Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:

ConQUIZtador
Trenutno vreme je: 27. Apr 2024, 06:39:20
nazadnapred
Korisnici koji su trenutno na forumu 0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.
Idi dole
Stranice:
1 ... 3 4
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
Tema: Dark Souls 2  (Pročitano 15043 puta)
Zvezda u usponu

Zodijak Gemini
Pol Muškarac
Poruke 1825
Zastava Bosna i Hecegovina
OS
Windows 7
Browser
Mozilla Firefox 29.0
mob
Samsung Galaxy S4
igram ovo al nemam pojma gdje gonjim i sta radim sta je cilj ovde Smile
+1
IP sačuvana
social share
"Remember, remember the 5th of November, the gunpowder treason and plot. I know of no reason why the gunpowder treason should ever be forgot."

Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Legenda foruma

Чувајте Љубав !

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 46914
Zastava Босна
OS
Windows 7
Browser
Mozilla Firefox 29.0
mob
Samsung Galaxy S6 edge+
Колико су игре задњих година лаке и баналне ово је право откровење. Старије играче вуче на вријеме када су игре биле игре а не интерактивни филмови.
« Poslednja izmena: 14. Maj 2014, 11:56:03 od Magic Master »
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Krajnje beznadezan

disident Burek-foruma

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 10067
Zastava
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 28.0
mob
Motorola 
Nije stvar u težini igre,već u šupačkom odzivu lika koji vodimo na komande.Takve stvari ne potpadaju pod "težinu",već pod lenjost i bezobrazluk razvojnog tima i služe jedino tome da frustracijom igrača prikriju nedorađenost.Drugo,imam utisak da igra pobrljavi pri scenama borbe - loša kamera,opšti metež,idiotski pokreti,čak se i ne vidi ko koga kojim udarcem puni.
Možda restartujem još jednom,a onda - leti u đubre.Hebem ti planetu na kojoj se rađa sve više i više muškaraca koji su mazohisti...
IP sačuvana
social share
Od Vučića pedera do Ane lezbejke : Srpska Napredna, stranka kontinuiteta
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Krajnje beznadezan

Zodijak Scorpio
Pol Muškarac
Poruke 13403
OS
Windows 7
Browser
Chrome 34.0.1847.137
mob
HTC m9
sad sam lvl 76 i nista kao da sam lvl 1 cim te neko malo okrzne nazad na start ,i glupo je kad se boris sa bosom i pogines moras da predjes pola mape opet Smile
IP sačuvana
social share
jafa boy
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Jet set burekdzija

Adapt or die!

Zodijak Libra
Pol Muškarac
Poruke 5620
Zastava Beograd, Voždovac
OS
Windows 7
Browser
Mozilla Firefox 29.0
mob
SonyEricsson K610i
Da li je potreban kontrolor za ovu igru ili su napravili pristojnu podršku za tastaturu?
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Krajnje beznadezan

Zodijak Scorpio
Pol Muškarac
Poruke 13403
OS
Windows 7
Browser
Chrome 34.0.1847.137
mob
HTC m9
bez dzojstika nemoj ni pokusavati
IP sačuvana
social share
jafa boy
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Legenda foruma

Чувајте Љубав !

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 46914
Zastava Босна
OS
Windows 7
Browser
Mozilla Firefox 29.0
mob
Samsung Galaxy S6 edge+
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Krajnje beznadezan

disident Burek-foruma

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 10067
Zastava
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 30.0
mob
Motorola 
   Izašla poovelika zvanična zakrpa (~ 800 mega).Imate je u ef-te-esovskoj verziji.Evo šta sve donese :

Dark Souls II Update v1.04 changelog:

• Fixed abnormal amounts of damage being caused by certain weapons
• An upper limit has been set to the number of Souls a player can earn when fighting off invading players
• Fixed the phenomenon where the player is not able to talk to Licia of Lindeldt
• Fixed the progression-stopping phenomenon at Heide’s Tower when the host falls off right before the Dragonrider Boss Fight
• Fixed the phenomenon in Majula where the door does not open even after moved by Licia of Lindeldt
• Fixed the progression-stopping phenomenon when the player talks to Laddersmith Gilligan in Earthen Peak
• Fixed the phenomenon when the poison pond does not disappear when the windmill is burned down and immobilized
• Fixed the phenomenon when that the poison pond returns after the windmill is burned down and immobilized, and the player is
summoned into another world as a Blue Savior then returned to their own world
• Fixed the loading screen issue when you lose a deathmatch in the Undead Purgatory
• Fixed the issue where saved data cannot be reloaded if the game is shut down right after the player is caught by the Darksucker, in an oil puddle in Black Gulch
• Fixed the phenomenon where items do not disappear from inventory if they are thrown away while they are also being used
• Fixed the ability to use parry while back-stepping
• Fixed the ability to use parry while invincible
• Fixed the phenomenon where the player floats in the air if attacked while hanging onto a rope
• Fixed the phenomenon in Brightstone Cove Tseldora when the Duke’s Dear Freja stops moving after defeating a summoned player in a NG+ playthru
• Fixed the phenomenon where the Tseldora Den Key cannot be acquired after the confrontational event between Mild-mannered Pate and Creighton the Wanderer in Brightstone Cove Tseldora
• Fixed the phenomenon where sound effects volume does not comply with the optional settings during the fight with the Looking Glass Knight
• Fixed the jumping shortcut at the Shrine of Winter
• Fixed the phenomenon where a summoning signature can be written near a bonfire in Belfry Sol Approach
• Fixed the phenomenon where the floor trap in the Iron Keep is displayed differently on host and client worlds during multi-play
• Fixed the phenomenon where the resume point is different from where the game was forced-quit after the player died
• Fixed the issue where the selected message for deletion is not deleted, but a different message is deleted
• Fixed the Halberd weapons sound effects that sometimes do not play when the weapon is swung
• Adjusted the sound made when the Silver Eagle Kite Shield is hit
• Fixed the issue where the player holding thrusting swords in both hands can cause continuous damage until the opponent’s stamina runs out
• Fixed the phenomenon where the player dual-wields whips and only the Right-hand weapon hits the enemy
• Adjustments were made so players can get out of the continuous attacks from Syan’s Halberd
• Adjustments were made so players can get out of the continuous attacks from a player who is dual-wielding with a Straight Sword and with the Red Rust Sword in their left hand
• Defender Greatsword can be enchanted
• Fixed the phenomenon where a heavy attack while holding Pate’s Spear with both hands produces only one hit
• Adjusted the Strong Attack of the Spider’s Silk when Dual-Wielding
• Lucerne Strong Attack will penetrate shields
• Corrected the description of the attack type for the King’s Ultra Greatsword
• Corrected the description of the attack type for Manikin Claws
• Corrected the description of the attack type for Drakekeeper’s Warpick
• Fixed the Symbol Markings of “Galib, God of Disease” and “Caitha, Goddess of Tears” on the Name-Engraved Ring
• Fixed the issue where the Information text sometimes does not display properly
• Correction to the amount of damage inflicted against other players and enemies
• Shortened the amount of time stunned when taking damage from multiple attacks

Dark Souls II Calibration Update v1.08 changelog:

• Health Recovery Items can no longer be used during any PvP
• Increased the matching range for users in online play
• Over-all balance adjustments made to weapons, armors, accessories and spells
IP sačuvana
social share
Od Vučića pedera do Ane lezbejke : Srpska Napredna, stranka kontinuiteta
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Legenda foruma

Чувајте Љубав !

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 46914
Zastava Босна
OS
Windows 7
Browser
Mozilla Firefox 32.0
mob
Samsung Galaxy S6 edge+
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Legenda foruma

Чувајте Љубав !

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 46914
Zastava Босна
OS
Windows 7
Browser
Mozilla Firefox 44.0
mob
Samsung Galaxy S6 edge+
Pogledajte kako izgleda Berserk Build, tacnije Guts, cuveni The Black Swordsman!  Smile

https://www.youtube.com/watch?v=95Q0ZAVn-6M

IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Idi gore
Stranice:
1 ... 3 4
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
Trenutno vreme je: 27. Apr 2024, 06:39:20
nazadnapred
Prebaci se na:  

Poslednji odgovor u temi napisan je pre više od 6 meseci.  

Temu ne bi trebalo "iskopavati" osim u slučaju da imate nešto važno da dodate. Ako ipak želite napisati komentar, kliknite na dugme "Odgovori" u meniju iznad ove poruke. Postoje teme kod kojih su odgovori dobrodošli bez obzira na to koliko je vremena od prošlog prošlo. Npr. teme o određenom piscu, knjizi, muzičaru, glumcu i sl. Nemojte da vas ovaj spisak ograničava, ali nemojte ni pisati na teme koje su završena priča.

web design

Forum Info: Banneri Foruma :: Burek Toolbar :: Burek Prodavnica :: Burek Quiz :: Najcesca pitanja :: Tim Foruma :: Prijava zloupotrebe

Izvori vesti: Blic :: Wikipedia :: Mondo :: Press :: Naša mreža :: Sportska Centrala :: Glas Javnosti :: Kurir :: Mikro :: B92 Sport :: RTS :: Danas

Prijatelji foruma: Triviador :: Domaci :: Morazzia :: TotalCar :: FTW.rs :: MojaPijaca :: Pojacalo :: 011info :: Burgos :: Alfaprevod

Pravne Informacije: Pravilnik Foruma :: Politika privatnosti :: Uslovi koriscenja :: O nama :: Marketing :: Kontakt :: Sitemap

All content on this website is property of "Burek.com" and, as such, they may not be used on other websites without written permission.

Copyright © 2002- "Burek.com", all rights reserved. Performance: 0.065 sec za 16 q. Powered by: SMF. © 2005, Simple Machines LLC.