Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Prijavi me trajno:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:

ConQUIZtador
nazadnapred
Korisnici koji su trenutno na forumu 0 članova i 0 gostiju pregledaju ovu temu.
Idi dole
Stranice:
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
Tema: Danas popularno - Prozapadnjačka filozofija  (Pročitano 1629 puta)
08. Dec 2005, 00:19:40
Zodijak
Pol
Poruke 4
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 1.0.7
Da se predstavim - učenik sam IV razreda gimnazije - dovoljno.

Razlog pisanja: ispovijest ?!?

Tema: Prodor prozapadnjačkih ideja koje mahom uzimaju efekta na prostorima ex YU a čini mi se najviše kod Srba, pogotovo nakon pada Slobe.

Ukratko, neću da tupim. Slobu ne mrzim. Ali iznijeću neka zapažanja - sa časova filozofije. Idem hronološki.

0. Kao prvo primjetio sam da mi je profesor sasvim zanimljiv čovjek. Malo buržuj, inteligentan, duhovit, poprilično "ne moralan" u onom klasičnom smislu i tako dalje.

1. Počeli smo da radimo one prve lekcije o Talesu itd i HOPS - preskočili smo Sokrata. Nije mi jasno zašto smo preskočili najljepšu ličnost Grčke i uopšte svjetske filozofije, čovjeka koji je zanimljiv, drag i vrijedan svakom razumnom čovjeku, isto kao što je i Hrist ili Buda, Gandi ili neko treći (paraf. Lućano De Krešenco, "Grč. fil. od Sokrata pa nadalje") ...

2. Počeo sam da shvatam izvjesnu "dozu" nelogike. Malo po malo, profesor bi počeo pričati o fašizmu i Ničeu, iako to nije po planu, počeo je da "utiskuje" ljudima određeni tip filozofije - primjetio sam kako moji drugovi pričaju o "dobroj strani Hitlera, o ustvari genijalnoj zamisli zvanoj fašizam" itd ... umješao sam se ali dobio sam odgovor ... "Čovjek se razumije bolje od tebe" ...