Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:

ConQUIZtador
nazadnapred
Korisnici koji su trenutno na forumu 0 članova i 0 gostiju pregledaju ovu temu.
Idi dole
Stranice:
2  Sve
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
Tema: Špijuniranje aktivnosti drugog mobilnog telefona preko dodatnih aplikacija!  (Pročitano 24346 puta)
06. Apr 2007, 17:42:47
Prijatelj foruma
Krajnje beznadezan

Long live Rock n' Roll

Zodijak
Pol
Poruke 11469
Zastava
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 2.0
mob
HTC HD2
Firma Globall Spy Store nudi paket aplikacija koje služe svrsi špijuniranja aktivnosti drugog mob. telefona baziranog na Symbian OS-u.
Sledeće aplikacije su u ponudi:

SPY PHONE  Price: $495.00
There is absolutely no visual or physical changes that can be noticed on the target phone. This software has been developed to maintain the highest level of security and you have the ability to manage the software remotely. A personal secret code allows you to manage the software from any phone.

Other features include Any Key Disconnect; when a Room Monitor is placed, these calls can be disconnected as soon as the user presses a key to avoid any suspicion to the target user. Caller Breakthrough works when an incoming call arrives to the target phone while a Room Monitor Call is in progress, the Room Monitor Call will automatically disconnect and let the phone ring as normal.

Another great feature is that you can Activate, Deactivate, Change the Secret Code or the Pre-defined number at any time from any phone all over the world. No restrictions.

CALL INTERCEPTOR includes Spy Phone(Listen in to ongoing Conversations) Price: $895.00
When there are no conversations taking place the target phone can use the spy phone software to listen in to the surroundings. There is absolutely no visual or physical changes that can be noticed on the target phone. This software has been developed to maintain the highest level of security and you have the ability to manage the software remotely. A personal secret code allows you to manage the software from any phone.

Please note that the target phone will send a SMS (text message) to your pre-defined number as soon as an incoming or outgoing call is connected.

Other features include Any Key Disconnect; when a Room Monitor is placed, these calls can be disconnected as soon as the user presses a key to avoid any suspiciion to the target user. Caller Breakthrough works when an incoming call arrives to the target phone while a Room Monitor Call is in progress, the Room Monitor Call will automatically disconnect and let the phone ring as normal.

Another great feature is that you can Activate, Deactivate, Change the Secret Code or the Pre-defined number at any time from any phone all over the world. No restrictions.

SMS INTERCEPTOR(Sends all incoming & outgoing SMS to the pre-defined number) Price: $495.00
SMS Interceptor does not use the Target phones (the phone with the software installed) Inbox or Outbox to forward the text messages to your pre-defined number nor will it bill the Target phone or send any error notifications. The messages are sent to your pre-defined number completely undetected.

This software allows you to remotely configure the Target phone. This allows you to Activate or Deactivate the SMS Software, change the secret code to manage the software or change the Pre-Defined number for SMS forwarding.

SMS Interceptor Software is completely Stealth, meaning no lights or visual changes occur on the target phone, no Log creation, software can not be traced inside the phone and absolutely no indication on the target phone when SMS is being sent to your Pre-Defined number.

SMS BY LOCATION(Retrieve the Location of the target phone by sending an SMS) Price: $495.00
When you send an SMS from your pre-defined number you will be sent the following information about the Target Phone as a response; Network, Location Area Code, Cell ID, Signal Strength (the current strength of the tower that the phone is bound to), Location Name (name of the area that the network provider sends to the SIM Card of the Phone) and the Current Time.

This software allows you to remotely configure the Target phone. This allows you to Activate or Deactivate the Phone Dead Software, change the secret code to manage the software or change the Pre-Defined number for SMS forwarding.

The Target Phone will in no way show any signs of a SMS being received by your pre-defined number.

PHONE DEAD(Listen to Room Conversations When The Phone is Switched Off) Not Available (Still Testing)
Phone Dead works when an incoming call is placed from your pre-defined number to the target phone (the phone with the software installed) when it is in switched off mode, then the Target Phone will silently answer this call without creating logs or changing the display of the screen.

If someone calls through to the Target Phone when you have it on listening mode then the Target Phone will responed to their call with a standard switched off signal.

This software allows you to remotely configure the Target phone. This allows you to Activate or Deactivate the Phone Dead Software, change the secret code to manage the software or change the Pre-Defined number for SMS forwarding.

If the Target Phone is switched on while you have it in Listening mode, the software will allow the phone to start up normally and return the phone and the software to it's original state.

Dostupno za telefone:
3230  |  3250  |  5500  |  6110  |  6260  |  6630  |  6290  |  6600  |  6620  |  6670  |  6680  |  6681  |  6682  |  7610  |  E50  |  E60  |  E61  |  E61i |  E62  |  E65  |  E70  |  E90  |  N70  |  N71  |  N72  |  N73  |  N75  |  N76  |  N77  |  N80  |  N90  | N91  |  N92  |  N93  |  N93i  |  N95

Izvor: Globall Spy Store

(01. May 2007, 10:34:01)
« Poslednja izmena: 07. Apr 2007, 01:54:59 od Cigla tel. »
IP sačuvana
social share

Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Prijatelj foruma
Krajnje beznadezan

Long live Rock n' Roll

Zodijak
Pol
Poruke 11469
Zastava
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 2.0
mob
HTC HD2
Više niko nije siguran .... ako je pak neko voljan da aplikaciju plati samo 500€ u proseku! Smile
IP sačuvana
social share

Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Veteran foruma
Jet set burekdzija

The truth is out there...

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 8945
Zastava
OS
Windows XP
Browser
Opera 9.10
wtf $495,895$.... Smile Smile
IP sačuvana
social share
“Design is not just what it looks like and feels like. Design is how it works.”
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Udaljen sa foruma
Svedok stvaranja istorije

Zodijak Capricorn
Pol Muškarac
Poruke 20974
Zastava Srbija
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 1.5.0.3
mob
Nokia N95
Ja ima neki bt info program cigla znaci sve zivo sam sa njim radio keva ima t610 njonj sam jezike menjao i citao poruke a devojci sam na 7610 zvao neki broj bezveze naravno odmah smo prekinuli ali program je odlican ima jos par njih znaci bt info i oni bloover valda se tako zovu mene nesto zezaju ali ovaj je strava
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Veteran foruma
Jet set burekdzija

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 8945
Zastava
OS
Windows XP
Browser
Opera 9.10
Ja ima neki bt info program cigla znaci sve zivo sam sa njim radio keva ima t610 njonj sam jezike menjao i citao poruke a devojci sam na 7610 zvao neki broj bezveze naravno odmah smo prekinuli ali program je odlican ima jos par njih znaci bt info i oni bloover valda se tako zovu mene nesto zezaju ali ovaj je strava
aj nemoj kenjas,od kad postoji ovaj program ???? Ajde posto ga imas daj postavi ga ovde da svi vidimo i to cudo,bloover i ostali su samo za kao Hackovanje telefona.A ustvari oni rade ovo:
znaci napravi se jedan novi kontakt u imeniku i nazove se npr.Cao ljubavi zapamti se.Udje se u imenik nadje se taj kontakt i posalje se nekom preko BT,ako je nekom ukljucen BT dobice samo poruku Cao ljubavi,ali nece znati od koga je.
Znaci ovo rade ti programi samo sto oni ne zapamcuju broj u imenik vec odmah salju taj kontakt nekom...
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Veteran foruma

Reign in Blood

Zodijak Cancer
Pol Muškarac
Poruke 20579
Zastava SRBIJA
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 2.0.0.3
Prosle godine sam pokrenuo slicnu temu na Nauka- Tehnika-Military... sada bas ne mogu da se setim al mislim da je moguc nadzor i bez tih skupih naprava. Imala je neka fora, u pitanju je kucanje broja telefona i jos dodatne sifre ili tako nesto. JBG- kad nemam mobilni i ne zanima me pa onda tako nabadam podatke  Smile
IP sačuvana
social share

Pogledaj profil WWW Skype

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Prijatelj foruma
Krajnje beznadezan

Long live Rock n' Roll

Zodijak
Pol
Poruke 11469
Zastava
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 2.0
mob
HTC HD2
Prosle godine sam pokrenuo slicnu temu na Nauka- Tehnika-Military... sada bas ne mogu da se setim al mislim da je moguc nadzor i bez tih skupih naprava. Imala je neka fora, u pitanju je kucanje broja telefona i jos dodatne sifre ili tako nesto. JBG- kad nemam mobilni i ne zanima me pa onda tako nabadam podatke  Smile
Ma ... ovo ti je moderno vreme, bez muke "na mufte" tj., tacnu servirano(samo što mora da se plati eb'ga)! Smile
Btw. ima se još jedna tema o sl., aplikaciji koja je malkice jeftinija, samo da ..,. Smile .... našaooo:
http://forum.burek.com/index.php/topic,81504.0.html - SPY softweri za symbian
aj nemoj kenjas,od kad postoji ovaj program ????
Jest postoji i radi posao. "Ne kenja" uopšte jimy page, samo je zaboravio da kaže da bi ovaj program radio i video drugi telefon, ta druga strana treba da mu dozvoli pristup i ukuca kod koji mi na našem telefonu trebamo pnoviti kako bi uparili telefone.
Onda je zaista sve vidljivo i dobro radi posao! Smile
Btw. ovako vidi tudje fajlove iz telefona:

Fajlovi prikačeni uz poruku (kliknite na slike za punu veličinu)

Bt Info.jpg
(32.99 KB, 353x208)
« Poslednja izmena: 06. Apr 2007, 20:24:59 od Cigla tel. »
IP sačuvana
social share

Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Udaljen sa foruma

Zodijak Capricorn
Pol Muškarac
Poruke 20974
Zastava Srbija
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 1.5.0.3
mob
Nokia N95
cigla jel mogu da postavim bt info,ne kenjam ozbiljno radi sve te stvari i jos puno toga mozes i da ugasis mob drugom
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Prijatelj foruma
Krajnje beznadezan

Long live Rock n' Roll

Zodijak
Pol
Poruke 11469
Zastava
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 2.0
mob
HTC HD2
cigla jel mogu da postavim bt info,ne kenjam ozbiljno radi sve te stvari i jos puno toga mozes i da ugasis mob drugom
Evo ja rekao gore, tj., ispravio post.
Btw. ne može, takve aplikacije su zabranjene na forumu. Šalji mu "poštom"! Smile
« Poslednja izmena: 07. Apr 2007, 01:56:34 od Cigla tel. »
IP sačuvana
social share

Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Veteran foruma
Jet set burekdzija

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 8945
Zastava
OS
Windows XP
Browser
Opera 9.10
aj nemoj kenjas,od kad postoji ovaj program ????
Jest postoji i radi posao. "Ne kenja" uopšte jimy page, samo je zaboravio da kaže da bi ovaj program radio i video drugi telefon, ta druga strana treba da mu dozvoli pristup i ukuca kod koji mi na našem telefonu trebamo pnoviti kako bi uparili telefone.
Onda je zaista sve vidljivo i dobro radi posao! Smile

Pa eto,on je napisao da je samo uleteo,sto nikako nije moguce...  Smile
jimy,ja koliko znam zabranjena je piraterija.Sad da li je program free ili se placa to treba da se vidi,ako je free onda moze da se stavi u top temu  Smile
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Idi gore
Stranice:
2  Sve
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
nazadnapred
Prebaci se na:  
Upozorenje:ova tema je zaključana!
Samo administratori i moderatori mogu odgovoriti.
web design

Forum Info: Banneri Foruma :: Burek Toolbar :: Burek Prodavnica :: Burek Quiz :: Najcesca pitanja :: Tim Foruma :: Prijava zloupotrebe

Izvori vesti: Blic :: Wikipedia :: Mondo :: Press :: Naša mreža :: Sportska Centrala :: Glas Javnosti :: Kurir :: Mikro :: B92 Sport :: RTS :: Danas

Prijatelji foruma: Triviador :: Domaci :: Morazzia :: TotalCar :: FTW.rs :: MojaPijaca :: Pojacalo :: 011info :: Burgos :: Alfaprevod

Pravne Informacije: Pravilnik Foruma :: Politika privatnosti :: Uslovi koriscenja :: O nama :: Marketing :: Kontakt :: Sitemap

All content on this website is property of "Burek.com" and, as such, they may not be used on other websites without written permission.

Copyright © 2002- "Burek.com", all rights reserved. Performance: 0.102 sec za 17 q. Powered by: SMF. © 2005, Simple Machines LLC.