Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:

ConQUIZtador
nazadnapred
Korisnici koji su trenutno na forumu 0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.
Idi dole
Stranice:
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
Tema: Top 10 filmskih ljubavnih scena  (Pročitano 15480 puta)
02. Feb 2009, 09:25:08
Svedok stvaranja istorije

The Pretender

Zodijak Cancer
Pol Muškarac
Poruke 19013
Zastava Paradise City...
OS
Windows Vista
Browser
Opera 9.63
Top 10 filmskih ljubavnih scena

1. Džordž Kluni i Dženifer Lopez – „Veoma opasna romansa“
2. Keri Grant i Rozalind Rasel – „Njegova devojka Petko“
3. Bred Pit i Andželina Žoli – „Gospodin i gospođa Smit“
4. Vilijam Hart i Ketlin Tarner – „Telesna strast“
5. Kevin Kostner i Suzan Sarandon – „Bul Duram“
6. Donald Saterland i Džuli Kristi – „Don’t Look Now“
7. Luna, Bernal i Maribel Verdu – „ Y Tu Mama Tambien“
8. Danijel Dej Luis i Medlin Stou – „Poslednji Mohikanac“
9. Vigo Mortensen i Dajan Lejn – „Šetnja po Mesecu“
10. Itan Houk i Džuli Delpi – „Pre sumraka“

Ljubavi iz filmova koje se pamte
Džordž Kluni i Džej Lo najseksi filmski par

Autor: M. Mijatović | 01.02.2009. - 00:01

Džordž Kluni i Dženifer Lopez, koji su zajedno glumili u filmu „Veoma opasna romansa“, izabrani su za najseksepilniji filmski par u izboru magazina „Entertainmenet Weekly“. Lopezova i Kluni našli su se na prvom mestu zahvaljujući hemiji koju su pokazali u filmu, a drugo mesto pripalo je glumcima iz filma „Njegova devojka Petko“, Keriju Grantu i Rozalind Rasel, dok su na trećem mestu Andželina Žoli i Bred Pit, koji su nakon partnerstva u filmu „Gospodin i gospođa Smit“ postali i partneri u životu.

Džord Kluni i Dženifer Lopez tumačili su veoma neobičan par u zajedničkom hit filmu iz 1998. godine. Kluni igra bivšeg zatvorenika Džeka Folija koji pljačka banku i biva uhvaćen i poslat u zatvor. Njegov beg iz zatvora isprva propada jer je federalni šerif, Karen Sisko koju tumači Lopezova, bila svedok događaja. Ipak, uz pomoć prijatelja Foli pronalazi izlaz i završava u automobilu koji je bio pripremljen za beg, i to u prtljažniku pored privlačne policajke. Iako su na različitim stranama zakona, Karen i Džek brzo shvataju da među njima postoji velika privlačnost, a oprobana formula „loš momak – dobra devojka“ pokazala se u njihovom slučaju veoma uspešno.
Stari šarmer Keri Grant i njegova partnerka Rozalind Rasel snimili su „Njegova devojka Petko“ još davne 1940, a njihova simpatična priča o bivšim supružnicima između kojih još tinja ljubav uverljiva je i današnjim gledaocima. Najglamurozniji holivudski par Andželina Žoli i Bred Pit nedavno su priznali da je njihova ljubav započela baš na snimanju filma „Gospodin i gospođa Smit“. Andželina i Bred u ovom filmu glume bračni par tajnih agenata koji u jednom trenutku dobijaju zadatak da ubiju ono drugo. Iako je film prepun akcije, specijalnih efekata i pucnjave, emocije i privlačnost između glavnih aktera više su nego očigledne, a kako se kasnije pokazalo, sve je bilo stvarno.

Izvor: Blic
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Krajnje beznadezan

Oboleo od T.T. Sindroma

Zodijak Gemini
Pol Muškarac
Poruke 11474
Zastava Stanujem u... u... ulici... tu gore, gore, kod... kod... Ma, menjaju imena ulica, nikad ne znam gde stanujem!
OS
Windows XP
Browser
Opera 9.62
mob
Nokia E72
Ma dok jedan od braće Boldvin ne prifaća Šeron Stoun uz stub od pozadi, nema ništa...
IP sačuvana
social share
...kažu da imamo još samo par godina za nas...
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Svedok stvaranja istorije

Damn Mad Cows !

Zodijak Libra
Pol Muškarac
Poruke 21465
Zastava Trstenik, Srbija
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 2.0.0.20
mob
Samsung Galaxy Kevoje8ac
The Most Realistic Movie Sex Scenes

15. Emma Thompson and Jeff Goldblum in "The Tall Guy"

This is the only scene on the list played for laughs, and probably is the funniest hot sex scene ever filmed. Thompson and Goldblum get carried away to the level where they break a room full of furniture when they make beautiful music together - and I mean that literally, because they make love atop a piano as well.

14. Angelina Jolie and Antonio Banderas in "Original Sin"

This scene should probably be rated higher. The disappointing 14th place finish is probably attributable to two things. First, the hottest scenes aren't in the PG-13 theatrical version. Second, sales were less than brisk on the naughtier DVD version, because the movie was a critical failure.

13. Julie Christie and Donald Sutherland in "Don't Look Now"

A groundbreaker. The people who saw the uncut scene or pictures from it were shocked. It has become somewhat more commonplace now, but back in the 1970's, when this came out, it was a first to see two major stars  engaging in cunnilingus on screen.

12. Salma Hayek and Antonio Banderas in "Desperado"

This scene may not be that realistic, but it involves Salma Hayek very naked, and that has to be a good thing.
This marks Banderas's second appearance on the list.

11. Carre Otis and Mickey Rourke in "Wild Orchid"

Otis and Rourke fell in love for real during the filming.
So were they really doing the deed on camera? They both say no. They do admit that coming so close without ever actually doing it aroused them so much that they went back to the hotel several nights and made love all night.

10. Halle Berry and Billy Bob Thornton in "Monster's Ball"

There may be better sex scenes on this list, but none of them won the Best Actress Oscar for the female participant.
People who saw this scene in the film festivals, pre-MPAA, say it may have been the best sex scene ever. 

9. Laetitia Casta and Joaquin Cortes in "Gitano"

Bad movie. Obscure movie. Does it matter?
Casta was declared the world's most beautiful woman when still in her mid teens, donated her figure to "Marianne", the official symbol of the French republic, has some of the greatest breasts in history, and is willing to do both photographic nudity and screen sex without hesitation.

8. Jennifer Tilly and Gina Gershon in "Bound"

This is real sex, in the sense that nothing is hidden. In a slow, lingering circle around the bed, the camera stops to focus in on their breasts rubbing each other, or on Tilly's hand in Gershon's crotch, while Gershon moves her hips in an enthusiastic rhythm.

7. Kim Basinger and Mickey Rourke in "9 1/2 Weeks"

Often imitated, never duplicated. Who can forget Basinger receiving cunnilingus in a shadowy alley in a rainstorm?
For Rourke, this marks his second appearance on the list, tying Banderas for the erotic crown.

6. Kerry Fox in and Mark Rylance in "Intimacy"

The picture is self-explanatory. Miss Fox surpassed the previous record holder, Maruschka Detmers, as the most familiar actress ever to sip from the Slurpee straw of love on camera in a mainstream film.
Rylance took time out from his theatrical career to re-enter the film world in this role. Tough duty, eh?

5. Kathleen Turner and William Hurt in "Body Heat"

The sexy dialogue in this film represented a throwback to the Stanwyck/McMurray noir heyday in the 40's, when the femme fatale always found a patsy for her schemes.
But they never had sex scenes like this in the forties.

4. Denise Richards, Matt Dillon, and Neve Campbell  in "Wild Things"

Campbell didn't make much of a contribution, and the voters may be in error in their assessment that this scene is realistic. On the other hand, it's some pretty hot, sleazy threesome action, so there's no need to be too picky about the details.

3. Hudson Leick in "Denial"

This may not be the most spirited banging or simulated banging in the history of mainstream movies, but it is a top contender for that crown. The evil Calisto really gets her head battered against that headboard.

2. Sharon Stone and Michael Douglas in "Basic Instinct"

This film could have qualified  under several sub-categories: best beaver shot, best cunnilingus (deleted scenes) , and most spirited woman-on-top scene. For many people, this film represented the first time they ever saw famous people doing something on screen which looked like real sex.

1. Jane March and Tony Leung in "The Lover"

The picture pretty much says it all. If they aren't actually doing it, they are coming as close as possible.
This is a beautifully filmed movie, with sensuous, lingering sex scenes.
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Zvezda u usponu

Zodijak
Pol
Poruke 1060
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 3.0.5
takva lista bez seron ston i niskih strasti ne drzi vodu ni dok su tu majstori a kamoli kad odu  Smile

ups,
insideman izvadio pravu listu   Smile

moja omiljena je iz divljih strasti. mislim da ne moze bolje od toga. u stvari moze, da su ubacili i leticiju kastu  Smile
« Poslednja izmena: 02. Feb 2009, 16:39:05 od plimut22 »
IP sačuvana
social share
I'm a man of wealth and taste
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Idi gore
Stranice:
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
nazadnapred
Prebaci se na:  

Poslednji odgovor u temi napisan je pre više od 6 meseci.  

Temu ne bi trebalo "iskopavati" osim u slučaju da imate nešto važno da dodate. Ako ipak želite napisati komentar, kliknite na dugme "Odgovori" u meniju iznad ove poruke. Postoje teme kod kojih su odgovori dobrodošli bez obzira na to koliko je vremena od prošlog prošlo. Npr. teme o određenom piscu, knjizi, muzičaru, glumcu i sl. Nemojte da vas ovaj spisak ograničava, ali nemojte ni pisati na teme koje su završena priča.

web design

Forum Info: Banneri Foruma :: Burek Toolbar :: Burek Prodavnica :: Burek Quiz :: Najcesca pitanja :: Tim Foruma :: Prijava zloupotrebe

Izvori vesti: Blic :: Wikipedia :: Mondo :: Press :: Naša mreža :: Sportska Centrala :: Glas Javnosti :: Kurir :: Mikro :: B92 Sport :: RTS :: Danas

Prijatelji foruma: Triviador :: Domaci :: Morazzia :: TotalCar :: FTW.rs :: MojaPijaca :: Pojacalo :: 011info :: Burgos :: Alfaprevod

Pravne Informacije: Pravilnik Foruma :: Politika privatnosti :: Uslovi koriscenja :: O nama :: Marketing :: Kontakt :: Sitemap

All content on this website is property of "Burek.com" and, as such, they may not be used on other websites without written permission.

Copyright © 2002- "Burek.com", all rights reserved. Performance: 0.089 sec za 16 q. Powered by: SMF. © 2005, Simple Machines LLC.