Invalid argument supplied for foreach()
/srv/burek/vhosts/burek.com/subdomains/forum/httpdocs/Themes/default2/index.template.php: 578
Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Prijavi me trajno:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:

ConQUIZtador
Trenutno vreme je: 19. Apr 2024, 18:16:11
nazadnapred
Korisnici koji su trenutno na forumu 0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Napomena: Govor mrznje, uvrede i svako drugo ponašanje za koje moderatori budu smatrali da narušava ugled i red na forumu - biće sankcionisano.
Idi dole
Stranice:
1 ... 3 4 6
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
Tema: Nba vs. Europa  (Pročitano 9641 puta)
Poznata licnost

Отаџбински ЗБОР - Млада Србија

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 3169
Zastava Novi Beograd... Blokovi...
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 1.5.0.7
mob
Samsung Galaxy Ace Plus
ne znam o chemu govorish. zna se da nba klubovi rade mesec dana pre pochetka sezone (i to veoma veoma intenzivno Smile) i to je to...

ista pricha je i u bejzbolu... sezona traje 162 tekme, drlja se od aprila do oktobra (oni koji su dobri i u oktobru;) ), ali onda sloboda do spring traininga u martu. dok se recimo japanci drkaju sa treninzima i tokom sezone, pa nije ni chudo shto uzeshe wbc proshle godine Smile

U Japanu je bejzbol sport #1 i nista, ama bas nista ne moze da srusi njenu popularnost!!!
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Legenda foruma

God is busy, may I help you?

Zodijak Aquarius
Pol Muškarac
Poruke 41441
Zastava Beograd, Srbija
OS
Windows XP
Browser
Opera 9.01
mob
Apple iPhone 3Gs
Sparsi bolji od Makabija

Košarkaši San Antonija nisu dozvolili novo iznenađenje u okviru evropske turneje. Posle poraza Filadelfije od Barselone i Klipersa od CSKA, Sparsi su sačuvali obraz NBA i savladali su Makabi sa 97:84. Utakmica je odigrana u Parizu, a ovo je bio prvi poraz izraelskog šampiona u toku priprema.

Plejmejker Toni Parker predvodio je San Antonio sa 27 poena i 5 asistencija. Pitanje pobednika rešeno je već u prvoj četvrtini koju je NBA ligaš dobio sa 29:9. Makabi je imao nekoliko serija, ali su uvek Parker, Tim Dankan ili Met Boner donosili prvaku iz 2005. godine komfortnu prednost. Dankan je završio sa 15 poena i 11 skokova, dok su Manu Đinobili i Boner dodali po 10 koševa. U redovima Makabija Džejmi Arnold je postigao 15 poena, a Nikola Vujčić jedan manje.

Makabi nastavlja turneju u Kelnu, gde će u utorak igrati reprizu ovogodišnjeg finala Evrolige protiv CSKA. Sparsi se vraćaju u Sjedinjene Države sa dve pobede protiv Asvela i Makabija.

Izvor: B92-Sport
IP sačuvana
social share
"Ponekad mi se čini da je najupadljivija odlika liberalizma, koja ga odvaja kako od konzervativizma tako i od socijalizma, stanovište da moralna uverenja u vezi sa ponašanjem koje se neposredno ne upliće u zaštićeno polje drugih osoba ne opravdavaju prinudu."

Friedrich Hayek
Pogledaj profil WWW GTalk Skype Twitter Facebook

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Krajnje beznadezan

od juče mi se život promenio za 360 stepeni

Zodijak Pisces
Pol Muškarac
Poruke 10121
OS
Windows XP
Browser
Opera 9.00
mob
Samsung 
ajd' da i ja dodam neki komentar na ovu temu

neću da odugovlačim '91 (neću u politiku) EP u Italiji, naši u finalu razbijaju domaćine egzibicionom igrom, znam da se bliži '92 i Olimpijada sa Drim Timom. Tada sam mislio da imamo šanse bar ravnopravno da igramo sa njima, ali mi se ta misao izgubila nakon nekog vremena.

Ono na šta gledam je - taj naš zaista moćan tim u neameričkim okvirima je imao neke šanse bar '94 na SP-u koji se trebao odigrati u Beogradu. Da se razumemo domaći teren - već 3 godina iskustva igranja sa NBA igračima, mislim da smo imali šanse.

Tačno je to da su svi u Barseloni išli tamo da se slikaju sa svojim idolima (http://forum.burek.com/index.php/topic,1011.msg6060.html#msg6060) ali mislim da je Beograd bio naša šansa.

Pričaju o porazu na Mek-Donalds turniru od Bostona, OK slažem se da su naši tad izgledali poprilično nemoćno, ali smatram da je u tadašnje vreme (a bogami i sada) Boston a i dosta drugih timova bolji u takmičarskom smislu od reprezentacije SAD-a. Treba dodati da naši u to vreme nisu bili u nekoj takmičarskoj formi, doduše kao ni Boston.

Šta bi bilo - nažalost, spada u domen teorije i svako ima pravo da ima svoje mišljenje i teoriju

+samtram da je raspad bivše Juge najviše uništio naš najbolji izvozni proizvod u to vreme - košarku
IP sačuvana
social share
Ne radim brzo, al' zato radim nekvalitetno                         
Život nas uči su ljudi mnogo manje rđavi nego što se misli, ali i da su mnogo gluplji nego što je moguće i uobraziti.
Pravopis srpskog jezika
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Zvezda u usponu

It`s no place like home...

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 1297
Zastava Hrvatska
OS
Windows XP
Browser
Internet Explorer 6.0
Na košarci se to najviše osjetilo jer smo bili naučeni na medalje i samo se čekalo kad ćemo dobit amere..
Mi smo trenutno naučeni na kvalifikacijski turnir!!! Smile
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Zvezda u usponu

realno

Zodijak
Pol
Poruke 1153
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 1.5.0.7
evo shta kaze cuban...

Citat
The NBA vs the Rest of the World

Oct 7th 2006 12:55PM
I was reading the transcript of the press conference that Commissioner Stern of the NBA and Jordi Bertomeu of the EuroLeague held in Barcelona this week.

I was just trying to keep up to speed on things, but somethings that Jordi Bertomeu said really got me thinking.

"We want to make our basketball visible around the world. The Euroleague is already seen in 120 countries, and thanks to this platform with the NBA and David, we have the opportunity
to reach more of our target."

and

Jordi Bertomeu on Europeans in the NBA
"I believe the main problem is not that players go away, because they go and come back, too. We have to grow and make Euroleague Basketball attractive enough that they don't go away. That's our job. "

I guess I never really followed the business aspirations of the Euroleague, but one thing becomes amazingly clear in reading his remarks. Mr Bertomeu doesnt want to be a minor league or feeder system to the NBA. He wants to compete with the NBA.

The guy sure seems smart. Its the brilliant, if someone allows you to do it to them, scorpion and frog approach to business. The scorpion professes his love for the frog. The frog puts the scorpion on his back and takes him across the pond that the scorpion would not otherwise be able to crosee. On the otherside the scorpion basically looks at the frog, says "thanks for the ride, but Im still a scorpion" and stings and kills the frog.

I, like I think a lot of my brethren in the NBA, thought that we were leveraging the EuroLeagues to develop talent that we brought over here to improve the level of play in our games. We at the NBA brag over and over how our support of development of basketball around the world, starting with the Dreamteam, has lead to international players progressing far enough to reach the NBA. Jordi wants to say thank you for all your work, from now on, they stay here.

After reading this, and Im only surmising here, Jordi may feel that he can use the NBA as a frog to get his league across the pond and prove his league is the NBA's equal

Smart guy.
Why not let the NBA spend tons of money around the world to develop the game of basketball. For the Euroleague its simply a marketing subsidy. Why not let the NBA pay their own way to come over and use their biggest stars to promote and brand Euroleague teams, league and players to his fans and customers. Why not let them play Euroleague teams. Euroleague can make some money from the games and if the Euroleague teams win, start defining to not just non American players how good the league is, but to American players as well. If players anywhere in the world, including the USA start understanding that Euroball is as good, and in the eyes of some purists, better basketball than the NBA, why wouldnt American players choose playing Euroleague instead of the NBA ? Why wouldnt non American players choose to stay here rather than go to the NBA ?

Maybe Im seeing something thats not there. But I would prefer not to underestimate possible competition. Jordi is absolutely right to keep NBA teams coming over there, and supporting his players going to the USA. NBA players can become global brands and the more international players that beome global brands, single name players like Dirk, Pau, Yao, Tony, the more credence to his argument that their basketball is as good as NBA basketball, and the brilliance of it all is that the NBA teams pay for it on both sides. We pay the players salaries. We pay to develop them into brands. We pay to come to Europe. We pay their teams to get players out of their contracts and help subsidize the teams. The money right now is on the American side, so why not let the Americans foot the bills. They do it for the Olympics, why not Euroleague ?

I'm reading a really good book, Behavioral Corporate Finance, and it discusses how executives approach business decisions and one of the recurring themes reflects arrogance in the decision making process.

Is the NBA showing arrogance by presuming that its our job to build basketball around the world and that we will be the primary beneficiary ? Is our arrogance blinding us to the possibility that we are subsidizing a world class competitor ? I think its something we in the NBA have to consider.

If basketball players around the world truly have become equal in skill to American players, could the number of international players in the NBA be more a function of our style of play than any superiority in quality of play ?

If you look at NBA rosters and estimate that there will be about international 75 players that make team rosters, in glancing at that list, fewer than 10 are under 6'5. Which means almost all of our guards are North American, and a disproportionate number of forwards and centers are international. Which makes perfect sense. How many professional sports are better suited for tall guys than basketball ? Which sport are the tallest guys in their class in any town in the world funnelled to ? Basketball.

Which all leads to the question that Jordi touched upon. Why would international players come to the NBA instead of staying in Europe ? Couldnt the Euroleagues dominate basketball quality by just keeping their best big men over there ?

The come because of money. Pure and simple. Does anyone really think that if the pay was higher in Europe that all these players would face the culture shock of coming over here to the NBA ? Heck, even if the pay is close in Europe, because of different tax rules and the tax free perks they can get , they might stay over there. There is no salary cap. No limits of practice. The games and season are shorter, so careers can be extended. You can make a lot of arguments about advantages of playing in the Euroleague.

Right now the edge is to the NBA because of the money. Which means the NBA has risk on multiple sides. If we continue to subsidize international basketball and they grow economically, they may be able to financially support salaries comparable to ours. If we continue to help Euroleague grow their brand., Euroleague could easily supercede the NBA (if they havent already) as the dominant league outside the USA and money that the NBA hopes will be available for NBA rights will go to Euroleague . Finally, if the NBA stumbles in the USA financially at all, our ability to pay higher salaries might decline or disappear, propelling the Euroleague to a dominant position.

I personally, and I know Im not alone in the NBA with this perspective, believe we face a risk of not getting the job done here in the USA. That rather than trying to help Euroleague dreams come true, we should focus on helping NBA dreams come true. Its great that we are building basketball fans around Europe and the Rest of the World. I would rather build basketball fans in the USA. Its great that in the future someone will come from Dnepreprost or Monte Carlo and say they became an NBA player because they saw Tony Parker play an exhibition in France, or Shaun Livingston in Moscow. I would rather hear stories about kids becoming NBA fans in Louisville, Lexington, Boise, Tampa, Cincinatti, Kansas City and other non NBA cities because they went to see an exhibition game in their city.

Believe it or not the financial future of theNBA depends on 500k viewers on average for an NBA game on our cable TV partners. If we add 500k viewers on average for an ESPN or TNT regular season game, we are heroes. If we lose 500k average viewers, we are zeroes, hoping the Euroleague buys contracts of our expensive players from us.

I know all of this reads like a prospectus for an IPO, outlining all the potential business risks, but these are business elements that we need to take a closer look at if the NBA is going to excel as a business going forward.
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Legenda foruma

God is busy, may I help you?

Zodijak Aquarius
Pol Muškarac
Poruke 41441
Zastava Beograd, Srbija
OS
Windows XP
Browser
Opera 9.01
mob
Apple iPhone 3Gs
Filadelfija Moskovljanima održala lekciju

Košarkaši Filadelfije održali su lekciju iz košarke ekipi CSKA u finalnom meču turnira u Kelnu, nadigravši ih rezultatom 85:71.

Predvodjeni Alenom Ajversonom, Siksersi su od strarta Moskovljanima dali do znanja da sa njima neće biti nadigravanja.

NBA tim igrao je sa pola snage, taman koliko im je trebalo da održavaju konstantnu prednost od petnaestak poena razlike. Za razliku od duela protiv Finiksa prvog dana turnira (103:100), Filadelfija se prošetala kroz završni meč evropske turneje.

Najbolji kod Filadeldije bio je Ajverson sa 28 poena i devet asistencija, dok je Samjuel Dalamber u trijumfu učestvovao sa 15 poena, 18 skokova i pet blokada.

Kod Moskovljana tri igrača postigla su po 11 poena – Trajan Lengdon, Matijas Smodiš i Dejvis Andersen.

U prvom meču završnog dana turnira u Kelnu Finiks Sansi su bili bolji od Makabija iz Tel Aviva rezultatom 119:102.

Višestruki osvajač Evrolige uspeo je da parira NBA timu sve do finiša trećeg perioda, ali su Sansi u poslednjih 10 minuta ubacili čak 39 poena protivniku (Izraelci zabeležili 23 koša) nakon čega su evropsku turneju okončali trijumfom.

"Nismo mogli da se nosimo duže od 30 minuta sa Finiksom. To je bilo nemoguće, jer su ipak protiv nas igrali Sansi. Ovo je bila treća teška utakmica u poslednja četiri dana – posle San Antonija i CSKA. Ipak prikazali smo mnogo agresivniju igru, uspeli smo da iskontrolišemo njihove kontre i skok igru, ali ne i šut za tri poena. Za naš tim koji je dosta renoviran i još uvek nekompletan, ovo je bilo previše", rekao je trener Makabija Neven Spahija posle poraza.

Najbolji u pobedničkom timu bio je rezervista Leandro Barbosa sa 27 pogodaka, dok se u timu Makabija istakao Vil Binum sa 20 poena.

Izvor: MTS-Mondo
IP sačuvana
social share
"Ponekad mi se čini da je najupadljivija odlika liberalizma, koja ga odvaja kako od konzervativizma tako i od socijalizma, stanovište da moralna uverenja u vezi sa ponašanjem koje se neposredno ne upliće u zaštićeno polje drugih osoba ne opravdavaju prinudu."

Friedrich Hayek
Pogledaj profil WWW GTalk Skype Twitter Facebook

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Jet set burekdzija

Nema vise Djure Jaksica,salveta i poema...

Zodijak Capricorn
Pol Muškarac
Poruke 6650
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 1.5.0.7
mob
SonyEricsson w700
pa jebiga ipak je to Filadelfija
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Poznata licnost

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 3169
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 1.5.0.7
mob
Samsung Galaxy Ace Plus
pa jebiga ipak je to Filadelfija

Ma kakva Filadelfija!? Imaju Iversona i sada su kao neko veliko mu*o!!!
Tamo u NBA-u svi brisu pod sa njima...
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Jet set burekdzija

Nema vise Djure Jaksica,salveta i poema...

Zodijak Capricorn
Pol Muškarac
Poruke 6650
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 1.5.0.7
mob
SonyEricsson w700
Dobro mozda brisu pod ali su u ovom trenutku bolji od cska
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Poznata licnost

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 3169
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 1.5.0.7
mob
Samsung Galaxy Ace Plus
Dobro mozda brisu pod ali su u ovom trenutku bolji od cska

I to sto velis! Smile
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Idi gore
Stranice:
1 ... 3 4 6
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
Trenutno vreme je: 19. Apr 2024, 18:16:11
nazadnapred
Prebaci se na:  

Poslednji odgovor u temi napisan je pre više od 6 meseci.  

Temu ne bi trebalo "iskopavati" osim u slučaju da imate nešto važno da dodate. Ako ipak želite napisati komentar, kliknite na dugme "Odgovori" u meniju iznad ove poruke. Postoje teme kod kojih su odgovori dobrodošli bez obzira na to koliko je vremena od prošlog prošlo. Npr. teme o određenom piscu, knjizi, muzičaru, glumcu i sl. Nemojte da vas ovaj spisak ograničava, ali nemojte ni pisati na teme koje su završena priča.

web design

Forum Info: Banneri Foruma :: Burek Toolbar :: Burek Prodavnica :: Burek Quiz :: Najcesca pitanja :: Tim Foruma :: Prijava zloupotrebe

Izvori vesti: Blic :: Wikipedia :: Mondo :: Press :: Naša mreža :: Sportska Centrala :: Glas Javnosti :: Kurir :: Mikro :: B92 Sport :: RTS :: Danas

Prijatelji foruma: Triviador :: Domaci :: Morazzia :: TotalCar :: FTW.rs :: MojaPijaca :: Pojacalo :: 011info :: Burgos :: Alfaprevod

Pravne Informacije: Pravilnik Foruma :: Politika privatnosti :: Uslovi koriscenja :: O nama :: Marketing :: Kontakt :: Sitemap

All content on this website is property of "Burek.com" and, as such, they may not be used on other websites without written permission.

Copyright © 2002- "Burek.com", all rights reserved. Performance: 0.089 sec za 16 q. Powered by: SMF. © 2005, Simple Machines LLC.