Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Prijavi me trajno:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:

Registracijom prihvatate pravila foruma.
ConQUIZtador
banner
nazadnapred
Korisnici koji su trenutno na forumu 0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.
Idi dole
Stranice:
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
Tema: Astralna projekcija tehnikom kontrole snova  (Pročitano 7071 puta)
11. Sep 2003, 16:12:26
Udaljen sa foruma
Jet set burekdzija


Zodijak
Pol
Poruke 5190
Astralna projekcija je svesno vantelesno putovanje kroz vreme i prostor. U ovom kontekstu, termini VANTELESNO i BESTELESNO odnose se na fizičko telo. Oni ne znače nužno i da ste ostvarili svoju zavisnost od suptilnijih telesa, telesa koja su puno finija od grubog materijalnog tela.

PAMĆENJE SADRŽAJA SNOVA
Pamćenje sadržaja snova bitan je faktor za uvežbavanje vantelesnog putovanja kroz vreme i prostor. Neposredno nakon buđenja zapišite sadržaje snova ili ih snimite na diktafon ili nešto slično. Kazetofon sa mikrofonom za snimanje glasa ili beležnicu koju koristite u tu svrhu, držite pored kreveta, nadohvat ruke. Ako koristite beležnicu i olovku potrebna vam je i blaga rasveta (prigušeno svjetlo) koju možete upaliti bez da se dižete iz postelje. Za ovu svrhu praktična je kombinacija olovke sa baterijskom lampom.
Čim zapazite da se (fizički) budite, dok ste još na granici između sna i (grubotvorne) jave, započnite s prisećanjem na svoje snove. Započnite sa prisećanjem sadržaja snova još dok ste sanjivi i nemojte činiti nikakve nagle pokrete, jer bi oni imali tendenciju da vas rasane. Nemojte forsirati proces prisećanja ni na koji način. Naprezanje vam neće pomoći. Samo budite i ostanite ležerni/opušteni, s namjerom da dozovete u sećanje što veći broj snova. U početku ćete morati uložiti voljni napor da disciplinirate svoju pozornost, da usmjerite svoju svjesnost ka stanjima snova. Međutim, koristite svoju volju minimalno
Nekim ljudima pomaže da postave sebi niz pitanja: »Gdje se san odigrao, na kojim mestima? Što sam ja činio, govorio, osećao, mislio...? Jesam li bio okružen (ne)poznatim bićima? Jesu li to bili ljudi ili životinje ili...? Je li postojala interakcija između nas, razmjena misli? Da li se nešto dogodilo prije toga?«
Za nekoliko dana ili nedelja otkrit ćete da ste u stanju prisjećati se snova kao povezanih celina, u živopisnim bojama i sa sve više detalja. To će vam uspevati sve lakše i lakše i sve bolje i bolje. Sadržaje snova nema potrebe zapisivati detaljno, nego samo u skraćenom obliku. Prisećajte se snova detaljno, a beležite ih samo u glavnim crtama.
Kroz praksu prisećanja, ono što je dosad bilo prekriveno mrakom zaborava izroniti će na punu svetlost dana. U oceanu koji sadrži sve univerzume, plutajuća linija koja prividno dijeli svesno od nesvesnog spustit će se do dna. Neće više postojati razgraničenje svesnog (jave) od nesvesnog (snova) i sve će postati svesno. Snovi će postati java: Ograničenja/zakoni fizičke budnosti biće nadvladani većom slobodom, slobodom sanjanja. A sloboda lucidnog/svjesnog sanjanja vodi ka Totalnoj Slobodi, ka svjesnom/budnom prebivanju u spavanju bez snova.

U popodnevnim satima mogli biste se, uz pomoć vaših beleški, prisećati snova zapamćenih ujutro istog dana. Tokom rekapitulacije pokušajte sve to proživjeti ponovo, kao da se događa upravo ovdje i sada. Ova poslepodnevna praksa nije neophodna, ali je od koristi/pomoći da vam olakša unošenje snova u grubomaterijalni svet ili vraćanje tog sveta u suptilnomaterijalne svetove snova.
Ovaj i svi ostali grubi fizički svetovi imaju svoj izvor/korijen u snovima.

Kroz praksu rada na snovima (dreamwork) uspećete zadržati neprekidnu svesnost tokom celog dana i cele noći. Svakodnevno, iz dana u dan bit ćete svesni svojih snova za vreme sanjanja kao i fizičke budnosti za vreme vašeg boravka u grubom/fizičkom telu. Za vrijeme istinskih snova bićete svjesni da je suptilno (astralno) telo odvojeno od grubomaterijalnog tela. Suptilno svetlosno telo može lebdeti neposredno iznad fizičkog, no može odlebdeti i vrlo daleko. Povratak suptilnog tela ka grubom fizičkom telu može (ali ne mora) biti doživljen kao san padanja (nadolje, sa visine).

Naselja i krajevi koje sanjate ne dolaze u vašu spavaću sobu niti vi odlazite izvan sobe da ih posetite.
Niti putujete kroz svetove snova (uključujući fizički svijet) niti oni prolaze pokraj vas. Vi ste sasvim slobodni od kretanja i mirovanja.
Sve vrste putovanja, sva tela (gruba i suptilna) i bilo kakve promjene nisu Apsolutna Stvarnost/Istina.
Sva imena i forme, svi zvuci/vibracije i stanja imaju svoj početak, trajanje i kraj. To su samo prolazni/privremeni mjehurići, valovi i mreškanja u Sveoceanu postojanja ili nepostojanja.

Osim prisećanja na stanja snova, drugi bitan faktor za AP putem kontrole pozornosti u sanjanju je namjerno konstruiranje željenog sna.
Kad odete u postelju na spavanje, smestite telo da leži u položaju leša tj. na leđima, sa rukama nešto odmaknutim od trupa. Neko vrijeme ritmički dišite (standardnim yoga-disanjem), zatim zanemarite disanje i dozvolite sebi totalnu opuštenost. Ostavite telo da leži u krevetu sasvim relaksirano, a vi se posvetite zamišljanju sna u kojem se telo (ležeći u vodoravnom položaju) postepeno uzdiže. Mogli biste zamisliti da ležite na leđima na podu prostranog lifta/dizala. Najpre u mašti dočarajte da ulazite u lift neke zgrade u kojoj ste se nekada (u fizičkoj stvarnosti) vozili liftom i da ležete na pod. Potom zamislite i osetite kako se lift počinje uzdizati i unesite se u taj osjećaj. Kad lift dođe do najvišeg sprata na kojem bi u fizičkoj stvarnosti izišli – zamislite da se zaustavlja i sasvim se uživite u osećaj naglog zaustavljanja. Zatim usmerite pozornost na (zamišljeni) osećaj da je vaše telo lakše od zraka i diže se sa poda lifta bez ikakvog mišićnog napora. Izađite iz dizala i, stalno lebdeći u zraku poput balona, prođite kroz stan (ili bilo koje prostorije) da bi došli do prozora ili vrha zgrade. Odatle uzletite u zrak.

Možete zamisliti da polećete kao kada skačete u vodu sa visokog tornja. Tokom letenja, mogli biste zamišljati da mašete rukama kao ptica krilima. Nekim ljudima to pomaže da izazovu življi utisak letenja. Ja sam zamišljao da ronim kroz zračni prostor poput mjehurića u vodi ili čovjekolikog balona u svemirskom vakuumu, prostoru u kojem se nema kud pasti jer nema sile teže (gravitacije) pa su pojmovi (kao što su) “gore” i “dolje” besmisleni ili neprimjenjivi. Dok zamišljate da lebdite, promatrajte tlo ispod sebe iz ptičje perspektive. Sagledajte odozgo krovove kuća, ulice sa pešacima, drveće, parkove, jezera i ostalo. Ako želite, možete posjetiti neka vama omiljena i poznata mjesta. Nakon ovog obilaska, dolebdite u vašoj mašti do istog prozora (ili vrha zgrade) sa kojeg ste odlebdjeli. Znači, u mislima ponovo doletite na mjesto s kojeg ste poleteli, vratite se u lift, legnite na leđa na njegov pod i spustite se do prizemlja odakle ste i pošli. Vi ste glavni glumac u ovom mentalnom filmu i trebate se potpuno uživite u tu ulogu. Neka sav ovaj film (dizanje u dizalu, letenje i povratak na početnu točku) ne traje duže od dvije (do tri) minute. S punim uživanjem u imaginarnu situaciju ponavljajte ovaj film svake večeri kada legnete da bi zaspali. Ovako uobličen (zamišnjen, iskonstruiran) san proživljavajte barem dva do tri puta uzastopce ili sve dok ne zaspite. Vaša mašta/imaginacija treba biti prožeta osećajima. Scenarij sna nemojte mijenjati, barem ne bitno. Iz večeri u večer reprizirajte taj isti kratak film ponovo i ponovo.

Možda vam se ne sviđa vožnja liftom ili živite u naselju u kojem nema visokih zgrada. Nije važno, to nije problem. Možete zamišljati san bilo kakvog sadržaja uz sigurnost da vaš scenarijo uključuje određeno vreme provedeno u uzdizanju uvis dok ležite na leđima, plus letenje/lebdenje koje slijedi nakon vertikalnog uzdizanja vodoravno položenog tijela. Primerice, mogli biste konstruirati/zamisliti san u kojem ležite na gumenom jastuku na površini vode u ogromnoj menzuri. Jastuk za plutanje mogao bi prekrivati čitavu površinu vode. Struja vode mogla bi u snažnom mlazu udarati u jastuk odozdo, kao da šiklja iz gejzira. Usled toga bi brzina vode brzo rasla i gumeni jastuk sa vašim tijelom bi se naglo dizao. Itd...

Posle nekoliko dana ili nedelja ovakvog namernog zamišljanja, doći će do formiranja stvarnog sna prema modelu zamišljenog. Dok vaše grubo fizičko telo spava, često ćete sanjati da lebdite u nebo, stojite na vrhovima visokih zgrada ili/i planina, letite, padate, itd. Ispočetka, ovakvi snovi javljati će vam se samo ponekad, a kasnije sve redovitije i redovitije. U početku snovi u kojima letite veroatno neće biti isti kao vaš konstruiran (namjerno zamišljen) san, ali ćete s vremenom postići sve veću podudarnost. Potpuno preklapanje sna letenja zamišljenog u stanju fizičke budnosti sa istinskim/stvarnim snom letenja nije neophodno.
Da bi postigli AP ovom metodom, dovoljno je samo da na neki način namjerno isprovocirate osećaj lebdenja u snu, prirodni san letenja i prepoznavanje tog sna kao sna.
Prepoznati san znači biti budan u snu.

BUĐENJE U SNU
Završna faza/korak u tehnici AP koju ovdje sada opisujemo je buđenje u snu. Odaberite krov neke kuće ili vrh neke građevine ili drveta ili bilo koju tačku do koje svaki puta dolazite u svom konstruiranom snu. Umesto visokih mesta možete izabrati neko mesto na tlu. Zamišljajte san na isti način kao i ranije, ali tome dodajte odluku da ćete se probuditi kada dolebdite do tog unaprijed određenog mjesta. Dok zamisljate da slijećete na to mesto, zamišljajte da se budite i otvarate oči (otvorite ih ponovno premda ste ih već verovatno zamišljali stalno otvorenima) da bi progledali i videli oko sebe.
Kad legnete na spavanje, pre zamišljanja željenog sna, nekoliko puta voljno pomislite ovaj (ovakav) ili sličan sled misli:
Ja ću sada sanjati da se uzdižem i lebdim i letjet ću do... (izrecite mentalno naziv svog odredišta). Kad doletim do tog-i-tog mjesta probudit ću se! Probudit ću se! Prepoznat ću san! Sada mogu kontrolirati san jer znam (= svjestan sam) da sanjam.
Sa punom namjerom ponavljajte mentalno ovu autosugestiju desetak puta ili proizvoljno dugo, a zatim pređite na zamisljanje svog već mnogo puta viđenog "filma" odnosno sna u kojem doživljavate uzdizanje i letenje/lebdenje. Ovaj postupak ponavljajte svake večeri kad legnete u postelju da zaspite. Poslije određenog vremenskog perioda prakse, uistinu ćete se probuditi u svom snu na odabranoj tačci.
Neki ljudi do prvih rezultata dolaze brže, a neki moraju ustrajati kroz duže vremensko razdoblje. U svakom slučaju, nastavite s prakticiranjem jedne te iste tehnike AP čak i ako osjećate da ste vi beznadežan slučaj i mislite da nećete uspeti. Nastavite po svaku cenu čak i ako vam se ova praksa čini besmislenom i neučinkovitom. Dalje, dalje..., još dalje... Najdalje... Dalje od najdaljeg...! Tebi slava, Tebi se predajem!
Da ponovimo još jednom: Legnite na spavanje zauzevši položaj leša ili sličan udoban položaj koji vam dozvoljava da se lako opustite. Nekoliko minuta (koliko god želite) radite vežbe pravilnog disanja. Možete ih raditi prije nego što ste legli u krevet (stojeći ili sedeći) ili tek kad legnete u krevet ili i prije leganja i nakon što ste legli. Prije i/ili poslije vežbi disanja provjerite koliko ste opušteni, a i za vreme voljnog disanja budite maksimalno opušteni. Nakon namernog disanja zanemarite disanje i dozvolite si totalnu relaksaciju. U opuštenom stanju zamišljajte san u kojem lebdite. Primerice, nalazite se u košari balona koji se diže u nebeske visine i imate odgovarajući osećaj dizanja. Balon se zaustavlja na određenoj visini, a vaše imaginarno telo izlazi iz košare balona i slobodno lebdi uživajući u osećaju bestežinskog stanja.

Kakav god da je scenario ašeg sna, ponovite ga na put kad se smestite za spavanje. Kad letenje u vašim snovima postane redovna pojava, nastavite i dalje sa zamisljanjem vašeg filma pred spavanje s tim da sebi date naredbu da ćete se probuditi u snu za vreme sanjanja. Vaša namera da budete lucidni/svjesni u snu (dok sanjate) može biti verbalizirana tj. pretočena u neizgovorene reči/afirmacije. Također možete sebi sugerirati da ćete moći upravljati svojim letom po vlastitoj volji.

Čim se probudite u snu moći ćete upravljati snovima (nesvesnim umom) u onoj meri u kojoj ste kroz praksu Yoge stavili pod svesnu kontrolu vaš svesni um. Kada ste za vreme sanjanja svesni da sanjate, svesni ste i da možete sanjati što hoćete i kako hoćete. U početku se verovatno nećete uspeti zadržati u tom stanju dalje vremena, jer ćete možda osetiti neku silu kako vas vuče unazad i nadolje pa ćete ubrzo početi padati i (nakon što padnete) probudit ćete se fizički u krevetu u fizičkom tijelu. Ako ste početnik (ako nemate dovoljno iskustva), vjerojatno ćete se ubrzo fizički probuditi zbog uzbuđenja zbog toga što ste se uspeli probuditi u snu. Budni u snu, stajaćete na željenom/ odabranom mestu, bitćete svesni situacije u kojoj se nalazite, svog položaja i okoline, stvari i pojava oko sebe. Videćete svet novim i pouzdanijim očima i vaša moć procenjivanja/razlučivanja će jasnija i bolja. Redovitim vežbanjem osposobićete se da produžite razdoblja lucidnosti (AP) na proizvoljno dugo vreme. Nezavisni od fizičkog tela moći ćete se kretati po vlastitoj volji i možda ćete odlučiti da posvetite svoje fizičko telo da biste ga promatrali dok leži/spava u postelji. Umesto da gledate ogledalno simetričnu sliku svog tela, sada ga možete videti onakvim kako ono stvarno izgleda. Možete videti i opipati "srebrno uže" koje povezuje fizičko telo sa astralnim/suptilnim i moguće je da ćete utvrditi da je ovaj spoj lociran u predelu pleksusa solarisa, anatomima poznatog pod nazivom pleksus coeliacus.
Srebrno uže je unedogled rastegljiva, neodređena, živa i neuhvatljiva fluidna vrpca. Nemojte pokušavati prekinuti/presjeći srebrnu nit i nemojte pokušavati probuditi fizičko telo dok ste izvan njega. Smrću fizičkog tela nećete pobeći od problema. Ako ipak želite umreti, (preporučam vam da) nastavite živeti kao da ste (već) mrtvi.

Upozorenje !
Paznja : Astralna putovanja su opasna .....Neupustajte se u ovako nesto ako psihicki niste svesni moci uma! Ako vam jos nije jasno sta je AP procitajte na forumu imate pozamasni text koji sam ja takodje pisao


Preuzeto sa Ovde
IP sačuvana
social share
William Boetcher:"Teskoce i borbe koje imamo danas, nisu nista drugo nego cena koju moramo da platimo za pobede koje nas cekaju sutra."
Pogledaj profil
 
Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Idi gore
Stranice:
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
nazadnapred
Prebaci se na:  
Upozorenje:ova tema je zaključana!
Samo administratori i moderatori mogu odgovoriti.
web design

Forum Info: Banneri Foruma :: Burek Toolbar :: Burek Prodavnica :: Burek Quiz :: Najcesca pitanja :: Tim Foruma :: Prijava zloupotrebe

Izvori vesti: Blic :: Wikipedia :: Mondo :: Press :: 24sata :: Sportska Centrala :: Glas Javnosti :: Kurir :: Mikro :: B92 Sport :: RTS :: Danas

Prijatelji foruma: ConQUIZtador :: Domaci :: Morazzia :: TotalCar :: Juzne Vesti :: Citati :: Serbia News :: Kuvar :: Tvorac Grada :: MojaFirma

Pravne Informacije: Pravilnik Foruma :: Politika privatnosti :: Uslovi koriscenja :: O nama :: Marketing :: Kontakt :: Sitemap

All content on this website is property of "Burek.com" and, as such, they may not be used on other websites without written permission.

Copyright © 2002- "Burek.com", all rights reserved. Performance: 0.053 sec za 16 q. Powered by: SMF. © 2005, Simple Machines LLC.