Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:

ConQUIZtador
nazadnapred
Korisnici koji su trenutno na forumu 0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.
Idi dole
Stranice:
2 3 ... 5
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
Tema: Terra Nova - Nova Spilbergova serija  (Pročitano 13769 puta)
02. Okt 2010, 19:17:10
Legenda foruma

...члан секције младих трезвењака...

Zodijak Pisces
Pol Muškarac
Poruke 37273
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 3.6.10
IP sačuvana
social share
Prefer a feast of friends to the giant family
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Pocetnik

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 10
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 3.6.13
Inace sam ljubitelj Spilbergovih ostvarenja i veliki ljubitelj triologije Jurassic Park tako da jedva cekam ekranizaciju ove serije..!
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Prijatelj foruma
Svedok stvaranja istorije

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 17305
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 3.6.13
I ja sam trazio neku SF seriju da gledam, i naisao na ovu, ali video da tek krajem 2011 izlazi...

Plot:The show is set in the year 2149 when all life on the planet Earth is being threatened with extinction. Scientists have opened a door allowing people to travel back to prehistoric times.
The Shannon family (father Jim, his wife Elisabeth, and their three children Josh, Maddy and Zoe) join the tenth pilgrimage of settlers to Terra Nova, the first human colony on the other side of the temporal doorway.
However, they did not realize that they placed it in the middle of a group of carnivores.

Release Date:The show will debut in a special two-hour TV event in May 2011 and will then continue in the fall schedule of the 2011–2012 primetime television season.

Imdb:http://www.imdb.com/title/tt1641349/
IP sačuvana
social share

Calmly.. walk down the road.. and into your death..
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Administrator
Capo di tutti capi

I reject your reality and substitute my own!

Zodijak Pisces
Pol Žena
Poruke Odustao od brojanja
Zastava Unutrasnja strana vetra
OS
Windows 7
Browser
Mozilla Firefox 3.6.13
mob
Apple iPhone SE 2020
MA, neka ekranizuje vise Dena Simonsa... i svi cemo biti happy...
IP sačuvana
social share
“Pronašli smo se
na zlatnoj visoravni
daleko u nama.”
- Vasko Popa
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Prijatelj foruma
Legenda foruma

Frankly, my dear, I don't give a damn.

Zodijak Gemini
Pol Muškarac
Poruke 45679
OS
Windows XP
Browser
Opera 9.80
Hyperion ce biti ekranizovan  Smile Give me a hell yeah  Smile

Inace, ovo mi izgleda kao nesto na sta se baca mnogo para a nece biti nista posebno  Smile
IP sačuvana
social share

"Oni koji su vešti u borbi, ne obuzme ih bes. Oni koji su vešti u pobedi, ne obuzme ih strah.
 Zato mudri pobeđuju pre borbe, dok se neznalice bore da bi pobedili"
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Administrator
Capo di tutti capi

Zodijak Pisces
Pol Žena
OS
Windows 7
Browser
Mozilla Firefox 3.6.13
mob
Apple iPhone SE 2020
Pa, ono... jednog dana...
Scott Derrickson is set to direct "Hyperion Cantos" for Warner Bros. and GK Films. Trevor Sands is penning the script which will blend the first two cantos "Hyperion" and "The Fall of Hyperion" into one film.

A kad se to desi... ili ce biti propast kao nikad prezaljena Dina... ili ce svi ostali autori komotno moci da zatvore radnju... Smiley
IP sačuvana
social share
“Pronašli smo se
na zlatnoj visoravni
daleko u nama.”
- Vasko Popa
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Prijatelj foruma
Legenda foruma

Zodijak Gemini
Pol Muškarac
Poruke 45679
OS
Windows XP
Browser
Opera 9.80

Citat
Scott Derrickson is set to direct "Hyperion Cantos" for Warner Bros. and GK Films. Trevor Sands is penning the script which will blend the first two cantos "Hyperion" and "The Fall of Hyperion" into one film.
Ih, dve knjige u jedan film. Ne izgleda mi dobro ali me obradovala vest  Smile
IP sačuvana
social share

"Oni koji su vešti u borbi, ne obuzme ih bes. Oni koji su vešti u pobedi, ne obuzme ih strah.
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Administrator
Capo di tutti capi

Zodijak Pisces
Pol Žena
OS
Windows 7
Browser
Mozilla Firefox 3.6.13
mob
Apple iPhone SE 2020
Znam da je of... ali... prihvati se Ilijum\Olimp ciklusa...
E, tu tek postaje ludak... Simons... mislim.. Smiley
IP sačuvana
social share
“Pronašli smo se
na zlatnoj visoravni
daleko u nama.”
- Vasko Popa
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Prijatelj foruma
Legenda foruma

Zodijak Gemini
Pol Muškarac
Poruke 45679
OS
Windows XP
Browser
Opera 9.80
Hvala na preporuci  Smile

Ajd da ne bude totalni off  Smile

Just how much does this new Terra Nova concept art remind you of Avatar? Fox has announced its plans to launch Steven Spielberg's time-traveling epic, along with a lot of new details about the top-secret project.

Today, Fox revealed that Spielberg's dinosaur show will be airing early in 2011. But more interesting than that is the press release, full of details about the project. For example the main characters are from the year 2149, living on a dying Earth. A small family and a team of scientists and military personnel travel back to prehistoric times to look for a way to save the human race. How did the Earth get so ruined? Because of a "devotion to science" — excuse me, what?

From executive producers Steven Spielberg, Peter Chernin, Brannon Braga (24, "Star Trek: Enterprise") and David Fury ("Lost," "Buffy the Vampire Slayer") comes an epic family adventure 85 million years in the making. TERRA NOVA follows an ordinary family embarking on an incredible journey back in time to prehistoric Earth as a small part of a massive experiment to save the human race.

In the year 2149 the world is dying. The planet is overdeveloped, overcrowded and overpolluted. With the majority of plant and animal life extinct, devotion to science has brought mankind to the brink of destruction, but has also provided its only hope for salvation. Knowing there is no way to reverse the damage to the planet, a coalition of scientists has managed to open up a fracture in the space-time continuum, creating a portal to prehistoric Earth. This doorway leads to an amazing world, one that allows for a last-ditch effort to save the human race ... possibly changing the future by correcting the mistakes of the past.

The series centers on the Shannon family as they join the tenth pilgrimage of settlers to TERRA NOVA, the first colony of humans in this second chance for civilization. JIM SHANNON, a devoted father with a checkered past, guides his family through this new land of limitless beauty, mystery and terror. Jim's wife, ELISABETH SHANNON, is a trauma surgeon chosen through a global lottery as a new addition to Terra Nova's medical team. JOSH SHANNON is their son, mourning the girl he left behind, as he's torn between two role models - his father and the charismatic COMMANDER FRANK TAYLOR, the leader of the settlement, and the heroic first pioneer through the time portal. MADDY SHANNON, Jim and Elizabeth's teen daughter, is as independent and adventurous as her parents, but her distrust of authority soon leads her on a dangerous path.

In addition to blue skies, rolling rivers and lush vegetation, TERRA NOVA offers new opportunities and fresh beginnings to its recent arrivals, but the Shannons have brought with them a familial secret that may threaten their citizenship in this utopia. Additionally these adventurers soon discover that this healthy, vibrant world is not as idyllic as it initially appears. The areas surrounding Terra Nova are filled with dangerous dinosaurs, and other prehistoric threats, as well as external forces that may be intent on destroying this new world before it begins.

But perhaps even more threatening than what lies outside the protective walls is the Shannons' realization that something sinister may be happening inside TERRA NOVA as not everyone on this mission has the same intentions of how best to save mankind.

Izvor
IP sačuvana
social share

Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Poznata licnost

Zodijak Virgo
Pol Muškarac
Poruke 4859
Zastava Србија
OS
Windows 7
Browser
Chrome 8.0.552.224
Без везе за две књиге у једном филму... ако не одраде Мартина како доликује и зајебу га као Запхода у Водичу...  Smile

Извињавам се за скретање са главне теме, али морао сам.

IP sačuvana
social share
Pogledaj profil Twitter

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Idi gore
Stranice:
2 3 ... 5
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
nazadnapred
Prebaci se na:  

Poslednji odgovor u temi napisan je pre više od 6 meseci.  

Temu ne bi trebalo "iskopavati" osim u slučaju da imate nešto važno da dodate. Ako ipak želite napisati komentar, kliknite na dugme "Odgovori" u meniju iznad ove poruke. Postoje teme kod kojih su odgovori dobrodošli bez obzira na to koliko je vremena od prošlog prošlo. Npr. teme o određenom piscu, knjizi, muzičaru, glumcu i sl. Nemojte da vas ovaj spisak ograničava, ali nemojte ni pisati na teme koje su završena priča.

web design

Forum Info: Banneri Foruma :: Burek Toolbar :: Burek Prodavnica :: Burek Quiz :: Najcesca pitanja :: Tim Foruma :: Prijava zloupotrebe

Izvori vesti: Blic :: Wikipedia :: Mondo :: Press :: Naša mreža :: Sportska Centrala :: Glas Javnosti :: Kurir :: Mikro :: B92 Sport :: RTS :: Danas

Prijatelji foruma: Triviador :: Domaci :: Morazzia :: TotalCar :: FTW.rs :: MojaPijaca :: Pojacalo :: 011info :: Burgos :: Alfaprevod

Pravne Informacije: Pravilnik Foruma :: Politika privatnosti :: Uslovi koriscenja :: O nama :: Marketing :: Kontakt :: Sitemap

All content on this website is property of "Burek.com" and, as such, they may not be used on other websites without written permission.

Copyright © 2002- "Burek.com", all rights reserved. Performance: 0.104 sec za 16 q. Powered by: SMF. © 2005, Simple Machines LLC.