Invalid argument supplied for foreach()
/srv/burek/vhosts/burek.com/subdomains/forum/httpdocs/Themes/default2/index.template.php: 578
Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Prijavi me trajno:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:

ConQUIZtador
Trenutno vreme je: 27. Apr 2024, 02:11:41
nazadnapred
Korisnici koji su trenutno na forumu 0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Napomena: Govor mrznje, uvrede i svako drugo ponašanje za koje moderatori budu smatrali da narušava ugled i red na forumu - biće sankcionisano.
Glasanje
Pitanje: Koji je vas stil? Na tribini i van nje?
Casual
66%  (99)
Ultras
34%  (51)
Ukupno glasova: 150
Idi dole
Stranice:
2 3 ... 24
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
Tema: Casual ili Ultras?  (Pročitano 48699 puta)
20. Sep 2007, 22:21:25
Zvezda u usponu

Zodijak Capricorn
Pol
Poruke 2105
Zastava
OS
Windows XP
Browser
Opera 9.23
E ovako zanimama me vas stavo ovome,koliko je moda na tribini vazna?I van nje(na ulici street sport Smile )Koji je vas stil?Dobre strane i lose strane oba stila?
« Poslednja izmena: 20. Sep 2007, 22:22:11 od Sweet Marlboro Tobacco »
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Poznata licnost

Nek ostane prazno

Zodijak Virgo
Pol Muškarac
Poruke 3821
Zastava Bosna i Hercegovina
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 2.0.0.6;M
mob
SonyEricsson C902
Kad s Ultras zivis za taj klub i to ti je najvaznije na svijetu...Stvarno volim svoj klub ali da nemam prijatelje ili nesto slicno zbog njega  Smile Smile
zato ipak Casual
IP sačuvana
social share

Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Zvezda u usponu

Zodijak Capricorn
Pol
Poruke 2105
Zastava
OS
Windows XP
Browser
Opera 9.23
pod ultras sam mislio da na tekmi ides obucen u ono sto si prvo dovatio,a sta je casula zna se...

moj veeeeliki glas ide za casual culture...
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Krajnje beznadezan

Zodijak Scorpio
Pol Muškarac
Poruke 11401
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 2.0.0.7
Odlicna tema, ali nemoj da je ogranicis samo na modu. Smile
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Zvezda u usponu

Zodijak Capricorn
Pol
Poruke 2105
Zastava
OS
Windows XP
Browser
Opera 9.23
necu Smile

mozete i slike da kacite i tekstove,okacicu cu ja dosta troga kasnije...
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Krajnje beznadezan

Zodijak Scorpio
Pol Muškarac
Poruke 11401
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 2.0.0.7
Mozda da izmenis naketu u koji vam  navijacki stil najvise odgovara, hooligan, casual, ultras. . .?
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Zvezda u usponu

У разноликости је умеће једног. . .

Zodijak Leo
Pol Muškarac
Poruke 1589
Zastava Beograd
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 2.0.0.7
mob
SonyEricsson w810i
Ja sam nesto izmedju hooligana i casuala....
npr. sto se tice oblacenja evo sada sam na Krusevcu isao u grobari jug duxu; a nekad i kompletno casual......
navijacki stil....pa isto tako semi-hooligan...ali mislim da je razlog za to godine a ne nesto drugo...
u al sam video do jaja majcu na jugu sad protiv Napretka kao crna i u sredini casuals pise i ono 2 lika u senci sa barberi kacketima; naocarama (za vid) i kapuljacama....do jaja!  Smile Smile Smile

sto se tice ultrasa mislim da je to preterivanje da zbog biras izmedju kluba i ortaka.....pod 1 nikad ne bih ni birao....kad bih morao naravno ortaci.... Smile Smile Smile
« Poslednja izmena: 20. Sep 2007, 23:45:32 od Obi_1_Kenobi »
IP sačuvana
social share
Edit by kokota: Maksimalna dozvoljena velicina slika u potpisu je visina: 60pix, sirina: 468pix i velicina 20KB
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Zvezda u usponu

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 1611
OS
Windows 98
Browser
Mozilla
Evo jedan kraci istorijat Casual stila. Diskutabilno je govoriti sta je u stvari Casual i koliko i u kojoj meri je zastupljen kod nas i da li je ispracen na pravi nacin. Ceo fazon je krenuo, kao i sve ostalo sa Ostrva, ali su neki , kao recimo Italijani, dodali neke fore u celu pricu i danas je Casual siroko shvacen stil. Neki delovi u tekstu mozda nece biti logicni, ali tacnije je da su vremenom mnoge stvari prevazidjene pa se na Casual moze gledati sa vise gledista. Inace, danas, ne vidim veliku razliku izmedju Ultra i Casual stila u principu to je jedno isto, isti deo kulture i gotovo svako ko sebe drzi za Ultasa manje, vise je u Casual fazonu.

izvinjavam se svima zbog teksta na engleskom, mnogo je za slobodan prevod a i ja nisam nesto vican''''

CASUAL SCENE-THE 80S

The early 1980's saw the birth of the Soccer Casual, out went the previous skinhead fashions and in came Pringle jumpers, Lois cords, Farahs and Burberry scarves. The label was the thing, and the more expensive and exclusive the better. The following article is a breif history of what clobber British footie lads were wearing in the early days of the Casual (mainly the 80's), got to admit I'm not old enough to remember some of those fashions in the early 80's and in some cases thank god, cause there was some god awfull clothes as well as some smart stuff.
For the first time since the 60's Mod, working class lads were happy to look trendy and tidy, and these lads would use the terraces at their loacl club as their catwalks. During the early '80s the choice of menswear in most cities was limited to a few big department stores not like these days when you can buy a pair of Levis from your local Tescos. That's why tracking down those obscure tennis shirts became essential for the Casual (Fila, Lacoste, Tacchini etc). A lot of the clothes and ideas came from abroad. British clubs ruled the roost in Europe during this era. Consequently the Scousers of Liverpool spent a good deal of time in France and Italy robbing those much sought after Tacchini/Fila/Ellesse/Lacoste tops.
As the grapevine spread news of the Casual phenomenon across the country, a 'uniform' of sorts began to emerge. This could be said to comprise of certain labels such as Slazenger, Lacoste, Ellesse, Burberry, Lois, Kappa, Levis etc. Anoraks, cords and bleached jeans became a regular sight on the Inter City service trains at a weekend. Arguably more importantly were the trainers. The knack of sporting the correct footwear became an art in itself.
Adidas was generally regarded as top dog during this era for trainers, though makes such as Diadora had some top trainers as well. Top Trainers of the time Included Adidas Samba And Diadora Borg Elite
Despite occassional wearing of moccassin shoes, hiking boots etc. the trainer has always seemed to be in fashion, especially in the 80's.
As mentioned above Pringle jumpers were one of the early wears of the Casual along with the kagoul worn over the top. Again Adidas was one of popular makes of kagoule but Nike and Kappa were other great makes (especially the blue Kappa one) and maybe more obscurly some lads wore Patrick kagouls. When the winter months came the kagoule was replaced with Ski Jackets and the Pringles and Lyle & Scotts were replaced with Ski Jumpers by Fila and Tachini. At the same time Lois Cords, Farah trousers and bleached jeans (sometime with a slit at the bottom to sit better over the tops of your trainers) were worn.
Then once the Casual became to popular some lads dressed down and started wearing semi-flares (pre-dating the Baggy look of the late '80s). Then new labels were sought out (Chipie, Stone Island, Henri Lloyd), some fans in Leeds took to wearing deerstalker hats to the match...
The change of pace of what was 'in' and what was 'out' changed every week not like these days when the same labels seem to be in for years. By the late-eighties the Casual era was in demise.
Today a lot of former Casuals and nouveau-Casuals, have returned to smartness. The emphasis is now not so much on sportswear now, with people plumping for Paul Smith, John Smedley and Prada. But there are a few labels that have stood the test of time and been there almost from the start to present day - Lacoste and Burberry.
Another Classic casual item was the golfing jackets - Burberry being the main one but by the late 80's it was replaced by the Ralph Lauren which stuck around for a few years until every Tom, Dick and Harry had one, another classic golfing jacket was the tartan Lacoste ones but they were never easy to track down.
The ubiquitous training shoe still holds the most fascination however, a fact recognized by Adidas who continue to release old-skool classics which are snapped up by lads, old and new alike.
The key seems these days seems to be keep it neat and tidy, keep one step ahead and keep on saving cause it never gets any cheaper.

CASUAL SCENE-90S

The labels were changing again an the new look was smart but casual. Ralph lauren was an earlier favorite with the golf jackets and polo shirts the must have items.For the first time 16 and 17 yr olds were wearing 150quid jumpers and 150 pound timberland boots.they certainly looked the part. The future of the casual scene (ahem!) Stone island was being sold around 88 but it never really kicked off until 1990 just after everything went pear-shaped fashion
wise due to mad-chester scene and the stone roses. trips to london reallised stone island was the new kid in town.and handfuls of lads were into it straight away-the buzz soon caught on until it did sweep the nations terraces around 93 and has done ever since to the point of overkill.
It got so popular that one bnp meeting which chelsea,millwall and pompey turned up the ncis put two and two together and made 123 by coming to the conclusion stone island represented football hooligan-racist behavior and the badge had a symbolic meaning(!)i could tell you hundreds of stories similar like the time plymouth football intelligence went to the local designer store and questioned the owners in connection with selling stone island(FACT).
Another label which was taken onboard enmass by the the football casuals was Hackett and its infamous polo shirt, and in particular the design carrying the cross of st george on the reverse. followin Englands qualification to euro2000 the hackett polo shirt was being worn by every second person, (mock up advert below) a point which the media picked up on, they linked English hooligans to the patriotic polo shirt and Hackett was not happy, and threw there rattle out of the pram, they stopped producing the polos in an attempt to distance themselves from the hooligans wearing it.although they have recently reinstated the st george cross to there clothing as there attempted new ranged were somewaht SHIT!
Other labels which appeared on the 90s casual scene were CP company simular to stone island but without the tag, paul and shark , and henri lloyd which were especially popular with northern football fans, and more recently 80s favorites Burberry (did it ever really go away?) and aquascutum have began appearing on the terraces once more. with the check burberry caps being a particular favorite. As with most 90s labels once they were in they stayed in (for years) and most are still around en masse, it has in many ways spoilt the terrace fashion scene, it has in the whole has stagnated but over the last couple of seasons new clobber like prada (sport) ,mandarina duck and ymc have turned up.but it still sometimes seems si,burberrys ,aquascutum and lacoste
have sponsership deals at gounds around the country,but its good to see so many young lads interested as much in the gear as the rowing.

IP sačuvana
social share
crno-bela zastava simbol je picketina

Stella Rossa
           Campione d' Europa 1990-91
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Zvezda u usponu

Ovaj život je biznis da popizdiš

Zodijak Libra
Pol Muškarac
Poruke 2274
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 2.0.0.7
mob
Nokia n73
Pazi ovako,
jedan ortak iz kraja i ja smo poceli da furamo casual stil,ali bas bas svuda i onda su nas svi gledali ko budale,fazon,de ces u tom ekstra dzemperu na tekmu,sjebace ti neko od baklje...tako da sam ogranicio kezualnost samo na tekme,ali i tu se ponekad desi izuzetak,jer kada ides na zajebano gostovanje gde moze da te pojuri neko samo tako,logicno je da obujes er max i trenerku da bi mogao brze da se kreces.
I ne lozim se toliko na kezual marke koliko se nalozim ako vidim neku kezual stvar nebitno koja je marka...
Tako da je odgovor,na bleju u bloku tresha i duks,patike za basket...za tekmu...lonsdale duks,fred perry maja,farmerke i ribok klasik gilje...
Tako da za sebe ne mogu reci da furam casual stil,jer kada je stil poceo da se fura navijaca su se tako oblacili svakodnevno,odnosno to im je bilo prvo sto im je palo po ruku,e sad sto je kasnije od toga napravljen citav kult to je druga prica....kod nas moras da imas brdo love da bi se oblacio "svakodnevno"...a tesko da neko kod nas svaki dan ide u kezual stvarima...
Ali na tekme...uvek kezual.Tako da njemu ide moj glas.
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil WWW

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Prijatelj foruma
Svedok stvaranja istorije

Само ти...У моме срцу си...

Zodijak Pisces
Pol Muškarac
Poruke 15336
Zastava Srbija
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 2.0.0.4;M
mob
Nokia 6303
Некако ми не иде да се облачим не знам ни ја како за текму  Smile  . Обично облачим нешто са обележијима тима или групе тако да то спада у Ултрас, а такође не идем да би се шмекерисао него и да изгледам навијачки а и прикладно за трибину. Значи не жуте,зелене и плаве дуксеве,већ обично сиве,неке тамније...Понекад и у треши,али нема правила. Шал око врата и правац текма  Smile
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil WWW

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Idi gore
Stranice:
2 3 ... 24
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
Trenutno vreme je: 27. Apr 2024, 02:11:41
nazadnapred
Prebaci se na:  

Poslednji odgovor u temi napisan je pre više od 6 meseci.  

Temu ne bi trebalo "iskopavati" osim u slučaju da imate nešto važno da dodate. Ako ipak želite napisati komentar, kliknite na dugme "Odgovori" u meniju iznad ove poruke. Postoje teme kod kojih su odgovori dobrodošli bez obzira na to koliko je vremena od prošlog prošlo. Npr. teme o određenom piscu, knjizi, muzičaru, glumcu i sl. Nemojte da vas ovaj spisak ograničava, ali nemojte ni pisati na teme koje su završena priča.

web design

Forum Info: Banneri Foruma :: Burek Toolbar :: Burek Prodavnica :: Burek Quiz :: Najcesca pitanja :: Tim Foruma :: Prijava zloupotrebe

Izvori vesti: Blic :: Wikipedia :: Mondo :: Press :: Naša mreža :: Sportska Centrala :: Glas Javnosti :: Kurir :: Mikro :: B92 Sport :: RTS :: Danas

Prijatelji foruma: Triviador :: Domaci :: Morazzia :: TotalCar :: FTW.rs :: MojaPijaca :: Pojacalo :: 011info :: Burgos :: Alfaprevod

Pravne Informacije: Pravilnik Foruma :: Politika privatnosti :: Uslovi koriscenja :: O nama :: Marketing :: Kontakt :: Sitemap

All content on this website is property of "Burek.com" and, as such, they may not be used on other websites without written permission.

Copyright © 2002- "Burek.com", all rights reserved. Performance: 0.085 sec za 18 q. Powered by: SMF. © 2005, Simple Machines LLC.