Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:

ConQUIZtador
Trenutno vreme je: 19. Apr 2024, 01:44:21
nazadnapred
Korisnici koji su trenutno na forumu 0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.
Idi dole
Stranice:
1 3 4
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
Tema: Tumacenje horoskopa  (Pročitano 17994 puta)
Ucesnik diskusija

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 83
Samo u neki od pretrazivaca ukucaj ime planete koja te zanima i eto..
Sto se tice plasidusove podele kuca koliko sam ja upucen kod nas je on jos uvek ispred (u astroloskoj praksi) kochove podele kuca, koju obicno koriste americki astrolozi.
IP sačuvana
social share
Edit by SerbianFighter: Linkovi i bilo kakvi drugi reklamni elementi nisu dozvoljeni u potpisima korisnika!
Pogledaj profil WWW

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Zvezda u usponu

主天下

Zodijak
Pol
Poruke 2225
Zastava in the back of your mind ;-)
Citat: Arčibald

Sto se tice plasidusove podele kuca koliko sam ja upucen kod nas je on jos uvek ispred (u astroloskoj praksi) kochove podele kuca, koju obicno koriste americki astrolozi.

Placidus se pise velikim slovom i sa [c] a NIKAKO sa [s], jer se u kasnom srednjem veku latinsko slovo [c] izgovaralo kao [ц] (u klasicnom latinskom kao [k])

Inace, njegov sistem i "kod nas" i "kod vas" moze da bude "ispred" samo hronoloski.

Trenutno najbolje postojece tabele su Kochove [Кохове] sa pocetka prolsog veka i one se ni u kom slucaju ne mogu opistai kao pretezno americke,

a ima jos poprilicno sistema:

----------

The Porphyry House  system was named for Porphyry, who lived during the 200's A.D.  Porphyry used the great circles that run through the poles of the ecliptic to form the house cusps.  The Ascendant serves as the cusp of the first house, and the Midheaven is the cusp of the tenth house.  The the cusps of the remaining houses are determined by trisecting the ecliptic arc between the Ascendant and the Midheaven and the ecliptic arc between the Ascendant and the Nadir.  The  Porphyry House  system is considered to be a variation of the Equal House system, and it is relatively easy to calculate.  

The Campanus House system was developed by Johannes Campanus, who lived in the 1200's A.D.  In this system the house cusps are located at the intersections formed by the great circles that pass through the north and south points of the horizon and by a set of points 30 degrees apart along the prime vertical, beginning at the zenith and proceeding eastward through the east point on the horizon.

Approximately 100 years later Johannes Muller, aka Regiomontanus, developed the Regiomontanus House system.  He used the circles that pass through the north and south points on the horizon.  In this system the cusps of the first and tenth houses are Ascendant and Midheaven.  The arcs along the Celestial Equator between the Ascendant and the Midheaven and between the Midheaven and the Nadir are trisected.  The house circles are then drawn perpendicular to the prime vertical through the trisection points.  The points where the house circles intersect the ecliptic mark the cusps of the intermediate houses.

The Regiomontanus house system is a mathematically simpler version of the Placidian House system, which was the most popular house system until recently.  The Regiomontanus house system does not use varying semi-arc ratios in determining the cusps, and it gives slightly different cusp values from the Placidian House system in extreme latitudes.

The Morinus House system was named after Jean-Baptiste Morin (1583-1656).  The Morinus system uses the great circles that pass through the poles of the ecliptic and through points that are spaced at 30 degree intervals along the Celestial Equator, beginning with the intersection of the Celestial Equator and the East Point.  The cusps are determined by the intersections of these great circles and the ecliptic.  Instead of the Ascendant, the East Point becomes the cusp of the first house, and the tenth house cusp is not the same as the Midheaven.  The the houses are not of equal size.  It is not necessary to know the place of birth when using this system.  This system breaks down at extreme latitudes.

Placidus de Tito (1603-1668) developed the Placidian or Placidius House system.  This system is based on the division of an arc made by a moving point on the ecliptic.  There for, the Placidian House system is a "time-based" system (as opposed to a "space" systems such as Campanus).   The Ascendant is the first house cusp, and the Midheaven is the tenth house cusp.  The intermediate house cusps are calculated according to division of their own semi-arcs.  This system is very laborious, and it is way off in extreme latitudes.

David Cope, an Australian astrologer, aka Zariel, developed the Meridian House system in the early 1900's.  The Meridian House system uses the North and South Celestial poles for the construction of the great circles.  Circles are drawn through the poles and divided into twelve equal points along the equator, starting at the meridian.  These points are then projected onto the ecliptic.  Instead of the Ascendant, the East Point is the cusp of the first house, but the Midheaven is the cusp of the tenth house.  This system does not need the place of birth, and it is one of the very few that do not break down at extreme latitudes.  

The Meridian House system is also referred to as the "Axial Rotation System," but there is no rotation involved.  Several American astrologers began using the Meridian House system in the late 1950's, and it has become the most popular system with the Uranian school of astrology.

During the 1900's, the German astrologer Walter Koch developed the Koch House system.  The Koch House tables were translated into English in 1971.  For house cusps above the horizon, the semidiurnal arc (along a small circle) of the rising degree (ascendant) is trisected; then, altitude circles (small circles parallel to the horizon) are constructed through the points of trisection; finally, the cusps are determined by the intersections of these altitude circles with the ecliptic.  For house cusps below the horizon, the semi-nocturnal arc is used.  The Ascendant is the cusp of the first house, and the Midheaven is the cusp of the tenth house.  The Koch House system breaks down at extreme latitudes.  The Koch House system is also called the "Birthplace House system."

As mentioned before there are approximately 15 or 16 house systems.  The one's mentioned above tend to be the most frequently used systems.  There are other Asian schools of astrology with their own house systems, and there are rarely used astrological techniques, such as the Lunar Mansions, that may serve as house systems.
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Ucesnik diskusija

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 83
Citat: Tralalalala

Placidus se pise velikim slovom i sa [c] a NIKAKO sa [s], jer se u kasnom srednjem veku latinsko slovo [c] izgovaralo kao [ц] (u klasicnom latinskom kao [k])

Šteta što Dečje novine nisu imali nekog ko bi ih upoznao sa tim pa da ne naprave grešku i ne odštampaju knjigu "Tabela Kuća Plasidus" u 1000 primeraka.

Inace, njegov sistem i "kod nas" i "kod vas" moze da bude "ispred" samo hronoloski.

Ne znam kako je kod "vas" ali kod "nas" astrolozi gotovo svi, koriste Plasidusov sistem kuća.

Trenutno najbolje postojece tabele su Kochove [Кохове] sa pocetka prolsog veka i one se ni u kom slucaju ne mogu opistai kao pretezno americke,

A ko kaže da se mogu opistai kao američke, osim tebe ja od nikog to još ne čuh. Možda pretežu malo ka "njima", malo ka "nama" a malo ka "vama".

a ima jos poprilicno sistema:

Znam, ipak hvala na tekstu.
IP sačuvana
social share
Edit by SerbianFighter: Linkovi i bilo kakvi drugi reklamni elementi nisu dozvoljeni u potpisima korisnika!
Pogledaj profil WWW

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Zvezda u usponu

主天下

Zodijak
Pol
Poruke 2225

Šteta što Dečje novine nisu imali nekog ko bi ih upoznao sa tim pa da ne naprave grešku i ne odštampaju knjigu "Tabela Kuća Plasidus" u 1000 primeraka.

Zaista steta. Latinski se pod Franz-Jozefom Ambrozom (aka Josip Broz) ucio u svim gimnazijama u velikoj Jugoslaviji, sto(no) se govorilo "od Djevdjelije do Nove Gorice"

Uzgred ima li neki ozbiljan razlog zasto pises da su novine imali (ili "nisu imali"), a ne "nisu imale"?

A ko kaže da se mogu opistai kao američke, osim tebe ja od nikog to još ne čuh. Možda pretežu malo ka "njima", malo ka "nama" a malo ka "vama".

A PRETHODNO:

No comment.

Ne znam kako je kod "vas" ali kod "nas" astrolozi gotovo svi, koriste Plasidusov sistem kuća.

Pa mozda "kod vas" u komsiluku -- recimo na potezu ne vecem od jedne straneulice u bloku 74 ili na Vozdovcu izmedju crkve i studentskog doma ili tako nesto.

U Srbiji verovatno ne. Narocito VISE ne -- otkad cetrdesetak kompluterskih astroloskih programa omogucuje upotrebu bar 2-3, a nekad i do 10, vrsta kuca jednim potezom misa.

Znam, ipak hvala na tekstu.

Uopste ne sumnjam da ima i onih koji znaju. I to poprilican broj. Ako si ti jedan od tih -- tim bolje.

P.S. I drugi put (tj. nesto drugo).
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Ucesnik diskusija

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 83
Citat
Uzgred ima li neki ozbiljan razlog zasto pises da su novine imali (ili "nisu imali"), a ne "nisu imale"?

Verovatno iz istog razloga iz kog si i ti napisao kompluterskih, kao što vidiš niko nije imun na greške, pa mi je iz tog razloga smešno a pomalo i tužno da mi na temi astrologija neko ispravlja pravopisne greške, samo iz tog razloga sam ukazao i na tvoje greške.

A to što nemaš komentar na onaj deo posta me čudi jer i ja sam bukvalno shvatio tvoje reči kao što si se i ti uhvatio mojih, nisam rekao da se mogu opisati kao američke već da ih oni obično koriste, što je priznaćeš velika razlika, zar ne.

I još nešto ja nemam ništa protiv Kochove podele kuća i ja je koristim, samo kažem da sam primetio da je ubedljivo u tom smislu više zastupljen Plasidusov sistem.
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil WWW

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Zvezda u usponu

主天下

Zodijak
Pol
Poruke 2225
Archie, Archie, "staro momce"  \Smile/

interesantno mi je da primetim da nisi  Smile  bas onoliko pitomo "zlatno dete"  koliko zelis da se prikazes na prvi pogled!  :booty-nerd:

Hmmm...  Pa dobro, onda -- primljeno k znanju i znacemo kako dalje...
 [smilie=13.gif]  

P.S. Шали се чика, синак.   [smilie=pljujganje2.gif]
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Zodijak
Pol
Poruke 1
Drago mi je sto sam vas pronasla,drago mi je sto je i vama drago zbog toga: :DNego,da ja odmah pocnem sa pitanjima.Kad ovako amaterski bacim pogled  na kartu,prvo sto mi padne  u oko je  da su i meni i mom dragom i V i VII kuca prazne???
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Ucesnik diskusija

Zodijak
Pol
Poruke 64
Šta je sve potrebno za tumačenje natalne karte?

http://www.spicum.com/astrologija/uvod-stara.php
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil WWW

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Zodijak
Pol
Poruke 1
OS
Windows XP
Browser
Internet Explorer 6.0
e kad bi i meni neko odradio taj horoskop i podznak...i natalnu kartu..bila bih mu deep zahvalna...  Smile
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Veteran foruma
Jet set burekdzija

niente paura

Zodijak Libra
Pol Žena
Poruke 7714
Zastava Neptun
OS
Windows XP
Browser
Opera 8.51
mob
Samsung Galaxy Ace Fleur
Kao prvo, ova tema je stara godinu dana, imas mnogo svezijih tema na kojima mozes postaviti to pitanje.
Kao drugo, na to isto pitanje nikad neces dobiti odgovor, gde god ga postavila, ukoliko ne ostavis odgovarajuce podatke.
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil Skype

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Idi gore
Stranice:
1 3 4
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
Trenutno vreme je: 19. Apr 2024, 01:44:21
nazadnapred
Prebaci se na:  
Upozorenje:ova tema je zaključana!
Samo administratori i moderatori mogu odgovoriti.
web design

Forum Info: Banneri Foruma :: Burek Toolbar :: Burek Prodavnica :: Burek Quiz :: Najcesca pitanja :: Tim Foruma :: Prijava zloupotrebe

Izvori vesti: Blic :: Wikipedia :: Mondo :: Press :: Naša mreža :: Sportska Centrala :: Glas Javnosti :: Kurir :: Mikro :: B92 Sport :: RTS :: Danas

Prijatelji foruma: Triviador :: Domaci :: Morazzia :: TotalCar :: FTW.rs :: MojaPijaca :: Pojacalo :: 011info :: Burgos :: Alfaprevod

Pravne Informacije: Pravilnik Foruma :: Politika privatnosti :: Uslovi koriscenja :: O nama :: Marketing :: Kontakt :: Sitemap

All content on this website is property of "Burek.com" and, as such, they may not be used on other websites without written permission.

Copyright © 2002- "Burek.com", all rights reserved. Performance: 0.09 sec za 17 q. Powered by: SMF. © 2005, Simple Machines LLC.