Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Prijavi me trajno:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:

ConQUIZtador
Trenutno vreme je: 19. Apr 2024, 09:34:37
nazadnapred
Korisnici koji su trenutno na forumu 0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

 Napomena: Za sva pitanja u vezi kupovine novog hardware-a ili procene vrednosti i preporuke koristite - ovu temu

Spyware,sta je,kako radi,kako se zastititi? :: Kako rade mreze :: Burek Anti-virus software review :: Index tema koje ne treba propustiti

Idi dole
Stranice:
2  Sve
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
Tema: 5.1 problem  (Pročitano 4215 puta)
18. Maj 2006, 01:53:13
Svedok stvaranja istorije

Zodijak Pisces
Pol Muškarac
Poruke 21826
Zastava Борча
OS
Windows XP
Browser
Internet Explorer 6.0
mob
Qtek 小米
Kupio sam 5.1 zvucnike marke xwave.
Posto sam laik za te hardversko-softverske zavrzlame trazim vasu pomoc.
Povezao sam sve zvucnike sa subwooferom t.j. basom kako i treba, zatim sam pravilno ubacio i cinceve na zadnjem delu subwoofera i ostaje mi problem kuciste kompa.
Kako pogoditi tu kombinaciju sa 5 cinceva i 5 ulaza razlicitih boja koje imam na pozadini kucista ?
Primetio sam da u drugi ulaz kad ubacim reaguju sve tri grupe, ali pojedinacno mislim na 2 prednja, 2 zadnja i centralni sa basom.
Tako da mogu da koristim samo neke od ti tri grupa, pa sam trenutno namestio na centralni sa basom, jer su najjaci, ali sta da radim sa ostalim zvucnicima, zasto oni ne rade ?
Da li sam promasio pravu kombinaciju sa cincevima ili mozda je problem u softverskom delu i jednostavno podrzava samo 2.1 zvucnike ?
Da li ako imam 5 ulaza na kucistu automatski znaci da i zvucna podrzava 5.1 sistem, mozda je to problem.
IP sačuvana
social share
Z
Pogledaj profil
 
Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Veteran foruma
Poznata licnost


Insane in the Mainframe

Zodijak Libra