Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:

ConQUIZtador
Trenutno vreme je: 27. Apr 2024, 18:46:32
nazadnapred
Korisnici koji su trenutno na forumu 0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.
Idi dole
Stranice:
2 3  Sve
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
Tema: DCS: Black Shark!  (Pročitano 5476 puta)
16. Okt 2008, 12:53:55
Poznata licnost

Shit happens, rama rama.

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 4233
Zastava Slovenia
OS
Windows Vista
Browser
Mozilla Firefox 3.0.3
mob
Nokia 
dečki stiže..... Smile

DCS: Black Shark to be released in Russia on 17 October

Digital Combat Simulator: Black Shark will be released in Russia and other CIS states through 1C Company on 17 October. Details of DCS: Black Shark includes:

Digital Combat Simulator: Black Shark

• DCS: Black Shark is a simulation of the Russian Ka-50 attack helicopter and is the first simulation module of the Digital Combat Simulator series by The Fighter Collection and Eagle Dynamics.

• DCS: Black Shark can be played as the most realistic combat helicopter simulation ever created for the PC with authentic flight dynamics and systems modeling. Black Shark may also be played as a console-style arcade game for the casual gamer.

• A detailed and accurate 330,000 sq km depiction of the western Caucasus region serves as the battlefield and includes a broad array of eastern and western air, land and sea units.

• Each air, land and sea unit is accurately modeled to include detailed models, weapon systems, movement dynamics and artificial intelligence. Each bullet, rocket, shell or bomb fired is modeled in detail for accurate performance.

• Powerful and easy to use Mission and Campaign Editors are provided to allow creation of user-created missions and campaigns. Non-linear campaigns are provided with unlimited replayability.

• Multiplayer game play is provided to include both cooperative play using the Ka-50 data link and head-to-head. Multiplayer supports up to 16 players.

• A set of detailed training missions, single missions and a campaign are included.

Ka-50 “Black Shark” Features

• A highly-detailed six degrees of freedom cockpit allows you to look anywhere in the cockpit using TrackIR®.

• An unrivalled flight physics system provides the most realistic helicopter flight experience available.

• Interface with the fully 3D cockpit using a mouse with the option for an English cockpit.

• Detailed modelling and control of engine, fuel, hydraulics, electrical, navigation, radio, fire suppression, sensor, and weapon systems (casual game play modes also available).

• Advanced weapon physics for missiles, rockets and cannon rounds to include ricochets.

• Detailed simulation of the “Shkval” optical targeting system and the “Vikhr” anti-tank guided missile system that allows attacks on both ground and air units.

• Accurate emulation of both the “ABRIS” moving map navigation system and “Skosok” night vision goggles for day and night missions.

In addition to the Russian version, a single western version (DVD and download) including support for English, French, German and Spanish is currently in development. Much localization work still remains and there will be a 90-day period between when the western version is completed and submitted to the various Age Rating Authorities as required by law (ESRB for USA, PEGI for Europe (less Germany) and USK for Germany), then presented to distributers and when the game will be available for purchase. Although the game will be completed in 2008, it may not be available for purchase until early 2009.

Between now and the release of the western version, we will be releasing free content for DCS: Black Shark to include: the PDF DCS User Manual (165 pages), the PDF Ka-50 Simulation Flight Manual (400 pages), and an English-only interactive demo.

A printed, spiral-bound, extended 550 page Ka-50 flight manual will also be available for sale.

Both the retail and digital download versions of DCS: Black Shark will be using the latest version of StarForce. The DVD version will require a weekly check and the download version with have 10 activations. This decision was made only after three years of testing using well over 100 beta testers over a wide array of hardware and installed software. During these three years of intensive testing, not a single tester encountered a StarForce-related problem. We feel StarForce provides a safe and effective means of combating software piracy.

DCS: Black Shark will be available in both boxed retail versions and internet download from http://www.digitalcombatsimulator.com/

Sales price of the western version is to be determined.

Minimum system requirements: Windows XP, Vista; CPU P4 2GHz or AMD equivalent, RAM 2 GB; Video 256MB RAM, compatible with DirectX9; 5GB of HDD space; sound card; DVD ROM; keyboard; mouse.

Recommended system requirements: Windows XP, Vista; CPU Intel Core 2 Duo 3GHz or AMD equivalent, RAM 2 GB; Video Card with 512 MB RAM (ATI Radeon HD4850+ or nVidia GF8800+), compatible with DirectX9; 5GB of HDD space; sound card; DVD ROM; TrackIR®; keyboard, mouse, joystick.

Fajlovi prikačeni uz poruku (kliknite na slike za punu veličinu)

Campaign.png
(925.31 KB, 1280x800)
Campaign Edit.png
(650.28 KB, 1280x800)
Edit Payload.png
(205.74 KB, 1280x800)
Edit Route.png
(673.92 KB, 1280x800)
Logbook.png
(587.39 KB, 1280x800)
Encyclo.png
(766.37 KB, 1000x625)
Main.png
(903.06 KB, 1280x800)
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Prijatelj foruma
Svedok stvaranja istorije

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 21103
Zastava Ту негде...
OS
Windows Vista
Browser
Opera 9.60
Види, види, излази црна ајкула. Smile
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Krajnje beznadezan

Fly Baby, fly...

Zodijak Capricorn
Pol Muškarac
Poruke 11585
Zastava Serbia
OS
Windows 98
Browser
Internet Explorer 6.0
Mmmmmmm, mljac, mljac, slurp! Smile Smile Smile
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Prijatelj foruma
Zvezda u usponu

Zodijak
Pol
Poruke 1053
Zastava Novi Sad
OS
Windows XP
Browser
Opera 9.60
mob
Samsung GS3
WOW ovo je sjajno  Smile
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil WWW GTalk Skype Twitter

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Prijatelj foruma

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 21103
Zastava Ту негде...
OS
Windows Vista
Browser
Opera 9.60
Иначе ево занимљивост са сајта:

Citat
Q: Your press release indicates that Black Shark is the first in a series of DCS modules, with more aircraft/helicopters to follow. How soon will these new aircraft become available?
A: We are already developing the A-10A “Warthog" and AH-64A “Apache” (with planned front-seat / back-seat multiplayer) and other western and eastern aircraft will follow with an approximate interval of every nine months. To annouce these later aircraft now would be premature because plans can often change and lead to delays due to numerous factors such as our work in the equally important military simulation market.

Значи можемо да очекујемо и друге хеликоптере и авионе.
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Udaljen sa foruma
Jet set burekdzija

No squealing remember "that it's all in your head"

Zodijak
Pol
Poruke 5365
Zastava
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 3.0.3
Pa koliko ce ih napraviti? E ju to igrica  Smile
« Poslednja izmena: 17. Okt 2008, 23:37:46 od thug_life »
IP sačuvana
social share
I reach my peak, I can't speak,
call my nigga Chic, tell him that my will is weak.
I'm sick of niggas lyin', I'm sick of bitches hawkin'
matter of fact, I'm sick of talkin'.
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Hronicar svakodnevice

Qui desiderat pacem praeparet bellum

Zodijak Taurus
Pol Muškarac
Poruke 921
Zastava Olduvay-naucna kolonija na Marsu :)
OS
Windows XP
Browser
Opera 9.60
mob
HTC Touch Pro
meni interesantan izbor misija he he
IP sačuvana
social share

Don't take this personal...            Не берите этот персонал...
i'm just doing my job...                я только делаю мою работу...
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Krajnje beznadezan

Fly Baby, fly...

Zodijak Capricorn
Pol Muškarac
Poruke 11585
Zastava Serbia
OS
Windows 98
Browser
Internet Explorer 6.0
Uuuuu! Tek sad vidim, ruska igrica! Smile Smile Smile Mrak, mrak, mrak! Smile To mora da se nabavi - voleo bi da imaju dosta ruskih aviona, iz svih vremena. Smile
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Prijatelj foruma

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 21103
Zastava Ту негде...
OS
Windows Vista
Browser
Opera 9.60
Uuuuu! Tek sad vidim, ruska igrica! Smile Smile Smile Mrak, mrak, mrak! Smile To mora da se nabavi - voleo bi da imaju dosta ruskih aviona, iz svih vremena. Smile
Па ако наставе да праве модуле са другим летелицама можемо да очекујемо свашта. Ја би волео Ми-24 и Ми-28 да провозам (као и Апача). Smile
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Jet set burekdzija

Just be what you are.....

Zodijak Aries
Pol Muškarac
Poruke 6424
Zastava Belgrade
OS
Windows XP
Browser
Google Chrome 0.2.149.30
mob
Samsung S7
Ovo se cekalo 3 godine.Trebali su da je implementiraju u LockOn medjutim ED je ujebao stvar.Sigurno sa ovim simulatorom nece uspeti kao i sa Flaming cliffs.....poenta je da ce ih ljudi namerno ignorisati.Druga stvar je sto je promenjena koncepcija same igre.....sad je stand alone....a online niko bas nema nameru da se jurca sa helikopterima.Trebali su da ostave prvobitnu ideju ....medjutim stoka je stoka....hoce pare.......daj da vidimo kako ce ih dobiti.
Inace da podsetim ljude koji su zaboravili, ovakav slican potez je ED napravila i zamalo bankrotirala(Uleteo im je UBISOFT u pomoc) kad je pre 9 godina izasao Flanker.......,inace trebao je LockOn.

Nemam sta da kazem,licno sam strasno razocaran i iskreno ljut.Vidim da je na Lockon.ru krenulo pljuvanje samo tako.Nemojte da zaboravite ovo nije igrica ....ovo je simulacija.Treba minimum 4 meseca da se covek uhoda ...pa tek onda da krene nesto ozbiljno da leti.Drugo ovo je mnogo zahtevno(Ja sam zbog LockON-a potrosio bar 700E sigurno na opremu...tu su pedale,profi joy,trackIr jos dva ekrana a da ne govorim o pravom MFD-ju) jer iskreno ovo ne moze da se igra sa spravicama od po 20E.Da ne govorim o zahtevnosti.Ja vam garantujem da do dana danasnjeg ne postoji masina koja ce da pogura stari LockOn na High detaljima i da igra online.Poenta je da je to potrebno...ne pozeljno.
Ja za sad necu da je kupim , a cekao sam je ko ozeblo sunce......ali iz principa.
IP sačuvana
social share

This is where we hold them!This is where we fight!! This is where they die !! King Leonidas
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Idi gore
Stranice:
2 3  Sve
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
Trenutno vreme je: 27. Apr 2024, 18:46:32
nazadnapred
Prebaci se na:  

Poslednji odgovor u temi napisan je pre više od 6 meseci.  

Temu ne bi trebalo "iskopavati" osim u slučaju da imate nešto važno da dodate. Ako ipak želite napisati komentar, kliknite na dugme "Odgovori" u meniju iznad ove poruke. Postoje teme kod kojih su odgovori dobrodošli bez obzira na to koliko je vremena od prošlog prošlo. Npr. teme o određenom piscu, knjizi, muzičaru, glumcu i sl. Nemojte da vas ovaj spisak ograničava, ali nemojte ni pisati na teme koje su završena priča.

web design

Forum Info: Banneri Foruma :: Burek Toolbar :: Burek Prodavnica :: Burek Quiz :: Najcesca pitanja :: Tim Foruma :: Prijava zloupotrebe

Izvori vesti: Blic :: Wikipedia :: Mondo :: Press :: Naša mreža :: Sportska Centrala :: Glas Javnosti :: Kurir :: Mikro :: B92 Sport :: RTS :: Danas

Prijatelji foruma: Triviador :: Domaci :: Morazzia :: TotalCar :: FTW.rs :: MojaPijaca :: Pojacalo :: 011info :: Burgos :: Alfaprevod

Pravne Informacije: Pravilnik Foruma :: Politika privatnosti :: Uslovi koriscenja :: O nama :: Marketing :: Kontakt :: Sitemap

All content on this website is property of "Burek.com" and, as such, they may not be used on other websites without written permission.

Copyright © 2002- "Burek.com", all rights reserved. Performance: 0.233 sec za 16 q. Powered by: SMF. © 2005, Simple Machines LLC.