Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:

ConQUIZtador
nazadnapred
Korisnici koji su trenutno na forumu 0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

TotalCar: Pocetna | Vesti | Specijal | Video | Foto | Test | Akcije | Saveti | Moto
Idi dole
Stranice:
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
Tema: Fiat i Chery potpisali sporazum o proizvodnji Alfa Romea i Fiata u Kini  (Pročitano 1851 puta)
21. Avg 2007, 00:49:42
Svedok stvaranja istorije

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 16030
OS
Windows XP
Browser
Internet Explorer 6.0
Fiat i Chery potpisali sporazum o proizvodnji Alfa Romea i Fiata u Kini

Ono o čemu se poslednjih meseci mnogo govorilo i pisalo, dobilo je konačno svoj epilog. Naime, italijanski Fiat i kineski Chery potpisali su "Memorandum o razumevanju", koji podrazumeva zajedničko ulaganje (joint-venture u odnosu 50:50) u proizvodnji putničkih automobila. Drugim rečima, u Kini će se od 2009. godine proizvoditi modeli Fiata i Alfa Romea.

Prema planovima Italijana i Kineza, fabrika u gradu Wuhu (provincija Anhui) će godišnje proizvoditi oko 175.000 automobila Fiat, Alfa Romeo i Chery. Sergio Marchione, prvi čovek Fiata, izjavio je da proizvodnja Alfa Romea u Kini predstavlja istorijski korak, koji će jedan od najatraktivnijih evropskih automobilskih brendova približiti kupcima na najbrže rastućem svetskom tržištu poslednjih godina.

Takođe, ovaj sporazum je i deo strategije da se Alfa Romeo pretvori u pravi globalni auto brend. U saopštenju se izričito ne navodi koji Alfini modeli će se proizvoditi u Kini, ali se ranije govorilo da će to biti Alfe 159 i 147. Ovaj sporazum sa Chery-em je već šesti takav Fiatov joint –venture sa kineskim proizvođačima automobila. Inače, Chery je jedan od najuspešnijih kineskih proizvođača automobila (trenutno je i najveći kineski izvoznik), koji u svojoj aktuelnoj ponudi ima deset modela.

izvor:  http://auto.blog.co.yu/blog/auto/vesti/2007/08/09/fiat-i-chery-potpisali-sporazum-o-proizvodnji-alfa-romea-i-fiata-u-kini

IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Jet set burekdzija

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 8705
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 2.0.0.6
mob
HTC Tattoo
Lock će ovome da se obraduje. Smile
IP sačuvana
social share
"Bogu hvala vek i po proživeh u zdravlju i radu,slutim da mi je vreme umirati,te ove reči govorim u pero
prijatelju advokatu Miliću,jer u vas deco sve zajedno nemam ni malo poverenja.Žao mi je što ste moji
a ne deca nekog mog neprijatelja.Ko je vas poznavao,ni pakao mu neće teško pasti.
Što se tiče moje imovine,aaa to vas najviše zanima,mogu vam saopštiti sledeće:Sve što imam ostavljam samom sebi."

PANTELIJA
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Zvezda u usponu

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 1467
Zastava sarajevo
OS
Windows XP
Browser
Opera 9.02
mob
Nokia 5800xpress
jos jedan od pokazatelja kako fiat i alfa rade za kvalitet na ne trziste.
IP sačuvana
social share
kad jedan papak umre,rode se dva!
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Krajnje beznadezan

Live free or die like a rabbit!

Zodijak Cancer
Pol Muškarac
Poruke 13279
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 2.0.0.6
mob
Nokia 6681-7710
na zvancinim web sajtovima fiata i alfe nista ne pise,ovo je neka glupost

a ako nije onda  Smiley 1 Smile
« Poslednja izmena: 21. Avg 2007, 13:01:24 od thelock »
IP sačuvana
social share
They shouldn't have put me in the water,if they didn't want me to make waves!
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Svedok stvaranja istorije

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 16030
OS
Windows XP
Browser
Internet Explorer 6.0
na zvancinim web sajtovima fiata i alfe nista ne pise,ovo je neka glupost

a ako nije onda Smiley 1 Smile

Nemoj samo da ides na Italijanske sajtove (Fiat, Alfa), obidji i Kineze (Chery) - oni nista ne kriju! Smile

Fiat and Chery Reached an Agreement on Engine Purchase

Beijing, China-August 6, 2007-Fiat Group Automobiles and Chery Automobile Co., Ltd. announced today that they had reached a final agreement on engine purchase. According to the agreement, Chery Auto will supply 1.6L and 1.8L gasoline engines for the Fiat cars manufactured in and out of China. The two companies expected that the annual supply of engines would exceed 100,000 units.

Mr. Marchionne, CEO of Fiat Group and Fiat Auto, commented, “The signing of the agreement fully shows both parties’ confidence in cooperation and lays a solid foundation for the discussion between the parties about the automobile industry for further cooperation.”

Mr. Yin Tongyao, president and general manager of Chery, commented, “The cooperation assists in improving Chery’s competitiveness in the international market. We are so pleased to have entered into a deep cooperation with Fiat and look forward to advancing shoulder to shoulder with Fiat.”

Located at Wuhu, Anhui Province, Chery is one of China’s most successful automobile manufacturers. Currently, Chery has released 10 car models including Estar, Tiggo 3, A5, Cowin, V5, A1, Riich 2, Karry, QQ3 and QQ6 and engine series such as Chery CAC and AECTCO. Besides, Chery is currently a leading exporter of Chinese cars.

With a long history of over 100 years in automotive manufacturing, Fiat Auto has several most prestigious brands in the European and American market: Fiat, Lancia and Alfa Romeo. In 2006, Fiat Auto manufactured and sold a total of about two million cars with a sales income of EUR 23.7 billion. Fiat Auto is affiliated to Italy’s largest industrial group-Fiat Group, which has currently six joint ventures and nine exclusively foreign-owned enterprises mainly engaged in the manufacture and sales of passenger vehicles, commercial vehicles, agricultural machinery, engineering machinery and automotive parts in China.

Chery and Fiat Reached a Memorandum of Understanding

Beijing, China - August 7th 2007 - Fiat Group Automobiles and Chery Automobile Co., Ltd signed a Memorandum of Understanding, according to which, both sides will each invest 50% in a joint venture that produces passenger vehicles.

The joint venture to be established in Wuhu, Anhui, China will produce and distribute Alfa Romeo brand and Fiat brand of the Fiat Group Automobiles, and the vehicles under Chery brand as well.

According to the memorandum, the joint venture will be put into operation in 2009 with an estimated annual production of 175,000 units of car. The two parties agreed on an immediate detailed negotiation on the joint venture and the start of the relevant procedures for governmental approval.

The CEO of Fiat Group and Fiat Group Automobiles, Marchionne said, ‘It is so significant to introduce the most attractive European cars of Alfa Romeo to the Chinese market which enjoys the fastest pace of development in recent years. And it is a momentous milestone for Alfa Romeo brand to enter China at this time. In the meantime, our cooperation with Chery will definitely be beneficial to the further development of Fiat in this country.’

The President and General Manager of Chery Automobile Co., Ltd, Yin Tongyao expressed, ‘The signing of the Memorandum of Understanding brings Chery and Fiat a great opportunity to introduce the legendary Alfa Romeo to Chinese customers. At the same time, Alfa Romeo brand and Fiat brand cars are advantageously supplementary to Chery’s present models lineup. They will help to enhance Chery’s competitiveness in the global market.’

Located in Wuhu, Anhui Province, China, Chery is one of the most successful automakers in China. Till now, 10 models of Chery have entered the market, including Eastar, Tiggo3, A5, Cowin, V5, QQ3, QQ6, Karry, Riich II, A1 etc, and the corresponding engine series of Chery CAC and ACTECO. Meanwhile, Chery is the absolute leader in Chinese car export.

Fiat Group Automobiles is bestowed with a history of more than 100 years, and owns the renowned vehicle brands of Fiat, Lancia and Alfa Romeo in European and American market. In 2006, the total production and sales of Fiat Group Automobiles reached nearly 2,000,000 units, with the total income of close to 24 billion Euros. Fiat Group Automobiles belongs to Fiat Group, which is the biggest industrial group in Italy. At present, it is in possession of 6 joint ventures and 9 solely-funded enterprises in China, its main business includes manufacturing and distributing passenger vehicles, commercial

izvor: http://www.cheryglobal.com/mtzx/text_detail.jsp?artId=11866529480001&columnId=11700520360001
« Poslednja izmena: 21. Avg 2007, 14:12:45 od bockoyogi »
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Krajnje beznadezan

Live free or die like a rabbit!

Zodijak Cancer
Pol Muškarac
Poruke 13279
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 2.0.0.6
mob
Nokia 6681-7710
onda  Smiley 1 Smile
IP sačuvana
social share
They shouldn't have put me in the water,if they didn't want me to make waves!
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Idi gore
Stranice:
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
nazadnapred
Prebaci se na:  

Poslednji odgovor u temi napisan je pre više od 6 meseci.  

Temu ne bi trebalo "iskopavati" osim u slučaju da imate nešto važno da dodate. Ako ipak želite napisati komentar, kliknite na dugme "Odgovori" u meniju iznad ove poruke. Postoje teme kod kojih su odgovori dobrodošli bez obzira na to koliko je vremena od prošlog prošlo. Npr. teme o određenom piscu, knjizi, muzičaru, glumcu i sl. Nemojte da vas ovaj spisak ograničava, ali nemojte ni pisati na teme koje su završena priča.

web design

Forum Info: Banneri Foruma :: Burek Toolbar :: Burek Prodavnica :: Burek Quiz :: Najcesca pitanja :: Tim Foruma :: Prijava zloupotrebe

Izvori vesti: Blic :: Wikipedia :: Mondo :: Press :: Naša mreža :: Sportska Centrala :: Glas Javnosti :: Kurir :: Mikro :: B92 Sport :: RTS :: Danas

Prijatelji foruma: Triviador :: Domaci :: Morazzia :: TotalCar :: FTW.rs :: MojaPijaca :: Pojacalo :: 011info :: Burgos :: Alfaprevod

Pravne Informacije: Pravilnik Foruma :: Politika privatnosti :: Uslovi koriscenja :: O nama :: Marketing :: Kontakt :: Sitemap

All content on this website is property of "Burek.com" and, as such, they may not be used on other websites without written permission.

Copyright © 2002- "Burek.com", all rights reserved. Performance: 0.074 sec za 16 q. Powered by: SMF. © 2005, Simple Machines LLC.