Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:

ConQUIZtador
nazadnapred
Korisnici koji su trenutno na forumu 0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.
Idi dole
Stranice:
1 3 4 ... 34
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
Tema: Accelerometer (motion sensor) - senzori pokreta na Nokia modelima  (Pročitano 112042 puta)
Veteran foruma
Jet set burekdzija

Лонг лив ћирилица!

Zodijak Gemini
Pol Muškarac
Poruke 6247
Zastava
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 2.0.0.9
mob
Nokia Lumia 1020
Dakle, kao sto sam napisao, cak Nokia 5500 ima ovaj senzor..... A 5500 je izasao mnooogooo pre iPhone-a, i znaci, nema govora o tome da je to nesto revolucionarno sto je Apple uveo.
Pa i jeste ga Apple uveo ili izmislio, već nekoliko godina ga ugrađuje u svoje laptopove.

Ali ima ga godinama i u gomili fotoaparata Smiley
Glavna svrha tog senzora je da pravilno rotira fotografije koje napravite, zato verovatno i nije predstavljen kao nešto revolucionarno kad su ga ubacili u n95... Wink
IP sačuvana
social share
Молим паметније да више не попуштају.
Стање је веома критично.
Pogledaj profil WWW GTalk

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Veteran foruma
Jet set burekdzija

Mobilni Manijak

Zodijak Aquarius
Pol Muškarac
Poruke 7252
Zastava Makedonija
OS
Windows XP
Browser
Opera 9.23
mob
Samsung S6 & Lumia 9
pyPoziomica for 3rd ed  Takozvana Libela

Use Your Phone As Level Too

Yesterday I wrote about Python based Ball Game that intensively uses accelerometer technology and today I have something even cooler, an application that is based on the same concept, combination of the Python and Accelerometer Toolkit.

pyPoziomica (What a cool name rolf) is a new application compatible with Nokia N95 and Nokia N95 8GB but is should works with Nokia N93i and Nokia N82 as well that allows to use your telephone as a level tool.

Nothing especially to say about, its enough to put phone on some plain, flat surface and press OK to calibrate it and application is ready to use.

Sure application is far away from the sophistic Laser Level tools, but again, we are open to new features and this just another cool addition in you application folder that will if nothing else impress your friends :]

On more thing, same as all other Python based application it requires Python 1.4.1 for proper work

Izvor

Fajlovi prikačeni uz poruku (kliknite na slike za punu veličinu)

pypoziomica00.jpg
(18.57 KB, 222x297)
pypoziomica01.jpg
(23.73 KB, 405x302)
pypoziomica03.jpg
(4.88 KB, 195x260)
pypoziomica04.jpg
(4.78 KB, 195x260)
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil WWW GTalk Skype Twitter Facebook

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Veteran foruma
Jet set burekdzija

Mobilni Manijak

Zodijak Aquarius
Pol Muškarac
Poruke 7252
Zastava Makedonija
OS
Windows XP
Browser
Opera 9.23
mob
Samsung S6 & Lumia 9
Accelerometer Ball Game

Gaming with Nokia N95 using accelerometer!?

This fun MIDlet is inspired by a game that many of us played when we were little children where tiny marbles have to make their way around the obstacles, through the wooden maze, without losing it down a hole.

BallGame is based on the same idea, its a marble maze game for the Nokia N95 (it should works on Nokia N93i and Nokia N82 as well) that requires you to move a ball bearing through a maze but instead the two wooden knobs like in the real version this virtual game is controlled by detecting the movement of the phone through motion sensing, something like the Wiimote.

So, game actually uses the N95 Accelerometer Plug-in to hook into the accelerometer to detect movement in the orientation of the phone and translates this input to controlling the moving ball.

It's mesmerizing and difficult, and you'll find yourself putting other tasks aside to see if you can't beat the Labyrinth. It is really challenging fun for all ages although IMO it is mostly aimed to children and I guess that my little niece will find it much more attractive than most of us.    

So, first of all you have to get and install Python for S60 1.4.1 (if you haven't already installed) and the wonderful aXYZ module by Cyke64.

Then you can start (you'll need the phyton shell to run it) the contained accserver2.py - script (Copy the script to the Python scripts folder), put the Python in background and start the Bal Game midlet. I really hope you enjoy it as much as I did.   

If you have problems with running scripts, installing game or Python please don't be hesitate to ask anything over at our forum section.

Izvor

ball03.jpg
(8.72 KB, 190x253)
ball04.jpg
(9.71 KB, 195x260)
IP sačuvana
social share

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Veteran foruma
Jet set burekdzija

Mobilni Manijak

Zodijak Aquarius
Pol Muškarac
Poruke 7252
Zastava Makedonija
OS
Windows XP
Browser
Opera 9.23
mob
Samsung S6 & Lumia 9
15 December 2007

Nokia N95 magic
Use N95 as a Popcorn Machine?!!

You would like to amaze the people around you this weekend!?

Well, if you are one of those that like to make fun of your friends & colleagues there is a nice and extremely cool trick that I found over at our forum section.

In a matter of fact trick is quite simple but still very amazing and simply hilarious.

So, what you think about idea of converting your phone into popcorn machine and make some popcorn for your friends tonight!?

To be honest, I am not sure if you’ll be able to make some popcorn, but there is no doubt that it is possible to make lot of fun Wink

izvor

« Poslednja izmena: 20. Dec 2007, 10:05:23 od aco_kuna »
IP sačuvana
social share

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Prijatelj foruma
Zvezda u usponu

Zodijak
Pol
Poruke 1053
Zastava Novi Sad
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 2.0.0.11
mob
Samsung GS3
Ko zna sta ce nam jos doneti ti senzori,bice tu dosta interesantnih stvari. Vaser vaga me odusevila  Smile
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil WWW GTalk Skype Twitter

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Veteran foruma
Jet set burekdzija

Mobilni Manijak

Zodijak Aquarius
Pol Muškarac
Poruke 7252
Zastava Makedonija
OS
Windows XP
Browser
Opera 9.23
mob
Samsung S6 & Lumia 9
Cudim se i ja sta jos ne Ocekujesa ovim Accelerometer (motion sensor) Applikacije
IP sačuvana
social share

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Prijatelj foruma
Zvezda u usponu

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 1362
OS
Windows Vista
Browser
Opera 9.25
mob
Samsung S10 +
Nokmote beta1  Smile
Napokon izasao  Smile
provereno radi  Smile

Smile

« Poslednja izmena: 24. Dec 2007, 21:59:49 od Mikele »
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Svedok stvaranja istorije

Zodijak Aries
Pol Muškarac
Poruke 20016
Zastava Novi Beograd
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 2.0.0.11
mob
Apple iPhone
ShutUp

ShutUp is a very simple application: When the phone is ringing (alarm, call...), silence it simply by physically flipping the phone over.
A video of demonstration of ShutUp is available here

The first beta is scheduled for during January.

By Samir
IP sačuvana
social share
Preporuka za clanove: Srpski pravopis 

Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Svedok stvaranja istorije

Zodijak Aries
Pol Muškarac
Poruke 20016
Zastava Novi Beograd
OS
Windows XP
Browser
Mozilla Firefox 2.0.0.11
mob
Apple iPhone
Stvarno svaka cast ovom liku za ove app, da imam para, rado bih kliknuo na ono "Make a donation"  Smile
IP sačuvana
social share
Preporuka za clanove: Srpski pravopis 

Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Prijatelj foruma
Zvezda u usponu

Zodijak
Pol Muškarac
Poruke 1362
OS
Windows Vista
Browser
Opera 9.25
mob
Samsung S10 +
Vec sam testirao, fino radi mada nekad podivlja  Smile
IP sačuvana
social share
Pogledaj profil

Prijava na forum:
Ime:
Lozinka:
Zelim biti prijavljen:
Trajanje:
Registruj nalog:
Ime:
Lozinka:
Ponovi Lozinku:
E-mail:
Idi gore
Stranice:
1 3 4 ... 34
Počni novu temu Nova anketa Odgovor Štampaj Dodaj temu u favorite Pogledajte svoje poruke u temi
nazadnapred
Prebaci se na:  

Poslednji odgovor u temi napisan je pre više od 6 meseci.  

Temu ne bi trebalo "iskopavati" osim u slučaju da imate nešto važno da dodate. Ako ipak želite napisati komentar, kliknite na dugme "Odgovori" u meniju iznad ove poruke. Postoje teme kod kojih su odgovori dobrodošli bez obzira na to koliko je vremena od prošlog prošlo. Npr. teme o određenom piscu, knjizi, muzičaru, glumcu i sl. Nemojte da vas ovaj spisak ograničava, ali nemojte ni pisati na teme koje su završena priča.

web design

Forum Info: Banneri Foruma :: Burek Toolbar :: Burek Prodavnica :: Burek Quiz :: Najcesca pitanja :: Tim Foruma :: Prijava zloupotrebe

Izvori vesti: Blic :: Wikipedia :: Mondo :: Press :: Naša mreža :: Sportska Centrala :: Glas Javnosti :: Kurir :: Mikro :: B92 Sport :: RTS :: Danas

Prijatelji foruma: Triviador :: Domaci :: Morazzia :: TotalCar :: FTW.rs :: MojaPijaca :: Pojacalo :: 011info :: Burgos :: Alfaprevod

Pravne Informacije: Pravilnik Foruma :: Politika privatnosti :: Uslovi koriscenja :: O nama :: Marketing :: Kontakt :: Sitemap

All content on this website is property of "Burek.com" and, as such, they may not be used on other websites without written permission.

Copyright © 2002- "Burek.com", all rights reserved. Performance: 0.39 sec za 16 q. Powered by: SMF. © 2005, Simple Machines LLC.