Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Prijavi me trajno:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:

ConQUIZtador
nazadnapred
Korisnici koji su trenutno na forumu 0 članova i 0 gostiju pregledaju ovu temu.
Napomena: Govor mržnje, uvrede i svako drugo ponašanje za koje moderatori budu smatrali da narušava ugled i red na forumu - biće sankcionisano.
Idi dole
Stranice:
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
Tema: Sadasnja srpska skupstina i politicki sistem su besmisleni i papreno skupi  (Pročitano 687 puta)
17. Mar 2012, 05:53:37
Zodijak
Pol
Poruke 3
Browser
Chrome 17.0.963.79
Nasa facebook grupa:

ukucati u FACEBOOK SEARCH prostor naziv naše FACEBOOK grupe:
"Nepartijski sistem i efikasnije društvo  u Srbiji".  









PRIDRUŽITE NAM SE!,
SVE ŠTO TREBA DA URADITE JE DA KLIKOM POSTANETE ČLAN NAŠE FACEBOOK GRUPE.  
Time ste dali podršku i povećali šanse ovog projekta da se krene u skupljanje potpisa za POTPUNU PROMENU POLITIČKOG sistema u Srbiji.  

Dovoljno je da pročitate text koji u kratkim crtama predstavlja naš koncept novog političkog sistema i shvatićete da je sve NEUPOREDIVO BOLJE nego ono što imamo danas, a to uzgred i nije teško jer je današnji politilčki sistem posmatrano iz ugla jednostavne misleće individue iz naroda, BUKVALNO BESMISLEN i NEBULOTIČAN!!!.  
PROČITAJTE TEXT i shvatićete ZAŠTO!.  

OVAKAV KONCEPT je skup SITNIH PROMENA koje zajedno čine jednu VELIKU IDEJU koja bi mogla u KORENU da izmeni sve današnje postulate na kojima počiva ono što danas vladajuće strukture u svetu zovu DEMOKRATIJA a ustvari se radi o običnim TOTALNIM NELOGIČNOSTIMA KOJE SAMO IDU U PRILOG: PLJAČKI, KORUPCIJI, MANIPULACIJI NARODA I NARODNIH GLASOVA, BESMISLENO JE, jednom rečiju.  



Evo jednog od najnovijih predloga koji malo kosta a zivot znaci.  
Mozete ga procitati i na nasoj facebook grupi.  

>>>>>>>>DA LI JE OVAKVA "NARODNA" SKUPSTINA SUVISNA U POLITICKOM SISTEMU REPUBLIKE SRBIJE?<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Još jedno zapažanje u vezi MANJKAVOSTI i GLOMAZNOSTI političkog aparata države Srbije.  Jedna od tačaka iz naše facebook grupe "NSUS".   

39.   Ovakva "Narodna skupština" kakvu imamo danas, uzimajući u obzir njen format, strukturu kao i način formiranja je suvišna u političkom sistemu Republike Srbije.  Zašto?.  Sastav Narodne skupštine, odnosno odnos snaga političkih opcija u istoj, određen je odnosom snaga političkih partija na poslednjim izborima.  Da bi neki predlog zakona, uredbe ili uopšte bilo kakva odluka u skupštini prošla, potrebno je da za nju glasa više od polovine članova skupštine.  Članove skupštine predlažu političke partije, dakle radi se o partijskim poslušnicima.  Ona partija ili koalicija koja ima većinu u skupštini može sa sigurnošću od 99% da računa da će njene odluke biti izglasane.  NIJE LI TO SUVIŠAN MONOPOL U POLITIČKOJ VLASTI?.  Čemu onda postojanje Narodne skupštine.  Čemu služi plaćanje 250 njenih poslanika?.  Ako se ne želi prava demokratija a vladajuće političke partije žele da zadrže svoj monopol u vlasti, neka jednostavno ukinu Narodnu skupštinu a odluke proglašavaju na konferencijama za štampu njihovih političkih partija i koalicija.  Takođe opozicione političke partije, svoje amandmane mogu da im dostavljaju na adresu središta vladajuće partije bez bilo kakvog izglašavanja u Narodnoj skupštini.  Cela f-ja "Narodne skupštine mogla bi da se smesti u okvir konferencija za štampu vladajućih i opozicionih stranaka.  Umesto ovakvog nakaradnog ustrojstva Narodne skupštine predlažem rešenje: 1-an poslanik, 1-na opština.  Poslanike da bira NAROD, direktnim izborima bez posredstva političkih partija.  Tako bi se broj poslanika smanjio za nekih 60 ili 70.  Svaka opština bi bila zastupljena u Narodnoj skupštini što bi bilo zakonom zagarantovano.  Gore navedeni APSURD i još jedna u nizu NEPOTREBNOSTI pa čak i SUVIŠNOSTI u političkom sistemu Republike Srbije bi bila uklonjena.  Svake godine, ovom merom bi se uštedelo oko 3-5 miliona evra.  



>>>>>>>>>DIREKTNA DEMOKRATIJA I NOVI SISTEM U KRATKIM CRTAMA<<<<
By Predrag Milica Jovanovic and Predrag Jovanovic in NEPARTIJSKI SISTEM U SRBIJI

-PRVO NA ŠTA BIH HTEO DA SKRENEM PAŽNJU U VEZI SA KONCEPTOM KOJI ĆE BITI PREZENTOVAN OVDE JE DA ĆE ISTI DONETI REVOLUCIONARNE POZITIVNE PROMENE U STRUKTURI I FUNKCIONISANJU DRUŠTAVA.
-OVAKAV SISTEM FUNKCIONISANJA KOMPLETNIH DRUŠTVENIH SISTEMA I NJIHOVIH POD JEDINICA, OMOGUĆI ĆE DA SE KONAČNO OSTVARI SAN MNOGIH PACIFISTA U SVETU, OMOGUĆI ĆE DA SVETOM DOMINIRAJU TZV.  GRAĐANSKA DRUŠTVA A SAMIM TIME ZAUSTAVITI DALJU MILITARIZACIJU SVETA I MEĐUNACIONALNE, MEĐURELIGIJSKE I MEĐUGRAĐANSKE SUKOBE.
-PROČITAJTE PAŽLJIVO TEXT PO TAČKAMA ISPOD I SHVATIĆETE NA KOJI NAČIN ĆE OVDE IZNESENE MERE IMPLICIRATI POZITIVNE EFEKTE KOJE SAM PRETHODNO, GORE NAVEO.

1-Ljudi izlaze na izbore.
2-Na specijalnom glasačkom listiću POTPISUJU svog kandidata.
3-Kandidat može biti BILO KO, pod uslovom da ga ima na spisku glasača odgovarajućeg izbornog mesta-IM.
4-Onaj ko dobije najveći PROCENAT glasova na toj IM, pod uslovom ličnog pristanka, postaje kandidat tog IM za mesto predsednika MZ-Mesne Zajednice.
5-Osvojeni procenti glasova pobednika IM-ova jedne MZ se upoređuju, kandidat sa najvećim % postaje predsednik MZ i poslanik te MZ u opštinskoj skupštini-OS.
6-Procenti osvojenih glasova svih članova skupštine opštine-SO se upoređuju a onaj sa največim postaje predsednik opštine-PO.
7-Formira se jedinstvena opštinska lista svih kandidata prema broju osvojenih procenata glasova na odgovarajućim IM u koju ulaze samo pobednici IM.
8-PO postavlja svoje ljude po sopstvenom izboru na svim ključnim mestima u opštini. (predsednik opš.  suda, predsednik javnog komunalnog, predsednik javnog preduzeća za puteve kao i sve sekretarske funkcije u opštini).
9-sekretarske funkcije u opštini su: sekretar za infrastrukturu, ekonomski razvoj i komunalni red, sekretar unutrašnjih poslova zadužen za saobraćajni red i prekršaje i sekretar za finansije i finansijske transakcije).
10- 24h nakon što PO javno saopšti članove svoje vlade i direktore javnih preduzeća, ljudi mogu da se u posebnoj instituciji koju ćemo nazvati "narodna kancelarija"-NK, potpišu za smenu bilo kog od strane PO izabranih funkcionera opštinske vlade-OV ili lokalnih javnih preduzeća-LJP. 11- na mesto smenjenog funkcionera PO postavlja novog kandidata po ličnom izboru. 12- zaštita od mogućnosti da PO zloupotrebi tačku 11 je to!, da narod može potpisima da smeni PO.
13- u slučaju smene PO, nema novih izbora već na njegovo mesto dolazi sledeći sa jedinstvene opštinske izborne liste. (vidi tačku 7).
14- kada se izvrte svi kandidati sa jedinstvene opštinske liste(svi pobednici izbora po IM), pristupa se novim izborima.
15- ljudi će imati pravo da pored smene funkcionera, potpisima u IK zahtevaju i nove izbore kao i bilo kakav zahtev, bilo koje prirode koji se odnosi na vlast u opštini i društvo uopšte. (npr.  prirode kao zahtev za ukidanje PDV-a na bejbi opremu u Srbiji).
15. 1- SVAKI GRAÐANIN ODGOVARAJUCE LOKALNE SAMOUPRAVE IMA PRAVO DA MU SE STAVI NA UVID SPISAK POTPISA PROTIV LOKALNIH FUNKCIONERA CIJA SE SMENA ZAHTEVA I DA NADLEŽNIM ORGANIMA UNUTRAŠNJIH POSLOVA PRIJAVI NEPRAVILNOSTI ZA KOJE CE SNOSITI ODGOVORNOST PRIKUPLJAC POTPISA.   TAKOÐE IMA PRAVO DA NEPRAVILNOSTI OBZNANI SVIM GRAÐANIMA PUTEM tzv.  RAZGLASNE BINE koja će postojati na centralnom trgu svakog od centara opštine.
16- postojaće državna i opštinska policija.  
17-opštinska policija će biti pod potpunom kontrolom PO i imaće ulogu da održava saobraćajni, komunalni red u opštini kao i da se bavi prevencijom i suzbijanjem sitnan kriminal.
18-državna policija će prema hijararhiji prava i nadležnosti biti iznad opštinske.
19- biće neuporedivo: opremljenija, brojnija i uopšte jača od bilo koje opštinske policije i imaće funkciju: odbrane zemlje, čuvanja granica, suzbijanja krupnog opštinskog i među opštinskog kao i međunarodnog kriminala kao i čuvanja ustavnog poredka Srbije.
20- po automatizmu, SO će imati tačno onoliko članova koliko MZ ima u opštini.
21- ekvivalentno tački 20, državna skupština će imati tačno onoliko članova koliko opština ima u državi i iz svake od njih će dolaziti po jedan član.
22- neće biti političkih partija ni na državnom ni na lokalnom nivou.
23- svaka opština će raspolagati sopstvenim budžetom koji će se sastojati od novčanih sredstava prikupljenih na teritoriji iste, umanjenih ili uvećanih za PB(biće objašnjeno sledećom talkom).
23- PB je procenat godišnjeg budžeta koji će opština morati da uplati u državnu kasu radi finansiranja: državnih institucija i nerazvijenih opština. . .
23. 1-    PB ne može preći 30% od budžeta opštine.
24- novac nerazvijenim opštinama raspoređivaće se prema GKE-godišnji  koeficijent ekonomske razvijenosti opštine
25- GKE će se sastavljati na svake recimo 4 godine i pomoću njega će biti određeni procenti budžeta pojedinih razvijenih opština koje će iste morati da izdvoje za druge nerazvijene opštine.
26- f-ja državnih organa, vlade.  Biće da koordinira i sinhronizuje interese svake pojedine opštine kada su u pitanju recimo veliki infrastrukturni projekti koji se odnose na više opština i slično.
27-takođe, država će prikupljati i raspoređivati novac namenjen državnim institucijama kao i nerazvijenim opštinama.

Dakle sve ovo, uz odgovarajuće modifikacije važiće i na nivou države.


>>>>>>>>>>>PREDNOSTI OVAKVOG REŠENJA:<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
-Neće biti izbora svake 4 godine već samo kada se izvrte svi pobednici IM a to će najverovatnije značiti da ih prosečno neće biti češće od 1-ih u 10 ili 15 godina.
Podsetiću vas da država potroši za svake izbore oko 20 ili 30 miliona evra.
Dakle!, svake 4-e godine po 2 jake kompletno opremljene bolnice.

-1-a opština, 1-an poslanik znači da će interes SVAKE POJEDINE OPŠTINE biti zadovoljen.
Do sada smo imali da političke partije same određuju svoje poslanike, dakle pokrivenost svih opština nije bila zakonom obavezna.

-1-na opština, 1-an poslanik znači i oko 60-70  poslanika manje u skupštini.
To je 60-70 poslaničkih plata manje na državnom teretu, plus svi njihovi troškovi i troškovi njihove režije. (kancelarijski materijal, kuvarice, kuriri, plaćeni rad u raznim večima, toalet papir, ručkovi. . . ).
Pošto su poslanici u 90% slučajeva ljudi koji već imaju primarna zanimanja, gubitak poslaničke plate neće predstavljati težak udarac za njihovu ekonomsku egzistenciju.

-Minimalno 70% opštinskog novca će ostati u opštini i biće pod kontrolom ljudi koje je narod STVARNO izabrao.
Do sada smo imali da je opštinske funkcionere birala partija a da su ljudi birali partiju.
PARTIJA je ovde VIŠAK.
Zašto bi smo imali partije kao suvišne karike, spone u sprezi-odnosu NAROD-VLAST.
Partije su iz ovoga se vidi suvišne i štetne jer se njihovim postojanjem i posredovanjem između naroda i države povećava mogućnost korupcije i manipulacije narodnim glasovima.
Zašto da partije određuju ljude na funkcijama kada to može NAROD.
Za početak neka tako bude samo u opštinama a kasnije u državi.
Novac ostaje u opštini, samim time će isti biti bliži narodu samim time lakša kontrola njegovih tokova od strane naroda.
Ovako, novac ide iz opštine u BG a onda se vraća natrag umanjen za partijsku korupciju i javašluk.

- Pokrajinska administracija je takođe NEPOTREBNA među spona u prenosu novca i vlasti iz BG prema pokrajinama.
Novim sistemom, pokrajinska administracija će biti ugrađena u državnu po automatizmu efekata sistema.  "1-na opština, 1-an poslanik".
Poslanici vojvođanskih opština, predstavljaće Vojvodinu u skupštini Srbije, isto važi i za KIM.
Prema sadašnjem sistemu imamo da novac i vlast prvo iz opština idu  u BG.
Iz BG se sele u NS pa tek onda opštinama.
NS je u ovom lancu ništa drugo nego prilika za korupciju.

-Do sada smo imali sitvaciju da SVAKA PARTIJA iz vladajuće koalicije predlaže i daje svoje kandidate za članove vlade.
Neretko se novi članovi vlade nisu ni poznavali lično pre stupanja na funkciju.
Da bi neka vlada funkcionisala, JAKO JE BITNO da svi ministri budu sličnih karaktera i načina razmišljanja.  
Novim rešenjem se to i ostvaruje jer PO-predsednik opštine, samostalno sastavlja vladu bez ikakvog uticaja bilo koga pa ni partija koje neće ni postojati niti će njihovo postojanje biti neophodno.

PREDNOSTI JE MNOGO I ISTE SE MOGU LAKO LOGIČKI UOČITI IZ PREDSTAVLJENIH TAČAKA GORE.

 
  Mozete mi slati vase predloge koje bih eventualno uvrstio u svoj text.  






NEZAVISNA REPUBLIKA SRPSKA!!!!!!!!!!!!!!!
« Poslednja izmena: 17. Mar 2012, 06:04:55 od chelavi1 »
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil
 
Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Idi gore
Stranice:
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
nazadnapred
Prebaci se na:  

Poslednji odgovor u temi napisan je pre više od 6 meseci.  

Temu ne bi trebalo "iskopavati" osim u slučaju da imate nešto važno da dodate. Ako ipak želite napisati komentar, kliknite na dugme "Odgovori" u meniju iznad ove poruke. Postoje teme kod kojih su odgovori dobrodošli bez obzira na to koliko je vremena od prošlog prošlo. Npr. teme o određenom piscu, knjizi, muzičaru, glumcu i sl. Nemojte da vas ovaj spisak ograničava, ali nemojte ni pisati na teme koje su završena priča.

web design

Forum Info: Banneri Foruma :: Burek Toolbar :: Burek Prodavnica :: Burek Quiz :: Najcesca pitanja :: Tim Foruma :: Prijava zloupotrebe

Izvori vesti: Blic :: Wikipedia :: Mondo :: Press :: Naša mreža :: Sportska Centrala :: Glas Javnosti :: Kurir :: Mikro :: B92 Sport :: RTS :: Danas

Prijatelji foruma: Triviador :: Nova godina Beograd :: nova godina restorani :: FTW.rs :: MojaPijaca :: Pojacalo :: 011info :: Burgos :: Sudski tumač Novi Beograd

Pravne Informacije: Pravilnik Foruma :: Politika privatnosti :: Uslovi koriscenja :: O nama :: Marketing :: Kontakt :: Sitemap

All content on this website is property of "Burek.com" and, as such, they may not be used on other websites without written permission.

Copyright © 2002- "Burek.com", all rights reserved. Performance: 0.114 sec za 15 q. Powered by: SMF. © 2005, Simple Machines LLC.