Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:

ConQUIZtador
nazadnapred
Korisnici koji su trenutno na forumu 0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.
Glasanje
Pitanje: ko je inteligentniji?
muskarci
zene
nereseno
Idi dole
Stranice:
1 ... 11 12
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
Tema: Da li su muskarci inteligentniji od zena?  (Pročitano 10643 puta)
Poznata licnost

Zodijak Cancer
Pol Žena
Poruke 4678
OS
Windows XP
Browser
Opera 9.21
U suštini nepoznajem nikoga koje glup!
Jedini jelte one što su stavrno tako rođeni, ili bolesni, mislim na genetskim mutacijama... Smile
Svi su pametni za nešto, takoće inteligentni kada zatreba, najlakše je osloniti se na instikt.
Da bi tvoja pamet...inteligencija došla do izražaja treba da budeš uporan, zainteresovan, da znaš šta hoćeš, da radiš na sebi...
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil Skype

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Ucesnik diskusija

Zodijak
Pol
Poruke 95
OS
Windows XP
Browser
Internet Explorer 7.0

Men are more intelligent than women, claims new study

http://www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/news/news.html?in_article_id=405056&in_page_id=1770

It is research that is guaranteed to delight men - and infuriate the women in their lives. A controversial new study has claimed that men really are more intelligent than women.

The study - carried out by a man - concluded that men's IQs are almost four points higher than women's.

British-born researcher John Philippe Rushton, who previously created a furore by suggesting intelligence is influenced by race, says the finding could explain why so few women make it to the top in the workplace.

He claims the 'glass ceiling' phenomenon is probably due to inferior intelligence, rather than discrimination or lack of opportunity.

The University of Western Ontario psychologist reached his conclusion after scrutinising the results of university aptitude tests taken by 100,000 students aged 17 and 18 of both sexes.

A focus on a factors such as the ability to quickly grasp a complex concept, verbal reasoning skills and creativity - some of they key ingredients of intelligence - revealed the male teenagers had IQs that were an average of 3.63 points higher. The average person has an IQ of around 100.

The findings, which held true for all classes and levels of parental education, overturn a 100 year consensus that men and women average the same in general mental ability. They also conflict with evidence that girls do better in school exams than boys.

But Prof Rushton, who was born in Bournemouth and obtained his doctorate in social psychology from the London School of Economics, argues that the faster maturing of girls leads to them outshining boys in the classroom.

And since almost all previous data showing an absence of difference between the sexes was gathered on schoolchildren, the gender difference could easily have been missed.

'It looks like up until late adolescence, the females have the advantage over males because they mature faster, which masks the underlying difference, he said.

Although experts have accepted that men and women differ mentally, with males averaging higher on tests of 'spatial ability' and females higher on verbal tests, it was assumed the differences averaged out, leaving no difference in overall intelligence.

Prof Rushton believes the differences are directly linked to brain size, with other studies showing men having slightly bigger brains than women.

'We know that men have larger brains, even when you take into account larger body size,' said the researcher. 'That means there are more neurons. The question is what these neurons are doing in a man - and they probably have an advantage in processing information.'

It is thought the difference may date back to the Stone Age, with women seeking out men who are more intelligent than them in a bid to pass on the best genes to their children.

'Some people have suggested it evolved because women prefer men who are more intelligent than they are for husbands,' said the professor.

'Just as they prefer men who are taller than them, they also prefer a male who is a little ahead of them in IQ.'

Critics claim Prof Rushton's results could have been skewed by the inclusion of more test results from females than form males.

Prof Rushton, who four years ago triggered a scientific row by claiming intelligence and behaviour are influenced by race, with blacks being more likely to be involved in crime and Asians having a greater chance of high IQs, however, stands by his results.

'These are unpopular conclusions,' he said. 'People should not be made to feel afraid to study controversial issues.

'We have the right to find the truth. One should really look at the facts.'

His work appears to confirm British research which showed men have bigger brains and higher IQs than women, which may explain why chess grandmasters and geniuses are more likely to be male.

The analyses of more than 20,000 verbal reasoning tests taken by university students from around the world revealed that women's IQs are up to five points lower than men's .

Women needn't feel despondent, however, as the scientists believe women can achieve just as much as men - as long as they work harder.

IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Administrator
Capo di tutti capi

I reject your reality and substitute my own!

Zodijak Pisces
Pol Žena
Poruke Odustao od brojanja
Zastava Unutrasnja strana vetra
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 2.0.0.7
mob
Apple iPhone SE 2020
Ok... muskarci su inteligentniji...
Ali, za sve ostalo... tu je MasterCard... Smile
IP sačuvana
social share
“Pronašli smo se
na zlatnoj visoravni
daleko u nama.”
- Vasko Popa
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Krajnje beznadezan

Zodijak
Pol
Poruke 12846
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 2.0.0.7

Ko ce da me slika pored ovog posta ?  Smile
« Poslednja izmena: 28. Sep 2007, 23:19:01 od yourtoiletpaper »
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Veteran foruma
Krajnje beznadezan

Пустињу краси то што се у њој скрива бунар!!!

Zodijak
Pol Žena
Poruke 12617
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 2.0.0.7
mob
Nokia 

Ali, za sve ostalo... tu je MasterCard... Smile
A mene pored ovoga?  Smile
IP sačuvana
social share

Ко не  жели да чује плач сиромашних, плакаће и сам, али га нико неће чути.

Ви  сте сви плодови истог стабла. Не поносите се љубављу према својој земљи, радије се поносите  љубављу за цели људски род.

Мудар  човек ништа не сакупља: што више направи  за друге то више има.
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Administrator
Capo di tutti capi

Zodijak Pisces
Pol Žena
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 2.0.0.7
mob
Apple iPhone SE 2020

Samo mi daj svoj PIN i sve ce biti u redu...  Smile
IP sačuvana
social share
“Pronašli smo se
na zlatnoj visoravni
daleko u nama.”
- Vasko Popa
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Poznata licnost

Zodijak Cancer
Pol Žena
Poruke 4678
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 2.0.0.7

Ma hajde ja ću!
print screen...škljoc!  Smile
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil Skype

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Hronicar svakodnevice

Kako mi je to samo ja znam.A zasto je?To ne znam

Zodijak Aries
Pol Žena
Poruke 677
Zastava
OS
Windows XP
Browser
Internet Explorer 6.0
mob
Samsung 
 Smile ma nisu bre samo ih pustamo da tako misle, Smile zar nije tako drage dame,xexexe
IP sačuvana
social share
Pravi heroizam je videti stvari onakve kakve jesu i to reci!!!
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Administrator
Capo di tutti capi

Zodijak Pisces
Pol Žena
OS
Windows XP
Browser
Safari 3.0.3
mob
Apple iPhone SE 2020
Naravno... Zato je za sve ostalo tu MasterCard Smiley
IP sačuvana
social share
“Pronašli smo se
na zlatnoj visoravni
daleko u nama.”
- Vasko Popa
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Idi gore
Stranice:
1 ... 11 12
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
nazadnapred
Prebaci se na:  

Poslednji odgovor u temi napisan je pre više od 6 meseci.  

Temu ne bi trebalo "iskopavati" osim u slučaju da imate nešto važno da dodate. Ako ipak želite napisati komentar, kliknite na dugme "Odgovori" u meniju iznad ove poruke. Postoje teme kod kojih su odgovori dobrodošli bez obzira na to koliko je vremena od prošlog prošlo. Npr. teme o određenom piscu, knjizi, muzičaru, glumcu i sl. Nemojte da vas ovaj spisak ograničava, ali nemojte ni pisati na teme koje su završena priča.

web design

Forum Info: Banneri Foruma :: Burek Toolbar :: Burek Prodavnica :: Burek Quiz :: Najcesca pitanja :: Tim Foruma :: Prijava zloupotrebe

Izvori vesti: Blic :: Wikipedia :: Mondo :: Press :: Naša mreža :: Sportska Centrala :: Glas Javnosti :: Kurir :: Mikro :: B92 Sport :: RTS :: Danas

Prijatelji foruma: Triviador :: Domaci :: Morazzia :: TotalCar :: FTW.rs :: MojaPijaca :: Pojacalo :: 011info :: Burgos :: Alfaprevod

Pravne Informacije: Pravilnik Foruma :: Politika privatnosti :: Uslovi koriscenja :: O nama :: Marketing :: Kontakt :: Sitemap

All content on this website is property of "Burek.com" and, as such, they may not be used on other websites without written permission.

Copyright © 2002- "Burek.com", all rights reserved. Performance: 0.098 sec za 18 q. Powered by: SMF. © 2005, Simple Machines LLC.