Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Prijavi me trajno:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:

ConQUIZtador
Trenutno vreme je: 28. Apr 2024, 02:17:54
nazadnapred
Korisnici koji su trenutno na forumu 0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.
Idi dole
Stranice:
1 2 4
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
Tema: IK-3 maketa  (Pročitano 8733 puta)
Moderator
Krajnje beznadezan


Fly Baby, fly...

Zodijak Capricorn
Pol Muškarac
Poruke 11585
Zastava Serbia
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 3.0.6
@papalu: a šta će ti airbrush?
A ovo za pokušaj objašnjenja naše filozofije, koja je uglavnom neobjašnjiva svima sem nama Smile
Smile Majstore, moram da se oprobam u svemu, ali to ne znaci da cu da se manem cetkice, jer je to visoki, visoki nivo. Ali, treba mnogo vremena za to i dosta da se uci. Za sada ja sam pocetnik u svemu i nekako mi nesto i uspeva, ali mnogo toga upropastim - napr. slabo radim kabine Smile, pa bi mi u tome air brush dobro dosao.
Eeeh, ne znam ja da napravim rukom takve prelaze boja kao ti. Ajde, pouci nas jednom kad stignes, nekoj makar osnovnoj stvari u farbanju cetkicom. Pilot nas je zadivio fenomenalnim radom cetkicom kada je vrhunski odradio teksturu drvenog trupa jednog Albatrosa - za to je potrbno veliko iskustvo, ali bar smo saznali da je i tako nesto moguce. Jos, kad bi nam jedan majstor otkrio nesto malo (a uglavnom sve nam je nepoznato - mislim na pocetnike), eto nama veselja. Smile Smile
« Poslednja izmena: 11. Feb 2009, 13:42:27 od Papalu »
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil
 
Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Moderator
Poznata licnost


Futo fukutsu - Saburo Sakai

Zodijak Capricorn
Pol Muškarac
Poruke 3671
Zastava Beograd
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 3.0.6
mob
SonyEricsson C702i
 Smile