed updater bug that prevented automatic updates under Vista
Fixed a problem on Challia (map 2) where the knight could get stuck at the fire near the chapel.
A rare freeze when building roads across territory borders has been fixed.
Fix an occasional crash when loading savegames on Rekkyr map.
Fixed a rare file not found error when using 1.3 shaders.
Some other minor bug fixes

Izvor:Pc Land
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Zvezda u usponu

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 1213
Zastava
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 2.0.0.7;M
 Smile Smile Ova igrica je na prvi pogled vishe nego zadovoljavajuca... Odmah idem ujutru da je kupim
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Udaljen sa foruma
Jet set burekdzija

Zodijak Cancer
Pol
Poruke 7773
Zastava Kurcheva Glava
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 2.0.0.4
Ova riba na omotu ima facu ko ana nikolic a usta ko stoja
IP sačuvana
social share
I got banned for having a common sense.
Common sense... Not as common as you might think.
Sta smo danas naucili? Filmovi se dele na umetnicke i filmove za opustanje. Nema losih filmova, to je laz, plod fikcije.
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Veteran foruma
Jet set burekdzija

Zodijak Aries
Pol Muškarac
Poruke 6537
Zastava Beograd
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 2.0.0.9
mob
Apple iPhone
igrao sam settlers nije me bas zadovoljila tj brzo mi je dosadila ali ovaj deo nisam probao. Kakav je?
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil WWW

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Prijatelj foruma
Poznata licnost

Zivot nema reprizu

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 3955
Zastava
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 2.0.0.9

Konacno sam instaliro igru i moram reci da sam odusevljen.Igra je prva liga za sve koji vole da vode ekonomiju a manje da ratuju. Smile
Igra dosta podseca na Stronghold samo sto je sve dosta unapredjeno i dosta lepse izgleda.
IP sačuvana
social share
A nekad su proizvodili čelik, je li ? Iz dimnjaka se dimi, ali unutra. . .   Spiros 'Vondas' Vondopoulos

»Bogu hvala, vek i po poživeh, u zdravlju i radu. Slutim da mi je vreme umirati, te ove reči u pero govorim advokatu Nikoli Novakoviću, jer u vas, deco moja, sve zajedno, nemam ni malo poverenja ...« Dalje: »Žao mi je što ste moji, a ne deca nekog mog neprijatelja. Ko je vas poznavao, ne mora se bojati pakla; sa đavolima će mu biti lepše i prijatnije. Sto se tiče moje imovine, a to vas jedino zanima, mogu vam saopštiti sledeće: sve što imam OSTAVLJAM SAMOM SEBI, jer verujem u drugi život. Znači, neka sve ostane kako je bilo za moga života, dok se ne vratim. Vaš otac — Pantelija Topalović.«
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Udaljen sa foruma
Clan u razvoju

spam

Zodijak Scorpio
Pol Muškarac
Poruke 46
Zastava spamerski kutak, okrug pred ban
OS
Windows XP
Browser
Opera 9.23
mob
Tel.Me hack
extra  odradjena  grafika  pohvale za igru
IP sačuvana
social share
Edit by kokota: Linkovi i bilo kakvi drugi reklamni elementi nisu dozvoljeni u potpisima korisnika!
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Idi gore
Stranice:
2 3  Sve
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
nazadnapred
Prebaci se na:  

Poslednji odgovor u temi napisan je pre više od 6 meseci.  

Temu ne bi trebalo "iskopavati" osim u slučaju da imate nešto važno da dodate. Ako ipak želite napisati komentar, kliknite na dugme "Odgovori" u meniju iznad ove poruke. Postoje teme kod kojih su odgovori dobrodošli bez obzira na to koliko je vremena od prošlog prošlo. Npr. teme o određenom piscu, knjizi, muzičaru, glumcu i sl. Nemojte da vas ovaj spisak ograničava, ali nemojte ni pisati na teme koje su završena priča.

web design

Forum Info: Banneri Foruma :: Burek Toolbar :: Burek Prodavnica :: Burek Quiz :: Najcesca pitanja :: Tim Foruma :: Prijava zloupotrebe

Izvori vesti: Blic :: Wikipedia :: Mondo :: Press :: Naša mreža :: Sportska Centrala :: Glas Javnosti :: Kurir :: Mikro :: B92 Sport :: RTS :: Danas

Prijatelji foruma: Triviador :: Domaci :: Morazzia :: TotalCar :: FTW.rs :: MojaPijaca :: Pojacalo :: 011info :: Burgos :: Alfaprevod

Pravne Informacije: Pravilnik Foruma :: Politika privatnosti :: Uslovi koriscenja :: O nama :: Marketing :: Kontakt :: Sitemap

All content on this website is property of "Burek.com" and, as such, they may not be used on other websites without written permission.

Copyright © 2002- "Burek.com", all rights reserved. Performance: 0.36 sec za 16 q. Powered by: SMF. © 2005, Simple Machines LLC.