Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:

ConQUIZtador
nazadnapred
Korisnici koji su trenutno na forumu 0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.
Idi dole
Stranice:
2 3 ... 23
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
Tema: HTC Sensation  (Pročitano 80019 puta)
16. Apr 2011, 17:36:38
Prijatelj foruma
Hronicar svakodnevice

Zodijak Pisces
Pol Muškarac
Poruke 939
OS
Windows 7
Browser
Opera 9.80
mob
LG Nexus 4
HTC Sensation

Izvor

IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Veteran foruma
Jet set burekdzija

Zodijak Aries
Pol Muškarac
Poruke 6537
Zastava Beograd
OS
Windows XP
Browser
Chrome 10.0.648.204
mob
Apple iPhone
Ovo ko tablet dodje. Smile
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil WWW

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Prijatelj foruma
Poznata licnost

Frankly, my dear, I don't give a damn.

Zodijak Cancer
Pol Muškarac
Poruke 2617
Zastava Beograd
OS
Windows 7
Browser
Chrome 10.0.648.204
mob
Samsung S4
Samo da je malo manji.  Smile
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Zvezda u usponu

U want 2 play a game?

Zodijak Virgo
Pol Muškarac
Poruke 2416
OS
Windows 7
Browser
Chrome 10.0.648.205
Steta sto ima "samo" 768MB RAM-a ali bez obzira na to, mocice da se nosi sa Samsung-ovom zveri, Galaxy S II.
 Koji ima 1024MB RAM-a ... Zivi bili pa videli testove  Smile

p.s. HTC je odradio odlican posao po pitanju hardwer-a a jos bolji po pitanju softwer-a na racun naseg zadovoljstva, naravno  Smile

Lock Screens
« Poslednja izmena: 19. Apr 2011, 00:01:29 od Bazuka Jo »
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Udaljen sa foruma
Legenda foruma

I Templari c'entrano sempre.

Zodijak Sagittarius
Pol Muškarac
Poruke 32002
Zastava Младеновац
OS
Windows XP
Browser
Chrome 7.0.517.450
ovo bre stanoje dobio
IP sačuvana
social share
Let me tell you something you already know. The world ain't all sunshine and rainbows. It's a very mean and nasty place and I don't care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life. But it ain't about how hard ya hit. It's about how hard you can get hit and keep moving forward. How much you can take and keep moving forward. That's how winning is done! Now if you know what you're worth then go out and get what you're worth. But ya gotta be willing to take the hits, and not pointing fingers saying you ain't where you wanna be because of him, or her, or anybody! Cowards do that and that ain't you! You're better than that!
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Jet set burekdzija

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 5920
OS
MacOS X
Browser
Mozilla Firefox 3.6.15
mob
Apple iP5
HTC Sensation vs LG Optimus 2X: The 1080p shootout

So far HTC handsets have hardly been the shooters of choice to the cellular photographer. Well judging from what you are about to see things might be just about to change. We've got a video shootout of the Sensation and the LG Optimus 2X comparing the 1080p footage recorded by the two Android smartphones.

It seems that HTC finally started taking the camera department seriously as the dual-core HTC Sensation does pretty well against the LG Optimus 2X despite being far from finalized just yet.

Now the color balance and noise levels seem better on the LG smartphone, but the HTC Sensation seems to be the sharper of the two. Still given the fact that HTC still has quite some i-dotting and t-crossing to do before they release the Sensation we'd refrain from passing judgment at this point.

Check the video out below to see the actual shootout. Just don't forget to switch to 1080p mode and switch to fullscreen.

izvor
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Hronicar svakodnevice

Zodijak Aries
Pol Muškarac
Poruke 927
Zastava Topola - Srbija
OS
Windows 7
Browser
Opera 9.80
mob
HTC Desire
Ovo ko tablet dodje. Smile

Tako nekako.
Za mene je tablet ako ima više od 5", sve ispod navedene dijagonale je prihvatljivo po veličini za dlan, džep, futrolu i mogu ga nazvati telefonom.
Prava mašina.
IP sačuvana
social share
Intel Pentium P6200 (2.13GHz, 3MB, no HT) / nVIDIA GeForce GT540M 1GB GDDR3 Fermi DX11 / 4 GB DDR3 1066 MHz / 320GB 5400rpm SATA II Hitachi / 15.6 " HD LED (1366x768)
Pogledaj profil GTalk Skype Twitter Facebook

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Svedok stvaranja istorije

Zodijak Aries
Pol Muškarac
Poruke 20016
Zastava Novi Beograd
OS
MacOS X
Browser
Chrome 10.0.648.205
mob
Apple iPhone
IP sačuvana
social share
Preporuka za clanove: Srpski pravopis 

Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Zvezda u usponu

U want 2 play a game?

Zodijak Virgo
Pol Muškarac
Poruke 2416
OS
Windows 7
Browser
Chrome 10.0.648.205
Another video sample of HTC Sensation’s 1080p video shooting capabilities emerges

There is little doubt that the HTC Sensation is among the phones to have this year. The camera of the device is one of the features where the company has made a significant leap forward – its 8MP main snapper is capable of shooting videos in full HD. And since the latter is still a rarity in mobile phones, it is more than logical that it will be a subject of great interest to us.

We have previously covered a video shootout between the HTC Sensation and the Optimus 2X by LG, and noted the drastic improvement in terms of camera quality of the former (after all HTC has never been known for equipping its devices with great cameras). In this new sample, the video produced by the Sensation’s camera looks, well, amazing. Check it out below and don’t forget to switch it to maximum resolution and full-screen for best experience:

It is important to note that the unit used for shooting the sample is a pre-production one. When the retail version comes out, I expect the quality to be even better. There is some serious hand shake in the video sample as well, so a fixed position of the phone should contribute even further to the good impression.

Izvor

IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Svedok stvaranja istorije

Zodijak Aries
Pol Muškarac
Poruke 20016
Zastava Novi Beograd
OS
Nepoznat
Browser
Chrome 11.0.696.65
mob
Apple iPhone
IP sačuvana
social share
Preporuka za clanove: Srpski pravopis 

Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Idi gore
Stranice:
2 3 ... 23
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
nazadnapred
Prebaci se na:  

Poslednji odgovor u temi napisan je pre više od 6 meseci.  

Temu ne bi trebalo "iskopavati" osim u slučaju da imate nešto važno da dodate. Ako ipak želite napisati komentar, kliknite na dugme "Odgovori" u meniju iznad ove poruke. Postoje teme kod kojih su odgovori dobrodošli bez obzira na to koliko je vremena od prošlog prošlo. Npr. teme o određenom piscu, knjizi, muzičaru, glumcu i sl. Nemojte da vas ovaj spisak ograničava, ali nemojte ni pisati na teme koje su završena priča.

web design

Forum Info: Banneri Foruma :: Burek Toolbar :: Burek Prodavnica :: Burek Quiz :: Najcesca pitanja :: Tim Foruma :: Prijava zloupotrebe

Izvori vesti: Blic :: Wikipedia :: Mondo :: Press :: Naša mreža :: Sportska Centrala :: Glas Javnosti :: Kurir :: Mikro :: B92 Sport :: RTS :: Danas

Prijatelji foruma: Triviador :: Domaci :: Morazzia :: TotalCar :: FTW.rs :: MojaPijaca :: Pojacalo :: 011info :: Burgos :: Alfaprevod

Pravne Informacije: Pravilnik Foruma :: Politika privatnosti :: Uslovi koriscenja :: O nama :: Marketing :: Kontakt :: Sitemap

All content on this website is property of "Burek.com" and, as such, they may not be used on other websites without written permission.

Copyright © 2002- "Burek.com", all rights reserved. Performance: 0.094 sec za 16 q. Powered by: SMF. © 2005, Simple Machines LLC.