Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:

ConQUIZtador
nazadnapred
Korisnici koji su trenutno na forumu 0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.
Idi dole
Stranice:
2  Sve
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
Tema: Где живе најлепше жене на свету :)  (Pročitano 2810 puta)
07. Jun 2008, 23:33:42
Ucesnik diskusija

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 65
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 2.0.0.14
Беше ово на првој страници Digg-а. Иако наши људи кажу да су овде најлепше жене, странци не мисле тако: нема Србије на списку држава са најлепшим женама, нити Београда на списку градова са најлепшим женама.

Мало сам гледао по том сајту да видим да ли на некој топ-листи се ми налазимо и има нас.

Прво нас има на листи најмање добродошлих места. Ево цитата:

Citat
Serbia, Eastern Europe
Serbia the land of...Serbs. On a scale Serbia committed more atrocities in the 1990's than Nazi Germany did in the 1940's, that's never a good sign. Serbia is the most dangerous nation I've ever been to, it's not that they just hate Americans or Muslims, they absolutely hate everyone, they believe everyone else was wrong somehow missing the realization that if everyone in the world says you were wrong, & you're the only country that says you were right, well you were probably wrong. My time in Serbia was limited I'll admit, but it was limited by choice, never has a country had a more dangerous feeling. I was driving through a small town in south Serbia near the Kosovoan border, & I was in a car with Croatian plates. Now Serbia hates Croatia as they fought against eachother in the war. As the car pulled up to a stop sign a group of men who were standing out in front of the store yelled Hrvatska (their word for Croatia) as if to incite a riot. I thought to myself, ahh this is it, death by lynch mob. And it's not as if you can tell the angry crowd, oh don't worry I'm not Croatian I'm American, that would only seal your fate. My advice to the world travelers, stay away from Serbia, & my advice to Serbians...move.

Друга листа је са најопаснијим местима:

Citat
Serbia
Serbia is by far one of the more dangerous nations for Westerners particularly Americans to visit. Seeing as America did bomb them for,,, well for a while. However a lot of other countries did also, making this one of the few places where being a Canadian, or an Italian, or basically anyone else is no excuse whatsoever.

Има још нешто занимљиво. Са листе најпријатељскијих места:

Citat
Honorable Mentions
While the following nations might not be the epitome of welcoming, with their troubled past. And they may not make it onto anyone's travel itineraries anytime in the near future. However I am sure that you will not find friendlier people anywhere in the world.

Albania, Eastern Europe
Albania, while widely known for it's street crime, & roving armed gangs, that's not a deserving reputation for this small Balkan nation. I once read a book authored by Robert Young Pelton that stated "the odds of visiting Albania & not being robbed are virtually none", he went on to add that "Albanians see nothing but a walking Dollar sign when they see foreigners". I was so appalled that I immediately went about sending him hate mail. I have been to Albania, more extensively so than Mr. Pelton I'm sure, & I can tell you this without a fact, Albanians are some of the best people in the world. The hand they've been dealt hasn't been fair, yet throughout all the tribulations they've managed to maintain such a homely attitude, & a welcoming demeanor. Never once while in Albania did I feel physically threatened, unwelcome, and not once was I ever asked for money. Albania is a country where you can stop at a gas station, & make a lifelong friend. You can tell them stories all day long, & though struggle as they might to keep up with their limited English, not once will they ever tire of the conversatin.

Kosovo, Eastern Europe
Yet another country that was attacked by Mr. Pelton is his "critically acclaimed" book. I believe he actually advocated the genocide of the ethnic Albanian population, yes that's right he did. I spent a while in Kosovo, & never has a more welcoming hand ever been extended to me. Persons on the street would want to talk to me if they heard I was American, cafe's would inundate me with pastries, & sweets. At talk of the conflict they were nothing if but grateful at American intervention. It was the first, well the only real time that I have ever been proud to be an American. The first time that America wasn't the evil enemy, that a country wasn't paying the consequences of our misdeeds. No for in this case an entire nation, an entire people were granted the chance of having a future, & for that I'm proud. And there are no people more deserving of a future than the Kosovoans.

Ето шта људи стварно мисле о нама.
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil WWW

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Jet set burekdzija

Deus non est

Zodijak Aries
Pol Muškarac
Poruke 8798
Zastava Udaljen za debljinu senke
OS
Windows XP
Browser
Internet Explorer 6.0
mob
Nokia onaj zajebani
to glupi ameri misle da ovde ljudi setaju sa puskama o ramenu i katanama za pasom...kao u starom Japanu i na divljem zapadu...
nema najlepsih zena...postoji samo jedna...a ona je iz Bg-a i stuira samnom...druge ne postoje
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil WWW Skype

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Udaljen sa foruma
Jet set burekdzija

Zodijak Capricorn
Pol
Poruke 7487
Zastava
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 2.0.0.14
Prije svega vidi se da je tendeciozno pisano sa namjerom vjerovatano placen oglas ili tkao nesto
Ne obaziratise mnogo jednostavno ignorisati na Zemlji zivi 6 milijardi ljudi a koji se kurac nama svi moraju svidjati isto tako i mi svima

Jednostavno idemo dalje boli nas patka sta ko od njih misli

A ako se kad zateknete da vam to neko od njih kaze u lice tad mu saspite sve sto znate da vi jeste a oni ne znaju i opet samo naprijed ko ih jebe ( sve koji lose misle o Srbima i Srbiji )
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Prijatelj foruma
Krajnje beznadezan

Sreca je jedini udarac koji me je promasio...

Zodijak Taurus
Pol Žena
Poruke 10305
Zastava u mom svetu bez patnji,lazi i bola....
OS
Windows 2000
Browser
Mozilla Firefox 2.0.0.14
mob
SonyEricsson w350
da,najlepse zene u Stokholmu... molim?! kakve gluposti...

toliko se razumeju u lepotu... njima su svedjanke najlepse... debilizam....

da,mi smo najopsanije i najnegostoljubivije mesto na svetu...

a onda trce svi trce ovamo....

ko ih jebe....

"ne moze nam niko nista - jaci smo od sudbine....."
IP sačuvana
social share
I sve sto mogu i znam i kada osetim kraj iz sebe bar imam to sto bi svako pozeleo. I svaki svoj dan ja dobro pamticu znam, jer znam da prosla sam i sada spavam mirnim snom...
Pogledaj profil WWW GTalk

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Jet set burekdzija

Zodijak
Pol
Poruke 6496
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Sc0rp10
al smo mocni haha  Smile long live debilizam Smile
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Capo di tutti capi

I reject your reality and substitute my own!

Zodijak Pisces
Pol Žena
Poruke Odustao od brojanja
Zastava Unutrasnja strana vetra
OS
Windows XP
Browser
Opera 9.27
mob
Apple iPhone SE 2020
Pa sta ako smo Divlji Zapad... to samo znaci da ce se Ameri ovde osecati kao kod kuce...  Smile
Ipak su oni ti koji su pobili stotinjak hiljada (i vise) Indijanaca i stvorili zemlju bezakonja u sred americkog kontinenta...
IP sačuvana
social share
“Pronašli smo se
na zlatnoj visoravni
daleko u nama.”
- Vasko Popa
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Svedok stvaranja istorije

Izgledas mi kao lutkica iz Trsta ;)

Zodijak Gemini
Pol Muškarac
Poruke 15222
Zastava Puerto Pollo
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 3.0
mob
HTC Wildfire S
@D.i M.e

Prijatelju obidji ti malo taj svet o kome ti prichash pa ces videti gde zive najlepshe zene
Ja odgovorno tvrdim da ovde zive jedne od najlepshih. Dodushe i najpovodljivijih zbog mnogobrojnih spoznorusa ali to je vec neka druga tema.

A sto se tiche Digg-a ovo nije nikakva novina, bar za mene, ako ukucash Serbia u pretrazi sajta nacices par tema o Srbiji
pogledaj kakvi su 90% komentara tako da me ovaj chlanak uopshte ne chudi.
Da im stavis 10000 lepih zena iz Srbije oni ce i dalje biti ubedjeni da se ovde ide po hleb sa pancirom ako uopshte ima hleba tog dana pa ce tek onda da kometarishu tih 10000 zena, predrasude su chudo...
IP sačuvana
social share

You sharpen the human appetite to the point where it can split atoms with its desire; you build egos the size of cathedrals; fiber-optically connect the world to every eager impulse; grease even the dullest dreams with these dollar-green, gold-plated fantasies, until every human becomes an aspiring emperor, becomes his own God...
...and where can you go from there? 

OPERATION: Smile
12 MAR 2012 | 16 MAR 2012
Pogledaj profil WWW

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Ucesnik diskusija

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 65
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 2.0.0.14
@D.i M.e

Prijatelju obidji ti malo taj svet o kome ti prichash pa ces videti gde zive najlepshe zene
Ja odgovorno tvrdim da ovde zive jedne od najlepshih. Dodushe i najpovodljivijih zbog mnogobrojnih spoznorusa ali to je vec neka druga tema.

Ја сам пренео вести са другог сајта, нисам ја дао сопствени утисак о томе које су најлепше.
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil WWW

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Jet set burekdzija

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 8559
Zastava Beograd
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 2.0.0.14
mob
Samsung i8510 innov8
Haha, koji kreteni... Smile

Kakav opis nashe zemlje, kao da smo gerilci neki...  Smile
IP sačuvana
social share

Pogledaj profil WWW

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Superstar foruma

valar dohaeris

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 51282
Zastava
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 2.0.0.14
ma daj ovo je placeno da se napise  Smile
IP sačuvana
social share
Soy un hombre muy honrado
Que me gusta lo mejor
Las mujeres no me faltan, ni el dinero, ni el amor
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Idi gore
Stranice:
2  Sve
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
nazadnapred
Prebaci se na:  

Poslednji odgovor u temi napisan je pre više od 6 meseci.  

Temu ne bi trebalo "iskopavati" osim u slučaju da imate nešto važno da dodate. Ako ipak želite napisati komentar, kliknite na dugme "Odgovori" u meniju iznad ove poruke. Postoje teme kod kojih su odgovori dobrodošli bez obzira na to koliko je vremena od prošlog prošlo. Npr. teme o određenom piscu, knjizi, muzičaru, glumcu i sl. Nemojte da vas ovaj spisak ograničava, ali nemojte ni pisati na teme koje su završena priča.

web design

Forum Info: Banneri Foruma :: Burek Toolbar :: Burek Prodavnica :: Burek Quiz :: Najcesca pitanja :: Tim Foruma :: Prijava zloupotrebe

Izvori vesti: Blic :: Wikipedia :: Mondo :: Press :: Naša mreža :: Sportska Centrala :: Glas Javnosti :: Kurir :: Mikro :: B92 Sport :: RTS :: Danas

Prijatelji foruma: Triviador :: Domaci :: Morazzia :: TotalCar :: FTW.rs :: MojaPijaca :: Pojacalo :: 011info :: Burgos :: Alfaprevod

Pravne Informacije: Pravilnik Foruma :: Politika privatnosti :: Uslovi koriscenja :: O nama :: Marketing :: Kontakt :: Sitemap

All content on this website is property of "Burek.com" and, as such, they may not be used on other websites without written permission.

Copyright © 2002- "Burek.com", all rights reserved. Performance: 0.142 sec za 17 q. Powered by: SMF. © 2005, Simple Machines LLC.