Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Prijavi me trajno:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:

ConQUIZtador
nazadnapred
Korisnici koji su trenutno na forumu 0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.
Idi dole
Stranice:
1 2 3 5
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
Tema: Doktore, pomagaj! ~ interaktivna online ambulanta  (Pročitano 15707 puta)
Legenda foruma


Ne ostavljajte nista nedovrse

Zodijak Leo
Pol Muškarac
Poruke 34745
OS
Windows XP
Browser
Chrome 18.0.1025.162
mob
Samsung 111111
Da pitam ja nesto...

Od pre 2/3 nedelje,zajebava me oko..Odem kod oftomologa ili kako vec..I ona me pregleda,jedno 10/15 minuta..i kaze mi da sam pod stresom,da sam nervozan,da sam neispavan..I isprepisala mi neke stvari,e sad rekla mi da uzmem vitamin B.
Posto sam ja laik,pa znam da vitamina B ima samo u pivu XD Interesuje me sta jos da uzmem sto ima vitamin B
IP sačuvana
social share
“Držite se svog osećanja ispravnosti, svoje unutrašnje etike, čak i kada je teško ili opasno, ili kada ljudi smatraju da ste čudni. Ta čudnovatost vas izdvaja!"

„Budite čovek po svaku cenu. Ako treba, platite koliko košta. Neka to bude najskuplja stvar u vašoj kući. Niko nema veće obaveze prema sebi nego da bude i ostane čovek."
Pogledaj profil
 
Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Jet set burekdzija

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 5437
Zastava
OS
Windows 7
Browser
Chrome 18.0.1025.162
mob
Nokia zvrr
Šta ti je s okom?  Smile

Vitamin B nije pojedinačna supstanca, već se radi o kompleksu vitamina. Ima ga u zelenom povrću, džigerici, integralnim žitaricama, žumancu, svinjetini, kvascu... Možda ne bi bilo loše da kupiš u apoteci Bevipleks i da piješ neko vrijeme.
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil
 
Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Zvezda u usponu