Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:

ConQUIZtador
nazadnapred
Korisnici koji su trenutno na forumu 0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

TotalCar: Pocetna | Vesti | Specijal | Video | Foto | Test | Akcije | Saveti | Moto
Idi dole
Stranice:
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
Tema: BMW 3 Touring & Coupe & Cabrio [2005]  (Pročitano 2172 puta)
24. Jan 2005, 08:30:01
Administrator
Capo di tutti capi

Underpromise; overdeliver.

Zodijak Gemini
Pol Muškarac
Poruke Odustao od brojanja
Zastava 44°49′N - 20°29′E
mob
Apple iPhone 6s

BMW is wasting no time in developing an estate version of its next 3-series. Captured by Autocar’s spies undergoing testing on public roads, Munich’s sporty new load hauler should make its public debut at the Frankfurt Motor Show in September before going on sale in the UK shortly before the end of the year.

Historically, BMW has waited two years after the launch of the 3-series saloon before introducing a new estate, but strong sales of the Touring in recent years have prompted it to change the timing of the new model’s launch to within six months of the saloon.

The new car is slightly larger than its booted sibling, which is due to appear at March’s Geneva Motor Show. Length is up by almost 50mm on the current Touring at 4520mm, and it’s 77mm wider at 2013mm. Riding on a wheelbase that’s increased by 35mm over its predecessor’s at 2760mm, it promises more room for all occupants, as well as improved luggage capacity. The 465-litre boot is said to have grown by 30 litres over the current model, and extends to almost 1500 litres when the split-fold rear seats are down.

Power will come from inline four- and six-cylinder petrol and diesel engines, starting with a 148bhp 2.0-litre in the 320i and climbing to a 255bhp 3.0-litre powerplant in the 330i.

Along with standard rear-wheel-drive models, BMW is also planning to equip selected 3-series Tourings with its xDrive 4x4 system, also recently confirmed for the 5-series.

As much as it was an internal secret BMW. management confirmed internally that the replacement 3er coupe/ cabrio will be designated 4er .
Knowing how much the 3 means BMW will introduce the M3 sedan and more than likely a Touring model to challenge rampant C-Klasse AMG cars.

The coupe it is not a folding hard top but a winter hardtop . The canvas roof is a variation on the 6er fin roof - improved packaging more luggage space and less weight are benefits of this compact design.

The 4er shares many styling links with the Z4 such as angled surfaces and rear end with lights cut into the rear bumpers . The front features a flat wide kidney grille like the Z4 and sharply cut light units following the shape of the Z4.

The 4er looks nothing like the 3er this is why BMW have worked an individual design into the programme . The 6er coupe and cabrio have been a very successful programme and they want the 4er to follow the same idea.

The coupe will no longer be the entry model as it will have a smaller brother so it repositions itself against the CLK Mercedes-Benz.

Engines will come from 2.5i to top line M 4.0i V8 with 407 BHP , Diesel will come later .

IP sačuvana
social share
Pobednik, pre svega.

Napomena: Moje privatne poruke, icq, msn, yim, google talk i mail ne sluze za pruzanje tehnicke podrske ili odgovaranje na pitanja korisnika. Za sva pitanja postoji adekvatan deo foruma. Pronadjite ga! Takve privatne poruke cu jednostavno ignorisati!
Preporuke za clanove: Procitajte najcesce postavljana pitanja!
Pogledaj profil WWW GTalk Twitter Facebook

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Zvezda u usponu

Zodijak Aquarius
Pol Muškarac
Poruke 1057
BMW je cudo
IP sačuvana
social share
Kada su pitali Ajnstajna,sa kojim oruzijem ce se voditi treci svetski rat,
on je odgovorio neznam,ali znam da ce cetvrti kamenjem...
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Pocetnik

Zodijak Capricorn
Pol Muškarac
Poruke 8
BMW je više nego čudo, definitivno najbolji automobil na svetu. To je vrhunac spoja Nemačke, a samim tim i svetske, tehnike i tehnologije, kao rezultat je savršenstvo u vožnji! Smile
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Mudrijas Burek Foruma
Krajnje beznadezan

vid' noge, prava transformerska :chuckel:

Zodijak Libra
Pol Muškarac
Poruke 14402
Zastava beograd
Preterani Gari Smile
IP sačuvana
social share
u pocetku sam krenuo slabo,a onda sam naglo popustio...
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Idi gore
Stranice:
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
nazadnapred
Prebaci se na:  

Poslednji odgovor u temi napisan je pre više od 6 meseci.  

Temu ne bi trebalo "iskopavati" osim u slučaju da imate nešto važno da dodate. Ako ipak želite napisati komentar, kliknite na dugme "Odgovori" u meniju iznad ove poruke. Postoje teme kod kojih su odgovori dobrodošli bez obzira na to koliko je vremena od prošlog prošlo. Npr. teme o određenom piscu, knjizi, muzičaru, glumcu i sl. Nemojte da vas ovaj spisak ograničava, ali nemojte ni pisati na teme koje su završena priča.

web design

Forum Info: Banneri Foruma :: Burek Toolbar :: Burek Prodavnica :: Burek Quiz :: Najcesca pitanja :: Tim Foruma :: Prijava zloupotrebe

Izvori vesti: Blic :: Wikipedia :: Mondo :: Press :: Naša mreža :: Sportska Centrala :: Glas Javnosti :: Kurir :: Mikro :: B92 Sport :: RTS :: Danas

Prijatelji foruma: Triviador :: Domaci :: Morazzia :: TotalCar :: FTW.rs :: MojaPijaca :: Pojacalo :: 011info :: Burgos :: Alfaprevod

Pravne Informacije: Pravilnik Foruma :: Politika privatnosti :: Uslovi koriscenja :: O nama :: Marketing :: Kontakt :: Sitemap

All content on this website is property of "Burek.com" and, as such, they may not be used on other websites without written permission.

Copyright © 2002- "Burek.com", all rights reserved. Performance: 0.075 sec za 16 q. Powered by: SMF. © 2005, Simple Machines LLC.