Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:

ConQUIZtador
Trenutno vreme je: 26. Apr 2024, 16:33:43
nazadnapred
Korisnici koji su trenutno na forumu 0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

TotalCar: Pocetna | Vesti | Specijal | Video | Foto | Test | Akcije | Saveti | Moto
Idi dole
Stranice:
2 3 4
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
Tema: Gumball 3000 Rally  (Pročitano 17983 puta)
02. Maj 2009, 22:54:51
Svedok stvaranja istorije

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 16030
OS
Windows Vista
Browser
Internet Explorer 7.0
Gumball 3000 Rally 2009

Sve je vec poznato, imucni vlasnici u svojim mocnim ljubimcima... tako je i ove godine. Jedanaestoj po redu jurnjavi dugoj 3000 milja prethodilo je danasnje svecano otvaranje na kojem je dato i zvanicno saopstenje za javnost:

"Ladies, Gentlemen, prepare to start your engines... as the 11th annual Gumball 3000 Rally from Los Angeles to Miami is about to begin!

Attracting 'rock stars' to 'royalty', the entry grid of over 100 amazing cars and participants in this year's Gumball is nothing short of spectacular! From David 'The Hoff' Hasselhoff to Jackass's Bam Margera and Ryan Dunn in a custom BMW;

next to action sports legends Tony Hawk, Danny Kass, and Dave Mirra in tricked out Jeeps, Chevy Trucks and Porsches; alongside Cypress Hill's DJ Muggs, British indie stars The Enemy, MTV's Dirty Sanchez, the hilarious Cuban Brothers and the fire-breathing Fuel Girls together with vintage rocker Lemmy from Motörhead and Avenged Sevenfold – Gumball has it all – showcasing Bugatti Veyrons, Lamborghini's to Low Riders and classic American muscle cars.

With event sponsors including lifestyle sportswear brand Puma providing 'Gumball 3000 Edition' driving shoes, Nixon creating unique timepieces, and Monster Energy supplying the drinks – this eight-day 'road trip' is certain to live up to all expectations of being a stylish, adrenaline fuelled adventure.

Think of Burt Reynolds, Farrah Fawcett and Captain Chaos in the 70s Cannonball Run movies and you start to get the picture. Playmates, supermodels and an international cast of eccentrics come standard issue!

On Friday May 1st Gumball 3000 is hosting a 'free' music concert on Santa Monica's Third Street Promenade – With live performances from LA hipsters U-N-I, Cypress Hill's DJ Muggs and the Cuban Brothers – followed by a 'VIP' party at the Viceroy Hotel with guest DJs including DJ Spider, DJ Homicide and Beef Warehouse.

The amazing super, muscle, import and luxury cars will all be displayed next to Santa Monica Pier on parking Lot 1550 from midday on Friday May 1st - ready for the flag to drop at 1pm on Saturday 2nd May! From Santa Monica the 3000 mile route includes a spectacular sight-seeing tour of the good 'ole USA, peppered with overnight stops, parties and checkpoints in Las Vegas, the Hoover Dam, Sedona, the Grand Canyon, Santa Fe, Dallas, New Orleans and Orlando - before crossing the finish line on Miami's Ocean Drive on Friday 8th May.

In addition to experiencing a classic road trip adventure, racetrack stop-offs at the Lonestar Motorsports Park in Sealy, Texas, and at the Palm Beach International Raceway in Florida will allow drivers the chance to put pedal to the metal and test their supercars to their limits.

One participant that will undoubtedly use these stops to show the other drivers "how to drive" is legendary champion ex-Ferrari Formula 1 racing driver Mika Salo, winner of last years '24 Hours of Le Mans'- taking his Ferrari F430 Risi Competizione Scuderia GT2 on the rally!

Gumball 3000 Rally are officially working with the Wounded Warrior Project, a non-profit organisation benefiting and raising awareness for the needs of severely injured United States Service men and women. Wounded Warrior representatives will be present throughout the event as well as partnering with Gumball 3000 at forthcoming events and fundraisers.

For daily updates go to www.gumball3000.com, and catch highlights of the action on YouTube, Pumamotorsport.com, Monsterenergy.com and on MTV - but if you live on route – then stop whatever you're doing, get out of the house - and come along to see your favorite stars and cars roll into a town near you!"

Izvor: gumball3000.com
« Poslednja izmena: 03. Maj 2010, 23:49:25 od bockoyogi »
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 16030
OS
Windows Vista
Browser
Internet Explorer 7.0
Puma Speed Cat 2.9 Mid
- Gumball 3000 edition shoe

Svetski poznati proizvodjac sporetske opreme Puma je jedan od glavnih sponzora ovogodisnjeg 11-og Gumball 3000 Rallya cije se svecano otvaranje odigralo upravo danas.

Povodom toga, pomenuti proizvodjac je lansirao specijalnu ediciju vozackih patika pod oznakom Puma Speed Cat 2.9 Mid, kao i odredjenu kolicinu Gumball 3000 letnjih majica.

Kod Journeys.com koji inace i jedini poseduje ekskluzivno pravo na prodaju, za par patika treba izdvojiti 105$, dok je cena majica 20$ po komadu.

Pumino saopstenje za javnost:

"PUMA® takes Gumball 3000 to the streets and the web with product designed exclusively for the 3000-mile "coast to coast," celebrity-studded event. As official sponsor of the 2009 Gumball 3000 Rally, PUMA will release a brand new motorsport sneaker in celebration of the global event as well as a series of limited edition t-shirts.

Designed in collaboration with Gumball 3000, the PUMA Speed Cat 2.9 Mid Gumball is a black and silver leather and mesh sneaker featuring a co-branded tongue and foot bed highlighting the cities along the Gumball 3000 route.

Each driver will be given this exclusive style for their coast-to-coast adventure. In addition, 200 pairs of the PUMA Speed Cat 2.9 Mid Gumball will be available exclusively at Journeys.com for $105 beginning on April 27th, just in time for the Gumball Rally fans to join in on the fun. PUMA will launch an inline version of the PUMA Speed Cat 2.9 nationwide in a variety of colors and styles in June 2009, as part of their fall motorsport collection.

The Speed Cat 2.9 is an evolution of a classic iconic silhouette the Speed Cat, but updated for today's urban consumer. True to form, it still incorporates classic characteristics from the original yet fused with updated components. Details include original Speed Cat outsole tread inspired by motorsport tires, the rounded heel for better contact and functionality for hitting high speed maneuvers, the vulcanized outsole; the reinterpreted PUMA toe cat and a lacing closure system for ease of comfort and stability.

With PUMA Stores featured throughout the Gumball 3000 route, PUMA will also release three limited edition t-shirts sold exclusively on store.puma.com, select PUMA Store locations in Los Angeles, Las Vegas, Dallas, Orlando and Miami and at on-site Gumball 3000 events during the rally. Available for $20 each, the exclusive PUMA Gumball t-shirts will be a commemorative piece for participants, enthusiasts and fans alike."

Izvor: Gumball3000.com
« Poslednja izmena: 03. Maj 2009, 00:10:35 od bockoyogi »
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Jet set burekdzija

Zodijak
Pol
Poruke 5719
OS
Windows XP
Browser
Opera 9.63
aaaaaaa  Smile ocu opet da dodju u bggggg  Smile

jel se zna dal ce ikad vise doci 'vamo?
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Poznata licnost

Burn the tire, not your soul...

Zodijak Sagittarius
Pol Muškarac
Poruke 4377
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 2.0.0.11;
mob
Nokia N73 Music
nece...

ocu ja one patikeeee
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Jet set burekdzija

Zodijak
Pol
Poruke 5719
OS
Windows XP
Browser
Opera 9.63
ja bi biJo zadovoljan sa onom belom majcom  Smile
bas steta sto nece dolaziti...jbga,kad je na ulice izaslo milion ljudi  Smile
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Veteran foruma
Poznata licnost

=)

Zodijak Libra
Pol Muškarac
Poruke 4232
Zastava
OS
Windows XP
Browser
Safari 1.0.154.59
mob
Nokia 6210
ovo se i dalje vozi? u par država u USA-u su im cak prethodnih godina zabranili ulazak.. ali svaka im cast na volji  Smile
ne odustaju!
IP sačuvana
social share
Reality Beats Fiction By Far
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Jet set burekdzija

Zodijak
Pol
Poruke 5719
OS
Windows XP
Browser
Opera 9.63
kako bi voleo da opet dodju  Smile
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 16030
OS
Windows Vista
Browser
Internet Explorer 7.0
ovo se i dalje vozi? u par država u USA-u su im cak prethodnih godina zabranili ulazak.. ali svaka im cast na volji Smile
ne odustaju!

"Para vrti gde burgija nece!" Smile

==========================================================================

Povratak korenima: Počeo 11. Gumball 3000 reli

Deluje nam da ni Gumball 3000 reli nije ostao imun na svetsku krizu. Nakon prošlogodišnje avanture od San Franciska do Pekinga, gde su u to vreme počele Olimpijske igre, ovogodišnji je mnogo skromniji i neće napuštati granice SAD.   

Čuveni Gumball reli startovao je danas iz Los Angelesa, a okončaće se nakon sedmodnevne turneje kroz američke države u Majamiju, 8. maja. Reli je zvanično počeo 1. maja promocijom automobila učesnika i živim nastupima sastava U-N-I i Cuban Brothers , te nastupa DJ Muggs-a. Usledila je 'VIP' žurka u Viceroy Hotelu, gde su gosti bili DJ Spider, DJ Homicide i Beef Warehouse .

Tokom relija učesnici će zastajati u Las Vegasu, Santa Feu, Dallasu, New Orleansu i Orlandu. Naravno, Gumball ne može proći bez učesnika zvučnih imena, ali i preskupih automobila. Neka od imena su David 'The Hoff' Hasselhoff, Bam Margera (Jackass), Ryan Dunn, Tony Hawk, Danny Kass i Dave Mirra. Među učesnicima je najavljen i Dennis Rodman. 

Jedan od učesnika, koji će iskoristiti priliku da pokaže ostalima kako se vozi jeste bivši F1 vozač, pobednik 24 časa Le Mansa i vozač ALMS serije, Mika Salo. Salo će, barem prema najavama, na ovom reliju voziti Ferrari F430 Risi Competizione Scuderia GT2 iz ALMS šampionata.

Autor: Nenad Mirković - NacionalnaKlasa
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Jet set burekdzija

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 8559
Zastava Beograd
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 3.0.10
mob
Samsung i8510 innov8
Ne znam da li ce voziti opet po Evropi posle onih silnih udesa. Mada, svakako bih voleo opet da ih vidim.
IP sačuvana
social share

Pogledaj profil WWW

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Poznata licnost

Burn the tire, not your soul...

Zodijak Sagittarius
Pol Muškarac
Poruke 4377
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 2.0.0.11;
mob
Nokia N73 Music
pa nek dodju u Srbiju, ovde nema krize  Smile, nema ogranicenja  Smile, policija ih ne dira...  Smile
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Idi gore
Stranice:
2 3 4
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
Trenutno vreme je: 26. Apr 2024, 16:33:43
nazadnapred
Prebaci se na:  

Poslednji odgovor u temi napisan je pre više od 6 meseci.  

Temu ne bi trebalo "iskopavati" osim u slučaju da imate nešto važno da dodate. Ako ipak želite napisati komentar, kliknite na dugme "Odgovori" u meniju iznad ove poruke. Postoje teme kod kojih su odgovori dobrodošli bez obzira na to koliko je vremena od prošlog prošlo. Npr. teme o određenom piscu, knjizi, muzičaru, glumcu i sl. Nemojte da vas ovaj spisak ograničava, ali nemojte ni pisati na teme koje su završena priča.

web design

Forum Info: Banneri Foruma :: Burek Toolbar :: Burek Prodavnica :: Burek Quiz :: Najcesca pitanja :: Tim Foruma :: Prijava zloupotrebe

Izvori vesti: Blic :: Wikipedia :: Mondo :: Press :: Naša mreža :: Sportska Centrala :: Glas Javnosti :: Kurir :: Mikro :: B92 Sport :: RTS :: Danas

Prijatelji foruma: Triviador :: Domaci :: Morazzia :: TotalCar :: FTW.rs :: MojaPijaca :: Pojacalo :: 011info :: Burgos :: Alfaprevod

Pravne Informacije: Pravilnik Foruma :: Politika privatnosti :: Uslovi koriscenja :: O nama :: Marketing :: Kontakt :: Sitemap

All content on this website is property of "Burek.com" and, as such, they may not be used on other websites without written permission.

Copyright © 2002- "Burek.com", all rights reserved. Performance: 0.093 sec za 17 q. Powered by: SMF. © 2005, Simple Machines LLC.