Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:

ConQUIZtador
nazadnapred
Korisnici koji su trenutno na forumu 0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.
Idi dole
Stranice:
2 3  Sve
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
Tema: Avion buducnosti koji ce spasiti rusku avio industriju!(?)  (Pročitano 6408 puta)
19. Mar 2008, 14:57:45
Poznata licnost

Zodijak
Pol
Poruke 3930
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 2.0.0.12
Aircraft of the Future to save Russian aviation

19/03/2008 14:33 MOSCOW. (Military commentator Nikita Petrov for RIA Novosti) - "The Irkut Corporation will gradually move to building civilian, rather than military, aircraft, and its main product will be the aircraft of the future, the MS-21."

Those are the words of Oleg Demchenko, president of the Irkut Corporation, one of Russia's leading aircraft manufacturers. You could be forgiven for thinking this was just routine corporate bombast. After all, it is not uncommon for an ambitious executive to make his mark on a company by signaling a change in strategy. And what company launching a new product would not dub it the car, soap, or soft-drink "of the future"?

Yet this is no ordinary rebranding. Irkut, like most Russian aircraft manufacturers, has traditionally focused on military aircraft. But the industry has recently fallen on hard times. Riding on the success of the $3.5 billion MS-21 project, contends Demchenko, is the survival of an entire industry.

Alongside, the MS-21 project is part of the Federal Civil Aviation Program till 2015.

"If our country fails here by not producing a jet incorporating advanced materials, avionics and engines and featuring paperless design and international cooperation," he says, "we could say good-bye to our aircraft manufacturing."

The MS-21 is not the only medium-range civilian aircraft to emerge from Russia recently - Sukhoi Civil Aircraft's Russian Superjet-100 (RRJ) shares similar characteristics. But the significance the industry attaches to the MS-21 is evidenced by the host of Russian aviation companies involved in the project. These include such iconic names as the Yakutsk Design Bureau, Sukhoi, the Beriev Taganrog Aviation Scientific Technical Complex, famed for its Be-200 seaplanes - Tupolev and Antonov. Several western corporations are also involved.

The initial stages of the project, covering the basic elements and design ideas for a prototype, have already cost 1.5 billion rubles (over $60 million). In September of this year a conceptual design will be prepared and digitization (preparation of digital drawings) of the plane's components will begin. The aircraft will finally be rolled out for flight testing in 2010.

To maximize their competitive edge, the designers have consciously avoided the long-haul market. The market for wide-bodied passenger aircraft is dominated by Boeing and Airbus. It would be useless to compete with their latest designs, such as the Boeing-787 Dreamliner or the giant Airbus A-380, which can seat between 500 and 800 passengers.

The niche for narrow-bodied jet liners carrying 150 to 180 travelers is another matter. True, there are rival models here, too: particularly the Boeing-737, the Airbus A-320. But Airbus is set to phase out the A-320 to provide room for new orders. By the time the MS-21 is certified and airborne, A-320s will no longer be produced, leaving a gap in the market that Irkut hopes to exploit.

Irkut has actively cultivated the impression of the MS-21 as the heir to the A-320, promising to make it 15% to 20% more efficient than the Airbus plane. Demchenko guarantees that the new model will also be more comfortable than its Russian counterparts.

Above all, the objective is to make the new aircraft as competitive as possible on the international market.

"We will enlist the best in the world to develop the MS-21," Demchenko says. This follows the strategy used by Sukhoi as it developed its RRJ. Such an arrangement helped the firm not only to have the airliner certified for its main characteristics, but also to secure firm orders from both Russian and overseas operators.

Building up facilities for the development and manufacture of the MS-21 will be one of the main planks of an international cooperation program to build the Aircraft of the Future. In the next two years Irkut will invest $80 million in retooling and new equipment. At the same time, it will adopt new management standards.

"Such a strategy is a must," say Russian aircraft firms, "if you want to enter international markets with your products."

Secondly, the MS-21 will make extensive use of composites, which are particularly strong and very light. Sukhoi has already accepted Irkut's proposal to make a carbon wing for the liner, which performs better than wings from other materials.

In addition to newly configured wings, the MS-21 will also feature advanced avionics and a new and more efficient engine, consuming 25% less fuel than comparable models and being 15% more environment-friendly. In other words, it will have a lower noise level and be less polluting.

In August of this year, Irkut is to announce a tender for a powerplant for the airliner, and the winner will get an order for its production. But the main stipulation is that the winner must be Russian.

All moving parts and assemblies, including the air-frame, landing gear struts, tail unit, engine nacelles, ailerons and other components, will be manufactured in Russia. "We will support Russian producers," Demchenko said.

Together with the Sukhoi's SuperJet-100, the new medium-haul MS-21 will meet up to 80% of Russia's domestic requirements in new passenger planes and could compete on international routes.

The opinions expressed in this article are the author's and do not necessarily represent those of RIA Novosti.

http://www.ilyushin.org/eng/products/passenger/ms21.html
http://www.yak.ru/ENG/FIRM/art_switch.php?art=6

Fajlovi prikačeni uz poruku (kliknite na slike za punu veličinu)

mc21.jpg
(10.68 KB, 307x212)
MS21.jpg
(109.84 KB, 1653x736)
« Poslednja izmena: 19. Mar 2008, 15:00:55 od ramon23 »
IP sačuvana
social share

Pogledaj profil WWW

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Hronicar svakodnevice

Zodijak
Pol
Poruke 658
OS
Windows XP
Browser
Internet Explorer 6.0
jel ovo ona prica od pre 5-6 god. da ce suhoj i boing u kooperaciji napraviti putnicki avion srednjeg doleta?!!
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Poznata licnost

Zodijak
Pol
Poruke 3930
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 2.0.0.12
Mislim da nije, ti verovatno mislis na Suhoi onaj superjet 100 koji se vec proizvodi i pominje se negde u petom ili sestom pasusu gornjeg texta. Ovo je nov projekat jos uvek na papiru i planiraju da ga dovrse u vreme kada na trzistu bude postojala "rupa" za taj tip aviona, tj.kada airbus prestane da proizvodi svoj model A320. Medjutim, mislim da ni oni nece sedeti skrstenih ruku i da ce pripremiti naslednika koji ce konkurisati za taj deo trzista tako da se nadam da se ne oslanjaju samo na tu prognozu, a ne zaboravimo i Boeing, koji ima 737 i neke nove projekte, a tu su i kinezi koji ce pokusati da se umesaju u tu borbu uskoro kao i Iran. Uglavnom, ceka nas zanimljiva trka u narednoj deceniji, a onaj ko izgubi, moze da se desi da nestane, ulozi su veoma visoki... Smile
IP sačuvana
social share

Pogledaj profil WWW

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Svakodnevni prolaznik

Zodijak Gemini
Pol Muškarac
Poruke 338
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 2.0.0.10
mob
Nokia 3600
Sumnjam da će Rusi nestati, ipak imaju oni svoje tržište koji je dosta veliko.
Kinezi i Iranci nemaju nikakve šanse na globalnom nivou, pored Boeinga i Airbusa se jedino Rusi mogu provući (ako i oni).
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Legenda foruma

Sertifikovani hejter i negativac

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 32361
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 2.0.0.12
ako se ovo donosi samo na PUTNICKU avijaciju,lepo...
ako se naslov(i tekst) odnosi na vojnu industriju,onda je to gomila gluposti,jer Rusi vec vode u mnogim kategorijama vojnog vazduhoplovstva...
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Krajnje beznadezan

Fly Baby, fly...

Zodijak Capricorn
Pol Muškarac
Poruke 11585
Zastava Serbia
OS
Windows 98
Browser
Internet Explorer 6.0
Nece im biti lako, jer ako hoce da pobede zapad na trzistu moraju da naprave jeftiniji, bolji, pouzdaniji i udobniji, a i da porade na marketingu, jer ce zapadnjaci da ih truju na tom polju. Dobro je sto uvlace i zapadne firme u to, tako da i one grizu. Pametno. Smile
Videcemo. Smile Smile
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Poznata licnost

Zodijak
Pol
Poruke 3930
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 2.0.0.12
ako se naslov(i tekst) odnosi na vojnu industriju,onda je to gomila gluposti,jer Rusi vec vode u mnogim kategorijama vojnog vazduhoplovstva...
Pa sto ne procitas text pa sam procenis? Wink
IP sačuvana
social share

Pogledaj profil WWW

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Legenda foruma

Sertifikovani hejter i negativac

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 32361
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 2.0.0.12
Pa sto ne procitas text pa sam procenis? Wink
pa procitao sam,ali nekako ovaj naslov na prvo pogled ume da se ucini kao da se odnosi na CELU avijaciju Rusije,ukljucujuci  i vojnu...
no posto nisi ti smisljao to(samo si ga prepisao za na naziv teme),nije vazno...a i sem toga,necu da zvocam,tako da zaboravi...  Smile
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Hronicar svakodnevice

Zodijak
Pol
Poruke 658
OS
Windows XP
Browser
Internet Explorer 6.0
ruse zeza marketing...kao sto rekoste u prethodnim postovima....moraju da porade na tome pod hitno!!!!!!setite se price sa "Iljusinom",uglavnom novi transportni avion(turbo-elisni)...koji nema premca u svetu.....,trebali su valjda nemci da ga kupe pre 5-6 god.ali uletese ameri sa nekom kvazi pricom......i na kraju mislim da nije bilo nista od toga!!!!!
« Poslednja izmena: 22. Mar 2008, 16:06:32 od wesssko »
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Udaljen sa foruma
Hronicar svakodnevice

nisam ljubitelj moderatora....grrrr

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 629
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 2.0.0.12
mob
SonyEricsson z1010
kod ljudi koji veruju u ruski celik,nikakva reklama nije potrebna... Smile
IP sačuvana
social share
Edit by Anea: Maksimalna dozvoljena velicina slika u potpisu je visina: 60pix, sirina: 468pix i velicina 20KB
Pogledaj profil Skype

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Idi gore
Stranice:
2 3  Sve
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
nazadnapred
Prebaci se na:  

Poslednji odgovor u temi napisan je pre više od 6 meseci.  

Temu ne bi trebalo "iskopavati" osim u slučaju da imate nešto važno da dodate. Ako ipak želite napisati komentar, kliknite na dugme "Odgovori" u meniju iznad ove poruke. Postoje teme kod kojih su odgovori dobrodošli bez obzira na to koliko je vremena od prošlog prošlo. Npr. teme o određenom piscu, knjizi, muzičaru, glumcu i sl. Nemojte da vas ovaj spisak ograničava, ali nemojte ni pisati na teme koje su završena priča.

web design

Forum Info: Banneri Foruma :: Burek Toolbar :: Burek Prodavnica :: Burek Quiz :: Najcesca pitanja :: Tim Foruma :: Prijava zloupotrebe

Izvori vesti: Blic :: Wikipedia :: Mondo :: Press :: Naša mreža :: Sportska Centrala :: Glas Javnosti :: Kurir :: Mikro :: B92 Sport :: RTS :: Danas

Prijatelji foruma: Triviador :: Domaci :: Morazzia :: TotalCar :: FTW.rs :: MojaPijaca :: Pojacalo :: 011info :: Burgos :: Alfaprevod

Pravne Informacije: Pravilnik Foruma :: Politika privatnosti :: Uslovi koriscenja :: O nama :: Marketing :: Kontakt :: Sitemap

All content on this website is property of "Burek.com" and, as such, they may not be used on other websites without written permission.

Copyright © 2002- "Burek.com", all rights reserved. Performance: 0.137 sec za 16 q. Powered by: SMF. © 2005, Simple Machines LLC.