Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:

ConQUIZtador
Trenutno vreme je: 20. Apr 2024, 07:30:25
nazadnapred
Korisnici koji su trenutno na forumu 0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Na ovom forumu, mozete postavljati teme sa informacijama o glumcima i glumicama, komentarisati ih, hvaliti... 
Ukoliko zelite da postavite novu temu, obavezno proverite da li je ta tema vec postavljena. 

Idi dole
Stranice:
2  Sve
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
Tema: Penelope Cruz - Penelope Kruz  (Pročitano 25097 puta)
15. Avg 2005, 17:51:34
Legenda foruma

Moje ime je Ozymandias.

Zodijak Cancer
Pol Muškarac
Poruke 38906
Zastava Kragujevac
Penelope Kruz

28 April 1974, Madrid, Spain

Penelope Kruz Sančez (Penelope Cruz Sanchez) rođena je u Madridu 28. aprila 1974. godine. Od detinjstva je volela igru i ples, a pohađala je i posebne škole za ples. Svoj talenat je pokazala na različitim takmičenjima na kojima je dobila mnoštvo nagrada. Srednju školu je napustila da bi se posvetila glumi i plesu.

Svoje prve uloge imala je u španskim filmovima, a zapažene uloge dobila je u nekoliko filmova Pedra Almodovara. Uloge u tim filmovima (posebno u filmu "Sve o mojoj majci") donele su joj popularnost i status jednog od seks simbola Holivuda. U Evropi je snimila preko 20 filmova pre nego što je počela izgradnju holivudske karijere.

Veliki uspeh ove glumice u Holivudu tek se očekuje, iako je već imala zapažene uloge, posebno u filmu "Vanilla Sky". Njen debi u Americi bio je film "The Hi-Lo Country", snimljen 1998. godine, koji je doživeo solidan komercijalni i kritički uspeh.

Penelopi Kruz poznata je i po anegdoti zlih jezika da je imala više partnera u Holivudu nego filmova. Bila je u vezi sa Metom Dejmonom (Matt Damon), Džonijem Depom (Johnny Depp) i Nikolasom Kejdžom (Nicholas Cage), a trenutno je u vezi za Tomom Kruzom.

Slike:

Linkovi:

Oficijalni sajt - http://www.allpenelopecruz.com/

IP sačuvana
social share
Pogledaj profil WWW Twitter

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Ucesnik diskusija

:: pa ti vidi sta sam ::

Zodijak Pisces
Pol Muškarac
Poruke 104
Zastava VAljevo
OS
Windows XP
Browser
Internet Explorer 6.0
mob
Nokia 
 Welcome to our Penelope Cruz biography page which hightlights her complete history growing up as a child in Spain, to the more recent events of her life and career, including everything from her blockbuster Hollywood movies, to her love life, family and close personal friends. At the moment, the Penelope Cruz dot com staff are creating an immeasurably extensive biography with enough up-to-date information that would surely please any die-hard Penelope Cruz fan. For more details on her career, you may also visit her filmography section on this site. Thank you again for visiting our Penelope Cruz biography page.

PENELOPE CRUZ BIOGRAPHY
 Birth Name: Penélope Cruz Sanchez
Nicknames: Pe, Pen, The Madonna of Madrid, Spanish enchantress
Birthdate: April 28, 1974
Birthplace: Madrid (Spain)
Height: 1.68 meters (5'6")
Marital Status: Unmarried and single
Parents: Eduardo and Encarna
Siblings: Eduardo Jr. and Monica
Chinese Zodiac Sign: Tiger
Astrological Sign: Taurus

Penelope Cruz Sanchez was born on April 28, 1974 in Madrid, Spain to Eduardo (an auto mechanic) and Encarna (a hairdresser). Her name originated from one of her parents' favorite songs titled "Penelope" by musical artist Joan Manuel Serrat. Penelope Cruz has a sister Mónica and a brother Eduardo and is the eldest of the three children. Her sister Mónica Cruz closely resembles her and their similarity was exploited for some Spanish TV ads. In the 2000s, Mónica left her dancing career and achieved fame on her own in the youth-oriented TV series "Un Paso Adelante". Her brother Eduardo is currently a student. Penelope's nickname is Pe which her friends like to call her.

Even as a toddler she was already a compulsive performer, reenacting TV commercials for her family's amusement. Penelope started taking acting lessons at the tender age of 5 and later went on to train in classical ballet at Spain's National Conservatory in Madrid for 9 years. In addition, she spent four years of dance performance with several dance courses at the Cristina Rota School in New York, three years of Spanish ballet from Ángela Garrido, and Jazz Dance courses with Raúl Caballero.

Cruz completed 2o B.U.P. (2nd year of secondary school), but dropped out of school at the age of 15 after she bested more than 300 other girls at a talent agency audition. The resulting contract landed her an agent plus several roles in Spanish TV shows and music videos, which in turn paved the way for a career on the big screen. She had two guest roles on "Ella y él", one episode directed by Jaime Chávarri for the tv program "Serie Rosa" and in "Crónicas Urbanas" directed by Ricardo Palacios for tv. She was a TV presenter for the teen-oriented program "La Quinta Marcha" in collaboration with Jesús Vázquez. She also supplemented her work as an aspiring young actress with modeling assignments. She was intent on becoming a successful actress and abandoned her secondary schooling in favor of additional training in theater and dance.

She was chosen to act in the pop video of the song of Meccano "The force of the destiny", the most famous spanish group from 1980-90. Penelope and Nacho Cano (member of the group) dated for 6 years after the initial production of the video and are still friends to this day. He is the founder of Sabera Foundation in which she collaborated with him to save children from the streets of Calcutta. Two documentary programs have already been made for Spanish TV on this project and one is being prepared in English for the US market.

Cruz made her movie debut in (1991) "El Laberinto Griego" (The Greek Labyrinth), then appeared briefly in the Timothy Dalton thriller (1992) (TV), Framed. Her revelation in Cinema took place in 1992 with her third film, the Oscar-winning "Belle époque", in which she played one of four sisters vying for the love of a handsome army deserter. The film also garnered several Goyas, the Spanish equivalent of the Academy Awards. "Ham Ham" of Bigas Luna, a hypersexual hit in her native Spain transformed her into a national fantasy. She was 17. She was suddenly a star and she was scared. "I had a strong rejection of anything sexual or sensual for a while. I cut my hair very, very short. I didn't do any love scenes, not even kisses, for many years." For her performance in "The Girl of Your Dreams" she received the Goya for the best actress (the Spanish equivalent of the Academy Awards). Previously she had been nominated by her role in "Ham Ham".

Her resume continued to grow by three or four films each year, and soon Cruz was a leading lady of Spanish cinema. She has been well recognized in Spain since the early '90s, but the fetchingly sexy actress has only started in recent years to make a splash on this side of the earth. People magazine declared her one of their "50 most beautiful people of 2000".

Cruz made a few more forays into English-language film (an example is "The Hi-Lo Country"), but her definitive throwing worldwide was thanks to her participation in the Almodóvar's successful movie "All about my mother", in which she played an unchaste but well-meaning nun. Her next big project was "Woman on Top" (2000), an American comedy about a chef with bewitching culinary skills and a severe case of motion sickness. While in the US, she also signed up to star opposite Johnny Depp in the drug-trafficking drama "Blow" (2001) and opposite Matt Damon in Billy Bob Thornton's "All the Pretty Horses" (2000), and later with Nicholas Cage in "Captain Corellis Mandolin" as well as Tom Cruise in "Vanilla Sky", the remake of the Spanish film "Abre los ojos".

She has always been an animal lover and has a cat that she calls Aitana, named after one of her best friends, Aitana Sanchez Gijon (Spanish actress who performed with Keanu Reeves in "A Walk On The Clouds"). She is also the person who gave her the cat. Her friends include Goya Toledo (actress, "Amores perros") who was also a student at the Christina Rota academy with Cruz, Pedro Almodóval, Fernando Trueba, and Salma Hayek. She neither smokes, nor drinks and she rarely goes out to parties. She likes to eat Japanese food and her favorite drink is Coca Cola. According to sources, Penelope is believed to be a vegetarian.

Cruz had been linked romantically with Matt Damon, Johnny Depp, Nicholas Cage, and Tom Cruise. She recently ended her two year-relationship with "Sahara" co-star Matthew McConaughey.

http://penelopecruz.net/
« Poslednja izmena: 30. Avg 2006, 02:37:55 od onOFF »
IP sačuvana
social share
:: idemo u Spaniju pa u Kinu ...
Pogledaj profil WWW

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Svakodnevni prolaznik

Zodijak
Pol
Poruke 243
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 1.5.0.7
Uloga zivota u "Mesec i sisa" Bigasa Lune. Sjajno!!! Svaka zena bi morala da bar jednom odigra tu ulogu!!!

[Edit by krouli: Pisanje teksta velikim slovima [ALLCAPS] zabranjeno Pravilnikom Burek Foruma. Koristite blagodeti formatiranja teksta ako zelite nesto naglasiti!]
« Poslednja izmena: 19. Okt 2006, 00:34:15 od krouli »
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Ucesnik diskusija

Zodijak
Pol Žena
Poruke 168
OS
Windows XP
Browser
Internet Explorer 6.0
Ima mladju sestrku Moniku (glumi u "Korak napred"), i mladjeg brata
IP sačuvana
social share
Aloha
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Ucesnik diskusija

Zodijak Pisces
Pol Muškarac
Poruke 104
Zastava VAljevo
OS
Windows 95
Browser
Internet Explorer 5.5
mob
Nokia 
Zlatna godina za Penelope
2006 je zlatna godina za lepoticu iz Španije koja je nominovana za Oskara

NAGRADE - Na desetoj gala ceremoniji "Holivudske nagrade", koja je održana na Beverli Hilsu, Penelope Kruz je proglašena za najbolju glumicu godine. Ova godina je zaista plodonosna za Penelope, s obzirom da je na filmskom festivalu u Kanu već dobila priznanje za najbolju glavnu žensku ulogu u filmu "Volver" Pedra Almodovara, a kandidovana je i za Oskara.

|24sata.co.yu|
« Poslednja izmena: 24. Jan 2007, 17:57:38 od onOFF »
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil WWW

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Ucesnik diskusija

Zodijak Pisces
Pol Muškarac
Poruke 104
Zastava VAljevo
OS
Windows 95
Browser
Internet Explorer 5.5
mob
Nokia 
Penelope i Nikol u novom filmu
BIVŠE Bivša žena Toma Kruza Nikol Kidmen i njegova nekadašnja devojka Penelope Kruz možda će glumiti u istom filmu. Naime, Pedro Almodovar i njegova muza Penelope se nadaju da će uspeti da ubede Kidmenovu da glumi u zasada neimenovanom novom filmu španskog režisera. "Pedro zna da volim i cenim ono što Nikol radi. Ona je divna žena", rekla je Penelope.
 ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  :: 24sata
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil WWW

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Ucesnik diskusija

Zodijak Pisces
Pol Muškarac
Poruke 104
Zastava VAljevo
OS
Windows 95
Browser
Internet Explorer 5.5
mob
Nokia 
LEPOTA - Legendarna Sofija Loren nije jedina oskarovka koja će se naći u novom ekskluzivnom izdanju Pirelijevog kalendara za 2007. godinu. Ta čast pripala je i Hilari Svonk. Koncept Pirelijevog kalendara utemeljen je na nekoliko jednostavnih pravila, među kojima je najvažnije to da se on nikada i nikome ne prodaje za novac. Žene čija se lepota slavi na njegovim stranama odlikuju se raznovrsnošću, kako u poreklu tako i u profesionalnom smislu - od manekenki, preko glumica, do pevačica. U izdanju za 2007. osim Sofije i Hilari naći će se i glumice Naomi Vots i Penelope Kruz. |24sata.co.yu|
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil WWW

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Ucesnik diskusija

Zodijak Pisces
Pol Muškarac
Poruke 104
Zastava VAljevo
OS
Windows 95
Browser
Internet Explorer 5.5
mob
Nokia 
Dodela evropskih Oskara
Španska glumica dobila nagradu Evropske filmske akademije za ulogu u filmu „Volver”

NAGRADE - Film „Život drugih" nemačkog reditelja Florijana Henkela fon Donersmarka dobitnik je Evropske filmske nagrade za najbolji evropski film 2006. Na ceremoniji dodele „evropskih oskara" u Varšavi u subotu uveče, Evropska filmska akademija je nagradu za najboljeg evropskog reditelja 2006. uručila španskom reditelju Pedru Almodovaru za ostvarenje „Volver".

Španska glumica Penelope Krus dobila je nagradu za ulogu u istom filmu, dok je za najboljeg glumca ove godine proglašen Ulrih Mije za ulogu u filmu „Život drugih". Nagrada Akademije za životno delo uručena je reditelju Romanu Polanskom. ||||
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil WWW

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Ucesnik diskusija

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 112
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 2.0.0.1
Penelope je nominovana za Oskara za najbolju glumicu u filmu ''Volver''

registrujte se na forum penelope cruz(i Monice i Eduarda Cruz)
[Spam]
 Smile

[Edit by shone83: Svaka poruka cija je svrha iskljucivo reklama komercijalnih sadrzaja, drugih foruma, drugih sajtova krsi Pravilnik Burek Foruma, i bice cenzurisana i reciklirana.]
« Poslednja izmena: 09. Feb 2007, 04:19:10 od shone83 »
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Krajnje beznadezan

Live free or die like a rabbit!

Zodijak Cancer
Pol Muškarac
Poruke 13279
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 2.0.0.1
mob
Nokia 6681-7710
igra li ova ulogu silvije u seriji un paso adelante?
IP sačuvana
social share
They shouldn't have put me in the water,if they didn't want me to make waves!
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Idi gore
Stranice:
2  Sve
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
Trenutno vreme je: 20. Apr 2024, 07:30:25
nazadnapred
Prebaci se na:  

Poslednji odgovor u temi napisan je pre više od 6 meseci.  

Temu ne bi trebalo "iskopavati" osim u slučaju da imate nešto važno da dodate. Ako ipak želite napisati komentar, kliknite na dugme "Odgovori" u meniju iznad ove poruke. Postoje teme kod kojih su odgovori dobrodošli bez obzira na to koliko je vremena od prošlog prošlo. Npr. teme o određenom piscu, knjizi, muzičaru, glumcu i sl. Nemojte da vas ovaj spisak ograničava, ali nemojte ni pisati na teme koje su završena priča.

web design

Forum Info: Banneri Foruma :: Burek Toolbar :: Burek Prodavnica :: Burek Quiz :: Najcesca pitanja :: Tim Foruma :: Prijava zloupotrebe

Izvori vesti: Blic :: Wikipedia :: Mondo :: Press :: Naša mreža :: Sportska Centrala :: Glas Javnosti :: Kurir :: Mikro :: B92 Sport :: RTS :: Danas

Prijatelji foruma: Triviador :: Domaci :: Morazzia :: TotalCar :: FTW.rs :: MojaPijaca :: Pojacalo :: 011info :: Burgos :: Alfaprevod

Pravne Informacije: Pravilnik Foruma :: Politika privatnosti :: Uslovi koriscenja :: O nama :: Marketing :: Kontakt :: Sitemap

All content on this website is property of "Burek.com" and, as such, they may not be used on other websites without written permission.

Copyright © 2002- "Burek.com", all rights reserved. Performance: 0.108 sec za 18 q. Powered by: SMF. © 2005, Simple Machines LLC.