Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:

ConQUIZtador
nazadnapred
Korisnici koji su trenutno na forumu 0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.
Idi dole
Stranice:
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
Tema: Bluetooth headset for use with multiple phones ?, Is there a list somewhere ?  (Pročitano 2130 puta)
14. Jan 2008, 02:39:41
Ucesnik diskusija

Zodijak Scorpio
Pol Muškarac
Poruke 64
OS
Windows XP
Browser
Opera 9.23
mob
Nokia N73ME
Zdravo, treba mi pod hitno Bluetooth headset koji radi sa minimum 3 Nokie simultano, ne istovremeno, automatski prebacujuci, kad zavrsis razgovor na jednom telefonu, kad dr zazvoni, da automatski prebaci.  

Video sam na netu neke uredjaje i proucio ih, ali mene interesuju licna iskustva ljudi koji imaju te uredjaje, da li su zadovoljni i da li to vredi kupiti?

Veliki pozdrav iz Skopja i srecna svima Pravoslavna Nova godina 

IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Veteran foruma
Jet set burekdzija

Any fool can use a computer. Many do.

Zodijak Sagittarius
Pol Muškarac
Poruke 8510
Zastava Minas Tirith
OS
Windows Vista
Browser
Opera 9.50
mob
HTC One X
Ja nikad čuo za tako nešto... Možeš li da postaviš nazive tih uređaja i možda neki detaljniji opis?
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil WWW Twitter

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Ucesnik diskusija

Zodijak Scorpio
Pol Muškarac
Poruke 64
OS
Windows XP
Browser
Opera 9.23
mob
Nokia N73ME
Nakon par sati guglanja u dubokoj tisini i samoci napravio sam uzi izbor od 3 sledeca modela:

1. Blueant T8 micro Bluetooth Headset

The BlueAnt T8 micro is an affordable,
lightweight and ergonomic Bluetooth
headset that delivers comfort, excellent
battery life and clear audio quality.
The T8 micro is designed using the
latest Bluetooth 2.0 technology
which can enhance a faster
connection between devices and
runs on extremely low
power consumption.

The T8 micro stores the pairing information of up to 8 Bluetooth devices and comes with a wall charger as standard. The product is backed by BlueAnt’s 2 year hardware warranty and telephone support team.

> High quality full duplex headset
> Fits snuggly into the ear with soft gel
> Winner of Good Design Award
> Ambient Noise Reduction
> Designed using the new Bluetooth v2.0
> Ergonomic, lightweight and affordable
> LED can be switched off for night time driving
> Up to 9 hrs talk-time or 250 hrs standby
> Rechargeable lithium polymer battery
> One touch redial/answer
> Pairs with up to 8 devices – mobile phone, pda’s and computers
> Supports Voice Command Activation
> Unlimited phone support from the BlueAnt customer
    support team
> 2 year hardware warranty.

2. Nokia BH201

The modern, laser-engraved finish of the Nokia BH-201 Bluetooth Headset reflects its innovative design approach. A progressive soft key enables call control that's easy on your fingertips, while the changeable ear bud sizes and a soft rotating earpiece wheel ensure a comfortable fit in either ear.

Catering to the needs of those who want a powerful handsfree headset, but don't want to actually wear it on the ear all day long, the BH-201 features a convenient neck strap that keeps the device handy when not in use--simply place the headset in your ear when making or receiving a call. Meanwhile, an intuitive function menu and comfortable soft key buttons make everyday use a breeze. You can control the answer/end, redial, reject, voice dial activation, and audio transfer (with compatible phones) functions straight from the headset.

When it's time for action, simply press the multifunction button, place the headset on your ear and a link is automatically established (you must pair the headset with your phone the first time it is used). With Bluetooth wireless technology, devices work together up to 10 meters (30 feet) away. Consider pairing it with your Bluetooth enabled PC for hands-fee Voice Over IP (VOIP) use. And because there can be up to eight different users for one BH-201, it makes a great headset choice for personal or business use.

Weighing in at less than one ounce, the BH-302 sports lengthy talk and standby times that include up to 5.5 hours of talk time and up to 150 hours of standby time from a single full charge. The headset complies with the Bluetooth Specification 2.0 + EDR that supports the Headset Profile 1.1 and Hands-Free Profile 1.5.

Product Description
The Nokia Bluetooth Headset BH-201 gives handsfree a personal touch. This in-ear Bluetooth headset has an innovative ear piece with a soft, adjustable ear piece wheel and changeable ear buds for a good fit on either ear. Carry this small and lightweight headset with you on a strap, it can be even used without taking it off the strap. Lightweight and easy-to-use, it's wireless connectivity for your active life. Stylish Bluetooth headset small in size, but with extensive talk time. For most phones and devices compatible with Bluetooth Specification 1.1 and higher, and supporting handsfree and/or headset profile.

3. Plantronics Discovery 640X Bluetooth Headset

This is the ultra stylish new bluetooth headset from Plantronics. The lightweight and comfortable Plantronics Discovery 640X is a trend setting Bluetooth headset with excellent sound quality and stylish design. It has up to five hours’ talk time and up to 60 hours on standby to match the battery life of a mobile phone. The headset has volume control, mute function, battery level status and missed call indicator, plus a handy storage pocket that features vibrate call alert and auto answer.

Features
Storage pocket features vibrate call alert and auto answer Multipoint technology enables connections to two Bluetooth devices simultaneously
Volume control with mute function
Flexible ear-gel swivels for use on either ear
Talk time - 5 hours Standby - 60 hours
Range -10m

Ear Gels - 3 sizes of ear gels, so you should get a comfortable and secure fit in almost any ear.
Charging Base/Carry Case - Used to charge the headset and also functions as a stylish carrying case with belt clip attachment.

p.s. ovo mi je prvi slozeniji post, ne zamerajte ako nesto nisam uradio kako treba  Smile  Smile

IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Veteran foruma
Jet set burekdzija

Zodijak Sagittarius
Pol Muškarac
Poruke 8510
Zastava Minas Tirith
OS
Windows Vista
Browser
Opera 9.50
mob
HTC One X
Očekivao sam da su skuplje, ono koštaju približno isto kao ovaj moj HS-26W, koji to ne može  Smile
IP sačuvana
social share

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Ucesnik diskusija

Zodijak Scorpio
Pol Muškarac
Poruke 64
OS
Windows XP
Browser
Opera 9.23
mob
Nokia N73ME
Uzeo sam Plantronics, evo zasto:

1. Blueant nisam mogao da nadjem ni u MK, ni u Beogradu, ni u Zagrebu. Izgleda da je taj tip iskljucivo za Australiju i USA.

2. Nokiu sam pronasao po razlicitim cenama na nekoliko prodajnih mesta, ALI Nokia ne radi simultano sa 8 razlicitih usera kao sto laik moze da protumaci, vec 8 usera cuva u memoriji, a radi samo sa poslednjim ucitanim, tako da otpada.

Prvi utisci su vrlo pozitivni.
Slusalica konforno naleze na uvo, laka je, mala, lepo izgleda.
Provereno radi sa dva telefona simultano, prijem je odlican, vrlo dobro radi uredjaj koji smanjuje buku okoline i sto je vrlo bitno, sagovornik nema pojma da je u pitanju slusalica, a ne telefon.

Koliko tebi traje baterija na tvojoj Nokia HS-26W?
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Veteran foruma
Jet set burekdzija

Zodijak Sagittarius
Pol Muškarac
Poruke 8510
Zastava Minas Tirith
OS
Windows Vista
Browser
Opera 9.50
mob
HTC One X
Dobar izbor, od svih ovih koje si predstavio meni se on najviše i sviđao  Smile

A baterija mi traje nekih 5 sati neprekidnog slušanja muzike...
IP sačuvana
social share

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Idi gore
Stranice:
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
nazadnapred
Prebaci se na:  

Poslednji odgovor u temi napisan je pre više od 6 meseci.  

Temu ne bi trebalo "iskopavati" osim u slučaju da imate nešto važno da dodate. Ako ipak želite napisati komentar, kliknite na dugme "Odgovori" u meniju iznad ove poruke. Postoje teme kod kojih su odgovori dobrodošli bez obzira na to koliko je vremena od prošlog prošlo. Npr. teme o određenom piscu, knjizi, muzičaru, glumcu i sl. Nemojte da vas ovaj spisak ograničava, ali nemojte ni pisati na teme koje su završena priča.

web design

Forum Info: Banneri Foruma :: Burek Toolbar :: Burek Prodavnica :: Burek Quiz :: Najcesca pitanja :: Tim Foruma :: Prijava zloupotrebe

Izvori vesti: Blic :: Wikipedia :: Mondo :: Press :: Naša mreža :: Sportska Centrala :: Glas Javnosti :: Kurir :: Mikro :: B92 Sport :: RTS :: Danas

Prijatelji foruma: Triviador :: Domaci :: Morazzia :: TotalCar :: FTW.rs :: MojaPijaca :: Pojacalo :: 011info :: Burgos :: Alfaprevod

Pravne Informacije: Pravilnik Foruma :: Politika privatnosti :: Uslovi koriscenja :: O nama :: Marketing :: Kontakt :: Sitemap

All content on this website is property of "Burek.com" and, as such, they may not be used on other websites without written permission.

Copyright © 2002- "Burek.com", all rights reserved. Performance: 0.095 sec za 16 q. Powered by: SMF. © 2005, Simple Machines LLC.